Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 455664x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
heel je tripreport over het hoofd gezien renetjeee zo te zien was het een leuke ervaring :D:D

Uitspraak van renetjeee op zaterdag 6 februari 2010 om 11:53:
Kwam ik met het verschrikkelijk slimme idee dat wanneer je een pil door de helft breek je toch altijd 2halve pillen heb die even groot zijn. JAAAAH dat was het oh wat vonden wij elkaar dom dat we dat niet eerder hadden kunnen bedenken. (zucht hoef verder niks uit te leggen toch?)

dat is nog makkelijk vergelijken met het afwegen van mg's op een weegschaal in gespacede toestand haha!

goeie voorbereiding is het halve werk

marem mijn bron met vlinders heb ik drooggekocht... help! :P
Waarschuw beheerder
Hey,

Ik wil binnenkort een x 2cb gaan proberen, wat is de beste dosis om mee te beginnen?
(Heb wel ervaring met paddo's)

thnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -What the Faak? op maandag 8 februari 2010 om 01:57:
Hey,

Ik wil binnenkort een x 2cb gaan proberen, wat is de beste dosis om mee te beginnen?
(Heb wel ervaring met paddo's)

thnx

ik zou tusse de 20-25 mg pakken... ik had zelf de eerste keer 20mg en vond dit zeer makkelijk te handelen ( zonder enige ervaring met trippende middelen ). Dus in principe zou wat meer voor jou ook wel te doen moeten zijn ;)

gr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 8 februari 2010 om 02:15:
ik zou tusse de 20-25 mg pakken

Precies, rond de 24 mg moet zeker goed zijn als je al eens ooit paddo's hebt gedaan. :)

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met de kleine gele pillen met een breuklijn en een paddestoel als logo?
Zien het zelfde eruit als de bekende blauwe van 10mg, maar dan geel.

Heb deze afgelopen weekend gekregen maar nog niet gebruikt omdat ik al zo ver van de kaart was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 11:37:
Iemand bekend met de kleine gele pillen met een breuklijn en een paddestoel als logo?
Zien het zelfde eruit als de bekende blauwe van 10mg, maar dan geel.

Heb deze afgelopen weekend gekregen maar nog niet gebruikt omdat ik al zo ver van de kaart was.

maak is een fototje

ben wel benieuwd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op maandag 8 februari 2010 om 12:01:
maak is een fototje

ben wel benieuwd :D

[img width=700 height=467]http://94.100.120.33/866650001-866700000/866655101-866655200/866655111_6_ViFs.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier omgeving Tilburg/Eindhoven lijkt alle 2C-B (zowel pil als poedervorm) van de aardbol verdwenen

Waarschuw beheerder
Tja ik zie de plank hier ook graag bijgevuld..
donateur
Maar je hebt er afgelopen weekend wat gekregen..die je nog niet eens hebt gebruikt? Kun je er daar niet meer van halen dan?

In omstreken hier is alleen poeder en dus capsules, geen tabletjes, tenminste..niet dat ik weet, maar ja kans dat het er dan toch is in A'dam is opzich nog wel groot :)
Waarschuw beheerder
wat een prachtige foto!

als ik jou was zou ik er 1 wegbrengen voor een mg check

en een nieuwe zak kopen daarna bij goed resultaat

en ze aan ons doorsluizen :P

Waarschuw beheerder
Tja das het probleem ik weet niet van wie ik ze gekregen heb.
Was op een feestje en betreffende meisje is spoorloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 februari 2010 om 16:31:
doe mij maar 2C-I in poedervorm.

jep :P sowieso is poedervorm beter ... gewoon je eigen dosering bepalen :)

Waarschuw beheerder
God wat een gekloot de laatste tijd, proberen al tijden wat 2cb te regelen. Maar nergens is wat te krijgen. Zou samen met 2 vrienden een avondje gaan zitten. Maar dat wordt ook steeds verzet. :(
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 19:26:
Maar nergens is wat te krijgen.

Toch zeker niet nergens..afgl. weekend nog wat gekocht en daar kwamen toch zeker geen moeilijkheden bij kijken:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 februari 2010 om 21:56:
Van het weekend allicht maar weer wat leuks kiezen uit de voor het grijpen liggende poedervormpjes..

hehe dan ben je niet de enige die dit weekend idd een tripje had gepland :D

Ben er nog niet helemaal uit , maar word 2c-b , 2c-i of 2c-e ... of toch ff wat langer en even wat 2c-p wegen :P

Jah de vooruitzichten zijn goed :9
Waarschuw beheerder
dit weekend missch I + 4fmp =) als de situatie het even toelaat ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 februari 2010 om 22:11:
Toch zeker niet nergens..afgl. weekend nog wat gekocht en daar kwamen toch zeker geen moeilijkheden bij kijken

Ja maar goed ga geen eind knallen voor een paar van die dingen! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 15:57:
Tja das het probleem ik weet niet van wie ik ze gekregen heb.
Was op een feestje en betreffende meisje is spoorloos.

das kut! dat heb ik ook gehad met de groene $$'s van 2 jaar geleden.. zo ben ik ook op partyflock gekomen om een hele zak van die knallers te halen maar tevergeefs :P
Waarschuw beheerder
gewoon ff ov pakken ies graties!

je moet er wel wat voor over hebben om te spaceng natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 februari 2010 om 23:25:
wel secuur zijn dan ;p

Ja dat sowieso :O als ik 2c-p pak word het 10mg of ietje pietje meer :P Hij duurt wel lang dat is 1 ding wat zeker is.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 februari 2010 om 00:34:
Of het door de postbode laten bezorgen, hoef je helemaal de deur niet uit :)

Dat is idd wel de meest makkelijke manier ... kwestie van vertrouwen , al kan je het in principe wel nagaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 01:09:
Hij duurt wel lang dat is 1 ding wat zeker is.

:)
Hoe lang duurde het toen bij je voordat het een beetje opkwam? Nog steeds geen ervaring met deze opgedaan..hoewel ie er natuurlijk ook nog steeds wel al ligt :O
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 01:09:
ietje pietje meer :P

11:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 februari 2010 om 01:11:
Hoe lang duurde het toen bij je voordat het een beetje opkwam?

De 1e keer 6mg duurde toch zeker wel dikke 2 uur voordat ik het überhaupt begon te vernemen , voor de rest leek alles veel 'vloeiender' te gaan qua visuals ... denk wat meer richting LSD ? Daar ben ik binnenkort achter iig :P

De 2e keer 10mg had ik eerst 2c-p gedropt en dikke uur anderhalf uur later nog 18mg 2c-e :P Weet niet meer precies wanneer ik de 2c-p echt begon te voelen. Omdat het ook de 2c-e kon zijn. Dat was een goeie space iig die echt super lang duurde. Ik had toen ruim de tijd ervoor genomen maar lag nog steeds te trippen toen ik op bed ging.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 februari 2010 om 01:11:
11

Ja word idd 11 of 12 ofzo :P 16 word als 'overdosis' onprettig ervaren word verteld ... denk dat een verschil tussen 12 en 16 echt wel veel is met 2c-p :P Mja opzich ... met die 18mg 2c-e erbij was het ook gewoon zeer prettig maar wel ontiegelijk lang :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 01:25:
16 word als 'overdosis' onprettig ervaren word verteld

Yeah I know :P Er is ook een tripreport van iemand die 16mg had gepakt op Erowid..wel aardig om eens te lezen misschien :)
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 01:25:
denk dat een verschil tussen 12 en 16 echt wel veel is met 2c-p

vast en zeker..als al wordt omschreven dat 1-2mg het verschil tussen leuk en terrifying kan zijn :O

Waarschuw beheerder
Van een maat van me een paar vette trip filmpjes gekregen, echt van die japanse shit. Sommige zijn super super vet voor tijdens een trip. File names staan hieronder:

[BSS] Genius Party
[BSS]_Genius_Party_Beyond_[DVD]

Je kan ze op youtube zoeken, maar ik raad aan om ze HD te downloaden :) is niet moeilijk te vinden.

have fun

[BSS]_Genius_Party_-_Genius_Party.mkv (deze heb ik tot nu toe gezien, de rest bewaar ik voor een volgende trip, maar deze was al echt vet vet.)

Waarschuw beheerder
heeft er iemand wat gehoort over witte mitsu's met 2cb erin?
Waarschuw beheerder

ziet er idd lekker vaag uit allemaal :D

even kijken of ik em ergens kan downen :P
Waarschuw beheerder
haha te vet :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van renetjeee op woensdag 10 februari 2010 om 15:01:
haha te vet :p

Ik vind het maar stom :/ al kan het misschien wel leuk zijn tijdens een trip ( waar ik voor mezelf ook aan twijfel :P ) het blijft stom :P

Dan heb ik liever van deze vage dingen die je juist nog beter in een trip brengen :P

hard trippen gegarandeerd ( ook voor nuchtere personen :9 )

Wel ff in full-screen kijken voor maximaal effect en tussendoor niet knipperen met je ogen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze week paar 2cb ophalen.

Ben heel erg benieuwd ernaar. Gaan keer bij iemand thuis zitten met mensen en genieten ervan:).
Vraagje trouwens: Kan het kwaad om er paar biertjes bij te drinken. Ik vind het altijd heerlijk te genieten van een biertje als ik hem space. Maar ik weet niet hoe dit samen gaat met 2cb heb ook niet echt kunnen lezen ergens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 18:11:
Ik vind het maar stom :/

http://www.youtube.com/watch?v=b8bjs03Equ0

Denk dat bijna iedereen die op dit forum zit dit filmpje wel kan waarderen (qua inhoud van het filmpje, de achterliggende gedachte). En tijdens een je trip, 'naar mijn mening' echt wel heel erg vet :)

zoals ik al zei, de rest heb ik nog niet gezien....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op woensdag 10 februari 2010 om 18:38:
Kan het kwaad om er paar biertjes bij te drinken.

Nee :O je moet je natuurlijk niet klem gaan zuipen , maar dacht dat alcohol het effect juist wat versterkte zo even uit het hoofd .

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 19:11:
Denk dat bijna iedereen die op dit forum zit dit filmpje wel kan waarderen

Dat filmpje begint dan wel weer vet ... maar ik had het ook puur over het filmpje dat Renegade master poste. Vind dan wel alleen die naruto achtige anime iets wat eraan zit jammer. Daarom kunnen sommige filmpjes wel leuk zijn , maar denk dat het gewoon niks voor mij is ... iig niet in nuchtere toestand :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 19:19:
maar dacht dat alcohol het effect juist wat versterkte zo even uit het hoofd

Dat lijkt me dan ook weer sterk, aangezien alcohol in principe een downer is.
Misschien dat je je wel wat makkelijker kunt laten gaan, omdat je minder geremd bent na 1 of 2 glazen alcohol.
Maar goed, in ieder geval smaken de biertjes vaak extra lekker en het kan zeker geen kwaad als je het aantal biertjes beperkt.
Dan zou ik zelf wel voor een paar flesjes met speciaal bier gaan, dan is het pas écht genieten. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 februari 2010 om 20:16:
Dat lijkt me dan ook weer sterk, aangezien alcohol in principe een downer is.
Misschien dat je je wel wat makkelijker kunt laten gaan, omdat je minder geremd bent na 1 of 2 glazen alcohol.

Ja ok dat is dan wel weer zo , dacht dat ik het ergens gelezen had maar zal dan wel met ander stofje zijn. 4-fmp misschien ?

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 februari 2010 om 20:16:
Dan zou ik zelf wel voor een paar flesjes met speciaal bier gaan, dan is het pas écht genieten. (Y)

Dat is idd wel een goed idee waar ik zelf nog niet op was gekomen , hoe simpel :P Vant weekend eens proberen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 10 februari 2010 om 20:24:
dacht dat ik het ergens gelezen had maar zal dan wel met ander stofje zijn. 4-fmp misschien ?

De opname van MDMA ging wat vlotter en/of beter bij ratten in bep. hersengebieden bij alcohol, hypothese is dus dat dit bij mensen ook zo is..zo iets kwam uit vrij recent onderzoek (en zo even uit m'n hoofd zonder het na te zoeken..)

dus ja..versterkt dat het effect, hmm?! :)

Ik zal het, zo nodig nog eens opzoeken, maar nu ff niet :)
Waarschuw beheerder
Hey mensen
heb al een jaar geen 2cb genomen en heb er wel weer zin in
vet feest dit weekend
hoe zit het met de 2cb in amsterdam?
is het moeilijk te krijgen of heeft iemand een tip voor me?
dankjewel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 februari 2010 om 21:56:
Van het weekend allicht maar weer wat leuks kiezen uit de voor het grijpen liggende poedervormpjes.. :O :9

Hier ook :9 Weet alleen nog niet zeker wat het wordt. Ik zit te denken om Methylone te proberen, heb er laatst een grammetje van gekregen :)

Wat is een goede dosis om mee te beginnen en hoe zit het met bijnemen? Hoor het liever uit ervaringen..
Misschien dat ik daarna nog 2C-B/C of D erbij neem ofz :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij persoonlijk geldt dat, en ik heb het vast div. malen eerder genoemd, sorry voor diegene voor wie het en herhaling is; dat ik van 160mg niks voel, en 210-230 me de rush geeft die ik wil. Ik ben lang en wat zwaarder dan gemiddeld allicht..
..val je ook in een dergelijke categorie denk ik niet dat je nou enorme misstappen begaat als je met 200mg begint, echter lager is natuurlijk nooit verkeerd in essentie...maar het kan dus wel zijn dat je er dan weinig (danwel niets) van merkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Mja, ik ben niet zo heel groot / zwaar.. 175 cm / 65 kg :) Kan wel zeggen dat ik wel redelijk wat gewend ben qua drugs :P
Dus dan zou 200 mg wel te doen moeten zijn? Het zou ook zonde zijn als ik er weinig danwel niets van merk!

Bijnemen gewoon met "boostbumps" van 30 - 100 mg? Zoiets las ik op erowid :)
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me te doen, 180 is natuurlijk altijd een mooie safe middenweg :)
Uitspraak van Mike' D op woensdag 10 februari 2010 om 22:56:
Het zou ook zonde zijn als ik er weinig danwel niets van merk!

Maar inderdaad.
Uitspraak van Mike' D op woensdag 10 februari 2010 om 22:56:
Bijnemen gewoon met "boostbumps" van 30 - 100 mg? Zoiets las ik op erowid :)

Poeh..ik neem Methylone eigenlijk bijna nooit bij..1x en over met de pret meestal. Maar volgens mij de keren dat ik het deed was het iets van 70 á 100 ofzo. 30 lijkt me wat weinig, maar ja als je van plan bent ieder half uur 30 te doen werkt het misschien :P Kweenie :O
Uitspraak van Mike' D op woensdag 10 februari 2010 om 22:41:
Misschien dat ik daarna nog 2C-B/C of D erbij neem ofz :)

Hmm wat was ook alweer mijn combi in deze...210 Methylone met 23B & 23D geloof ik..dat ging wel goed :lol:
Waarschuw beheerder
Oke het zijn dus gewoon witte schijven met erop gedrukt 2cb.
Iemand hiermee bekend? heb wel de laaste 3 pagina's gelezen. Maar heb het miss over het hoofd gezien.

Ben wel benieuwd naar de hoeveelheid mg hierin:)