nou mensen na alle verhalen hier gelezen te hebben dacht ik van, nou ook mar eens proberen.... de tering wat een ervaring!!!
om te beginnen had ik denk ik wel ietswat veel op, zon 30-35 mg, was niet de bedoeling maar na een uur merkte ik nog niks en heb toen met mijn lompke kop bijgepakt, 5 minuten later was mijn reis door een andere dimensie van start gegaan hoor en ik was 8 uur later pas weer terug op aarde...
maar ik moet zeggen 2cb is errug leuk spul, ik heb er namelijk een lachkick van minimaal 2 uur van gekregen, elke keer als ik naar m'n handen keek en die weer van rood tot groend kleurden kon ik mijn lach echt niet inhouden. en dan die slownotion modus die door dat spul aangezet wordt, echt te grappig voor woorden, ik zag overal de energiegolven vandaan komen en d8 bij mezelf wajoo hoe kan dit, die visauls zijn inderdaad onbeschrijflijk, echt vet gewoon...
Wel relax dat je erna/tijdens gewoon kan eten, ik moet zeggen ik heb nog nooit zo'n lekkere kop soep gegeten als toen met mijn vage harses...
dus mensen wil je lekker trippen dan moet je dit spul zeker proberen, alleen zou ik het niet doen als je op een feest bent, want dan zie je denk ik de bass letterlijk uit de speakers op je af komen