Partyflock Partyflock wenst je een fantastisch 2026!
Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 443321x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 13:01:
Echt belachelijk wat die pf handelaartjes er voor vragen

ik vind 40 euro voor een kwart gram niet duur hoor!!
das 4 euro per 25 mg

en bij meer afname wordt het nog goedkoper
Waarschuw beheerder
hmm k betaal €20 voor 100mg... en dat vind ik toch wel een goeie investering qua hoeveel avonden je er plezier van kan hebben :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 9 mei 2008 om 18:26:
en dat vind ik toch wel een goeie investering qua hoeveel avonden je er plezier van kan hebben

inderdaad :D als je feessie heb ofzo en je wil beetje spacen kan heel mooi op 10 mg nou daar betaal ik dan nog geen 2 euro voor :p en wel vet spacen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 17:30:
Iemand 2CB omg tilburg / Eindhoven ?

JOEHOOOEEEEEE........

Laatst op Ghosttown gepakt...... nog nooit zo'n lekker feestje gehad!!!!!! Was echt wappie!!!
Waarschuw beheerder
vnaaf eens met M kristal proberen ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op zaterdag 10 mei 2008 om 17:14:
vnaaf eens met M kristal proberen

(Y) :D das echt goeie combo zou eerst M doen en daarna klein beetje 2cb pakken en later nog wat 2cb (en evt nog wat M natuurlijk :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt heftig nachtje ja :P
donateur
Uitspraak van rups op zaterdag 10 mei 2008 om 13:01:
Wat is er anders aan 2ci en 2ce?

"duisterder" en psychisch wat intenser.. mja, met het risico op iets meer mindfuck daardoor. Ik sta er wel open voor iig.. :yes: :9

Ik zou zo graag een 3c-tje proberen

Weet ik nog niet veel over, maar heb het eens zien staan ja, op Erowid, eens lezen.. in principe interesseren al die verwante stofjes me wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
naast 2cb en 2ci zou er toch ook nog 2ccl en 2cf moet en zijn? (chloor en fluor)
die zullen ook wel weer een ander effect hebben

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
hoeveel 2cb moet je gebruiken voor de 1e keer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 20:02:
hoeveel 2cb moet je gebruiken voor de 1e keer?

Ik zou zeggen een mg of 12 a 15 lijkt me perfect voor de eerste keer..

Mocht het te weinig zijn kan je altijd nog bijpakken, of de volgende keer wat meer nemen..

Waarschuw beheerder
maar ik ben best wat gewend met lsd ed :p moet je het snuiven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 20:08:
maar ik ben best wat gewend met lsd ed moet je het snuiven?

Ik had ook wel ervaring met andere tripmiddelen, maarja ik ben de eerste keer altijd redelijk voorzichtig met de dosering, zeker omdat ik nogal gevoellig ben voor tripmiddelen..

25 mg moet ook te doen zijn denk ik de eerste keer hoor, zou het zelf alleen niet aanraden..

Je KAN het idd snuiven ja, je kan het ook in een capsule of bommetje doen ofzo..

Snuiven is overigens wel een stuk heftiger, dus dan moet je wel je dosis naar beneden aanpassen..

Waarschuw beheerder
wel heftige shit he volgens mij, echt visuele ervaringen met lsd heb ik niet echt gehad, alleen dat ik anders ging denken en dat ik ''dacht'' te halicuneren :p

en het werkt ook vrijwel direct als je het snuift?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 21:49:
wel heftige shit he volgens mij, echt visuele ervaringen met lsd heb ik niet echt gehad, alleen dat ik anders ging denken en dat ik ''dacht'' te halicuneren

Het visuele is zeker heftig ja, vooral als je je ogen dicht doet, maar je hebt nogwel controle over de trip zegmaar, iets wat je bijv met paddo's niet altijd hebt..

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 21:49:
en het werkt ook vrijwel direct als je het snuift?

Ja dan werkt het vrijwel direct ja denk ik, belangrijk is wel een lege maag bij 2cb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier nog meer ervaring met 2-cb en passiebloem? Zaterdag 16mg capsule opgevuld met passiebloem genomen en heb toch al redelijk aantal keer wat genomen maar de visuals zijn echt wel veel intenser met ogen open en dicht! Ook wat andere verschijnselen zoals licht stijven kaken... nouja voor mijn tripreport check de andere topic maar ff over 2cb
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 12 mei 2008 om 11:34:
naast 2cb en 2ci zou er toch ook nog 2ccl en 2cf moet en zijn? (chloor en fluor)
die zullen ook wel weer een ander effect hebben

met chloor is gewoon 2CC niet 2CCl
2CB,2CC,2CD,2CE,2CI, 2CT2,2CT7,2CT21

en als ik erowid open ook nog 2CT4 (en 2CB-fly) ;)
en wiki geeft nog 2CF, 2CG, en nog een hele hoop meer

maar denk dat 2CE, 2CD en 2CI nog wel het meest interessant zijn, na 2CB zijn daar toch nog de meeste ervaringen mee.
Buiten het feit dat dat waarschijnlijk de enige zijn die uberhaupt al te krijgen zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op maandag 12 mei 2008 om 21:54:
Ja dan werkt het vrijwel direct ja denk ik, belangrijk is wel een lege maag bij 2cb.

Nee man, ook als je het snuift duurt het even.. Bij mij gemiddeld 30 minuten tot het goed werkt en dan zit ik misschien niet eens op de top nog..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op woensdag 14 mei 2008 om 22:01:
Nee man, ook als je het snuift duurt het even.. Bij mij gemiddeld 30 minuten tot het goed werkt en dan zit ik misschien niet eens op de top nog..

Ik heb het zelf nooit gesnoven, daarom zei ik ook denk ik..

Wat ik van andere heb gehoord, en heb gelezen, is dat het na snuiven vrijwel direct de eerste gevoelens merkbaar zijn, maar dat is dus niet zo?

Bij orale inname werkte het bij mij namelijk ook na 30 min, dus dat zou opzich best raar zijn als er geen verschil daartussen zit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op woensdag 14 mei 2008 om 22:01:

Dan had je denk ik niet zoveel (of niet zulke goeie), want bij (en degene die meedeed) werkte het echt binnen 1 minuut en heftig ook! Het kan ook zijn dat je van te voren nog gegeten had dan werkt het ook minder.

Waarschuw beheerder
ik zou echt niet weten wat ik zou moeten verwachten de 1e keer :p
heb al wel ketamine en lsd gebruikt, maar dit had ook niet het effect wat ik ervan verwacht had
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op woensdag 14 mei 2008 om 23:30:
Dan had je denk ik niet zoveel (of niet zulke goeie), want bij (en degene die meedeed) werkte het echt binnen 1 minuut en heftig ook! Het kan ook zijn dat je van te voren nog gegeten had dan werkt het ook minder.

Uitspraak van Lost In Music op woensdag 14 mei 2008 om 22:16:
Wat ik van andere heb gehoord, en heb gelezen, is dat het na snuiven vrijwel direct de eerste gevoelens merkbaar zijn, maar dat is dus niet zo?

Ik heb het pure spulletje, en ik heb wel degelijk hoog gedoseerd (met name mijn 2e trip, die was echt heel intens, had erg moeite met orienteren op een gegeven moment door de mate van vervorming om me heen en omdat het voelde alsof ik in de botsauto's zat en steeds heen en weer geslingerd werd).. Maar inderdaad voelde ik na 1 min ook wel iets (eerste paar minuten meer een onderbuikgevoel plus de rillingen en daarna langzaamaan opbouw) maar niet ultra intens.. de echte pieken kwamen pas na plus minus een half uur.. kreeg ik de echte flushes
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 14 mei 2008 om 22:16:
Bij orale inname werkte het bij mij namelijk ook na 30 min,

Bij mij na 70-85 minuten, zeker langer dan een uur in ieder geval, en close to 1,5, dus that's about it. Lege maag maakt voor orale opname natuurlijk wel uit (ik had ook al een tijd niets gegeten) maar voor nasale opname maakt dat natuurlijk niks uit. Dan wordt het namelijk via de slijmvliezen in je neus opgenomen in je bloedbaan, daar heeft een lege maag dan verder niks mee van doen.

Maar goed misschien verschillen onze definities van het begin van de trip, ik voel misschien wel eerder wat, maar weinig dat ik kan plaatsen..

daar naast kan het natuurlijk dat de snuiftechniek uitmaakt ;) Ik snuif het iig niet, ook niks anders..maar goed kan me indenken dat mensen op verschillende manieren snuiven en dat je daar allicht ook een verschil in werking via die opnameroute mee kan verklaren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 mei 2008 om 01:24:
daar heeft een lege maag dan verder niks mee van doen.

nou als ik coke snuif, en ik heb niets gegeten dan wordt ik echt niet lekker hoor, en dan werkt het ook heel heftig, meer als normaal iig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 mei 2008 om 01:24:
Lege maag maakt voor orale opname natuurlijk wel uit (ik had ook al een tijd niets gegeten) maar voor nasale opname maakt dat natuurlijk niks uit.

Onzin. Toen ik 2cb snoof terwijl ik ongeveer een uur daarvoor gegeten had merkte ik er vrijwel niks van, toen ik het echter op een lege maag snoof had ik de trip van mijn leven.
Waarschuw beheerder
donateur
van te voren 2 a 3 uur niks eten
tijdens de trip kon ik wel gewoon eten, had zelfs honger
Waarschuw beheerder
hehehe, ik ook!

Waarschuw beheerder
wat G?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van rups op donderdag 15 mei 2008 om 11:12:
Onzin. Toen ik 2cb snoof terwijl ik ongeveer een uur daarvoor gegeten had merkte ik er vrijwel niks van, toen ik het echter op een lege maag snoof had ik de trip van mijn leven.

Toch wordt het nog steeds via je neusslijmvlies opgenomen, daar heeft je maag dus helemaal niks mee te maken. Bekijk het eens medisch en logisch, ook met wat ik geleerd heb van m'n studie.. Medicijnen en dus ook drugs worden op een bepaalde manier opgenomen, ja als je zo hard snuift dat je snuifsel alsnog ik je maag komt dan speelt je maaginhoud wel parten voor de opname (maar dan heb je hetzelfde resultaat als orale opname, plus een beetje nasaal), maar in principe wordt het dus via je neusslijmvlies opgenomen. Lijkt het mij meer dat de conditie van je neusslijmvlies er meer mee te maken heeft dan je maag. Als je maaginhoud al een rol speelt bij nasale opname, dan is die rol in ieder geval veel kleiner dan via orale opname. Ervaringen kunnen verschillen, jij verteld 1 ervaring, veel mensen hebben tig ervaringen met MDMA, het kan altijd anders vallen, zelfs met dezelfde pillen/middelen, dat heeft met veel meer factoren te maken dan alleen je maaginhoud.

Wat waarschijnlijker meer invloed kan hebben is je glucosespiegel..en dus allerlei pyschische factoren alsnog:)
En had je in beide gevallen dezelfde dosis ? Weet je dat zeker? met snuiven? lastig lijkt me ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je snuift komt ook een gedeelte in je maag omdat er wat doorschiet naar de keel ( doorvaller heet dat ) ....... en dit proeft/voelt alles behalve aangenaam :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 22:50:
het valt gewoon anders

komt harder en heftiger aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op donderdag 15 mei 2008 om 22:57:
als je snuift komt ook een gedeelte in je maag omdat er wat doorschiet naar de keel ( doorvaller heet dat ) ....... en dit proeft/voelt alles behalve aangenaam

net niet kotsen praktijken dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 mei 2008 om 22:47:
En had je in beide gevallen dezelfde dosis ? Weet je dat zeker? met snuiven? lastig lijkt me

Nee, de keer dat ik het nam op een volle maag had ik zelfs 2x zoveel gesnoven, dus aan de dosis heeft het niet gelegen. Van iedereen die ik ken die weleens 2cb gebruikt hoor ik precies hetzelfde, dus of dat wetenschappelijk logisch is weet ik niet maar mijn en vele andere ervaringen zeggen precies hetzelfde. Zoals je zelf al zei heb je het zelf nog nooit gesnoven, dus kan jij ook moeilijk aan mij uit gaan leggen hoe dat voelt/werkt. Ja met een logische uitleg die inderdaad heel logisch klinkt maar in de praktijk gewoon nauwelijks relevant is.
Waarschuw beheerder
zou het ook niet aan kunnen liggen dat je lever met een lege maag sneller vreemde stoffen weg kan filteren dan als je een volle maag hebt? ik zeg maar wat ;)
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 16 mei 2008 om 11:37:
zou het ook niet aan kunnen liggen dat je lever met een lege maag sneller vreemde stoffen weg kan filteren dan als je een volle maag hebt? ik zeg maar wat ;)

Nee het moet eerst opgenomen worden in het bloed voordat de lever het kan afbreken ;) en de opname van veel stoffen gaat sneller met een lege maag, hoewel het voor sommige medicijnen beter is als er wel wat in zit. Vandaar dat op bijsluiters ook staat of je het voor of na het eten moet innemen, en dergelijke.
Anyway, bij deze middelen is een lege maag bij orale opname iig de snellere manier.

Zoals je zelf al zei heb je het zelf nog nooit gesnoven, dus kan jij ook moeilijk aan mij uit gaan leggen hoe dat voelt/werkt. Ja met een logische uitleg die inderdaad heel logisch klinkt maar in de praktijk gewoon nauwelijks relevant is.

En bedankt :P Geen ervaring zegt niet dat iemand het niet kunt uitleggen, hoe het voelt kan ik je idd niet uitleggen, maar dat weet je zelf al. Hoe dingen werken kan ik je daarentegen wel uitleggen, of je het aanneemt is een tweede. Je ervaringen spreken er idd tegenin en dat kan prima, zo zijn de ervaringen met verschillende manieren van dezelfde MDMA/zelfde pillen gebruiken ook per persoon verschillend en heeft iedereen er een mening over. Als je verder uitgaat van je eigen ervaringen en dat werkt voor jou prima, dan is er niks aan de hand :)

Waarschijnlijk dat de lege maag dan toch parten speelt voor de opname via het maag/darmstelsel via snuiven, doordat e.a. toch in de maag terecht komt, daarnaast wordt natuurlijk een redelijk deel van je snuifsel WEL via je neusslijmvlies opgenomen..waar die lege maag geen invloed op heeft. Opname via 2 routes dus, een mengvorm.

Als je het slikt natuurlijk alleen via de maag, ik denk dat het verschil tussen wel gegeten/niet gegeten dan sowieso een stuk groter is.
Ik ga het iig niet met een volle maag proberen, duurt bij mij op een redelijk lege maag mij al ietwat lang voordat het werkt (70-85 min), ik hoef er niet nog langer op te wachten :D
Snuiven is aan mij niet besteed :)

Waarschuw beheerder
Kleinere biologische beschikbaarheid met een volle maag? Kleinere concentratie in het bloed, doordat er ook voedingsstoffen inzitten?
Waarschuw beheerder
zo laatst echt de meest geniaale 2cb trip gehad,.
ik had ongeveer 100mg genomen over een tijdsduur van als ik het goed kan schatten 7 á 8 uur. gedeelte gesnoven en gedeelte oraal genomen in porties van ik denk zo'n 10 tot 20 mg

het was de perfectie van een 2cb trip. totale samensmelting van alles heden verleden gedachte en real life fictie en non-fictie alles kwam samen in een trip van puur genot. het was zo'n mooie ervaring dat ik ervan moest huilen.(ik bedacht me later dat dat huilen misschien wel kwam omdat ik me besefte dat ik deze ervaring, net als mn perfecte lsd ervaring voor niets maar dan ook echt niets in de wereld had willen missen. en dat dat best een gekke/enge gedachte is.)

het was prachtig weer, extreem visueel in de zon op mn balkon met wat biertjes en een paar hasjointjes totaal ontspannen op een vrije vrijdag, beter kon gewoon niet. trippend in mn eentje zat ik te genieten van het visuele geweld gecombineerd met de psychedelische kant (die voor mij best nieuw was, iig in deze mate nog nooit mogen ervaren) van 2-cb .
op een gegeven moment was alles wat ik mee maakte, wat ik dacht of wat ik zag een déjà vu terwijl fictie en non-fictie ook nog eens totaal zoek waren. heel erg bizar.

en huilen op een trip middel damn wat is dat bevrijdend, wat is dat goddelijk heerlijk! alsof je al je zonden weg huild, alsof ik al de stress en als je zorgen m'n lichaam uit huilde. net als op na mn heftigste lsd trip voelde ik me al herboren alsof ik het leven opnieuw uit kon vinden.

bijna net zo mooi of misschien wel mooier dan mijn perfecte lsd trip.
2-cb = <3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst de combo mdma, 2c-b, joint en lachgas mogen meemaken.. aanrader.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 22 mei 2008 om 21:58:
totale samensmelting van alles heden verleden gedachte en real life fictie en non-fictie alles kwam samen in een trip van puur genot

hahaha dat had ik ook :D
donateur
Was lachen op Thunderdome, we waren dan ook vast de enige die het op hadden..20 á 25mg.

En weer totaal niet brak natuurlijk, heerlijk. Me suf gelachen om het publiek daar :yes: (A)
Waarschuw beheerder
Als ik zo alle ervaringen door lees lijkt het me zeker nog een keer de moeite waard om te proberen!