Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 446494x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan, maar zou het op 1 rode eekhoorn houden in dat geval. Waarom zou je het eerst met 2 eekhoorns vooraf proberen nml.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 september 2011 om 01:54:
Dat kan, maar zou het op 1 rode eekhoorn houden in dat geval. Waarom zou je het eerst met 2 eekhoorns vooraf proberen nml.

Simpel, omdat ik die eekhoorns ook deze avond al heb gehad en daarna 2C-B wilde doen. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 01:55:
Simpel, omdat ik die eekhoorns ook deze avond al heb gehad en daarna 2C-B wilde doen

Space beetje uit laten werken, maar je zult jezelf wel brak voelen erna omdat een MDMA space veel van je lichaam vergt. Maar als je dat kan handelen moet het wel lukken denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 12 september 2011 om 02:00:
Space beetje uit laten werken, maar je zult jezelf wel brak voelen erna omdat een MDMA space veel van je lichaam vergt. Maar als je dat kan handelen moet het wel lukken denk ik

Ja had ik gedaan, was nog wel beetje lam aan het spacen maar heb 1 en 3/4 vlinder op nu, begin al e.e.a te zien. Mn letters op mn scherm veranderen ook steeds. :P
Wel typisch dat iemand anders hier nog niks voelt? We hebben beiden eekhoorns op ook. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 01:55:
Simpel, omdat ik die eekhoorns ook deze avond al heb gehad en daarna 2C-B wilde doen. (Y)

Dacht ik al.

Of de space wat laten uitwerken zoals NLrobiin zegt, of uitstellen tot een andere keer (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 02:05:
Wel typisch dat iemand anders hier nog niks voelt?

Waarom is dat typisch? Redelijk normale situatie. Jullie hebben niet hetzelfde metabolisme. Kan gewoon verschillen. Niks typisch aan.
Had exact hetzelfde nog van het weekend met iemand. Erger nog; ik nam mijn portie 50min eerder en het werkte bij mij later..sta ik niet raar van te kijken hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 september 2011 om 02:14:
Waarom is dat typisch? Redelijk normale situatie. Jullie hebben niet hetzelfde metabolisme. Kan gewoon verschillen. Niks typisch aan.
Had exact hetzelfde nog van het weekend met iemand. Erger nog; ik nam mijn portie 50min eerder en het werkte bij mij later..sta ik niet raar van te kijken hoor.

Tja omdat we met X meestal wel redelijk tegelijk gaan.

Maar er word iets gevoeld hoor ik. (Y)

Toch apart, dik een uur later dan bij mij. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 02:24:
Tja omdat we met X meestal wel redelijk tegelijk gaan.

Dat is met X ook wel wat normaler :) Kortere "inwerktijd" met minder spreiding daarin. 2C's kunnen gewoon echt lang duren maar ook vlot inslaan, dat verschilt nog wel eens per keer (soms keertje echt snel dat het je verwonderd, andere keer duurt het lang) en ook tussen mensen onderling (bij de één is het (bijna) altijd heel snel, bij de ander duurt het vaak langer). Happens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 september 2011 om 02:37:
Dat is met X ook wel wat normaler Kortere "inwerktijd" met minder spreiding daarin. 2C's kunnen gewoon echt lang duren maar ook vlot inslaan, dat verschilt nog wel eens per keer (soms keertje echt snel dat het je verwonderd, andere keer duurt het lang) en ook tussen mensen onderling (bij de één is het (bijna) altijd heel snel, bij de ander duurt het vaak langer). Happens

Ik zie toch al geruime tijd aardig wat leipe shit. Maar hun zien gewoon niks. Snap er geen reet van. :S

Waarschuw beheerder
Hm, heeft er net 1 aardig overgegeven dus visuals komen vast niet meer voor hem denk ik. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 00:59:
Kun je na 2 rode eekhoorns ook nog 2C-B pakken of is dat geen optie?

als je ook speed bij die eekhoorn pakt dan heb je niet tot geen last van de coming down en dan zal de 2cb ook veel leuker zijn (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou juist 'bang' zijn dat je je space wegdrukt met amfetamine (Y) Je zal niet de eerste zijn waar bij dat gebeurd.

Waarschuw beheerder
Had ik eindelijk na lang zoeken gele vlindertjes gevonden, gaat het op het laatste moment niet door...
The search continues. Ben zo benieuwd naar dit spul. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 september 2011 om 13:44:
Zou juist 'bang' zijn dat je je space wegdrukt met amfetamine Je zal niet de eerste zijn waar bij dat gebeurd.

persoonlijk vind ik amfetamine helemaal niet passen bij tripmiddelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op dinsdag 13 september 2011 om 09:27:
persoonlijk vind ik amfetamine helemaal niet passen bij tripmiddelen.

als het iets te veel wordt op een festival is speed wel welkom om de trip wat te onderdrukken en meer energie te krijgen. vloeit wel lekker in elkaar over vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur
speed en 2cb zijn goed te doen hoor
zoals het het wel eens deed na een feestje klein puntje speed en een afgewogen hoeveelheid van 7 mg 2cb nasaal genomen
Waarschuw beheerder
donateur
No shit sherlock ;)

Maar mister-extreme heeft het over the basic stof "amfetamine" en dat vind ik dus ook niet passen bij tripmiddelen.

4-FMP wel, as you know :)

de A in MDMA staat ook voor amfetamine ;) en als je de letter ervoor er nog bij pakt de MA voor Methamfetamine. Dus point being? ;)

Kortom jij hebt het over "een amfetamine", maar het ging over de enige genaamde stof "amfetamine" itself :) Wel een verschil en dat weet je ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even een vraagje.
Iemand toevallig bekent met Methylone?

Alvast bedankt :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 18:15:

Denk toch wel minimaal 10 mensen hier op het forum, haha.

Waarschuw beheerder
Ik hoor het vandaag voor het eerst.

Ben zelf ookal rond aan het neuzen overal (google is my friend) maar dacht misschien kan hier iemand even iets leuks of minders leuks er over vertellen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 18:49:
misschien kan hier iemand even iets leuks of minders leuks er over vertellen.

Tja dat heb ik met 4-FMP, heb het wel maar weet eigenlijk niet echt hoeveel ik moet nemen en of het te combineren is met alcohol... Iemand meer info hierover?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 13 september 2011 om 18:20:

Denk toch wel minimaal 10 mensen hier op het forum, haha.

Minstens ja. Understatement. Heel veel mensen hebben het wel geprobeerd in de tijd van die buisjes :D
Heb ik er nog steeds wat van liggen btw :O Maar vind het poeder beter doseren, daarnaast is dat ook wel goedkoper as you know :)
Uitspraak van Yelle op dinsdag 13 september 2011 om 19:16:
heb het wel maar weet eigenlijk niet echt hoeveel ik moet nemen en of het te combineren is met alcohol... Iemand meer info hierover?

laat me je de weg wijzen naar het 4-fmp topic:)

https://partyflock.nl/topic/1003202:4_fluor_amfetamine

(Y)

Genoeg meningen van mensen terug te vinden, ook over hoeveel te doseren. (Waarin de smaken uiteen lopen)

Met alcohol is het te combineren, echter zoals altijd moet je jezelf afvragen of het verstandig is het daarnaast op een zuipen te zetten (Y)
Het antwoord zit al in de vraag verscholen..

Een drankje erbij drinken omdat je dat lekker vindt kan natuurlijk best (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 september 2011 om 19:28:
Minstens ja. Understatement. Heel veel mensen hebben het wel geprobeerd in de tijd van die buisjes
Heb ik er nog steeds wat van liggen btw Maar vind het poeder beter doseren, daarnaast is dat ook wel goedkoper as you know

Ja krijg vrijdag een halve gram en ik had er zelf nog nooit van gehoord.
En ik dacht laat ik hier maar eens even vragen hoe mensen het zelf ervaren. Heb nu wel wat gelezen her en der maar is zo toch leuker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 19:31:
Ja krijg vrijdag een halve gram en ik had er zelf nog nooit van gehoord.

Jij krijgt wel veel ofnie?
En ik hoorde dat je ook al bevriend bent met Google...?
Volgens mij zijn de dames bezig de drugs-scene in Nederland over te nemen. :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 13 september 2011 om 19:36:
Volgens mij zijn de dames bezig de drugs-scene in Nederland over te nemen. :x

(Y)

Waarschuw beheerder
Jij krijgt wel veel ofnie?
En ik hoorde dat je ook al bevriend bent met Google...?
Volgens mij zijn de dames bezig de drugs-scene in Nederland over te nemen.

Je krijgt wat je verdient :cheer:

Maar mijn andere gram gaan hellaas niet door is nu 3x een cap geworden. Maja mooi om mee te beginnen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 18:49:
Ik hoor het vandaag voor het eerst.

Je liegt :o

Uitspraak van actief op vrijdag 22 juli 2011 om 18:38:
Uitspraak van NLrobiin op vrijdag 22 juli 2011 om 14:02:
6-apb is benzo fury, de hype van dit jaar. Het word online verkocht maar er zitten ook veel fake verkopers tussen. Dus het kan dat je neppe koopt. Volgens mij zou het een ervaring geven als je eerste keer mdma.

Mdmc = methylone, dat spul wat in de smartshops verkocht werd. Is inderdaad een afgeleide van mdma maar verbruikt veel minder serotonine. Je spaced minder, en hebt meer energie dan bij mdma

Ahaa weer wat geleerd

Ik wist dat ik het je al eens uitgelegd had :P

Waarschuw beheerder
:bloos: Heeft toen vast weinig indruk gemaakt.

Maar toch bedankt he :bloem:
Waarschuw beheerder
Altijd al willen proberen dat 2cb.
Het spul is alleen niet zo verkrijgbaar als xtc bijvoorbeeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Black op woensdag 14 september 2011 om 05:16:
Het spul is alleen niet zo verkrijgbaar als xtc bijvoorbeeld.

Als je weet waar je moet zoeken is het best verkrijgbaar, zeker omdat het ook in bv gele vlinder en andere pillen verkocht word.
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn de dames bezig de drugs-scene in Nederland over te nemen.

...misschien dat ik me gisteren toch vergist heb. :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 14 september 2011 om 11:03:
Als je weet waar je moet zoeken is het best verkrijgbaar, zeker omdat het ook in bv gele vlinder en andere pillen verkocht word.

Eigenlijk is alles wel makkelijk te verkrijgen tenminste heb nooit moeite ergens mee...
Of er moet wel crisis met een bepaald iets zijn...

OT:Wat is de maximale 'veilige' dosis 2C-B
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 20:39:
Wat is de maximale 'veilige' dosis 2C-B

Tot aan de 40 mg hoef je nergens bang voor te zijn.
Maar waarom vraag je dit dan...?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 14 september 2011 om 20:48:
Tot aan de 40 mg hoef je nergens bang voor te zijn.
Maar waarom vraag je dit dan...?

Omdat ik bij mn eerste trip in de zomervakantie niet echt visuals had met 20 mg...:S
En ik eens hard wil gaan zelfde verhaal met de 4-aco-dipt die 20 mg...
Probleem is bij mij heb een hoge tolerantie terwijl ik niet veel tripmiddelen gebruik op MDMA naar dan maar dat is geen tripmidel maar meer een space middel/upper voor me!
Daarom heb ik ook tot 1 oktober pauze met alles behalve dat ik dan die 4-aco heb geprobeert..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 20:50:
Daarom heb ik ook tot 1 oktober pauze met alles behalve dat ik dan die 4-aco heb geprobeert..;)

Ik weet niet of dat dan verschil voor je gaat uitmaken. Ik heb dat zelf ook. Als iemand van iets een hoeveelheid nodig heeft, gooi er dan (helaas) bij mij maar het dubbele in. Zo zit mijn gestel gewoon in elkaar. Ik ken ook mensen die neergaan van een half pilletje. En dat heeft niets te maken met het postuur. Ik heb een normaal postuur.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis. op woensdag 14 september 2011 om 21:22:
Als iemand van iets een hoeveelheid nodig heeft, gooi er dan (helaas) bij mij maar het dubbele in. Zo zit mijn gestel gewoon in elkaar. Ik ken ook mensen die neergaan van een half pilletje.

Precies het zelfde probleem dus:(!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 21:29:
Precies het zelfde probleem dus:(!

Maar wij zijn dan ook 2 echte Knerten :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis. op woensdag 14 september 2011 om 21:43:
Maar wij zijn dan ook 2 echte Knerten :lol:

:D!

Snoeperds :xtc::coke:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 20:50:
Omdat ik bij mn eerste trip in de zomervakantie niet echt visuals had met 20 mg...:S

denk dat 30mg al meer als zat is om wel degelijk een flinke trip te hebben ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 23:24:
denk dat 30mg al meer als zat is om wel degelijk een flinke trip te hebben

Volgende 30 dan!
Waarschuw beheerder
ik heb een keer 40 mg 2cb genomen ik kon kleuren proeven ik was uitmezelf aan het treden en nog meer vage dingen..een beetje vreemd maar wel lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Tinos- op donderdag 15 september 2011 om 03:30:
ik heb een keer 40 mg 2cb genomen ik kon kleuren proeven ik was uitmezelf aan het treden en nog meer vage dingen..een beetje vreemd maar wel lekker

Ja leuk man bij mij ook astrale projecties, parallelle universums met warp 10 door de melkweg en voor de koffie weer thuis. wat een spul zeg.
[/sarcasme]