Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 444401x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
Eindelijk, iemand die zn afspraken nakomt mbt 2cb, sample is binnen.

Het ruikt nergens naar? Dacht dat het wel een of anderre ranzige chemische geur aan zou zitten :)

ff een keer een moment vinden :)
Waarschuw beheerder
enjoy B) hopelijk is t goeie :P dan deel je vast wel ff je ervarinG met ons? B)

Waarschuw beheerder
Heb het al wel eerder gehad, alleen niet in poedervorm.

Toen was het gewoon vet, alles werdt blauw en ik lachte me scheel. Kreeg overduidelijk overal een positief gevoel over :)

Alleen dat was een tablet, weet niet hoeveel mg :(
donateur
Wat voor tablet was het? klein wit hartje? Dan waarschijnlijk 12mg, anders zou ik het niet weten :)

2cb + alcohol gaat ook best prima

Juist, gewoon lekker aan de Bacardi Razz + 7up erbij, gaat prima, op een gegeven moment alleen wel erg wazig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 juni 2008 om 13:57:
Wat voor tablet was het? klein wit hartje? Dan waarschijnlijk 12mg, anders zou ik het niet weten

Zijn die hartjes 12mg? 10 werd mij toen verteld.

Waarschuw beheerder
Heb zo'n hartje wel eens laten testen bij Kentron. Mij werd ook 12 mg vrteld maar er bleek 8 mg in te zitten. Heb ook een tijdlang cremekleurige tabletjes gehad zonder logo maar met breuklijn, iets groter dan de hartjes. Die bevatten 4 mg. Nu capsules met 15 mg en afgevuld met passiebloem. Schijnen er echt in te trappen maar ik heb ze zelf nog niet op. Wel mee uitkijken trouwens, passiebloem is een MAO-remmer.

Waarschuw beheerder
pffff doortrekken op ecstacy en dan die volgende dag 30mg 2cb in een park..
Supervette ervaring!
donateur
Hehe sounds good to me :D

wat die witte hartjes betreft, heb die 12 ook van horen zeggen, misschien zijn er ook wel 2 batches geproduceerd? Wie weet..

Anyway, als het minder was, zou dat ook goed verklaren waren wij zo goed spaceden op 25 á 30mg vorige keer. 1,5 wit hartje zou 18 zijn, dus we wilde wat meer dan 20mg hebben. Ik had toen nog 110mg over, dus had ik dat maar opgedeeld over 4 caps. No wonder dat het zoveel heftiger was, als die witte hartjes idd een 8 of 10mg bevatten ipv 12.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laatste keer had ik toch maar es wat gepushed om te kijken of het nou echt zo heftig was boven de 30mg.... intotaal in 30 minuten 40mg gepakt... moet zeggen tis wel heftiger ja maar nog steeds zeer kneedbaar :D enige wat me opviel was dat t veel langer aanhield (5-6 uur ofzow ) ipv normaal 3-4 uur. heb aantal uurtjes naar me gordijn ligge kijken was interessanter dan de tv :lief: ook nog beetje door de stad gelopen tvoelde net alsof ik door een andere stad liep :D herkende bijna nix meer en kreeg overal een te erge lachkick van gewoon pijn aan mn spiere van t lachen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi lachwekkend spul idd
had dat ook zo lachen om alles en een honger dat ik had :honger:

Uitspraak van *NG* op donderdag 5 juni 2008 om 22:05:
dat t veel langer aanhield (5-6 uur ofzow ) ipv normaal 3-4 uur.

hield bij mij ook wel 6 uur aan en had rond de 18 mg in een half uur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 6 juni 2008 om 00:09:
had dat ook zo lachen om alles en een honger dat ik had

Dat heb ik dus ook, en lekker dat alles smaakt dan!

Maar die honger is ook niet zo gek natuurlijk met een lege maag :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op donderdag 5 juni 2008 om 22:05:
nog steeds zeer kneedbaar :D

das het mooie van 2cb
je kan heel erg ver gaan zonder dat je jezelf echt verliest.

iets waar ik op b.v. lsd nog wel een moeite mee heb.(dat ik bijvoorbeeld de hele tijd een brandende peuk in mn bed laat vallen omdat ik nergens meer oplet behalve het trippen en te veel gefocust ben op de visuals ofzo.) ook een bezoekje aan de supermarkt omdat mn bier op was, was een vreemde maar geen vervelende ontdekkingsreis waar ik vooral achteraf erg om heb kunnen lachen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 6 juni 2008 om 00:11:
Maar die honger is ook niet zo gek natuurlijk met een lege maag :lol:

daar had ik nog niet een gedacht :$
maar je gaat ervan uit dat het honger onderdrukt toch?? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 6 juni 2008 om 09:49:
maar je gaat ervan uit dat het honger onderdrukt toch?? :$

Ja.. ik had ergens gelezen dat phenetylamines als de 2ctjes sterkere anorectische werking hadden dan amphetaminen..

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op vrijdag 6 juni 2008 om 01:51:
bezoekje aan de supermarkt

probeer ik echt altijd te voorkomen :lol: ik trek nuchtere mensen dan niet ofzo :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op vrijdag 6 juni 2008 om 01:51:
bezoekje aan de supermarkt

lijkt me een zeer aparte ervaring, vooral als je dan moet afrekenen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 16:46:
lijkt me een zeer aparte ervaring, vooral als je dan moet afrekenen :lol:

eens doen in een andere plaats :p

Waarschuw beheerder
vanaaf :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
het was weer lekker gisteren :D
wieuw
Waarschuw beheerder
Het hangt ook van je lichaam hoe je erop reageert. Als ik die troep slik dan merk ik 0,0 bij de 5de word ik een beetje blij. Ach lang leve een grote vooraad :P. Snuifen heb ik nog nooit gedaan.

Waarschuw beheerder
k zou dan toch eens voor pure poedervorm gaan :D
Waarschuw beheerder
kan best dat ze je naaien en je maar 3-4mg per pilletje erin doen.... je kan beter poeder halen ;)
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op zondag 8 juni 2008 om 17:31:
je kan beter poeder halen

inderdaad snuiven werkt echt beter heb je veel minder nodig voor het gewenste effect :D en is nog leuker ook :p moet je wel heel secuur zijn met doseren, maar goed ik weet nu wel op het blote oog ongeveer 5 mg te doseren :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op maandag 9 juni 2008 om 10:09:
inderdaad snuiven werkt echt beter heb je veel minder nodig voor het gewenste effect en is nog leuker ook moet je wel heel secuur zijn met doseren, maar goed ik weet nu wel op het blote oog ongeveer 5 mg te doseren

In orale vorm naam ik meestal zo'n 20mg (2 van die hartjes pillen), wat zou je aanraden als nasale dosis? 10 mg?

Groet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op maandag 9 juni 2008 om 10:09:
moet je wel heel secuur zijn met doseren, maar goed ik weet nu wel op het blote oog ongeveer 5 mg te doseren

totdat er een lekker kristalletje inzit dat zwaarder weegt dan je denkt :)
Waarschuw beheerder
Als je het snuift volstaat de helft van een normale dosis.. dus als je normaal 25mg pakt heb je nu aan 10-15 genoeg voor een leuk tripje.. Het duurt wel iets korter, en het is en blijft ongelofelijk SMERIG.

Waarschuw beheerder
als je snuift krijg je een irritant gevoel in je kop en neus, oraal is veel chiller :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 10:40:
In orale vorm naam ik meestal zo'n 20mg (2 van die hartjes pillen), wat zou je aanraden als nasale dosis? 10 mg?

jah schijnt dat nasaal 2 tot 3 keer zo hard gaat zeg maar.. dus denk ja 10 mg ofzo :yes: maar zou ik wel pure 2cb doen, niet zon hartje verkruimelen dat schiet niet op heb je je hele neus vol zitten ongeveer :p

Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op maandag 9 juni 2008 om 11:41:
totdat er een lekker kristalletje inzit dat zwaarder weegt dan je denkt

5 mg is zo weinig, dat je zon kristalletje wel zou zien ;)
Uitspraak van tms op maandag 9 juni 2008 om 18:43:
en het is en blijft ongelofelijk SMERIG.

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 19:34:
als je snuift krijg je een irritant gevoel in je kop en neus, oraal is veel chiller

valt best me het prikt een heel klein beetje achter in je neus, maar omdat het maar zooo weinig is, heb je er bijna geen last van en het is zo opgelost dus dan voel je helemaal nix meer..

Waarschuw beheerder
ik ga van het weekend het gebruiken haha
me eerste evaring ermee
heeft iemand nog tips??
met wat en hoe en wanneer enzo??
Waarschuw beheerder
zo anders heb ik zaterdag ff een monsterlijkte bizare ervaring gehad op een onbekende dosis(JAAH ik weet het ik heb een weegschaal nodig) 2cb incombinatie met keta.
ben een report aan het schrijven die zal ik ff poosten als k m af heb.

Uitspraak van Manic op dinsdag 10 juni 2008 om 13:40:
valt best me het prikt een heel klein beetje achter in je neus, maar omdat het maar zooo weinig is, heb je er bijna geen last van en het is zo opgelost dus dan voel je helemaal nix meer..

geloof me als je voor een wat hogire dosis gaat lijkt het wel alsof je neus eraf brand en je hersenpan in de fik staat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onze 2cb avond staat gepland voor 19 juli :)

Ben echt zo benieuwd :D
Waarschuw beheerder
Heeft iemand toevalig een verkooppunt voor me van 2cb... veel verhalen over gehoord tijd voor eigen ervaringen op te doen alleen hier in limburg is het aanbod nihil tot vrijwel NIX zeg maar... mensen die me verder kunnen helpen stuur maar PB

B.v.d.
Waarschuw beheerder
En is het leuker om sávonds te gebruiken of is het overdag ook leuk?

En met of zonder muziek?

vrijdag als het goed is onz eerste keer... ;-)
Waarschuw beheerder
maakt mijzelf niet uit of ik het overdag of s'nachts doe, miss zelfs liever overdag omdat lichtinval leuke trucjes met je kan uithalen.ik ga altijd voor hoge dosis trips omdat ik ook de psychedelische kant van 2c-b erg leuk vind. al zou ik dat de eerste keer niet meteen doen. rustig de dosis opschroeven per keer dat je het neemt houd het leuk. en hoe meer ervaring met het middel je hebt deste makkelijker zal het zijn bij hele hoge dosis de boel nog goed in de hand te houden

ik luister altijd bij alles wat ik doe muziek dus ook hierbij.

ik zou zeggen geniet ervan en laat ff weten hoe je t vond!

peace

Waarschuw beheerder
Ik heb het binnen, maar nog geen zin in :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 00:13:
Ik heb het binnen, maar nog geen zin in

is het geregeld ja B)?
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ik na defQOn ff een lijntje neem in de bus met wat G :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippengs op woensdag 11 juni 2008 om 09:42:
is het geregeld ja B)?

Jaman, niet via jouw mannetje, maar een anderre lieveling hier :yes:

Waarschuw beheerder
2cb is de bom :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 10 juni 2008 om 23:50:
maakt mijzelf niet uit of ik het overdag of s'nachts doe, miss zelfs liever overdag omdat lichtinval leuke trucjes met je kan uithalen.ik ga altijd voor hoge dosis trips omdat ik ook de psychedelische kant van 2c-b erg leuk vind. al zou ik dat de eerste keer niet meteen doen. rustig de dosis opschroeven per keer dat je het neemt houd het leuk. en hoe meer ervaring met het middel je hebt deste makkelijker zal het zijn bij hele hoge dosis de boel nog goed in de hand te houden

ik luister altijd bij alles wat ik doe muziek dus ook hierbij.

ik zou zeggen geniet ervan en laat ff weten hoe je t vond!

peace

ALs het goed is vrijdag... En laat het zeker weten... Ik weeg 60 kg... Dus maar eens met 8 mg beginnen....

Thanx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 10:32:
Jaman, niet via jouw mannetje, maar een anderre lieveling hier

oow nja als het maar binnen is toch B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 10 juni 2008 om 17:18:
geloof me als je voor een wat hogire dosis gaat lijkt het wel alsof je neus eraf brand en je hersenpan in de fik staat

dat moet je ook niet in 1 keer doen beter eerst de helft en dan als het branden afgelopen is de andere helft :p

en een beetje bikkelen natuurlijk he ;P
Uitspraak van GBOS op dinsdag 10 juni 2008 om 22:28:
En is het leuker om sávonds te gebruiken of is het overdag ook leuk?

En met of zonder muziek?

vrijdag als het goed is onz eerste keer...

maakt eigenlijk niet uit je kunt het overal doen :p zelfs op feessies ofzo ik heb het zelfs een keer in cafe gedaan :p maar dan wel met lichte dosis natuurlijk..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 10:32:
Jaman, niet via jouw mannetje, maar een anderre lieveling hier

:D respect voor diegene :respect:

Uitspraak van GBOS op woensdag 11 juni 2008 om 11:32:
ALs het goed is vrijdag... En laat het zeker weten... Ik weeg 60 kg... Dus maar eens met 8 mg beginnen....

8 mg daar wordt je wel vaag van maar ga je niet van trippen.. dus wat wil je echt trippen of gewoon wous wezen? als je wil trippen zou ik toch naar de 15-20 mg gaan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k kan die niet uithalen jong...
Waarschuw beheerder
:respect: voor diegene die voorziet :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 11 juni 2008 om 22:20:
:respect: voor diegene die voorziet :D