Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 464668x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb eindelijk mijn 2CE en 2CI binnen, kan iemand vertellen in wat voor effect dat anders is als 2CB?
Waarschuw beheerder
Ik las dat 15 mg een gemiddelde inname is, uit hoeveel mg bestaat een (gemiddelde) pil eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 februari 2011 om 14:30:
Ik heb eindelijk mijn 2CE en 2CI binnen, kan iemand vertellen in wat voor effect dat anders is als 2CB?

Niet om het een of ander, maar is dat niet eigenlijk iets om uit te zoeken voor je het aanschaft = binnen hebt ?
Uitspraak van Mark:hyper: op vrijdag 18 februari 2011 om 14:38:
uit hoeveel mg bestaat een (gemiddelde) pil eigenlijk?

4/5, 8, 10 of 12mg zijn veel voorkomende waarden. 10-12mg voor de pilletjes zou je wel gemiddeld kunnen noemen. Er zijn afgelopen jaren ook wel tabletjes geweest met 17 en 21mg erin. Ook laag gedoseerde tabletjes zijn niet zeldzaam geweest. Laten testen is in feite het devies als je met pilletjes ook maar enigszins a) nauwkeurig wilt doseren en b ) wilt weten hoeveel (en wat) je neemt.

Waarschuw beheerder
Eigenlijk wel;). Het was een aanbod van iemand die ze nog had en weg wou doen, meteen gekocht. Maar ga me natuurlijk wel even inlezen voordat ik iets inneem;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 17 februari 2011 om 21:09:
nouja voor zo ver ik weet, kan je daarmee de boel wel zwaar remmen

Op zich zorgt noradrenaline voor een angstig gevoel, in dat opzicht zou ik adrenaline wel snappen.
Maar van adrenaline wordt je wel zwaar opgefokt natuurlijk.
Denk niet dat dat iets wat goed combineert met een duistere bad trip.
Dan ben je in plaats van angstig en paranoïde zwaar opgefokt en paranoïde...denk dat het eerste toch beter is.
Voelt misschien kut, maar als je alleen maar bang in een hoekje zit dan doe je ten minste geen dingen waar je spijt van krijgt of die voor een andere verkeerd kunnen uitpakken...

Uitspraak van joelles op donderdag 17 februari 2011 om 20:33:
Klopt, maar als ik een "vervelende" trip heb, hebk ook vaak niet echt zin meer om de trip verder voort te zetten en het liefste gewoon beeindig.

Snap ik, maar je zult begrijpen dat zo'n benzodiazepine geleidelijk op komt.
Dus je gaat langzaam van een status van 'nachtmerrie' naar 'beetje paranoïde' naar 'chill'.
Met zo'n antipsychoticum is het ineens afgelopen, dan kan ik me best voorstellen dat je zoiets hebt van 'Hmmm...dat was het dan, beetje jammer!'.

Maar goed, ik moet ff mijn HPLC kusjes gaan geven. (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Vraagje: Als je een 2C'tje in je drinken mixt, werkt het dan sneller dan met een capsule, of maakt dit geen verschil?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op vrijdag 18 februari 2011 om 16:52:
Vraagje: Als je een 2C'tje in je drinken mixt, werkt het dan sneller dan met een capsule, of maakt dit geen verschil?

Het scheelt hooguit een minuutje of 5, als je het over stevige pillen hebt. Poeder scheelt niks, omdat een capsule meteen oplost in je maag, door het maagzuur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrmenno op vrijdag 18 februari 2011 om 17:16:
Het scheelt hooguit een minuutje of 5, als je het over stevige pillen hebt. Poeder scheelt niks, omdat een capsule meteen oplost in je maag, door het maagzuur.

Duidelijk (Y)

Nog een vraag: versterkt alcohol de werking van een 2C? Ben namelijk van plan morgen een mindere dosis 2C-I te nemen (7mg) icm alcohol. Wil namelijk een beetje visuals, maar niet al te overheersend. Vorige week een keer 6mg zonder alcohol gedaan. Merkte het wel duidelijk qua gevoel, visuals waren alleen minimaal (licht golvend en iets fellere kleuren). Zat nu dus te denken aan 7mg met alcohol erbij.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet :) (Y)

Ok, wel erg lage dosis dan hoor. Dat is just above treshold. Geen wonder dat je daar minimale visuals bij had. Denk eerlijk gezegd niet dat die ene mg erbij daar veel verandering in gaat brengen. Ook van de alcohol icm die ene mg meer zou ik niet teveel extra effect verwachten, hoewel het best kan dat het wat mooier uitpakt voor je. Zou er zelf niet bij zuipen, maar je kunt er best rustig een drankje bij drinken. Als dat ook je plan was hoef je iig geen dusdanige toename van het effect te verwachten dat het nou in een bad trip uit zal pakken oid. Je kunt overigens ook best overwegen wat meer dan die 7mg te nemen, maar dat laat ik aan jou (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op vrijdag 18 februari 2011 om 17:20:
Nog een vraag: versterkt alcohol de werking van een 2C? Ben namelijk van plan morgen een mindere dosis 2C-I te nemen (7mg) icm alcohol. Wil namelijk een beetje visuals, maar niet al te overheersend. Vorige week een keer 6mg zonder alcohol gedaan. Merkte het wel duidelijk qua gevoel, visuals waren alleen minimaal (licht golvend en iets fellere kleuren). Zat nu dus te denken aan 7mg met alcohol erbij.

Ik heb hierover veel negatieve ervaringen gelezen en gehoord. Je zou inderdaad verwachten dat het mogelijk prettig is, maar ik heb begrepen dat het vaak onprettig is, omdat alcohol er voor zorgt dat je helderheid achteruit gaat en je gedachten dus echt een chaos kunnen worden als je tript. Het versterkt het tripeffect niet verder.

Wiet doet dat in veel gevallen wel, maar dat is ook onvoorspelbaar. Het kan dat je hierdoor paranoia wordt of heel heftig reageert.
Waarschuw beheerder
Ik ben een leek wat 2cb betreft daarom even wat beginnersvraagjes:

Heb 3 tablettjes, niet logo erop, best klein. Was mij verteld dat 1 nemen goed was, 2 was perfect.

Nu wil ik rustig beginnen, hoelang duurt het voordat je effect voelt? En kun je dan eventueel bijpakken of wordt dat afgeraden en dus in 1 keer anderhalf pakken ofzo?

Bedankt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 februari 2011 om 17:54:
Zou er zelf niet bij zuipen, maar je kunt er best rustig een drankje bij drinken.

Het plan was eigenlijk zuipen, met een beetje 2C-I erbij :p

Uitspraak van mrmenno op vrijdag 18 februari 2011 om 17:55:
alcohol er voor zorgt dat je helderheid achteruit gaat en je gedachten dus echt een chaos kunnen worden als je tript

Had eigenlijk totale controle over mijn gedachten met een 17mg 2C-I trip, met een lagere dosis ga ik hier dus hoogst waarschijnlijk ook geen last van hebben, sowieso niet als het tripeffect niet verder versterkt wordt :) Met een hogere dosis is het wel iets om rekening mee te houden dan (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hierover veel negatieve ervaringen gelezen en gehoord

maar ik heb begrepen dat het vaak onprettig is, o

Nooit onprettige ervaringen op gehad. Je moet er alleen niet bij zuipen, dat moet wel je motto zijn, als je dat niet kunt, laat je het eerste glas alcohol ook het beste staan. Maar goed, kan natuurlijk dat een ander er wel mindere ervaring bij heeft, daar niet van. Met 7mg achter de kiezen zou ik er persoonlijk helemaal niet zo bang voor zijn, kun je best wat bij drinken (Y)
alcohol er voor zorgt dat je helderheid achteruit gaat

dat blijft uiteraard gelden ja.
je gedachten dus echt een chaos kunnen worden als je tript.

Dat risico is idd niet 0, maar dat is het zonder alcohol in ieder geval ook niet. Maar 7mg is iig niet de heftigste dosis, dus niet te druk om maken, komt vast wel goed (Y)
Waarschuw beheerder
Straks met zijn 3en voor het eerst aan de 2cb! Helemaal leuk en spannend!
De voorbereidingen zijn getroffen, versnaperingen, sfeervolle muziek en voor de liefhebber nog pen, stift en papier.
To be continued!
Waarschuw beheerder
donateur
onverwacht een avondje niks te doen.. dus heb net maar 'n cappie 2c-e naar binnen gewerkt.. 12 mg.. moet niet heel sterk zijn, maar hoeft vanavond ook ff niet zo heel heftig.. 1e keer, ben benieuwd:D

iemand nog tips voor straks?:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning K. op vrijdag 18 februari 2011 om 21:55:
onverwacht een avondje niks te doen.. dus heb net maar 'n cappie 2c-e naar binnen gewerkt.. 12 mg.. moet niet heel sterk zijn, maar hoeft vanavond ook ff niet zo heel heftig.. 1e keer, ben benieuwd

Nou vertel eens wat voel/zie je nu ? ;-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 18 februari 2011 om 22:33:
Nou vertel eens wat voel/zie je nu ?

nog niks.. heb 'm genomen om 21:45, maar wel flink avond gegeten dus ik wacht het rustig nog ff af o:)

zal 't hier wel een beetje bij proberen te houden(Y)

*zow, begin me opeens een partij te zweten zeg..:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't erg warm en het laatste kwartiertje een wat opgeblazen gevoel in de maag.. maar nog 0,0 visuals :)
Waarschuw beheerder
Misschien toch een te lichte dosis :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 18 februari 2011 om 23:38:
Misschien toch een te lichte dosis

zo ook mijn gedachte, dus heb net 3mg bijgepakt.. door de neus weliswaar.. geen pretje:lol:

ogen open; niet zoveel aan de hand
ogen dicht; feestjee!:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wooooo dat is niet wat ik dacht dat het zou worden of moest zijn of waaaaaat een van ons gaat wel behoorlijk hard eerder lsdachtig die zit alles in kleuren regenbogen en van die clicheplaatjes zoals op internet die vind het echt te veel serieus mn kofschip is ook niet meer wat het geweest is
alles lijkt kristal en ijs

Waarschuw beheerder
-1
Als het niet wordt gewaardeerd wat ik zeg, haal ik het toch gewoon weer weg ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die toetsen zijn zegmaar heel erg zwaar
en ik kan me weer net zo voelen als vroeger
en normaal kan ik blind typen en nu gaat dat wel maar soort heel langzaam
maar wel foutloos
het voelt als me verhemelte uit schubben bestaat en daar tussen is het warm en droog en het voelt alsof het in brand staat zegmaar

Hoe ik me verder voel:
het voelt alsof de buitenkant van mn huid heel erg koud is. De rest is wel okee maar die buitkant is zo koud. ik voel soms ook van die koudefronten zegmaar. Verder. Ik moet soms scherp stellen. en dan lijkt het wel weer even of ik gewoon normaal ben. maar kleuren zijn wel intenser. opzich. en verspringen soort een beetje van lichter naar donker.
Waarschuw beheerder
+1
Zit ik hier gewoon met me goeie gedrag overal regenbogen en kleure
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ich und Du op zaterdag 19 februari 2011 om 01:15:
ik hier gewoon met me goeie gedrag overal regenbogen en kleure

:lol:
Waarschuw beheerder
+2
donateur
:lol: klinkt goed man! of vrouw:P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 februari 2011 om 00:59:
Ik wil niet onbeleefd zijn ofzo. Maar je moet hiervan wel meteen de juiste dosis nemen. Ik bedoel voor een juiste beleving. Al dat latere gedoe werkt alleen nog maar op je maag (body load )En geeft geen extra beleving verder.

toch heb ik het idee dat het me aardig gelukt is hoor die extra beleving:lol: geen bodyload of nis van gehad ook verder..:no: maar appreciate the concern though(F)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Ich und Du op zaterdag 19 februari 2011 om 01:15:
Zit ik hier gewoon met me goeie gedrag overal regenbogen en kleure

:roflol: gast! ik lig dubbel om jou!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning K. op zaterdag 19 februari 2011 om 01:21:
gast! ik lig dubbel om jou

knap dat ie nog kan en wil typen :lol:
Waarschuw beheerder
die bodyload waar iedereen het over heeft. ik heb dat nu. denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ich und Du op zaterdag 19 februari 2011 om 02:06:

timing zeg! kom ook net weer even om de hoek kijken..

maar denk niet dat je ergens last van hebt hoor, genieten moet je ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ich und Du op zaterdag 19 februari 2011 om 02:06:

:lol: (Y)

Waarschuw beheerder
:)
:)
Waarschuw beheerder
Gister eerst een dikke burrito naar binnen gewerkt, uurtje later 20 mg 2c-b erachteraan.
Duurde 4 uur voordat die capsule zich door die vette kaashap in mn maag had gewerkt :p
Maar alsnog :D
Waarschuw beheerder
donateur
bijzonder avondje gehad gister:jaja: uitleggen wordt lastig ben ik bang.. maar vond het erg gaaf!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Koning K. op zaterdag 19 februari 2011 om 13:31:
bijzonder avondje gehad gister uitleggen wordt lastig ben ik bang.. maar vond het erg gaaf!

(Y) Super!
Denk dat velen zich wel kunnen inbeelden hoe je avond was ;)
Waarschuw beheerder
donateur
35mg 2C-C half uur geleden erin gegooit :yes:
Waarschuw beheerder
(In hoeverre) is 2CB te vergelijken met XTC? En dan bedoel ik de euforie en het gevoel, niet het speedy gevoel! En zijn er vervelende lichamelijke bijwerkingen?
Iemand raadde mij namelijk 2CB aan voor alles wat ik vervelend en leuk vond aan XTC :)
Waarschuw beheerder
+1
xtc heeft niks met 2c-b te maken vind ik.

waag je er gewoon eens aan, en begin gewoon met een lichte trip.
vind het altijd maar moeilijk uit te leggen wat het precies met je doen.
ben sowieso een moeilijke als het om uitleggen gaat van dit soort dingen :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Ik vind dat het gevoel van XTC en 2C-B niet op elkaar lijkt.
Van 2C-B hooguit een beetje lichte kriebels...

Uitspraak van prrtalieloe op zaterdag 19 februari 2011 om 15:29:
En zijn er vervelende lichamelijke bijwerkingen?

Ik voel me van 2C-tjes altijd 10 kilo zwaarder en alsof er een heel raar vettig laagje op je huid zit :/
Maar als je er niet op let is het ook niet vervelend :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning K. op zaterdag 19 februari 2011 om 13:31:
bijzonder avondje gehad gister:jaja: uitleggen wordt lastig ben ik bang.. maar vond het erg gaaf!

Kijk, dit zijn de verslagen waarvoor we een forum hebben.
Zeker voor herhaling vatbaar dus.... :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PluizeMuizert op zaterdag 19 februari 2011 om 16:01:
ben sowieso een moeilijke als het om uitleggen gaat van dit soort dingen :lol:

hehe ik ook
sommige dingen zijn ook niet uit te leggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van joelles op zaterdag 19 februari 2011 om 14:36:
35mg 2C-C half uur geleden erin gegooit :yes:

Wat een ontspannend gevoel geeft deze stof, het gevoel van rust en alles... zo fijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ontspannen dat ik nu ben, het is niet te vergelijken met iets, de drukte de stress is allemaal weg, het voelt net alsof ik in een soort meditatie-staat verkeer, heb het gevoel alsof ik uren lang naar een punt kan blijven staren met niks in mijn hoofd.. wegzinken in het niks.. heerlijk
laatste aanpassing