Partyflock

Forumonderwerp · 800487
60 volgers · 461214x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 21:31:
hoi Muizert :bye:....
kennen jullie de gele vlinders toevallig ?? Zou 12 mg 2CB in moeten zitten ??
Iemand ervaringen ermee ?? :D

15mg :d knetter goede dingen :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 21 mei 2010 om 16:29:
15mg knetter goede dingen

whaauwww (y).....bedankt voor de info !! :D

Waarschuw beheerder
nah. dat was niet mn bedoeling om er zo op in te gaan :)..
bedoelde dat ik diepte kon zien en echt het soort gevoel had dat ik in een 3D film zat zonder brilletje op te hebben..
sorry was dus gewoon een typefoutje van mij .

ff rectificatie:

3/4D moet dus zijn... 3D.! :)..
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 21 mei 2010 om 15:46:
:D Ja en duurde toch iets van 12 uur ofzo? Lijkt me wel vet lachen :p

Iets te lang voor morgen iig :P hehe. Ja iets in die richting, zowel nog langer als toch iets korter kan :O (9-16u)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 21 mei 2010 om 09:20:
beetje miereneuken misschien maar een vierde dimensie(tijd) kan je niet zien.
bij trippen kan het wel zo zijn dat tijd niet meer verloopt zoals je gewend bent.
niet asynchroon maar wel dat de tijd trager lijk te te verlopen.

2e keer dat ik 2c-b nam had ik dit ook. Zat op een bank en er hing zo'n grote ouderwetse klok in de kamer en het enige geluid in de kamer was die klok.
Als ik echt focuste op rust en rustige ademhaling en langzaamheid ging de tijd zoooooo langzaam en leek er zo'n 5 seconde om te gaan voordat ik de klok 1 keer hoorde tikken.
Mn bewegingen gingen ook ongelooflijk langzaam en mn ademhaling. hartslag , bewegingen van mn medetripper, etc. Vervolgens focussen op snelheid , en alles ging vreselijk snel en leek wel of de secondes 5 keer zo snel gingen ipv 5 keer zo langzaam :P
Erg vet moment was dat!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanaaf 2cb proberen elke x een sleutel puntje 3/ a 5 mg tot het lekker gaat ook al kom ik op 50 mg uit ik zie wel waar ik me goed bij voel om het uur bijpakken

eerst aan de methylone :jaja: 250mg stata gelijk aan 200mg speed qua gevoel en 70mg mdma ofso
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen.. één van jullie toevallig een link van een site waar ik een weegschaaltje kan kopen die op de milligram nauwkeurig weegt?

Thnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 21:31:
kennen jullie de gele vlinders toevallig ?? Zou 12 mg 2CB in moeten zitten ??

ik zou ze liever met iets meer hebben maar heb al heel lang geen nieuw 2cb pillen meer gezien hier, wel veel poeder... dus afwegen maar dan!
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 20:08:
Mensen.. één van jullie toevallig een link van een site waar ik een weegschaaltje kan kopen die op de milligram nauwkeurig weegt?

Kort maar krachtig het antwoord op je vraag:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 21 mei 2010 om 14:25:
Om er ff te serieus op verder te gaan...

Tot aan de tiende dimensie, eenvoudig uitgelegd. Prachtig flimpje
Waarschuw beheerder
zelf ook wel paar keer heftig trip shit gehad qua tijd :$
1x op Btje en 1 keer op Itje (wel beide in combo met lachgas)
op de I bv; 1,5 uur lang alles in slomotion gezien en voor mn gevoel
duurde dit maar max 5 min maar mensen om me heen bevestigde dat ik
echt 1.5uur lang trippende voor me uit zat te staren en niks zei.
Was echt een raar gevoel net alsof alle dimensies om mij heen draaide ofzo (moeilijk uitteleggen)
Is voor mij ook laatste keer 2ctje geweest :)

Zal ooit nog wel eens komen (Y)
Waarschuw beheerder
zoooooow dikke :respect: voor 2cb, heb net, vanacht voor het eerst dit goedje geprobeerd (in combinatie met methylone). Was voor mij de eerste keer echt een "tripmiddel" we hadden +- 35mg per persoon, en zooowww wat was het vaag. Ik was zo in de war, ik begreep niet eens meer wat ik nou eigenlijk probeerde te begrijpen.

Ik merkte wel dat bij een hogere dosis het effect totaal anders is, na mn eerste beetje 2cb was ik sprakeloos en vond ik de bossen echt supermooi. maar toen ik er bij pakte later was ik gewoon echt dik vaag, zelfs schoenen aantrekken begreep ik niet. Mischien zullen de wat meer ervaren gebruikers vinden dat ik me aanstel ofzo, maar WOW wat vond ik het vet.

Ik vind het wel echt een middeltje om in "de natuur" te doen, vond het nu geweldig alleen ik moet er niet aan denken dat ik in een stad was ipv in het bos waar ik nu was.

Zeker voor herhaling vatbaar :D :cheer:

(Trouwens, OF ik was zo vaag dat het niet tot me doordrong dat k halucineerde, OF ik heb helemaal niet gehalucineerd, ik was gewoon echt heel vaag, kan het moeilijk uitleggen. Kan dit kloppen?)

weltruste mensen :)

Waarschuw beheerder
donateur
15 mg 2cb vind ik te weinig hoor, had keer 14 mg op, en voelde echt helemaal niks op wat lach kicks na, pas toen ik er nog 1 van 7 bij had gepakt, dus 21 mg, begon de trip :yes:

weet dus dat mijn ideale dosis +-20 mg is ipv 15 :yes:

maar heb nog nooit transformer poppetjes, witte jurken etc gezien (N) dat kan ook helemaal niet dus lul niet zo uit je nek :)

je hebt gewoon heftig getript en veel vervormd gezien, hou het dan bij een normaal report achteraf.
donateur
Uitspraak van -Inferis- op zaterdag 22 mei 2010 om 07:29:
zelfs schoenen aantrekken begreep ik niet.

Hmm..nooit geprobeerd met hoge doseringen. Kan me er wel wat bij voorstellen..

..hoe was het met de gedachteloops?
alleen ik moet er niet aan denken dat ik in een stad was ipv in het bos waar ik nu was.

Een stad met leuke en verschillende liggen, anders dan een wijk die in één en dezelfde stijl is opgetrokken dus, is anders ook wel leuk qua wat het te kijken biedt :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 22:53:
Tot aan de tiende dimensie, eenvoudig uitgelegd. Prachtig flimpje

Ah daar is ie :D Ik dacht al wel dat dit nog wel ter sprake zou komen :P Ik kon me even niet zo goed herinneren of het filmpje, dit filmpje dus, dat ik had gezien, nou tot de 10e of 12e dimensie ging :lol: MAar dit is hem :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soo ben ik wer zo ff wat schrijven :P mooi uber hard gegaan met ze 2e zo met 300mg methylone en 30/35 mg 2cb :roflol:.. we vonden de 15/20mg dosering gewoon te zwak te weinig power.. wilde gewoon ff knetter gek worden zin in... dubbel gedoseerd dus die avond.. (Y)

Ja ik was daar dus ook bij met inferis XD ik had 100% controle over alles :P.. vond het wel lache

patronen figureren en beelden uit de oudheid die je continue ziet! maar je ziet niet plots iets wat er eigenlijk niet is het is meer een vervorming van het hele landschap en objecten ... een boom waar je 2 figureren uithaalt die met elkaar communiceren bijvoorbeeld.. of een landschap wat een 2d portret lijkt alsof het geschilderd is.. 1 met de natuur samensmelten met de natuur als jeje ogen dicht doet.. schilderij aan de muur wat tot leven begint te komen.. mooi was het :D.

trip duurde zon 4 uur/ 1 uur mild 1 uur ultra hard... ... daarna zakt ie snel af die 2 uur daarna.. had van mij ook 7 uur mogen duren in totaal :P...

Toch aan te raden in de natuur niet thuis vond dat helemaal nix dat gespook door huis bah..!! de natuur heeft een magnetische werking op je

Wat betreft die gedachtespinsels... totaal niet gehad... met paddos word je knettergek omdat je te diep over bep onderwerpen gaat denken met 2cb zie je iets en haal je uit datgene informatie ipv dat je met je eigen conclussies komt

Wat me wel opvalt met die trips je ziet continue weer beelden of vormen uit de maya/ pyramide tijd... met paddos egyptische tekens met dit patronen die je in maya
tempels ofso zou zien iig figureren die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud zijn

[img width=1024 height=1466 cacheid=0011375a002e9848149d2eb51a02aabc7a]http://members.chello.nl/~p-stortelder/oldciv%27s/Maya/Hyrogliefen%20maya%27s2.jpg[/img]
[img width=420 height=327 cacheid=0011375c002e9859c8cd03e71a02aabc7a]http://www.armageddononline.org/image/mayan2.jpg[/img]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=13302 dit zag je dus overal in als je goed naar objecten keek. Alsof die tekens van een andere planeet komen ofso. had er ooit wat over gelezen dat het bij iedereen in een gebied in de hersensen zit geprogrammeerd, althans.. zoals bep psychonauten beweren.. vraag is alleem waarom en waar komt het vandaan.. ook crop circel figureren [url]http://members.chello.nl/~p-stortelder/gc/indexgc.htm

mja ik ga f fin de tuin liggen zonnen (h[/url])
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 20:08:

Thnx

kijkshop :d

20euro geloof ik, is voor brief papier dus heel nauwkeurig b)
Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook wel met die Maya patronen!
Hoe vet zou het wel niet zijn om bij die tempels te trippen een keer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zag een x zon tempel :|... tijdens een paddo trip.. pats boem opeens is het er.. kijk je naar de grond zie je egyptische tekens... en als het aan mij lag zag ik gewoon nederlandse zinnen ofso maar dat is simpelweg onmogelijk.. het blijft bij aanwijzingen en tekens uit de oudheid.. van een of andere hogere macht.. wat iig lichtjaren verder gaat dan al die achterlijke geschiedenis boekjes van school

/Ja idd zou zeker vet zijn :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 10:42:
maar heb nog nooit transformer poppetjes, witte jurken etc gezien dat kan ook helemaal niet dus lul niet zo uit je nek

tegen wie heb je dit nou :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op zaterdag 22 mei 2010 om 17:27:
maar heb nog nooit transformer poppetjes, witte jurken etc gezien dat kan ook helemaal niet dus lul niet zo uit je nek

tegen wie heb je dit nou :S

Diva* had een paar dagen terug een tripreportje gepost waar dat in stond maar heeft deze inmiddels verwijdert.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 mei 2010 om 17:12:
Ik zag een x zon tempel :|... tijdens een paddo trip.. pats boem opeens is het er.. kijk je naar de grond zie je egyptische tekens... en als het aan mij lag zag ik gewoon nederlandse zinnen ofso maar dat is simpelweg onmogelijk.. het blijft bij aanwijzingen en tekens uit de oudheid.. van een of andere hogere macht.. wat iig lichtjaren verder gaat dan al die achterlijke geschiedenis boekjes van school

vage shit :O

Ik heb wel grote boswachter huisjes en vrachtwagens en snelwegen in het bos gezien oiv MDA :P

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 mei 2010 om 14:22:
figureren

hmm eigenlijk nog nooit gezien en komen ook niet bekent voor maar dat 2e plaatje wel!
Maar niet zo gedetailleerd en er stonden soort zonnen op de bank die daar op leken (die zonnen waren er wel echt).
alleen draaide ze rond en verwisselde ze van kleur en leek net of ze soort van licht uitstraalde

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IDD en dat soort dingen kun je weer gaan vergelijken met .. cropcircles.. nazca lijnen en ga zo maar door

tis 1 groot verband naar mijn weten. Tis wel leerzaan allemaal je merkt ook gelijk hoe verneukt de wereld is geworden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wow dat soort ervaringen hoef ik nooit van me leven mee te maken :roflol:

Waarschuw beheerder
ik heb nu 2cc gehad.. in een dosering van 30mg. de trip duurde ruim 2.5 uur.
nu ga ik binnenkort met vrienden 2cb doen.( het zijn pillen, blauwe paddestoeljes maar weet nog niet hoeveel mg per pil)
wat is dan een goede dosis en hoelang duurt zoiets gemiddeld?
en wat is dan het verschil tussen 2cc en 2cb dat ik ga merken?

tnx alvast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 mei 2010 om 23:46:
wow dat soort ervaringen hoef ik nooit van me leven mee te maken :roflol:

wat bedoel je hiermee?

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 mei 2010 om 19:04:
ik heb nu 2cc gehad.. in een dosering van 30mg. de trip duurde ruim 2.5 uur.
nu ga ik binnenkort met vrienden 2cb doen.( het zijn pillen, blauwe paddestoeljes maar weet nog niet hoeveel mg per pil)
wat is dan een goede dosis en hoelang duurt zoiets gemiddeld?
en wat is dan het verschil tussen 2cc en 2cb dat ik ga merken?

tnx alvast.

ok tip 1. laat ze testen zodat je ook weet hoeveel mg het is.

tip 2. een goede dosis zou zo'n 20mg 2c-b zijn, dat staat in mijn ogen redelijk gelijk aan 30mg 2c-c. Al denk ik dat em 2c en/of kontra-indication je daar beter over kunnen inlichten :)

het verschil; zelf vind ik 2c-b bij opkomst wat meer mdma like dan 2c-c. Ook vind ik 2c-c veel meer body relaxing dan 2c-b. 2c-b legt in mijn ogen veel nadruk op je zintuigen (horen, zien, e.d. is stuk scherper... tenzij je natuurlijk hogere doseringen neemt:P toen had ik gedachten lichamelijk voelen, kleuren proeven etc.). body load vinden vele bij 2c-b heftiger ik zelf eigenlijk niet.
2c-c is ook meer denken en gevoeliger voor stemmingen en iets meer spiritueel, 2c-b gaat daardoor wat gemakkelijker in een positieve trip naar mijn mening:)

check anders even op erowid :) en er zijn vast ook wel andere mensen hier die je beter kunnen inlichten ;)

Waarschuw beheerder
geweldig spul dat 2cb!!!
helemaal los!!!

:bounce:
donateur
Gisterenmorgen nog 30mg's 2C-B gedropt als after na het thuiskomen..heerlijk met 2 vriendinnen in de zon in de tuin gezeten en gekletst, muziekje op de achtergrond.
Iets andere setting dan normaal, maar beviel prima :D :yes:

2C-B & douchen 8) :D
Uitspraak van Emiel :bounce: op maandag 24 mei 2010 om 07:54:
tip 2. een goede dosis zou zo'n 20mg 2c-b zijn, dat staat in mijn ogen redelijk gelijk aan 30mg 2c-c. Al denk ik dat em 2c en/of kontra-indication je daar beter over kunnen inlichten :)

het verschil; zelf vind ik 2c-b bij opkomst wat meer mdma like dan 2c-c. Ook vind ik 2c-c veel meer body relaxing dan 2c-b. 2c-b legt in mijn ogen veel nadruk op je zintuigen (horen, zien, e.d. is stuk scherper... tenzij je natuurlijk hogere doseringen neemt:P toen had ik gedachten lichamelijk voelen, kleuren proeven etc.). body load vinden vele bij 2c-b heftiger ik zelf eigenlijk niet.
2c-c is ook meer denken en gevoeliger voor stemmingen en iets meer spiritueel, 2c-b gaat daardoor wat gemakkelijker in een positieve trip naar mijn mening:)

Mja dat wat ik hier zelf aan zou kunnen aanvullen vind ik mn. nuanceverschillen. Wat poeder 2C-B betreft vs. 2C-C zet ik zelf altijd ietsjes meer mg's 2C-B tegenover 30mg 2C-C, maar dat heeft ook alweer te maken met hoe je de testuitslag van het lab krijgt. 20mg's in 2 tabletjes zijn 20 echte mg's aan werkzame stof, 20mg's poeder is wat minder mg's 2C-B omdat je nog zit met een bep (max.) zuiverheid (voor 2C-B 87,7% ). Kortom, je moet iets meer poeder nemen om 20mg werkzame stof te pakken. Maar goed, scheelt ook maar paar mg's dus..ook slechts een klein verschilletje ;) En hier staan ook de tabletjes tegenover 2C-C in poeder, dus doet er voor hier niet toe.

Bodyload ervaar ik/ervaren wij (mijn groepje) van beide niet, dus ja..even heftig ;) Maar er zijn inderdaad wel mensen die daar sneller last van hebben en dan is het bij 2C-B allicht wat meer dan bij 2C-C, maar goed..ik zie dat in m'n eigen omgeving niet echt zo, gelukkig hebben we er allemaal haast nooit 'last' van. Soms wel dat je merkt dat er wat is, maar voor dat het echt een issue wordt in je trip is het al niet meer iets van betekenis. Dat kan mn. bij 2C-E bijv. weer anders zijn :P, maar daar hadden we het nu natuurlijk niet over.

2c-c is ook meer denken en gevoeliger voor stemmingen en iets meer spiritueel,

Oh dat ervaar ik dan weer niet echt zo. Daarnaast, bij ons ontaarden ze beide ook sowieso gewoon in positieve trips :) Op 2C-C aardig wat tripjes veel gelachen, soms incl. lachkicks, maar de eerste keer op een feestje was daar weer minder reden toe. Gisteren op 2C-B ook weer veel gelachen :) Is ook maar wat je er op het moment van maakt natuurlijk.

Verschil merken kan dus wel, maar niet iedereen zal het duidelijk kunnen typeren. Ik hoor ook regelmatig dat mensen er eigenlijk weinig verschil in merken ( in 2C-B vs 2C-C of in 2C-I vs 2C-T2 of deze weer vs. 2C-T7 etc), dat is de reden waarom ik het zeg. Anderen kunnen weer wél (meer of minder) duidelijke verschillen aangeven. Wat met name ook zo is natuurlijk, is dat als je trips vergelijkt dat je het ook hebt over twee verschillende dagen waarbij je ook al anders in je vel kán zitten, is je setting waarschijnlijk wát (of geheel) anders, zijn ook factoren die net zo goed aan een andere beleving van de trip -kunnen- bijdragen natuurlijk. Afijn, het zijn beide, 2C-B en 2C-C heb ik het dan nog over, gewoon lekkere middeltjes waarbij de positieve aspecten doorgaans veel meer aanwezig zullen zijn dan enige negatieve..dat lijkt me het meest relevant :) Of er een verschil is kun je uiteindelijk, na het proberen van beide, natuurlijk het best voor jezelf uitmaken :) We kunnen er regels tekst over schrijven en toch kan je eigen kijk anders zijn en ook weer veranderen naar mate je meer ervaring met beide, of welke stoffen je dan ook tegenover elkaar wilt zetten, opdoet.
check anders even op erowid :)

Altijd goed en dan als je echt ervaringen wilt weten natuurlijk even de experience vaults erbij pakken, neem aan dat je daar ook op doelde, naamgenoot?! :) De gegeven informatie op de 2C-C pagina ( http://www.erowid.org/chemicals/2cc/2cc.shtml ) is nl. summier wat betreft de verschillen tot 2C-B.

Afijn, genoeg woorden weer..douchen en de zon weer in:D

Edit, kleine verbeteringen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moooooooooooo vannacht knetterhard getript met ze 3e... opeens smolt ik helemaal samen met alles en het heelal MOoooooooooooo zal strax ff wat schrijven :roflol:.. gingen echt 500x harder dan eersgister XD

mOooo of je zweeft ff door het universum en iemand zegt ik zweef in de materie :roflol: knetter gestoorde trip vannacht met ze 3e rond de 30/40mg XD

Ook een zooi filmpjes te geniaal :P

ff eerst me auto schoonmaken een grote zandf zooi :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 mei 2010 om 15:46:
Moooooooooooo vannacht knetterhard getript met ze 3e... opeens smolt ik helemaal samen met alles en het heelal MOoooooooooooo zal strax ff wat schrijven .. gingen echt 500x harder dan eersgister XD

mOooo of je zweeft ff door het universum en iemand zegt ik zweef in de materie knetter gestoorde trip vannacht met ze 3e rond de 30/40mg XD

Ook een zooi filmpjes te geniaal

ff eerst me auto schoonmaken een grote zandf zooi

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooo godverdomme wat was het vaag :lol: Eerst ging ik zo hard dat het gewoon niet fijn meer was maar later veranderde de trip helemaal, een soort andere fase, en toen begonnen de lachkicks :roflol: dat ik later in m'n nest lag had ik nog moeite met m'n lach inhouden, ik hoor jou nóg zeggen "MOO er vloog een vleermuis tegen me aan man :O"

2cb (L)

Gewoon 2 keer knetterhard trippen met een pauze van een dag er tussen, lijkt wel of er helemaal geen tollerantie optreed, en ik vond vanacht een totaal andere ervaring als eergister :D En het mooiste vind ik nog, dat ik niet naar de kloten ben zoals we gewend zijn van mdma, het enige wat ik voel zijn m'n buikspieren, omdat we gewoon een lachkick van ruim een uur gehad hebben :D

"Waar is de maan :O?"
hahahaha
donateur
Uitspraak van -Inferis- op maandag 24 mei 2010 om 17:51:
Gewoon 2 keer knetterhard trippen met een pauze van een dag er tussen, lijkt wel of er helemaal geen tollerantie optreed, en ik vond vanacht een totaal andere ervaring als eergister :D En het mooiste vind ik nog, dat ik niet naar de kloten ben zoals we gewend zijn van mdma, het enige wat ik voel zijn m'n buikspieren, omdat we gewoon een lachkick van ruim een uur gehad hebben :D

Lekker toch? Hier voel ik me ook, zoals altijd, op en top na een tripje..mede gezien er gewoon een dikke nacht met slaap ingehaald is :)
Verder is het dan redelijk normaal dat er weinig tot niets is waar je daarna last van hebt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ff wat statements :

- Ik zweef in de materie
- Waar is de maan
- Er vloog een vleermuis tegen me kop
- Pas op voor de rupsen
- Ik zie een gezicht in me broek
- ik heb het idee dat als ik me armen omhoog doe dat ik zelf ook de lucht in ga
- ik weet geeneens wat ik moet zeggen man
- space
- best wel vaag
- tering
- tis alsof we in een huisje zitten ofso
- tis alsof we in de bioscoop zitten

MOOooo en ik had zwar euitredingen en smolt ook helemaal samen met alles in zweefde door het universum :| :roflol: ... ging zo hard dat ik me ogen dicht had in zon vaag poppetje veranderde en helemaal uit me lichaam getreden was knettervaag. MOoo MOO en dan noemen mensne dit een milde drug :roflol:

'' ik zweef in de materie'' .. en ff later !!pas op voor de rupsen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weekje geleden hebben wij een avondje zitten trippen op 2ci. toen het voorbij was hadden we eigenlijk nog wat er bij willen pakken. Uiteindelijk niet gedaan. maar als we bijvoorbeeld 2ct2 of 2cb direct na een 2ci trip hadden genomen, had het dan gewerkt?
21 mg 2ci was uiteindelijk toch niet zo magisch als 45 mg 2cb. Maar zeker wel leuk. werkte iets langer als 6 uur. halverwege de trip hebben we nog 25 mg 2cb bij gepakt. Vooral de bodyload die minder aanwezig was vond ik fijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 mei 2010 om 19:40:
- Ik zweef in de materie
- Waar is de maan
- Er vloog een vleermuis tegen me kop
- Pas op voor de rupsen
- ik heb het idee dat als ik me armen omhoog doe dat ik zelf ook de lucht in ga
- ik weet geeneens wat ik moet zeggen man
- space
- best wel vaag
- tering

HAHAHAHAHAHA GVD :roflol: Die was ik vergeten hahaha, idd dat wout zei dat ie een hoofd met een zonnebril en een peuk in het patroon van z'n broek zag, en toen hoorde ik jou ook nog zeggen, Mwa het lijkt meer op een woestijn :lol:
Jij ook iedere keer van die teringvage dingen zeggen op een heel serieuze manier, kwam niet meer bij van het lachen. En ook toen m'n zippo uit ging, deed je het klepje dicht en ging je er tegen blazen alsof die nog aan stond.

eerst voelde ik me niet echt fijn maar later vond ik het echt gaaf, had het niet willen missen iig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooh trouwens we moeten er wel bij zeggen dat julie ook nog geblowd hadden heh :P blij dat ik dat oversloeg want ik vond dit al vaag zat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P/

blowen is net wat meer rust als je in je stoel zit bijv... maar dat samensmelten met objecten ging me echt ff te fur... houd je je stuurvast is het net alsof dat stuur een deel van je lichaam is ik voelde me net een of andere fucking sjamaan.. maar wel lache iig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 24 mei 2010 om 14:12:
Gisterenmorgen nog 30mg's 2C-B gedropt als after na het thuiskomen..heerlijk met 2 vriendinnen in de zon in de tuin gezeten en gekletst, muziekje op de achtergrond.
Iets andere setting dan normaal, maar beviel prima :D :yes:

klinkt goed :D
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 24 mei 2010 om 14:12:
neem aan dat je daar ook op doelde, naamgenoot?!

jep :)

verhaal van A.L & -inferis- klinkt in ieder geval erg vaag! (en erg vet :D)
Waar hadden jullie het gedaan dan ?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 mei 2010 om 15:46:
ff eerst me auto schoonmaken een grote zandf zooi :P

? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op maandag 24 mei 2010 om 21:42:
Waar hadden jullie het gedaan dan ?

echt een ideale plek, langs een weg is gewoon een soort groot park/bos, met paden waar je overheen kan lopen. En er is een grote open plek met een speeltuin, en ook nog een stukje water, wat bankjes, en 's nachts geen hond te bekennen, op wat mensen die over een weg fietsen van het uitgaan na dan. Alleen soms werd het wat koud en gingen we even in de auto zitten, muziekje aan, enzovoorts. En toen we uitgetript waren weer rustig naar huis.
Om te trippen is dat park echt vet, ook al die vogels en kikkers die je dan hoort :D beetje oerwoud achtig gevoel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tis net alsof je echt midden in africa zit ook de locatie is te uniek voor nederlandse begrippen... lijkt een beetje op de plek waar je vorig jaar nightmare outdoor had

die plek is ook fuckingg groot echt geniaal soort hele wereld aan je voeten.

Wat trouwens echt heeeel ziek was was toen ik helemaal het heelal in vloog en toen in 1 klap terug kwam .. ik deed me ogen open en boem zag de maan precies voor me staan errug spirituele ervaring!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 mei 2010 om 22:32:
ik deed me ogen open en boem zag de maan precies voor me staan errug spirituele ervaring!

whehehe zal ik vaker een joint meenemen als we 2cb doen dan? :D Die joint gaf wel een draai aan julie 2cb trip, iig ik hoorde dat aan wat julie allemaal zeiden :lol:
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel echt een middeltje om in "de natuur" te doen

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 mei 2010 om 14:22:
Toch aan te raden in de natuur niet thuis

Met mijn vriend een combi 2CE/2CI genomen en toen de natuur in gegaan. Lekker langs de waterkant in een groot park gezeten, maar toen de trip echt begonnen was wilden we maar wat graag weer naar huis!!! Niks genieten van de natuur, maar muziek en geen "normale" mensen, honden of kinderen om je heen.

We waren echter op de fiets en het was een hele onverantwoordelijke fietstocht terug naar huis. Alles bewoog en alles had heel veel kleur om ons heen, fietsers en auto's die je tegemoet komen en passeren, was haast niet te doen. Lopen was geen optie want dat was gewoon te ver. Ook niet in staat de kortste weg naar huis te vinden en het leek als of we in een tekenfilm terecht waren gekomen.

Eindelijk thuis gekomen kon de trip echt zijn gang gaan, gauw lekkere muziek opgezet en er bij gaan liggen.

Wij gaan zeker niet meer trippen in de natuur!! Bij ons is het echt een party drug waarbij muziek en kleurrijke omgeving echt een must zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 mei 2010 om 18:16:
Iets te lang voor morgen iig hehe. Ja iets in die richting, zowel nog langer als toch iets korter kan (9-16u)

Toch jammer dat we geen 2c-p hebben gedaan. Had achteraf makkelijk gekund :D

Uitspraak van Emiel :bounce: op maandag 24 mei 2010 om 21:42:
klinkt goed

Was het ook B) In de tuin een beetje spacen op 27 mg 2c-b. Achteraf had ik makkelijk 30 mg kunnen nemen. Buiten hakt ie er naar mijn idee minder hard in dan binnen.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 mei 2010 om 22:32:
Tis net alsof je echt midden in africa zit ook de locatie is te uniek voor nederlandse begrippen... lijkt een beetje op de plek waar je vorig jaar nightmare outdoor had

Een leuke plek voor een 2c-meeting? :)

Uitspraak van Joky op dinsdag 25 mei 2010 om 10:37:
We waren echter op de fiets en het was een hele onverantwoordelijke fietstocht terug naar huis. Alles bewoog en alles had heel veel kleur om ons heen, fietsers en auto's die je tegemoet komen en passeren, was haast niet te doen. Lopen was geen optie want dat was gewoon te ver. Ook niet in staat de kortste weg naar huis te vinden en het leek als of we in een tekenfilm terecht waren gekomen.

Zo heb ik met O&N door Amsterdam gefietst, terwijl ik net op mn piek zat! Als enige aan de 2C en iedereen wilde opeens verkassen. Met een vriend van me als een gek door Amsterdam gefietst, hij dacht dat ik hem niet zou bijhouden, maar elke keer als ie omkeek zat ik em op de hielen :D En het mooie was dat je al het glas zo veel beter zag :p

Waarschuw beheerder
Als ik zo de ervaringen lees....
Word ik jaloers :$
Waarom viel de 2cb bij mij zo anders :'(

Nog maar een x proberen dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joky op dinsdag 25 mei 2010 om 10:37:
Niks genieten van de natuur, maar muziek en geen "normale" mensen, honden of kinderen om je heen.

dan doe je toch ook zelf wat fout hoor :P, je gaat toch sowieso al niet in het bos spacen als er andere mensen zijn? Iig geef ik je gelijk, het lijkt mij bloedirritant als je ergens gaat spacen waar kinderen enzo zijn (N) Waar wij trippen is geen hond te bekennen, wie gaat er nou midden in de nacht door zo'n park lopen, En naast dat vind ik dat er in het bos VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer te zien valt dan thuis in een kamer.

En als er íets wel een kleurvolle omgeving is, is het het bos wel. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op dinsdag 25 mei 2010 om 15:09:
wie gaat er nou midden in de nacht door zo'n park lopen

Uitspraak van -Inferis- op dinsdag 25 mei 2010 om 15:09:
En als er íets wel een kleurvolle omgeving is, is het het bos wel.

ja want nachts is het zo kleurrijk.... zucht.

ik geef je overigens verder wel gelijk, een bos is echt vet hoor om te trippen, maar je sprak jezelf even heel erg tegen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Een lulhoofd zeker? :rot:

Grappig om steeds weer nieuwe posters te zien in dit topic. Allemaal nieuwe ontdekkers? Of nu pas dit topic ontdekt? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 mei 2010 om 16:13:
Grappig om steeds weer nieuwe posters te zien in dit topic. Allemaal nieuwe ontdekkers?

Onderhand alweer een jaartje :)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 mei 2010 om 16:13:
Of nu pas dit topic ontdekt?

Lange tijd alleen maar meegelezen en sowieso weinig gepost op PF, maar aangezien ik steeds minder projecten op het werk heb, kan ik dus meer posten :D

En je bouwt onderhand ervaring en kennis op, zodat je ook een beetje mee kan lullen hier ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 mei 2010 om 15:45:
maar je sprak jezelf even heel erg tegen

niet waar, die 2 zinnen staan los van elkaar. Ik verkondig niet dat het 's nachts kleurvol is? En als ik dat wel zou zeggen zou ik nog niet eens fout zitten aangezien er evengoed wel licht is (lichten, maan, enzovoorts)

En je kunt eventueel ook nog overdag trippen in een bos, zolang je maar wel kijkt waar je heen gaat zodat je niet met andere mensen opgescheept zit in je trip.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ff thuis trippen als je dikke uitredingen krijgt lijkt me echt niet lekker :roflol: en het bos is 1 grote kleur als je zo snoeihard gaat
Waarschuw beheerder
Van het wiekent er aan geweest

dit spul is helmaal supper maar voor een feest weet ik het niet

binnen kort maar een kijken hoe dat is :P