Gisterenmorgen nog 30mg's 2C-B gedropt als after na het thuiskomen..heerlijk met 2 vriendinnen in de zon in de tuin gezeten en gekletst, muziekje op de achtergrond.
Iets andere setting dan normaal, maar beviel prima
2C-B & douchen
tip 2. een goede dosis zou zo'n 20mg 2c-b zijn, dat staat in mijn ogen redelijk gelijk aan 30mg 2c-c. Al denk ik dat em 2c en/of kontra-indication je daar beter over kunnen inlichten 
het verschil; zelf vind ik 2c-b bij opkomst wat meer mdma like dan 2c-c. Ook vind ik 2c-c veel meer body relaxing dan 2c-b. 2c-b legt in mijn ogen veel nadruk op je zintuigen (horen, zien, e.d. is stuk scherper... tenzij je natuurlijk hogere doseringen neemt
toen had ik gedachten lichamelijk voelen, kleuren proeven etc.). body load vinden vele bij 2c-b heftiger ik zelf eigenlijk niet.
2c-c is ook meer denken en gevoeliger voor stemmingen en iets meer spiritueel, 2c-b gaat daardoor wat gemakkelijker in een positieve trip naar mijn mening
Mja dat wat ik hier zelf aan zou kunnen aanvullen vind ik mn. nuanceverschillen. Wat poeder 2C-B betreft vs. 2C-C zet ik zelf altijd ietsjes meer mg's 2C-B tegenover 30mg 2C-C, maar dat heeft ook alweer te maken met hoe je de testuitslag van het lab krijgt. 20mg's in 2 tabletjes zijn 20 echte mg's aan werkzame stof, 20mg's poeder is wat minder mg's 2C-B omdat je nog zit met een bep (max.) zuiverheid (voor 2C-B 87,7% ). Kortom, je moet iets meer poeder nemen om 20mg werkzame stof te pakken. Maar goed, scheelt ook maar paar mg's dus..ook slechts een klein verschilletje

En hier staan ook de tabletjes tegenover 2C-C in poeder, dus doet er voor hier niet toe.
Bodyload ervaar ik/ervaren wij (mijn groepje) van beide niet, dus ja..even heftig

Maar er zijn inderdaad wel mensen die daar sneller last van hebben en dan is het bij 2C-B allicht wat meer dan bij 2C-C, maar goed..ik zie dat in m'n eigen omgeving niet echt zo, gelukkig hebben we er allemaal haast nooit 'last' van. Soms wel dat je merkt dat er wat is, maar voor dat het echt een issue wordt in je trip is het al niet meer iets van betekenis. Dat kan mn. bij 2C-E bijv. weer anders zijn

, maar daar hadden we het nu natuurlijk niet over.
2c-c is ook meer denken en gevoeliger voor stemmingen en iets meer spiritueel,
Oh dat ervaar ik dan weer niet echt zo. Daarnaast, bij ons ontaarden ze beide ook sowieso gewoon in positieve trips

Op 2C-C aardig wat tripjes veel gelachen, soms incl. lachkicks, maar de eerste keer op een feestje was daar weer minder reden toe. Gisteren op 2C-B ook weer veel gelachen

Is ook maar wat je er op het moment van maakt natuurlijk.
Verschil merken kan dus wel, maar niet iedereen zal het duidelijk kunnen typeren. Ik hoor ook regelmatig dat mensen er eigenlijk weinig verschil in merken ( in 2C-B vs 2C-C of in 2C-I vs 2C-T2 of deze weer vs. 2C-T7 etc), dat is de reden waarom ik het zeg. Anderen kunnen weer wél (meer of minder) duidelijke verschillen aangeven. Wat met name ook zo is natuurlijk, is dat als je trips vergelijkt dat je het ook hebt over twee verschillende dagen waarbij je ook al anders in je vel kán zitten, is je setting waarschijnlijk wát (of geheel) anders, zijn ook factoren die net zo goed aan een andere beleving van de trip -kunnen- bijdragen natuurlijk. Afijn, het zijn beide, 2C-B en 2C-C heb ik het dan nog over, gewoon lekkere middeltjes waarbij de positieve aspecten doorgaans veel meer aanwezig zullen zijn dan enige negatieve..dat lijkt me het meest relevant

Of er een verschil is kun je uiteindelijk, na het proberen van beide, natuurlijk het best voor jezelf uitmaken

We kunnen er regels tekst over schrijven en toch kan je eigen kijk anders zijn en ook weer veranderen naar mate je meer ervaring met beide, of welke stoffen je dan ook tegenover elkaar wilt zetten, opdoet.
check anders even op erowid 
Altijd goed en dan als je echt ervaringen wilt weten natuurlijk even de experience vaults erbij pakken, neem aan dat je daar ook op doelde, naamgenoot?!

De gegeven informatie op de 2C-C pagina (
http://www.erowid.org/chemicals/2cc/2cc.shtml ) is nl. summier wat betreft de verschillen tot 2C-B.
Afijn, genoeg woorden weer..douchen en de zon weer in
Edit, kleine verbeteringen.