Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 464278x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
donateur
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 3 februari 2011 om 23:03:
Berichten · 91.1

Lol wat de f. man haha :lol: teveel vrienden, of :9?

Nou ja redelijk deel (meer dan de helft) is permanent ongelezen omdat daar links (muziek/info/leesvoer) oid in staan waar ik nog wat mee moet/wil en als ik ze dan op gelezen druk dan raak ik ze zelf kwijt en wordt het moeilijk zoeken :P En verder..ja als je 'ns antwoord dan krijg je vaak nog een tijdje wat terug he :lol:

Uitspraak van actief op donderdag 3 februari 2011 om 22:59:
Alleen hoeven hier geen dj's gepromoot te worden

Nou als
Uitspraak van actief op donderdag 3 februari 2011 om 23:04:
het in het kader van de trip muziek

is, dan is het on-topic en zeer welkom imo.

Wellicht mijn verkeerde beoordeling! In dat geval mijn welgemeende excuses. :respect:

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 februari 2011 om 22:59:
Alleen hoeven hier geen dj's gepromoot te worden of bandnamen nader verklaart te worden.

Geef nou maar toe: Je vond die grap over The Doors gewoon zo sneu dat je hem wel weg móest halen. :P
En om het dan een beetje te verhullen haal je nog 3, 4 andere posts weg.

In ieder geval wat hierboven al gezegd was: Offtopic gebazel hóórt gewoon bij het 2C-topic.
Soms gaat het een beetje te ver en moeten we even op de rails gehouden worden natuurlijk.
Maar ik geloof niet dat er mensen zijn die hier regelmatig posten, die zich storen aan off-topic. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 3 februari 2011 om 23:52:
Geef nou maar toe: Je vond die grap over The Doors gewoon zo sneu dat je hem wel weg móest halen. :P

Ik heb me eerst suf lopen piekeren wie de fok The Doors nou eigenlijk zijn. Dacht eerst nog aan een nieuwe coffeeshop ofzo...:lol:

In ieder geval wat hierboven al gezegd was: Offtopic gebazel hóórt gewoon bij het 2C-topic.

Zoals mensen van mij weten sta ik hier heel open tegenover. Een topic moet gezellig blijven en daarbij hoort ook enig (let wel: ENIG) off topic geklets. Daar zal ik ook niet direct iets van zeggen.

Soms gaat het een beetje te ver en moeten we even op de rails gehouden worden natuurlijk.

En dán is het wel mijn taak om in te grijpen. En, zoals ik al eerder aangaf,
Maar ik kreeg niet de indruk dat het in het kader van de trip muziek was. Wellicht mijn verkeerde beoordeling! In dat geval mijn welgemeende excuses. :respect:

donateur
Maar ik geloof niet dat er mensen zijn die hier regelmatig posten, die zich storen aan off-topic. :)

Denk het ook niet :)
Offtopic gebazel hóórt gewoon bij het 2C-topic.

:)
Uitspraak van actief op vrijdag 4 februari 2011 om 00:08:
En dán is het wel mijn taak om in te grijpen. En, zoals ik al eerder aangaf,

Mja, volgende keer dus allicht wat langer laten varen, denk hier verkeerde beoordeling idd :) (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 3 februari 2011 om 22:24:
Beter dan elkaar proberen te overtreffen met wie de beste 2C-B heeft

De beste 2C-B is 2C-I.
En we weten allemaal wie de beste 2C-I heeft... :blinky:
(Lassie! Voordat ik straks allemaal PB'tjes krijg en jullie moet gaan rapporteren! :[ :lol: )

Waar kun je trouwens zo'n cursus multiquoten krijgen? ;P
Zie dat Lassie hem ook gehad heeft, maar zelf kom ik meestal niet verder dan 3. :'(
Of is het iets wat je alléén krijgt als je veel actief bent in het pillentopic?
Daar is het wel nodig natuurlijk, vrij hoog gehalte aan typende anussen én veel korte posts waar je alleen een 'rood duifje' uit hoeft aan te halen.

[ontopic]Ik drink nog ff 2C-C water en dan duik ik de douche in[/ontopic]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 07:52:
[ontopic]Ik drink nog ff 2C-C water en dan duik ik de douche in[/ontopic]

Jongeeee
Dat is helemaal niet ontopic? Kan je niet lezen dat deze topic gaat over 2C-B? En dus niet over 2C-C!

Dat worden strafpunten!!!1! slotje jwz
Waarschuw beheerder
Been there, done that. Maximaal mooie tanden nu!
Maar laten we niet teveel offtopic gaan lullen!
donateur
Waar kun je trouwens zo'n cursus multiquoten krijgen? ;P

Bij mij denk ik he 8)
Of is het iets wat je alléén krijgt als je veel actief bent in het pillentopic?

Nee hoor :)
Daar is het wel nodig natuurlijk,

Daar kan je het "nodig" vinden idd, maar dat ligt aan je eigen insteek en stijl van posten. Ik pas het wel vaak toe ja 8)
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 11:12:
Kan je niet lezen dat deze topic gaat over 2C-B? En dus niet over 2C-C!

Dan hebben we nog wat topics te openen :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 11:51:
laten we niet teveel offtopic gaan lullen!

Juist wel!
Heb gelezen dat strafpunten deze week ook geldig zijn in de DE-winkel.
Zag laatst nog een leuke mok daar, maar drink niet zoveel koffie.
Dus is dit een mooie gelegenheid om mijn puntentekort aan te vullen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 13:10:
Dan hebben we nog wat topics te openen

Vond dat laatst ook al zo'n gedoe toen we eindelijk eens een fatsoenlijke conversatie hadden over de verschillende isomeren van MDMA in het pillen topic. Nee dat mag niet! heeft namelijk niks met pillen te maken. Moest weer een aparte topic voor worden aangemaakt. En dan maar overtuigd zijn dat forumvervuiling tegen wil gaan :lol: gniffel O:)

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 13:42:
Zag laatst nog een leuke mok daar, maar drink niet zoveel koffie.

Caffeine slecht voor de hersens en nieren jwz. (Y) Alleen maar decafe hier (Y)
donateur
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 14:04:
toen we eindelijk eens een fatsoenlijke conversatie hadden over de verschillende isomeren van MDMA in het pillen topic.

Dat was wel interessant conversatie idd, jammer dat het slechts voor een enkeling is weggelegd en de Q-dance xtc verkopers er dan al gauw van maken dat er 10 pagina's vol worden geluld met chemische formules :lol:
Moest weer een aparte topic voor worden aangemaakt.

Tja, net alsof het dan weer zo mooi oplaait :(

typfoutje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond dat laatst ook al zo'n gedoe toen we eindelijk eens een fatsoenlijke conversatie hadden over de verschillende isomeren van MDMA in het pillen topic. Nee dat mag niet! heeft namelijk niks met pillen te maken. Moest weer een aparte topic voor worden aangemaakt. En dan maar overtuigd zijn dat forumvervuiling tegen wil gaan

Parels voor de zwijnen, jwz, parels voor de zwijnen!
Misschien kunnen we een topic aanmaken, iets van 'drugsdiscussie voor gevorderden'.
Kunnen ze in principe nooit zeggen dat iets offtopic is, want je kunt zeggen dat elke discussie een drugsdiscussie voor gevorderden is, maar dat de moderators het niet snappen omdat ze geen drugs gebruiken c.q. geen gevorderden zijn. :lol:

Maar ff serieus...zo'n topic heeft misschien wel kans van slagen.
Alleen dan krijg je toch weer dat leuke gesprekken die in dit topic 'spontaan' gevoerd worden daar verder moeten gaan.
Ach ja...meer mensen die open staan voor het idee van zo'n topic? :)
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 14:28:
.zo'n topic heeft misschien wel kans van slagen.

or Partyflock, op het 'main' forum?

Kun je beter op een flock doen dan met wat mensen (Y)

As said above.

Anders valt iedereen binnen in de eerste pagina's..en dan verwacht ik niet dat het direct kans heeft dat het gaat lopen, hier.
Als je dat op een flock doet kies je eerst zelf wel welke mensen erbij(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 3 februari 2011 om 22:07:
Het is wel toevalig dat alleen mijn shit word gewist..

Mijne ook :/ Wilde alleen wat mensen bedanken voor de tips enne...
Zou graag nog wat meer horen over de (trip)muziek van The Doors en daar kan ik dan wel over beginnen in het 'Spacemuziek' topic maar dan krijg ik toch geen fatsoenlijke antwoorden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ff serieus...zo'n topic heeft misschien wel kans van slagen.
Alleen dan krijg je toch weer dat leuke gesprekken die in dit topic 'spontaan' gevoerd worden daar verder moeten gaan.
Ach ja...meer mensen die open staan voor het idee van zo'n topic?

Goed idee!
Ik ben wel pro :)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 14:32:
Kun je beter op een flock doen dan met wat mensen

Mja daarmee zorg je inderdaad dat er een hoop spammers uit wegblijven (helaas dus geen aanbiedingen voor Hoog Kwaliteit 140 mg huilie huilie :()
Maar aan de andere kant, wie nodig je allemaal uit voor het flock. Vind van flocks de beslotenheid af en toen wel irritant. Plus dat ik flocks heb meegemaakt waar de opener zich op een gegeven moment oppermachtig ging voelen en dus even iedereen alsnog de les ging lezen (N) (Was dan ook wel weer een 'bepaald type' persoon ;)). Maarja wat Em al zei:
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 14:32:
Anders valt iedereen binnen in de eerste pagina's..en dan verwacht ik niet dat het direct kans heeft dat het gaat lopen, hier.
Als je dat op een flock doet kies je eerst zelf wel welke mensen erbij

Ik denk sowieso dat als we met zn 3en (of whatever) zo'n flock openen, en het woord een beetje rond gaan, de meeste mensen die hier ook op niveau meepraten, vanzelf wel een request sturen om erbij te komen.

@ Renegade, als je die links van mij nog gemist hebt, let me know :). Heb Bella ook al voorzien van de muziek ;)

Waarschuw beheerder

:yes:
Flock is prima , hier ook evt. , een mooie uitgebreide startpost ala fok (maar dan beter) is ook welkom om niet telkens alles weer opnieuw hoeven te vertellen.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 14:58:
ja daarmee zorg je inderdaad dat er een hoop spammers uit wegblijven (helaas dus geen aanbiedingen voor Hoog Kwaliteit 140 mg huilie huilie :()

Juist.
wie nodig je allemaal uit voor het flock.

Wat constructieve mensen van dit topic :) o.a.
Vind van flocks de beslotenheid af en toen wel irritant. Plus dat ik flocks heb meegemaakt waar de opener zich op een gegeven moment oppermachtig ging voelen en dus even iedereen alsnog de les ging lezen (N) (Was dan ook wel weer een 'bepaald type' persoon ;))

Oh das irritant ja :O
Ik denk sowieso dat als we met zn 3en (of whatever) zo'n flock openen, en het woord een beetje rond gaan, de meeste mensen die hier ook op niveau meepraten, vanzelf wel een request sturen om erbij te komen.

Bijvoorbeeld ja :) (Y) En kunnen ook zelf wat uitnodigen natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 15:06:
hier ook evt. , een mooie uitgebreide startpost ala fok (maar dan beter)

Kan dat in flocks?

Ik wil me er vanavond wel even over buigen als ik weer thuis ben. Als de rest het daar mee eens is :)?
Waarschuw beheerder
Mwah, ik vind het idee van een flock toch minder, eerlijk gezegd.
Op een gegeven moment krijg je dan geen nieuwe aanwas meer, en wordt het echt zo'n 'ouwe jongens krentenbrood' verhaal.
Misschien kunnen we in overleg met Lassie wel zorgen dat stoere PF grappenmakers die het topic komen verzieken extra prompt/hard worden aangepakt.
Als het eenmaal een beetje loopt blijven die droeftoeters meestal toch wel weg. :)

Plus als het een flock is kunnen mensen ook niet zomaar met een vraag komen.
Leek mij juist het ideale topic om mensen met een ingewikkelde vraag naar te verwijzen.
Maar het lijkt mij een stuk interessanter als er geen drempel is om mee te lezen/discussiëren.

Is verder gewoon mijn mening natuurlijk. :)
Maar als het een flock wordt, denk ik niet dat ik echt actief mee ga doen.

FYI, ik stel wel voor om het topic dan gewoon in het drugs-forum te houden.
Het gaat gewoon over drugs, alleen niet over 'ik heb gister 350 mg MDMA gepakt man en toen zei ik echt iets vet grappigs tegen een agent', maar op een wat hoger niveau. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op woensdag 26 januari 2011 om 11:52:
Zal deze week nog even een reportje proberen te schrijven

Niet veel zin en tijd voor gehad :p Maar om even verder te gaan met trip muziek:

M'n vriendin en ik vonden dit echt leuk tijdens de 2C-I trip, zowel het filmpje als de muziek.

Kon niet echt horen wat ze nou eigenlijk zegt, vond het in m'n hoofd een beetje "gebrabbel".
Daarna leek het toch echt dat ze gebrabbel zei (het hoge stukje aan het einde van elke "zin")

Ook deze was leuk om naar te staren :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 16:11:

Dat vindt ik juist zo leuk van dit forum, af en toe zit er wel iets leerzaams tussen (y)
Dat slappe gelul ertussen is toch ook een beetje scrollen toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 4 februari 2011 om 16:22:
Dat vindt ik juist zo leuk van dit forum, af en toe zit er wel iets leerzaams tussen (y)

ja idd
al is het niveau wat te hoog voor mij om mee te doen aan dat soort gesprekken
vind het altijd wel heel erg interessant en leerzaam om te lezen allemaal :)

Heb Bella ook al voorzien van de muziek ;)

nieuw tripmuziek :cheer:

klinkt goed :D

Waarschuw beheerder
donateur
Even voor Kontra-indication, Heartpressure en eM 2c het volgende.

Ik volg jullie bovenstaande conversatie met zeer grote interesse. Echter, ik heb het in andere topics ook gezegd: het zelfreinigend vermogen binnen het Drugsforum is relatief hoog. Daar heb ik ècht diep respect voor! Dat ik een verkeerde beoordeling maak en van daaruit een verkeerde beslissing neem heb ik al uitgelegd en is inherent aan mensen werk.

Misschien kunnen we in overleg met Lassie wel zorgen dat stoere PF grappenmakers die het topic komen verzieken extra prompt/hard worden aangepakt.

Dit gebeurd in feite al (het zelfreinigend vermogen waar ik het over had) en ik probeer er ook bovenop te zitten. Jullie zijn goed bezig! :respect:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 16:06:
Kan dat in flocks?

Tuurlijk :)
k vind het idee van een flock toch minder, eerlijk gezegd.

Dat is dan één mening tegen een paar voor. :P
Op een gegeven moment krijg je dan geen nieuwe aanwas meer, en wordt het echt zo'n 'ouwe jongens krentenbrood' verhaal.

Dat zou kunnen idd. Zelfde voor een topic op de main pagina overigens, met het feit dat je dan alsnog af en toe wat galspugers er tussen krijgt.

Dat dan weer niet, maar als alle -zomaar andere- mensen met zo maar elke vraag komen, dan gaat het topic zich, ben ik bang, ook niet meer onderscheiden van andere topics.
Maar het lijkt mij een stuk interessanter als er geen drempel is om mee te lezen/discussiëren.

Ja en nee, ik ben een beetje bang voor het niveau van de vragen als het zo maar voor iedereen open is en voor veel herhaling van dat wat al zo vaak is besproken.

Maar goed, dat is mijn mening dan weer.
Maar als het een flock wordt, denk ik niet dat ik echt actief mee ga doen.

Ok dat kan, dat zou voor mij weer kunnen gelden voor iets op het normale forum, maar dat is iets wat ik op dat moment wel bekijk.
Waarschuw beheerder
Geen zin om te quoten dus dan maar zo :).

Kontra, ik ben het opzich wel met je eens hoor. Flock word snel een 'vriendengroepje' waar buitenstaanders niet meer echt hun vraag kwijt kunnen.
Een nieuwe topic aanmaken is ook een idee. Dan is het uiteraard wel weer aan ons om hem levende te houden (of hij moet sticky worden oid). Anders is het snel gedaan (heb al een paar trip muziek topics geopend volgens mij, en allen zijn ze alweer diep begraven, terwijl zo nu en dan weer eens mensen met inspiratie komen en je als resultaat krijgt wat je hier laatst had).

Lassie, ben het met je eens. Vind dat sommige mensen hier inderdaad bepaalde topics een beetje schoon proberen te houden. 'Bepaalde' topics (speed bijv.) hou ik me persoonlijk ver vandaan omdat die door 'bepaalde' mensen toch al wel verziekt zijn/worden (meeste hier weten wel welke mensen ik bedoel).
Dus een beetje lik op stuk beleid in een eventuele nieuwe topic zou geen kwaad kunnen. Zolang het offtopic gepraat maar niet word verwijderd. (Een beetje selectief van de delete knop gebruik maken dus. Als ik zie dat een aantal mensen hier 'bepaalde' mensen er zo uit kunnen pikken, dan kan jij dat ook vast wel ;))

Kak, tijd om naar huis te gaan.

Edit: even consistent zijn met benamingen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog even snel reageren op !¤ eM 2C³ ¤! dan maar :)

Ik sta er op het moment tussen in. Beide opties hebben hun voor en nadelen, maar op dit moment ben ik in beide wel geinteresseerd. En een discussie hier en daar vind ik altijd wel gezellig, plus een goed moment om mensen om ver te blazen met mijn magische kennis :lol:

Dus tjah, maakt mij niet uit.

Kontra, inmiddels al met je dame gepraat over een datum enzo? anders word het straks april :o..

Waarschuw beheerder
Nou ik heb niet gezegd perse flock, met hier ook evt. bedoelde ik een nw topic gewoon.
Eigenlijk is dat wat leuker want dan komt er af en toe wat verse nieuwe kennis binnenwaaien.
Ik bedoel er komen toch steeds nw leden bij en best wel een aantal voegt toch wel iets toe.
Als je gewoon een mod (trouwe Lassie ;P )hebt die dan het " hier 250 mg pillen" er even uithaalt of kopieert naar t "in de buurt" topic dan hou je t informatief en interessant.
Ik heb eigenlijk nog nooit iets met een flock gedaan, zal wel aan mij liggen trouwens :P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 16:47:
of hij moet sticky worden oid)

Juist extra gevaarlijk :P
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 16:47:
terwijl zo nu en dan weer eens mensen met inspiratie komen en je als resultaat krijgt wat je hier laatst had).

mja, zouden we collectief al die referenties naar muziek vanuit hier weer naar het trip muziek topic moeten laten verwijzen :)

Zelfde als met andere vragen verwijzen naar zo'n nieuw topic dus ;)
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 4 februari 2011 om 16:55:
Beide opties hebben hun voor en nadelen

Dat is natuurlijk meestal wel zo met dat soort dingen, dus hier niet anders :)
Waarschuw beheerder
Tjah. Lastig op deze manier. Juist omdat dit forum zo algemeen is en misschien maar 20% van de mensen een beetje een fatsoenlijk niveau heeft maakt dat het er niet makkelijker op. Schat zoiets dan al snel hopeloos in. Mja ik wacht wel even wat meer reacties af :).
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen, maak ze allebei en kijk welke het meest in leven blijft :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op vrijdag 4 februari 2011 om 16:27:
al is het niveau wat te hoog voor mij om mee te doen aan dat soort gesprekken
vind het altijd wel heel erg interessant en leerzaam om te lezen allemaal

Klopt! :yes:
Maar bij sommige stukjes haak ik wel af hoor :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 20:22:
eerst 2C-B of 2C-C als rustige eerste psychedelicum. daan 2C-I en dan door tot LSD

ik vind niet dat jekan zeggen dat 2cb rustiger is dan 2ci eerder andersom
qua visueel schouwspel is 2cb wel actiever vind ik iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 4 februari 2011 om 20:27:
ik vind niet dat jekan zeggen dat 2cb rustiger is dan 2ci eerder andersom

Mee eens, maar 2C-C is toch de rustigste van de drie. :)
Dat is de beste om mee te beginnen denk ik. :)
Waarschuw beheerder
Wat betreft de flock/topic...
Ik wil zondag wel een topic openen. :)
Als we dan hier even de 'spelregels' kunnen overleggen?
Dan maak ik in de eerste post een lijstje met die spelregels en een korte uitleg.

Eventueel via PB, maar denk dat het ook wel hier openlijk kan gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 21:16:
Ik wil zondag wel een topic openen.
Als we dan hier even de 'spelregels' kunnen overleggen?
Dan maak ik in de eerste post een lijstje met die spelregels en een korte uitleg.

Eventueel via PB, maar denk dat het ook wel hier openlijk kan gebeuren.

Hmm ik vind t prima. PB me maar voor eventuele voorstellen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 februari 2011 om 21:08:
Mee eens, maar 2C-C is toch de rustigste van de drie

ik ga beginnen met 2C-C, heb dat kunnen regelen, binnenkort maar ff oppikken. en ook gelijk 2C-I voor een volgend keertje :blinky:

Waarschuw beheerder
Wij gaan vanmiddag beginnen aan ons 2C-P tripje :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op zaterdag 5 februari 2011 om 09:49:
ben benieuwd

Ik ook en heb er super veel zin in! :D
donateur
Ben wel jaloers, want heb ook gewoon wel zin weer in een dikke 2C-P trip :)

Maar ja, beetje 2C-C & 2C-D beviel ook wel goed afgelopen nacht :)
Waarschuw beheerder
Vertel je ook weer hoe de trip bevallen is???

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van TheOman op zaterdag 5 februari 2011 om 11:02:
Vertel je ook weer hoe de trip bevallen is???

Ja zal ik doen! :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook benieuwd. :)
Chill dat jullie zo vroeg kunnen beginnen!
Ik wou dit weekend ook weer een ouderwets tripje maken eigenlijk.
Maar helaas kwam er een dubbele verjaardag tussen, gooide beetje roet in het eten... :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 5 februari 2011 om 11:52:
Chill dat jullie zo vroeg kunnen beginnen!

Ja ik wil na de tijd gewoon lekker slapen, dus tot een uurtje of 6 vind ik laat (vroeg) genoeg ;)
Straks eerst met z'n allen eten en dan gaat het feest beginnen!

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 5 februari 2011 om 11:52:
Ik wou dit weekend ook weer een ouderwets tripje maken eigenlijk.
Maar helaas kwam er een dubbele verjaardag tussen, gooide beetje roet in het eten

Dat is jammer! :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 februari 2011 om 12:14:
Straks eerst met z'n allen eten en dan gaat het feest beginnen!

Misschien beter droppen vóór het eten?
De coming up kan wel een uurtje of drie duren...

Is maar een ideetje hoor.
Als je twijfelt zou ik je gewoon aan het originele plan houden. (Y)

Nogmaals: veel plezier!! :blinky:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 5 februari 2011 om 12:50:
Misschien beter droppen vóór het eten?

!¤ eM 2C³ ¤! zei ook al dat het wel een uurtje of 3 kon duren, dus dat is idd ook het plan :)
Als iedereen er is het innemen en dan wat eten en misschien een filmpje kijken, dan duurt het ook niet zo lang.
laatste aanpassing