Ik heb dus vandaag voor het eerst 2cb gedaan, 34 mg. Is op zich best stevig, maar ik hou wel van trippen en zeker met 2cb is het absoluut wel te doen. Ik denk dat trippers die wat verder willen zeker wel de 40-50 mg kant op kunnen.
Mocht je echt een tripervaring willen kun je misschien een hogere dosis nemen, maar een eerste keer zou ik een dosis van 16 mg (2 pilletjes van 8 mg) aanraden.
Ik denk dat toch veel mensen het in een uitgaanssetting (bar, club of feest) gebruiken en die kunnen beter beginnen met 15 hooguit 20 mg.
Mocht je echt een tripervaring willen kun je misschien een hogere dosis nemen, maar een eerste keer zou ik een dosis van 16 mg (2 pilletjes van 8 mg) aanraden.
MvG
nog vraagje: hoe lang duurt het eigenlijk voor je de werking van 2cb merkt?
reportje??
't is voor mij alweer ff geleden maar als het weer in de buurt is sta ik vooraan in de rij
Iets langer dan bij MDMA, 45-90 minuten o
werd er wel heel hangerig van( heerlijk zo'n bankstel!!)
In het begin moest ik beide keren veel geeuwen
Spijkerbroek vond ik ook niet lekker zitten op dat moment
dit zijn geen appels en peren meer, dit zijn appels en spinazie
En ik vond echt kleine ja..dingetjes ofzo in de bankvoering ofzo echt superirritant. Was bij iemand thuis waar het zeg maar niet lekker schoon was..en ieder stofje of krummeltje of korreltje of wat dan ook voor klein rommeltje irriteert gewoon. Ook gevoeliger voor toch (ramen gaan er nog wel es open ivm blowen).
Morgen zal ik ff een tripreportje tikken.
weet iemand trouwens of het uitmaakt als je afgelopen donderdag mdma hebt genomen? En kan je na een uurtje of 3, als je aan het eind van je piek zit, nog een pilletje bijnemen? Of heeft dat dan geen effect meer?
vraagje: heb laatst voor het eerst 2cb gedaan (pillen) maar trippen etc gebeurde niet. Het was meer als de eerste keer xtc en iets vager dan bij andere chemicalieën. Behoorlijke tegenvaller
dus voor de volgende keer een hogere dosis?
weet iemand trouwens of het uitmaakt als je afgelopen donderdag mdma hebt genomen? En kan je na een uurtje of 3, als je aan het eind van je piek zit, nog een pilletje bijnemen? Of heeft dat dan geen effect meer?
vraagje: heb laatst voor het eerst 2cb gedaan (pillen) maar trippen etc gebeurde niet. Het was meer als de eerste keer xtc en iets vager dan bij andere chemicalieën. Behoorlijke tegenvaller
dus voor de volgende keer een hogere dosis? Of combineren met xtc? En net als bij paddo's op een nuchtere maag
Bij 20 tot 30mg heb je gegarandeerd visueel effect