Ik had vorige keer 2 eekhoorns op en daarna 2cb en toen was ik doodziek maar toen merkte ik er ook al niets van...
dus dacht nu ga ik voor solo en zal ik het gaan merken Maar ik heb helemaal geen visuals gehad en daar deed ik het voor.
Het enige was dat ik uiteindelijk een lachkick kreeg en dan notabene om van Velzen op tv... WTF
Mocht je het later nog een keer willen proberen zou ik zelf halve eekhoorn nemen met 20 Mg 2C-B tegelijk in 1 capsule.
M,n vriendin wordt ook misselijk ervan en dat gaat ook niet weg.
drugs kan ernstige schade aan uw gezondheid brengen. Maar dit is nog onbeschrijfelijk ernstiger !
Ben er nu ff klaar mee eigenlijk.Maar misschien dat ik er morgen weer anders over denk
hehe Wie weet, zal het onthouden
Ik zat te denken 20mg 2c-i en 20 mg 2c-c?
pep, ghb, 4-fmp, mdmc, 2cc, 2cb, 2ci, 4-aco-dipt (10mg),lsd
valium, morfiene & codeine.
Wat is een mooie combi?
Een combi die mij goed beviel was LSD + 2C-I
Deze vullen elkaar heel goed aan en staan garant voor een leuk visueel spektakel.
staan garant voor een leuk visueel spektakel.
100 ug en een milligram of 15 2ci?
gaan de visuals van de 2ci dan overheersen of krijg je gewoon totaal iets anders?
Hoe ben je zelf op deze gedachte gekomen?
Set & setting
12 om 12
Ook leuk is dan LSD + DMT
yo, ik ben van plan over een week een keer 2cb te gaan proberen. Tot nu toe alleen ervaring met xtc. wat i het advies?? gewoon alleen 2cb gebruiken of van tevoren misschien halfje x erbij gooien en na half uur 2cb droppen??
yo, ik ben van plan over een week een keer 2cb te gaan proberen. Tot nu toe alleen ervaring met xtc. wat is het advies?? gewoon alleen 2cb gebruiken of van tevoren misschien halfje x erbij gooien en na half uur 2cb droppen??
zal ik dan anderhalve gele vlinder nemen of 2 hele??
Sowieso voel je minder van de 2C-B als je er iets anders bij pakt wat zonde zou zijn.
gewoon anderhalf pakke
20 mg
Iedereen reageert anders je moet gewoon het zekere van het zekere nemen
JIJ kent de stof al
18
Oftewel 2 vlinder moet je rekenen als 25-30mg poeder.
2 mg dan nog uit.
1 en 7/11
Hmm, anderhalf zou dus kunnen, 1 en 3/4 zou kunnen en 2 zou ook kunnen. Toch zou 1 en 3/4 perfect zijn geweest, maar ja wat maakt die 2 mg dan nog uit.
Hmm, als ik alles afweeg wordt het denk ik 1 en 7/11 xD
Het ligt ook een beetje aan je kennis erover en hoe je zelf als persoon bent
Voor jou was 20mg blijkbaar niet genoeg maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen maar zomaar even 20mg moet nemen.
drugs kan ernstige schade aan uw gezondheid brengen
Hoe zit dat eigenlijk met de 2c tjes ?
volgensmij valt de schade wel mee?
Ja ik zeg toch elk lichaam is anders e.d.
En daarbij zeg ik niet hij MOET
Naar wiens advies hij luisters zal me niet uitmaken
Een ding telt en dat is dat jij een plezierige trip krijgt
Maar ik vind wel dat je met zulke uitspraken voorzichtig moet zijn.
Ik zelf heb niet heel erg veel trip ervaring.
je moet het niet onderschatten.
Ik wil ook een innerlijk reisje maken en kijken hoe ver ik kan gaan.