Partyflock

Forumonderwerp · 800487
60 volgers · 459287x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op dinsdag 30 maart 2010 om 16:18:
Deze heeft me ook erg vermaakt de laatste trip (Y)

http://soundcloud.com/djdxtreme/house-of-unknown-vol-22-alexander-patrick

Ik luister m nu!
Klinkt heerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 30 maart 2010 om 09:59:
als in naar Alice in wonderland zou gaan wat kan ik dan beter pakken?
2CB of 2CI?

2C-C is indd wel een mooie variant, maar als je die niet in huis hebt zou ik wel voor 2C-I gaan en dan gewoon iets eerder nemen (Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 30 maart 2010 om 15:52:
:yes: Around The World: http://www.megaupload.com/?d=SY5LBGUC
Tada ;) (Y)

Thanks mate! Downloading :D

Deze heeft me ook erg vermaakt de laatste trip (Y)

:D enjoy ;)

Also downloading! Thanks voor de upload (Y)

Waarschuw beheerder
Wij hadden bij ons laatste thuis tripje ott - blumenkraft opstaan, dat was ook heerlijk om naar te luisteren :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 30 maart 2010 om 15:52:
http://www.megaupload.com/?d=SY5LBGUC

Heerlijk al die muziek!
Bedankt jongens!

Kennen jullie Eelke Kleijn? Voor de liefhebbers zal ik even een uploadje doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tribal dreaming CD is ook echt een aanradertje! (mike en ernie weten:P) Het is een verzamel CD met verschillende soorten tribe muziek met veel verschillende instrumenten en wazige effecten. elk nummer brengt weer een totaal andere sfeer. Ik, 'Hardblaster' en _Arnie_ hebben daar ooit eens belachelijk hard op getript. 35mg 2CI had daar ook zijn aandeel in ;p maar die CD was echt een geniale aanvulling.

mn 2 favo's van de CD kon ik helaas niet vinden op youtube, maar deze vind ik ook nice

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 31 maart 2010 om 13:41:
Ik, 'Hardblaster' en _Arnie_ hebben daar ooit eens belachelijk hard op getript. 35mg 2CI had daar ook zijn aandeel in maar die CD was echt een geniale aanvulling.

Dat kun je wel zeggen :P maar de clip van thriller deed het em helemaal zeg.
Trouwens ook mooi voor bij LSD, heb me echt kapot gelachen toen we op de fiets door dat park gingen.
Moeten we weer een keer gaan herhalen als ik terug ben.
Waarschuw beheerder
Eelke Kleijn

http://www.megaupload.com/?d=X149IQ9E
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op woensdag 31 maart 2010 om 13:41:
Tribal dreaming CD is ook echt een aanradertje! (mike en ernie weten:P) Het is een verzamel CD met verschillende soorten tribe muziek met veel verschillende instrumenten en wazige effecten. elk nummer brengt weer een totaal andere sfeer. Ik, 'Hardblaster' en _Arnie_ hebben daar ooit eens belachelijk hard op getript. 35mg 2CI had daar ook zijn aandeel in ;p maar die CD was echt een geniale aanvulling.

Damn wat een CD is dat :O Ziekelijk hard op getript bij jou thuis en in het Acid park :D Moet je binnenkort nog eens voor mij op de pc zetten, ben hem kwijt!
Nice tracks mate! :respect:

Uitspraak van _Arnie_ op woensdag 31 maart 2010 om 19:38:
Moeten we weer een keer gaan herhalen als ik terug ben.

Zekers :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op woensdag 31 maart 2010 om 19:50:

Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar :(
Waarschuw beheerder
ben op zoek naar een betaalbare weegschaal....
met 3 cijfers achter de komma...

kan er wel 1 lenen, maar is toch fijn om er zelf een te hebben
dingen zijn echt duur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopey MHL op woensdag 31 maart 2010 om 21:36:
ben op zoek naar een betaalbare weegschaal....

dealextreme.com ofzo
Zelf maar ff zoeken, $ 25 inclusief verzendkosten als de prijzen niet veranderd zijn. :)

Waarschuw beheerder
http://link.marktplaats.nl/332744199

Ik heb deze zelf ook, doet het prima...Alleen nauwkeurig afwegen is wel een vak appart :/

Ik zit zelf te klungelen met 2C-E, ik wil caps vullen met 21mg.
Maar bij het nawegen van een capsule geeft dat ding de ene keer 19mg. aan en een andere keer 24mg.
Dus echt verantwoord is het niet...

Geloof dat vooral met 2C-E nauwkeurig afwegen erg belangrijk is toch? :)
Waarschuw beheerder
Je moet je capsules eigenlijk ook niet gaan nawegen.
Gewoon capsule tarreren, vullen en wegen en na afloop controleren of de tarra nog hetzelfde staat.
Als ik ze ga nawegen heb ik hetzelfde probleem.
Dus doe het al een half jaar niet meer, en nog nooit gehad dat er (gevoelsmatig) 5 mg te veel of te weinig in zat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 21:58:
Ik heb deze zelf ook, doet het prima...Alleen nauwkeurig afwegen is wel een vak appart

ow dat is best een goedkope ja :)

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 21:39:
dealextreme.com ofzo

thanks ff kijken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 22:06:
Je moet je capsules eigenlijk ook niet gaan nawegen.

Oke...maar stel dat er dan toch perongeluk 25mg. 2C-E in zit?
Dat is geloof ik beste dosis toch? :/ Hoe fout kan dat dan gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb alleen geen creditcard, maar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515 is wel een goeie volgens mij en niet duur..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopey MHL op woensdag 31 maart 2010 om 22:13:
heb alleen geen creditcard

volgens mij kan het ook met paypal
Waarschuw beheerder
heb alleen geen creditcard, maar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515 is wel een goeie volgens mij en niet duur..

is precies de zelfde weegschaal die bella al aangaf.. dealextreme is altijd wel traag in verzenden, omdat het uit China komt. ik zou hem gewoon lekker bij die man uit marktplaats kopen. scheelt misschien 3 euro.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 22:12:
Oke...maar stel dat er dan toch perongeluk 25mg. 2C-E in zit?

De fout zit niet in je capsule, maar in je weegschaal.
Als de tarra na afwegen van de capsule nog hetzelfde is, dan zal het wel kloppen wat erin zit. :)
Dus onthoud goed de tarra, schrijf het desnoods ff op als je maar een paar capsules hoeft te wegen.
Ik werd in het begin ook elke keer vet para als dat ding plotseling 8 mg meer aangaf ofzo.
Maar heb nou al stuk op 1000 capsules gewogen zonder na te wegen, en nog geen enkele keer verhalen gehoord van dat er te veel of te weinig in zou hebben gezeten.
Kan natuurlijk puur toeval zijn, maar 1000 capsules is wel erg veel om toevallig geen enkele keer een capsule met zoveel te veel of te weinig te hebben dat het echt opvalt... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op woensdag 31 maart 2010 om 22:24:
lekker bij die man uit marktplaats kopen. scheelt misschien 3 euro.

heb al een mailtje van hem
ff geld overmaken en dan is ie voor het weekend nog binnen denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 20:51:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar

Wat apart?
Ik zal hem morgen nog even opnieuw uploaden voor je :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op woensdag 31 maart 2010 om 23:18:
Wat is jullie advies over de combinatie 2C-B en 2C-E?

Lijkt me niet echt een leuke combinatie.
2C-E duurt veel langer dan 2C-B, en 2C-B is daarbij niet echt een goede match met 2C-E voor mijn gevoel.
Denk dat 2C-I qua werkingsduur en effecten een leukere match is.
2C-C zou ook nog wel kunnen, is wat subtieler dan 2C-B en kan wel een leuke draai aan je 2C-E ervaring geven.

Is natuurlijk wel persoonlijk welke variant je leuker vindt en welke combinatie voor iemand geschikt is.
Maar denk dat de meeste mensen hier het met me eens zullen zijn dat 2C-I + 2C-E de beste combo is. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
maar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515 is wel een goeie volgens mij en niet duur..

Hen ik ook en is best te doen!!
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 23:21:
2C-C zou ook nog wel kunnen, is wat subtieler dan 2C-B en kan wel een leuke draai aan je 2C-E ervaring geven.

Het is wel wat subtieler ja..maar eerlijk gezegd denk ik dat het een beetje 'more of the same' is, of je er nou 2C-B of 2C-C bij doet.
Anyway..beide combi's eigenlijk niet geprobeerd, maar bij het idee sta ik ook niet te popelen. Ik ga dan zelf trouwens eerder voor een bergje 2C-D erbij..maar daarvoor geldt ook wel dat nou niet perse iedereen dat interessant hoeft of zal vinden :)

Ik ben het met name eens met het toevoegen van de 2C-I ja (Y) Geniale combi.
Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 31 maart 2010 om 23:38:

Idem hier en prima te doen zelfs!
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 22:30:
een capsule met zoveel te veel of te weinig te hebben dat het echt opvalt... :)

maar heeft iemand het nagewogen? ;) Bij slechts een enkele stof zou het echt opvallen..en slechts in een ervaren maag cq gebruiker dus :P
dealextreme is altijd wel traag in verzenden, omdat het uit China komt.

Dat maakt niet dat ze traag zijn met verzenden...China - Nederland is gewoon niet in 2 dagen afgelegd (Y) Duurt 1 á 2 weken..duurt het langer...pas DAN zijn ze traag :) Maar zal het alsnog aan het postsysteem liggen (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 21:58:
klungelen met 2C-E, ik wil caps vullen met 21mg.

pas je op...met die bodyload :lol: Bij m'n vriendin stond dat uren na de start van de trip garant voor heel plotseling ineens hard moeten braken. Het was wel intens visueel..Maagkramp had ze er ook wel regelmatig bij.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 22:12:
Dat is geloof ik beste dosis toch? :/ Hoe fout kan dat dan gaan?

25mg is erg veel hoor..lijkt me nou niet 'het beste', wel het sterkste tot 25mg natuurlijk ;) Maar of het het aangenaamst is...
ik zou hem gewoon lekker bij die man uit marktplaats kopen. scheelt misschien 3 euro.

Maar voor de 3 euro die het scheelt zou ik hem idd ook via marktplaats regelen (Y) Dus goeie tip (Y)
Uitspraak van ponx op woensdag 31 maart 2010 om 19:50:
Eelke Kleijn

Thx..thuis ff downloaden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 00:18:
25mg is erg veel hoor..lijkt me nou niet 'het beste', wel het sterkste tot 25mg natuurlijk Maar of het het aangenaamst is...

Ik wou net zeggen ja, van 20mg merkte ik niet zo heel veel, maar van 25mg zag ik alles om me heen wegsmelten :P
Waarschuw beheerder
Lol klasse bezig mensen, was juist alweer opzoek naar een nieuwe mg weegschaal (Y)!
Zal die zooi ook eens aanschaffen (Y)

En Kontra in neem aan dat je bedoeld met jou manier van wegen = Cap eropleggen, op 0 tarren, en vervolgens inwegen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 23:21:
denk dat de meeste mensen hier het met me eens zullen zijn dat 2C-I + 2C-E de beste combo is. (Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 00:18:
eerlijk gezegd denk ik dat het een beetje 'more of the same' is

Thanks voor jullie snelle en uitvoerige reacties ;) (y)
Heb nog vrijwel geen ervaring op 2C gebied (vandaar ook mijn vraag).

Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 31 maart 2010 om 23:38:

Idem hier en prima te doen zelfs!

Grappig dat we allemaal dezelfde hebben :D

maar heeft iemand het nagewogen? ;)

Heb toch ook wel mijn twijfels over de nauwkeurigheid van deze krengen. Heb namelijk zo'n setje gewichtjes erbij besteld (niet bij DX) en de weegschaal geeft toch niet exact het gewicht aan wat er op de gewichtjes staat. Nou kan het ook aan de gewichtjes liggen natuurlijk. Maar eerder betwijfel ik de nauwkeurigheid van een Chinese weegschaal van $25. Heb ook wel eens ergens in de comments gelezen dat het misschien 0,01 scales zijn die gewoon een cijfertje extra weergeven. Zo erg is het gelukkig niet, maar met de stofjes waar we het hier over hebben lijkt dat ook niet zo fijn :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 00:41:
Ik wou net zeggen ja, van 20mg merkte ik niet zo heel veel, maar van 25mg zag ik alles om me heen wegsmelten :P

Je weet ook zeker dat het over 2C-E gaat bij jouw kwestie? :)
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 1 april 2010 om 00:44:
= Cap eropleggen, op 0 tarren, en vervolgens inwegen?

lijkt me ook ietwat omslachtig...maar zo heeft ieder z'n eigen methode :)
Uitspraak van 2C-Bever op donderdag 1 april 2010 om 00:52:
Grappig dat we allemaal dezelfde hebben :D

Niet geheel ontoevallig geloof ik 8)
de weegschaal geeft toch niet exact het gewicht aan wat er op de gewichtjes staat. Nou kan het ook aan de gewichtjes liggen natuurlijk. Maar eerder betwijfel ik de nauwkeurigheid van een Chinese weegschaal van $25. Heb ook wel eens ergens in de comments gelezen dat het misschien 0,01 scales zijn die gewoon een cijfertje extra weergeven. Zo erg is het gelukkig niet, maar met de stofjes waar we het hier over hebben lijkt dat ook niet zo fijn :)

Bij mij doet ie het anders prima..kan er betrouwbaar zat mee afwegen naar mijn smaak..als het niet zo was zou ik het ook zeggen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 31 maart 2010 om 22:30:
Als de tarra na afwegen van de capsule nog hetzelfde is, dan zal het wel kloppen wat erin zit.

Dan ga ik daar in het vervolg maar van uit :)
Ik woog voor de zekerheid altijd na, maar dat zorgde alleen maar voor meer verwarring haha...
Waarschuw beheerder
donateur
Net ook weer vanhetzelfde. weeschaal was aan het aftellen. :-0
maar na alles 3x te herwegen ben ik nu voor 99% zeker dat het klopt.
Al is er 16 mgr verdwenen. had nl 2 2C-C caps van 32 mgr die open gegaan waren. :baal:
Waarschuw beheerder
Ik heb nu alleen nog ervaring met 2cb, en ga over een weekje wat nieuwe 2c's halen.. sowieso een beetje 2ci om te testen. Wat voor 2c zou ik er nog meer bij doen om te testen? 2cb vind ik helemaal te gek, maar wel te kort.. dus eigenlijk zoek ik wat dat te vergelijken is met 2cb en dan rond een uurtje of 8 duurt.. iemand tips?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 1 april 2010 om 11:48:
Zo wegen we op het lab in principe ook alles af.

Is ook de enige juiste methode om af te wegen. (Y)
Volgens mij is het ook een inschattingsfout dat het langer zou duren zo.
Als je het zonder tarreren doet, moet je toch elke keer wachten tot je weegschaal tot rust is gekomen.
Meestal schep ik alvast wat uit een zakje, en in de tussentijd is dat ding tot rust en klik ik ff op tarra voor ik het in de capsule gooi. :)

Uitspraak van pimsalabim op donderdag 1 april 2010 om 14:12:
iemand tips?

In dat geval is 2C-I de beste keus.
Je kunt er ook 2C-E bij doen misschien, die is een stuk visueler en duurt nog wat langer dan I.
Maar misschien verstandiger om eerst paar keer 2C-I te proberen voor je weer wat nieuws gaat testen.
Dan is het daarna weer extra spannend om te kijken hoe de 2C-E bevalt. :P

Uitspraak van Heartpressure op donderdag 1 april 2010 om 00:44:
Cap eropleggen, op 0 tarren, en vervolgens inwegen?

Correctomundo! :D

Bij slechts een enkele stof zou het echt opvallen..en slechts in een ervaren maag cq gebruiker dus

Mwah, ben ik niet echt met je eens als ik in gedachten houd welke stofjes ik voornamelijk afweeg.
4-FMP en 2C-C zijn eigenlijk de enige waarbij je het niet kunt merken.
2C-I, 2C-E, 2C-T-7 alledrie toch wel stofjes waar je een verschil van 5 mg hard gaat voelen.

weegschaal geeft toch niet exact het gewicht aan wat er op de gewichtjes staat

Wat is de nauwkeurigheid van die gewichtjes dan?
Het tarreergewichtje bij mijn weegschaaltje (10,000 gram als ik het goed heb onthouden), geeft bij mij vrijwel altijd een waarde tussen de 10,000 en 10,002.
Als je trouwens altijd hetzelfde schaaltje gebruikt is het niet zo erg, omdat je je ervaring ijkt op een foute weegschaal die wel constant dezelfde fout maakt. :)
Daarnaast wordt het pas bij een afwijking van >5% echt problematisch, het is niet zo dat je analytische bepalingen gaat doen met zo'n pocket scale. ;P
Of het nou 18 of 18,9 mg 2C-I is, dat gaat echt geen significante verschillen opleveren.
Misschien is 2C-P in dit geval een uitzondering, maar dan heb je het bij 5% over 10,5 mg ipv 10 mg...
Ach ja, hoop drukte om niets dus...ben blij met mijn cheap-ass schaaltje! (L)
donateur
Een beetje dezelfde werkingsduur als 2C-I, lekker visueel, bij mij geeft het m.n warme kleuren en een warm gevoel. Voor mij zelf is het de nr. 2 2C-X die ik heb heb en heb geprobeerd (en dat zijn er 8 :P ). Bij sommige mensen komt er wat bodyload bij kijken, wat sowieso gewoon kán bij alle 2C's, maar al met al heb ik het in m'n omgeving weinig gezien en hebbben we hem tot vrij hoge dosissen verkend. Sowieso is ie niet zo berucht om z'n bodyload als wat we hier voor sfeertje creëren (deels ook gewoon terecht:P ) om 2C-E :)

Eén danwel twee andere alternatieven voor een werkingsduur van een uur of 8 zijn 2C-T7 en 2C-E, maar die kunnen beiden ook nog wel eens langer dan dat uitpakken..resp. 13 en 10 uur heb ik er wel op meegemaakt. Bovendien valt T7 nogal wisselend qua dosis en zoals recent al besproken hierboven staat 2C-E wel een beetje bekend om z'n bodyload, wat je ook wel makkelijk kan voorkomen door wat mg's minder te nemen. Maar dat is de reden, naast het feit dat het qua ervaringen gewoon mijn nr. 1 en 2 zijn dat ik 2C-I en 2C-T2 noem :)
T2 is soms alleen iets lastiger om aan te komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 1 april 2010 om 15:14:
Meestal schep ik alvast wat uit een zakje, en in de tussentijd is dat ding tot rust en klik ik ff op tarra voor ik het in de capsule gooi.

Like a pro (Y)

Ach ja, hoop drukte om niets dus...ben blij met mijn cheap-ass schaaltje!

:lol:
donateur
2C-I, 2C-E, 2C-T-7 alledrie toch wel stofjes waar je een verschil van 5 mg hard gaat voelen.

Ik heb het dan ook niet over 5mg verschil maar over 1 of 2 :) 5mg is een relevant verschil, dat zijn we gewoon met elkaar eens hoor. Maar een afwijking van 5mg zal er bij mij ook van z'n leven niet insluipen. Ik zie trouwens dat we met name (weer) struikelen over de lingo.. Ik zat in m'n gedachten meer met een *weegbaar verschil*..als iemand het zou nawegen dus. En jij over een verschil in ervaring. Maar besides that, als iemand geen referentiepunt (onervaren in z'n algemeen met 2C's of onervaren met een specifieke 2C, heeft, tja..dan is de ervaring misschien steviger als er 5mg meer in *zou* zitten...maar zonder referentiepunt weet die gebruiker dan nog niks natuurlijk. Behalve dat z'n trip dan wel toch wel erg heftig..danwel een beetje tegenviel :) Je kunt het dan dus niet vergelijken met een andere ervaring.

Bij de meeste 2C's zou ik zeggen dat ieder stapje van 3mg wel te voelen is, uitgezonderd 2C-D & 2C-C allicht. Bij de potentere varianten kan 2mg ook een merkbaar verschilletje opleveren, met name bij 2C-E. Of één mg een verschil in de ervaring zou kunnen opleveren weet ik nog niet..maar ik gok dat dat alleen bij 2C-P zo is..en dat ga ik de volgende keer dat ik die neem uitvinden ;) We hebben het dan over een relevant verschil op basis van de dosis alleen..sowieso kunnen de ervaringen natuurlijk drastisch verschillen op basis van hoe je je trip(avond) verder aankleed :D

Is ook de enige juiste methode om af te wegen. (Y)
Volgens mij is het ook een inschattingsfout dat het langer zou duren zo.

En bedankt :lol: Het is zeker niet 'de enige juiste' methode. En een inschattingsfout..ach, wat je wilt joh :lol:. Ik ben er niet bij geweest als je het afweegt en dat hoeft ook niet, maar het voornaamste blijft staan: Ieder z'n eigen methode! En dit hoeft echt niet de enige juiste methode te zijn, dat is onzin. Want wat je dus letterlijk doet is, je gebruikt een capsule als, ik noem het even "hulpstuk", drukt op tarra, en vult dan de capsule. Een prima methode en als je je daar prettig meevoelt; don't change a winning team (Y)
Maar dat ding weegt naar mijn ervaring ook gewoon prima af zonder dat je er een hulpstuk, als een papiertje danwel capsule, tussen gebruikt. Gewoon het poeder (of ander item) op het bakje..waar het bakje voor bedoelt is. Dat je inderdaad er -iets- op kunt leggen en op tarra kunt drukken is een mooie extra functie en kan zeker praktisch werken. Maar dat zie je verder ook bij andere, minder gevoelige weegschalen, men adverteert zelfs met die 'functie', maar dat zegt ook nog niet dat je bij die producten ook met een "hulpstuk" zou -moeten- werken. In de coffeeshop gaat de hash of wiet er ook gewoon rechtstreeks op. Maar inderdaad..bij sommigen staat er ook wel een bakje op. Permanent..en dan gaat ie natuurlijk gewoon aan met 0,00 erop. Smaak verschil van de eigenaar.

Zou ook wat zijn, als ik mezelf zou willen wegen en ik eerst iets anders op de weegschaal moet leggen, m'n kat ofzo :lol:, dan het ding op 0 moet zetten..en dan er zelf op gaan staan. Nee..ben blij dat het ook werkt als ik er gewoon op stap :) zodra die op 0,0 staat.

ben blij met mijn cheap-ass schaaltje! (L)

Ik in ieder geval ook ja :D Je kunt in Nederland ook 70 euro neertellen voor een ander exemplaar dat het op 0,001 doet, maar daar kun je net zo goed dezelfde 'gebruikersfouten' bij maken, want dat is gewoon iets waar je op moet letten bij een mg-weegschaal; één mg is bijna niets..een zuchtje wind van een open raam en je verpest de boel (indien je tijdens het wegen het niet afdekt -> dekseltje). En de vraag is nog maar of zo'n 70 euro ding dan..relevant secuurder weegt :)

maar dan heb je het bij 5% over 10,5 mg ipv 10 mg...

Mja..net een verschil dat we niet kunnen afwegen idd :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 19:43:
Het is zeker niet 'de enige juiste' methode.

Sorry mate, ik bedoelde het niet op die manier.
Maar als je op een lab werkt, is dit de enige juiste methode...GLP, validatie, dit dat. ;p
Ik reageerde op die quote over iemand die het in zijn lab ook zo deed.
Wilde dus niet zeggen dat een andere manier niet goed genoeg zou zijn voor huis-tuin-&-keuken afwegen. (Y)
Waarschuw beheerder
Morgenochtend weer eens een keertje aan de 2CI! Vannacht eerst Cari Lekebusch checken onder het genot van 160mg 4FMP en misschien nog een paarse ster. Daarna meteen door naar onze after crib; 18mg 2CI, jointje, g'tje en de (soort van) nieuwe Planet Earth (Life) in HD. Damn, heb eigenlijk meer zin in die after dan in het feest:D
Waarschuw beheerder
dan is het daarna weer extra spannend om te kijken hoe de 2C-E bevalt.

Ja ik zal ook niet te snel overstappen, het is meer dat ik het dan in huis heb. ik ga niet elke maand naar mijn dealer namelijk :P.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 15:19:
Eén danwel twee andere alternatieven voor een werkingsduur van een uur of 8 zijn 2C-T7 en 2C-E, maar die kunnen beiden ook nog wel eens langer dan dat uitpakken..resp. 13 en 10 uur heb ik er wel op meegemaakt.

Meer is niet erg, hoe langer hoe beter eigenlijk.. maar 8 uur lijkt mij wel een fijne tijd om in te plannen :).

Ik denk dat het 2ci word, met een paar capsules 2ct7 :) ben erg benieuwt hoe het gaat bevallen. tnx voor de info!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 1 april 2010 om 19:52:
GLP, validatie, dit dat.

Precies, in principe zijn 2 bestaande gebruikte methodes de een met hulpstuk wegen -> tarren, en de ander hulpstukwegen -> gewicht opschrijven -> afwegen.
Een hulpstuk (in dit geval capsule) word in de labs eigenlijk alléén maar gebruikt omdat je daar geen enkel chemicali afweegt zo op de schaal.
Dat ze dat bij een coffeeshop met hash en wiet wel doen, komt a. door de grotere gewichten en b. doordat het massiever spul is.
Door verschillende poeders direct af te wegen op een schaal, raakt de schaal ook contaminated en loop je na verloop van tijd dus verschillende dingen door elkaar in je capsule te gooien (mit je elke keer je schaal goed schoon maakt met aceton, maarja dat is dan direct weer een extra kostenpost..)

That's the way I see it :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de nauwkeurigheid van die gewichtjes dan?

Dat is nou net de vraag :)

Als je trouwens altijd hetzelfde schaaltje gebruikt is het niet zo erg, omdat je je ervaring ijkt op een foute weegschaal die wel constant dezelfde fout maakt. :)
Daarnaast wordt het pas bij een afwijking van >5% echt problematisch, het is niet zo dat je analytische bepalingen gaat doen met zo'n pocket scale. ;P

Ja precies... hij heeft waarschijnlijk wel een kleine afwijking, maar deze zal te verwaarlozen zijn. Helaas heb ik geen laboratorium weegschaal tot mijn beschikking om dit tot op de geijkte milligram te kunnen verifiëren :)

hoop drukte om niets dus...ben blij met mijn cheap-ass schaaltje! (L)

Me too ;) voor dat geld is het zeker een prima ding!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 19:43:
een zuchtje wind van een open raam en je verpest de boel (indien je tijdens het wegen het niet afdekt -> dekseltje)

Het is me wel opgevallen dat je hem echt op een rechte ondergrond moet gebruiken. Een scheve ondergrond of een stootje tegen de tafel kan al roet in het eten gooien. Maar je bedoelt dus dat je het dekseltje altijd dichtmaakt nadat je iets op het schoteltje hebt gelegd?
Waarschuw beheerder
Lol at de weegschaal, ik heb hem ook. Ben er tervreden mee, lees nu pas waar die klep voor dient! Wist helemaal niet dat hij dichtmoest om het uber precies te bepalen, eigenlijk ook wel logsich. Ik dacht dat het was om de precieze meetapparatuur te beschermen. En die vent op MP haalt ze natuurlijk ook bij Dealxtreme alleen als hij ze op voorraad heeft is het wel te overdenken want dan heb je geen gekloot.
donateur
Nee, maar dat zou je kunnen gebruiken..en zeker als je wel ramen open hebt staan. Bij mij is het ramen dicht en ventilatoren uit..het weergegeven gewicht is dan stabiel (itt wanneer je het onder een open raam doet..) dus dan hoeft van mij niet perse het dekseltje erop :)
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 1 april 2010 om 21:23:
mit je elke keer je schaal goed schoon maakt met aceton,

Voor het huis-niet-in-de-tuin-en-wel-in-de-keuken gebruik gaat dat ook wel prima met wat warm water :) Voor analytische bepalingen is dit ongetwijfeld goed, maar voor het inmikken van wat mg's drugs niet echt nodig..zolang je niet net DOI op je weegschaal had liggen ;)
omdat je daar geen enkel chemicali afweegt zo op de schaal.

kan me voorstellen voor die omgeving (Y)
That's the way I see it :)

Vanuit een labomgeving ja ;)
Waarschuw beheerder
thanks voor de weegtips
ga komend weekend ff wat dingen uitproberen, zal toch met vloeitjes gaan denk ik, heb nog geen caps geregeld