Partyflock

Forumonderwerp · 800487
60 volgers · 462464x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 11 augustus 2010 om 09:40:
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op woensdag 11 augustus 2010 om 03:00:
Iemand meer ervaring hiermee?

Er waren (zijn?) blauwe Mickey's met mCPP. Misschien even laten testen ofzo?

Zijn er ook welg eweest met gewoon 2C-B hoor. Misschien was de dosis gewoon wel te laag. Met tabletjes en 2 stuks is dat wel enigzins waarschijnlijk :)

Met poeder kan je 't gewon lekker zelf doseren! :)
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb eindelijk een oplossing gevonden van waarom ik zo'n enorme bodyload had de vorige keer.
Ik had dus gewoon verkeerd ingewogen. Mijn weegschaal heeft af en toe kuren en ik heb dus in de plaats van een dosis van 25 mg een dosis van rond de 45 mg ingenomen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op woensdag 11 augustus 2010 om 21:08:
ik heb dus in de plaats van een dosis van 25 mg een dosis van rond de 45 mg ingenomen..

ach klein verschilletje ;) (f)
Waarschuw beheerder
Had trouwens zelf niet door dat ik enorm hard ging ofzo? tjah iets harder dan normaal, maar kon nog prima helder denken, unlike grotere porties met andere psychedelica.
Waarschuw beheerder
in de plaats van een dosis van 25 mg een dosis van rond de 45 mg ingenomen..

hahaha goed bezig :P

Ik herinner me een trip report van iemand die perongeluk 330 mg nam in plaats van 33 mg 2C-B
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 11 augustus 2010 om 19:26:
Zijn er ook welg eweest met gewoon 2C-B hoor. Misschien was de dosis gewoon wel te laag. Met tabletjes en 2 stuks is dat wel enigzins waarschijnlijk :)

I know. 8mg 2C-B per stuk geloof ik? 16mg is met 2C-B volgens mij niet bijster veel.

in de plaats van een dosis van 25 mg een dosis van rond de 45 mg ingenomen

Hehe, dan sta je tijdens je trip wel even raar te kijken denk ik. ;P

Uitspraak van Emiel :bounce: op woensdag 11 augustus 2010 om 22:34:
Ik herinner me een trip report van iemand die perongeluk 330 mg nam in plaats van 33 mg 2C-B

https://partyflock.nl/topic/959641:2CB_Overdose_tripverslag

Hoe 't dus NIET moet. :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 11 augustus 2010 om 23:11:
I know. 8mg 2C-B per stuk geloof ik? 16mg is met 2C-B volgens mij niet bijster veel.

Ik heb toch zeker kunnen trippen van 16mg :o Maar toen was ik ook alleen dus dan ben je er meer mee bezig dan dat je gewoon gezellig aan het doen bent met vrienden
Waarschuw beheerder
Hehe, dan sta je tijdens je trip wel even raar te kijken denk ik.

Viel opzich mee, alleen dat van die bodyload dus

https://partyflock.nl/topic/959641:2CB_Overdose_tripverslag.html

Hoe 't dus NIET moet.

Lol je kan toch met je domme kop al van te voren zien dat die capsule helemaal propvol zit haha! een 4-FMP cap met 160 mg zit pas net over de helft vol (bij 00)
Waarschuw beheerder
donateur
'n Onervaren persoon zou de hoeveelheid misschien niet zo goed kunnen inschatten, maar deze persoon kwam op mij niet over als 'n onervaren gebruiker.
Waarschuw beheerder
Mij ook niet :D

En geef toe, dit soort foutjes maak je toch niet zo snel?
Waarschuw beheerder
donateur
Met 'n onnauwkeurige weegschaal kun je er best 'n mg of 5 naar boven of beneden naast zitten, maar om zo'n fout te maken met de decimaal? Pff, heftige shit. :\
Waarschuw beheerder
enig idee dan hoeveel er in de gele paddestoeltjes zitten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Hardcoremiep* op donderdag 12 augustus 2010 om 11:43:
enig idee dan hoeveel er in de gele paddestoeltjes zitten?

laten testen?

is nu al bijna 1.5 jaar geleden dat ik dit nog eens gedaan heb, binnenkort na mijn herkansingen maar eens een moment inplannen :yes:

Waarschuw beheerder
Wat zijn goede prijzen voor grammetje 2c-b ?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel goedkoper hoor :) Dat moet toch wel zo'n beetje de bovengrens zijn. Hoewel als je hem zuiver voor eigen gebruik voor de lange termijn koopt 200 op zich nog geen miskoop is, je doet er wel lang mee dan. Maar ja, kan goedkoper :)

Blauwe mickeymouse : 5mg
Meest recente vlinders met 2C-B erin: 12mg

Vandaag stiekem gespiekt in de DB van het lab ;)

Waarschuw beheerder
5mg :o... Dat bevestigt maar weer dat niet voor niets lekker met mn poedertjes zit te stoeien voor een trip...
ow god, ik heb ineens een flashback aan mn oude natuurkunde leraar... "Meten is weten!" Blijkt achteraf best een aardig motto te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Hebben ze bij die 2C-B pillen trouwens geen last van spreiding? Bij MDMA bijvoorbeeld zal 'n paar mg geen verschil uitmaken, maar bij 'n veel lager gedoseerde stof als 2C-B bijvoorbeeld wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, worden te weinig exemplaren getest denk ik om dat te bepalen. Wel is het percentage 2C-B op het hele pilletje (totaal gewicht) een stuk lager dan bij een MDMA-tablet. Denk dat je daardoor minder flunctuaties krijgt, maar of dat logisch klinkt vraag ik me bij deze ook af.

Bottomline iig lijkt me in feite dat ze wel wat beter gedrukt worden :) helemaal zeker weten doe ik het echter niet!

Maar besef dat voor een paar mg verschil je een veel groter percentage aan spreiding nodig hebt, op een tablet die een veel lager percentage aan werkzame stof bevat..kortom, ik denk dat het minder snel relevant anders wordt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
as zaterdag hebben we een feestje waar we heen gaan.
aangezien ik geen zin heb om voortdurend MDMA bij te pakken was is van plan om te beginnen met de MDMA en dan een uurtje of 2,5 a 3 later een cap met 2c-i te droppen.
Wat ik me echter afvraag is of deze volgorde wel verstandig is aangezien de mdma de serotine voorraad uitput en ik daarna pas de 2c-i wilde nemen.

komt de 2c-i dan nog wel tot zijn recht?
zou andersom of tegelijk niet verstandiger zijn?
Waarschuw beheerder
heb een paar blauwe paddestoeltjes gekregen. donderdag ff langs de tester ermee :) en dan binnekort voor de eerste keer 2cb proberen haha ben benieuwd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is eigenlijk jou favoriete 2c-x em2c² ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
2C-I of 2C-T2 :)

Moeilijk kiezen laatste tijd, toenemend meer super relaxte trips op 2C-T2..die gewoon in de buurt komen van de geniaalste avondjes op 2C-I :) Of ja, het eigenlijk gewoon evenaren, so to say:)

Waarschuw beheerder
Maar er is er toch ook maar eentje die goed en relatief kort is, 2cb toch?
Is denk ik voor veel mensen het meest praktische.
Waarschuw beheerder
donateur
B, C en D zijn alle 3 relatief kort, en imo ook gewoon alle 3 goed :)

Eh, ik hou het ff kort verder, bedje roept, als je er meer over wilt weten over wat ik als de verschillen ervaar..doe maar ff PB'tje, dan zie ik hem van 't weekend wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 00:14:
Maar er is er toch ook maar eentje die goed en relatief kort is, 2cb toch?

2C-C duurt ongeveer even lang en is in mijn ogen beter.
Leukere trip en relaxtere stemming. :)
Zoals bijna alles wat mainstream dreigt te worden: De underground is altijd vetter. (Y)
Waarschuw beheerder
Ik kan me nog herinneren dat 2CB (en GHB) nog legaal waren :) Toen nog voor 5 gulden 2x 2CB pilletjes gekocht bij de smartshop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 20 augustus 2010 om 00:53:
Zoals bijna alles wat mainstream dreigt te worden: De underground is altijd vetter. (Y)

Je bedoelt mainstream in een soort underground subcultuur:)

Als ik google kom ik toch echt op een tripduur bij 2c-c van 4-8 uur en bij 2c-b 4-5 uur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan je 2c varianten ook gewoon door je drinken roeren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 20 augustus 2010 om 08:16:
Toen nog voor 5 gulden 2x 2CB pilletjes gekocht bij de smartshop.

Ja inderdaad:)
Die tijd ken ik ook nog wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:04:

Dat is een erg lastig klusje, maar volgens mij lukt dat jou wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:04:

Het heeft de neiging op het water te drijven, maar even roeren en paar keer wat water nog erbij doen in je lege glas en vrijwel alles krijg je wel in je mik.
Waarschuw beheerder
In sterke drank lost het het beste op(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:34:

Waarom niet gewoon capsules?
Waarschuw beheerder
Na paar maanden binnenkort eindelijk weer:D. Heb er toch best wel veel zin in. Gaan er nu ook een avond voor inplannen in plaats van na een feest.

Heb 1 keer gedaan zonder dat ik ervoor andere meuk naar binnen had en dat was toch wel ff stukken beter:D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op vrijdag 20 augustus 2010 om 15:16:
Waarom niet gewoon capsules?

Ik heb gewoon caps liggen hoor,maar vroeg het gewoon af of dat het kon want ik kon er niets over vinden op de gebruikelijke drugs forums/websites

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:34:
Het heeft de neiging op het water te drijven, maar even roeren en paar keer wat water nog erbij doen in je lege glas en vrijwel alles krijg je wel in je mik.

oke bedankt,maar denk dat ik dan toch maar voor een cap ga
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op vrijdag 20 augustus 2010 om 16:52:
Ik heb gewoon caps liggen hoor,maar vroeg het gewoon af of dat het kon want ik kon er niets over vinden op de gebruikelijke drugs forums/websites

in water vind ik wel relaxt, met cap wil het nog wel eens lang duren voordat het inwerkt.
Als ik het in water doe begin ik na 20 minuten lichtjes iets te voelen en na 40 minuten zit ik er volledig in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:36:
Als ik het in water doe begin ik na 20 minuten lichtjes iets te voelen en na 40 minuten zit ik er volledig in

O,dat is wel relaxt inderdaad,denk dat ik het dan toch zo ga proberen.
Bedankt voor de info.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:11:
Ja inderdaad:)
Die tijd ken ik ook nog wel!

Wij zijn daarom ook van dezelfde leeftijd :)
Waarschuw beheerder
kenker, mn voorraad 2c-b erdoor heen :/ :( :lol:
Waarschuw beheerder
mn laatste zooitje de deur uitgedaan :lol: zul je zien dat je er dan juist weer zin in krijgt :( :/ :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook nog maar..140mg ofzo. Nou ja, andere 2C'tjes genoeg, dat scheelt.

Morgen weer eentje doen trouwens, 2C-I of 2C-T2 toch weer, denk ik :D
Waarschuw beheerder
pfff weer behoorlijk met de toiletpot geknuffelt door de 2cb :/
meestal wel echt last van de buik met 2cb is dat met de andere 2ctjes ook zo.
Want als dat dan nog erger is dan kan ik dat denk ik maar beter laten. :/
(f)
laatste aanpassing