Dat kan, maar zou het op 1 rode eekhoorn houden in dat geval. Waarom zou je het eerst met 2 eekhoorns vooraf proberen nml.
Simpel, omdat ik die eekhoorns ook deze avond al heb gehad en daarna 2C-B wilde doen
Space beetje uit laten werken, maar je zult jezelf wel brak voelen erna omdat een MDMA space veel van je lichaam vergt. Maar als je dat kan handelen moet het wel lukken denk ik
Simpel, omdat ik die eekhoorns ook deze avond al heb gehad en daarna 2C-B wilde doen.
Wel typisch dat iemand anders hier nog niks voelt?
Waarom is dat typisch? Redelijk normale situatie. Jullie hebben niet hetzelfde metabolisme. Kan gewoon verschillen. Niks typisch aan.
Had exact hetzelfde nog van het weekend met iemand. Erger nog; ik nam mijn portie 50min eerder en het werkte bij mij later..sta ik niet raar van te kijken hoor.
Tja omdat we met X meestal wel redelijk tegelijk gaan.
Dat is met X ook wel wat normaler Kortere "inwerktijd" met minder spreiding daarin. 2C's kunnen gewoon echt lang duren maar ook vlot inslaan, dat verschilt nog wel eens per keer (soms keertje echt snel dat het je verwonderd, andere keer duurt het lang) en ook tussen mensen onderling (bij de één is het (bijna) altijd heel snel, bij de ander duurt het vaak langer). Happens
Zou juist 'bang' zijn dat je je space wegdrukt met amfetamine Je zal niet de eerste zijn waar bij dat gebeurd.
persoonlijk vind ik amfetamine helemaal niet passen bij tripmiddelen.
Ik ook niet
Tja dat heb ik met 4-FMP, heb het wel maar weet eigenlijk niet echt hoeveel ik moet nemen en of het te combineren is met alcohol... Iemand meer info hierover?
Iemand toevallig bekent met Methylone?
Denk toch wel minimaal 10 mensen hier op het forum, haha.
heb het wel maar weet eigenlijk niet echt hoeveel ik moet nemen en of het te combineren is met alcohol... Iemand meer info hierover?
laat me je de weg wijzen naar het 4-fmp topic
https://partyflock.nl/topic/1003202:4_fluor_amfetamine
Minstens ja. Understatement. Heel veel mensen hebben het wel geprobeerd in de tijd van die buisjes
Heb ik er nog steeds wat van liggen btw Maar vind het poeder beter doseren, daarnaast is dat ook wel goedkoper as you know
Volgens mij zijn de dames bezig de drugs-scene in Nederland over te nemen.
Jij krijgt wel veel ofnie?
En ik hoorde dat je ook al bevriend bent met Google...?
Ik hoor het vandaag voor het eerst.
Uitspraak van NLrobiin op vrijdag 22 juli 2011 om 14:02:
6-apb is benzo fury, de hype van dit jaar. Het word online verkocht maar er zitten ook veel fake verkopers tussen. Dus het kan dat je neppe koopt. Volgens mij zou het een ervaring geven als je eerste keer mdma.
Mdmc = methylone, dat spul wat in de smartshops verkocht werd. Is inderdaad een afgeleide van mdma maar verbruikt veel minder serotonine. Je spaced minder, en hebt meer energie dan bij mdma
Ahaa weer wat geleerd
en als je de letter ervoor er nog bij pakt de MA voor Methamfetamine
Als je weet waar je moet zoeken is het best verkrijgbaar, zeker omdat het ook in bv gele vlinder en andere pillen verkocht word.
Tot aan de 40 mg hoef je nergens bang voor te zijn.
Maar waarom vraag je dit dan...?
Daarom heb ik ook tot 1 oktober pauze met alles behalve dat ik dan die 4-aco heb geprobeert..
Als iemand van iets een hoeveelheid nodig heeft, gooi er dan (helaas) bij mij maar het dubbele in. Zo zit mijn gestel gewoon in elkaar. Ik ken ook mensen die neergaan van een half pilletje.
Maar wij zijn dan ook 2 echte Knerten
ik heb een keer 40 mg 2cb genomen ik kon kleuren proeven ik was uitmezelf aan het treden en nog meer vage dingen..een beetje vreemd maar wel lekker