Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 442980x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
2cb is prachtig :)

het ruige aan 2cb is dat je jezelf zooo ver erin op kan laten gaan he...

De meeste mensen denken 'hoe meer' 'hoe ruiger' maar bij 2cb is het juist tegenovergestelde, ervaren 2cb trippers zullen mij ook bevestigen als ik zeg dat als je het vaker doet je steeds minder nodig hebt om hetzelfe effect te verkrijgen... Omdat je weet wat er gaat komen, en je er dus helemaal in op kan laten gaan...

al met al een wonderbaarlijke drugs :D die als enigste potentieverhogend is...

(K)
donateur
Uitspraak van Brandende scheermessen op zondag 30 maart 2008 om 17:42:
50 EU voor een microafgewogen kwart gram zuiver 2cb poeder is gewoon een prima prijs. Niet iedereen heeft de luxe voor contacten dichtbij het lab. Want dan kost werkelijk alles geen drol.

Toch vind ik 200euro voor een gram...best wel duur. Heb het goedkoper gehad :)

Maar je hebt gelijk, niet iedereen heeft contacten dicht bij het lab...en ach, als je er maar een leuke avond van hebt..tja, ik ga dan ook niet om elke euro lopen zeuren, een leuke avond op bier/andere alcohol kost je vaak meer. En is anders, met een stuk heftigere kater dan bij 2cb in ieder geval :D

Waarschuw beheerder
lol, iemand zou me wat voor nix opsturen, had beter moeten weten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 00:55:
iemand zou me wat voor nix opst

een Hollander...gratis ??? :roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
Het uitblijven van een kater de day after is zeker een groot voordeel.. :D

Waarschuw beheerder
nou mensen na alle verhalen hier gelezen te hebben dacht ik van, nou ook mar eens proberen.... de tering wat een ervaring!!!
om te beginnen had ik denk ik wel ietswat veel op, zon 30-35 mg, was niet de bedoeling maar na een uur merkte ik nog niks en heb toen met mijn lompke kop bijgepakt, 5 minuten later was mijn reis door een andere dimensie van start gegaan hoor en ik was 8 uur later pas weer terug op aarde...
maar ik moet zeggen 2cb is errug leuk spul, ik heb er namelijk een lachkick van minimaal 2 uur van gekregen, elke keer als ik naar m'n handen keek en die weer van rood tot groend kleurden kon ik mijn lach echt niet inhouden. en dan die slownotion modus die door dat spul aangezet wordt, echt te grappig voor woorden, ik zag overal de energiegolven vandaan komen en d8 bij mezelf wajoo hoe kan dit, die visauls zijn inderdaad onbeschrijflijk, echt vet gewoon...
Wel relax dat je erna/tijdens gewoon kan eten, ik moet zeggen ik heb nog nooit zo'n lekkere kop soep gegeten als toen met mijn vage harses...

dus mensen wil je lekker trippen dan moet je dit spul zeker proberen, alleen zou ik het niet doen als je op een feest bent, want dan zie je denk ik de bass letterlijk uit de speakers op je af komen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
srry, was 2CB...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 12:34:
een Hollander...gratis ??? :roflol: :roflol:

Ik heb wel vaker dingen gratis gekregen via de post :)
Waarschuw beheerder
nice... wat kost het?
en waar wie heeft het nog liggen...?

PM me ff..
Thnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 30 maart 2008 om 14:52:
als je snuift, gaat ie stuk harder ik heb laatst ook voor het eerst ongeveer 25 mg gesnoven (verdeeld over 2 keer) dik trippen

Klopt ja de werking is sterker en het begint sneller te werken..

Wellicht dat ik t de volgende keer ga snuiven..
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op dinsdag 1 april 2008 om 19:07:
Wellicht dat ik t de volgende keer ga snuiven..

aanrader :yes:

heb laatst ook echt hééél klein beetje gesnoven (denk iets van 3 mg) en ik kreeg al een wous mdma achtig effect :D en al na 5-10 minuten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tcoolen op dinsdag 1 april 2008 om 14:01:
nice... wat kost het?
en waar wie heeft het nog liggen...?

PM me ff..
Thnx!

kan niet meer zeggen...
Waarschuw beheerder
damn ik moet echt ff iemand met goeie spullen en onderandere 2-cb vinden. de mensen in mijn omgeving kunnen niet aan komen :(

Waarschuw beheerder
aanbiedingen? pb me ...

Waarschuw beheerder
moet dit bij iedereen werken??

heb het nu al ff geleden ingenomen en ook nog beetje erbij gesnoven maar volgens mij gaat dit helemaal nergens over...

na hoeveel tijd moet dit gaan werken???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 21:18:
na hoeveel tijd moet dit gaan werken???

Geduld is een schone zaak, snuiven kan een half uur a 3 kwartier duren (bij mij dan) en slikken duurt een uur tot anderhalf uur.

Waarschuw beheerder
ben denk ik zeker al anderhalf uur verder na de eerste inname...

Waarschuw beheerder
ok...merk wel iets maar om nou gelijk te spreken van hallucineren en trippen...nee...maar wie weet, komt het nog de nacht is nog jong toch? haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha... zo te zien al anderhalf uur geen reactie... komt dus wel goed :)

morgen weer eens lekker :) 100mg in voorraad....

Waarschuw beheerder
dit zit zekers wel goed....ff geen woorden...de toetsen zitten ook niet helemaal meer allemaal op de juiste plek geloof ik...

vind het nog knap dat ik dit zo ff snel kan typen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 23:15:
dit zit zekers wel goed....ff geen woorden...de toetsen zitten ook niet helemaal meer allemaal op de juiste plek geloof ik...

vind het nog knap dat ik dit zo ff snel kan typen

dus het bevalt je wel he? ;)

niet te snel conclusies trekken (A)

Waarschuw beheerder
haha nee maar ik weet niet eens hoeveel ik nu eigenlijk heb binnengekregen...wat zal het zijn 30 mg ofzo...

heb dus eerst een beetje via een beetje drinken genomen en na een uur of anderhalf nog een beetje bijgesnoven omdat ik niks voelde...

Waarschuw beheerder
kijk.....krijg wel trek nu....maar heb niks...ga maar even brownies bakken hahahahhahaha

Waarschuw beheerder
maar er is echt veel verschil als het maar een beetje sterker is (percentage puurheid)

ik merkte dat laats... had nieuwe en die zou beter zijn... en je merkt het ook echt... (omdat je natuurlijk maar weinig nodig hebt is het sneller sterker)

Waarschuw beheerder
ik vind alleen wel dat het een hele rare structuur heeft...

Waarschuw beheerder
oh?

Waarschuw beheerder
ja het is niet echt op te lossen...of echt fijn te maken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 00:05:
ja het is niet echt op te lossen...of echt fijn te maken...

ik heb gewoon fijne poeder hoor??

dan weet ik niet wat jij hebt :P

Waarschuw beheerder
hahahah laaaaat maaar ik zit midden in me trip dus weet toch niet waar ik het nu over heb.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 00:09:
hahahah laaaaat maaar ik zit midden in me trip dus weet toch niet waar ik het nu over heb.....

haha ga lekker je gang :D

enjoy the ride
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
morgen weer:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 12:28:
morgen weer

Hehe, me to...
Waarschuw beheerder
Ik zit er ook hard aan te denken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 4 april 2008 om 12:44:
Ik zit er ook hard aan te denken

Als je het nou gewoon doet, dan kunne we na het weekend opscheppen over wie de vetste trip had ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op vrijdag 4 april 2008 om 12:46:
Als je het nou gewoon doet, dan kunne we na het weekend opscheppen over wie de vetste trip had

Haha idd ja, moet nog even kijken of het uitkomt morgen :)
Waarschuw beheerder
heb laatst voor het eerst 2cb geprobeerd, in de tresor in berlijn. had van die kleine pilletjes. Steeds halfjes naar binnen gegooid. Op zich niet heel hard staan trippen, maar wel een heel lekker gevoel.
heerlijke visuals als je je ogen dicht deed, als ik stond te pissen leek het net of achter mij de rest van de plee in de fik stond.

wil t ook wel eens in poedervorm proberen, iemand een adresje?
Waarschuw beheerder
gister 20mg na zo'n 2 liter pils en dat was echt veel heftiger trippen dan de 1e keer... buiten dacht ik dat ik in siberië was en in gta vice city en heb zeker een lachkick om de domste dinge gehad voor zon 2-3 uur lang door zitten lachen, heb ook zeker een uur in de spiegel liggen kijken verbaast dat ik zo dik kon trippen van 2C-B mn hoofd bleef maar vervormen en andere kleuren krijgen enzo echt superveT !........ magisch nachtje (L) 2C-B
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 00:09:

hey do iedereen kan dit leze he daap, mogol dat je ben :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 18:40:
hey do iedereen kan dit leze he daap, mogol dat je ben

je moet ook geen drugs gebruiken als mensen het niet mogen weten.
Blijkbaar schaam je je er dan voor. Stiekeme gedoe altijd :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren 2cb genomen
maar leuk spul beetje heftig maar niet onprettig
begon met ongeveer 18 mg
half uurtje later nog 5 genomen

en 3 uur later nog iets van 10 genomen
spacen :yes:

heb een film gekeken maar die acties kon ik af en toe niet echt volgen, maar toch ook weer wel
leuk spul dat zeker

verder het benodigd aantal jointjes gerookt, maar het bouwen was raarder dan het roken, althans daar beleefde ik meer plezier van.
voelde niks van die wiet, en na 6 uurtjes was de 2cb uitgewerkt en was ik opeens stoned :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vannacht ook lekker 2cb genomen. Begonnen met 25mg. Nog paar keer lijntje bijgenomen. Knetterhard gespaced en lachkicks gehad:D Was de tweede keer dat ik het nam. Maar veel beter dan de eerste keer, omdat je een beetje zelf je trip kan besturen. Als je hard wil gaan trippen kan je daar zelf voor zorgen. Maar je kan ook lekker normaal een gsprek voeren als je dat wil. Top middeltje gewoon:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand die hier voor een mooie prijs wa ken fixen voor me??
Waarschuw beheerder
trouwens wat is echt een aanrader als combinatie erbij te gebruike? Zelf meestal wiet, lachgas en bier... 2x gedaan in combinatie met mdma maar dan is de trip naar mijn gevoel veel veel langer en waziger... iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
alcohol zeker weten, tripte veel harder toen ik voor de 2cb 4 halve litertjes had gedronken.... masterlijke lachkicks :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lachgas, wiet en alcohol zijn wel de leukste combinaties.. MDMA is volgens mij niet echt aan te raden, heb mensen gezien die er zwaar van gingen kotsen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 18:40:
hey do iedereen kan dit leze he daap, mogol dat je ben

:O nou nou nou zech !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tms op dinsdag 8 april 2008 om 17:15:
MDMA is volgens mij niet echt aan te raden, heb mensen gezien die er zwaar van gingen kotsen.

ik kwam in een veel vagere visuele wereld met 500mg mdma op verschillende manieren en kreeg meer last van een softe mindfuck maarjah lachgas is echt t ultieme vind ik zelf :) die trips zijn zo vaag op met 2-cb en wiet en alcohol en dan nog een 2 patronen lachgas :)
Waarschuw beheerder
Vind het echt een goedje dat de man dichterbij het bewustzijn van een vrouw kan brengen. Daar waar ik vaak lust uitspattingen ken, voelde ik op 2cb ècht op een vrouwelijke manier dat gevoelens, speelsheid, eerlijkheid, warmte, koesteren en vertrouwen nèt zo zwaar wegen als het lichamelijke contact zelf.

Seks is meer een langzaam opbouwende pyramide die zich na de climax net zo langzaam weer afbouwd. Meer een compleet te beleven pad waarvan de daad slechts de col van de berg is. Dit in tegenstelling tot mannen die opeens omhoog schieten en een snelle verdoofde daling hebben na de climax.

Verder was m'n gehele huid een erogene zone.

Als er een probleem is denken vrouwen: Okay meiden, hoe gaan we dit aanpakken? Mannen denken: Het moet zo. Laat mij maar even, IK los het wel op!

Denk dat wanneer dit goedje door alle mannen geslikt wordt in de juiste set en setting, het de brug naar de vrouw aanzienlijk zou verkleinen. Omdat je het echt voelt in plaats van dat je het weet.

Overigens, een lichte dosis mescaline zal heel erg sterk lijken op 2cb. 2cb kenmerkt zich echt door liefde en lust dat opgaat in een teder liefdesspel. Dit ben ik nog niet eerder tegengekomen bij een psychoactief. Dan is het òf òf.
laatste aanpassing