Heeft iemand hier weleens +/- 30mg 2CE genomen?
No way volgens mij is dat niet eens lekker meer ... denk dat die bodyload wel wat erg word , dat je begint te shacken enzo

Mja nog nooit 30mg 2c-e gehad dus kan er weinig over zeggen .... niet dat ik zomaar 30mg 2c-e neem
Maar afgelopen zaterdag had ik nog wel ff een 2c-b tripje

. Mede tripper 32mg en ik 50mg 2c-b.
Het plafon in de woonkamer had 4-hoekige vormpjes over het hele plafon en boven de tafel hing een soort glazen bal wat een lamp voor moet stellen met allemaal soort diamant vormige schakeltjes en die lamp zat vast aan een ketting.
Ok nu de trip
Op den duur ik vernam hem al goed en zat hem al dik te spacen op het plafon wat compleet aan het golven met alle kleuren was en ik had een laserpen mee waar je de complete straal van ziet en ik zat tussen die 4-kantjes steeds lijnen te maken met me laser . Die glazen bal werd ook steeds interessanter en begon er naar te kijken ... voor ik het wist kon ik in een tunnel kijken met om mij heen overal kleuren het leek ook gewoon echt 3D omdat het plafon in het verlengde van die bol liep zeg maar. Dat was zeer leuk
Nu komt er wel iets bizars , op den duur kwamen we op het idee om gewoon even compleet doodstil te wezen en kijken wat we horen

Met gewoon alle lampen uit. Piep piep kraak ... niet zo heel veel bijzonders maar toen deed me medetripper met een zaklamp het licht aan en begon in die glazen bol te schijnen , daardoor kwam op de muur een soort van silhouet. Maar wat voor figuren ik daar in gezien heb , en we zagen allebei hetzelfde . Eerst een pitbull als figuur je zag echt de bek , oren enzo ... toen werd er met de zaklamp gedraaid en zag ik gewoon een soort schilderij met een gezicht erin tussen de vazen alsof het een soort van grafsteen was zeg maar.
Maar wat ik daarna zag op het plafon ... ik zag gewoon een meisjes gezicht met de handen in het plafon helemaal grijs en haar hele spitse neus was al door het plafon heen , daarnaast zat een kerel die leek wel compleet bevroren , was ook gewoon compleet spierwit. Een omaatje die leek de boel wel te bewaken op de 1 of andere manier. Verder naar rechts zat een roodharige vrouw die leek het meisje wel te troosten .
Op de duur begon die bol een soort kooi te worden met allemaal 'wezens' erin en als je die zaklamp dus vet snel heen en weer bewoog werden die 'wezens' doorelkaar geschud

je zag ook echt hun bek weg gedrukt worden enzo en je kon heel langzaam bewegen om ze van boven de bekijken en van de zijkant ... later toen ik ze bijna bij de deur had leek het wel alsof ze een 'uitgang' hadden gevonden en ze kijken er ook allemaal nieuwschierig na , waarna ik die 'kooi' weer paar keer goed heen en weer schudde met de zaklamp

echt vet grappig
Later toen ik met de laserpen in die bol scheen en vet snel heen en weer deed zodat het leek alsof die laserdot 'in' de bal bleef begonnen die honden daar vet raar te doen

en als ik steeds verder en sneller naar het midden ging werden die honden wel gek

Ik had ook steeds het rare gevoel alsof het midden van die bol een soort hart had wat ergens mee in connectie stond ofzo ... zeer vaag , en ik heb mezelf nog zien zitten op de bank IN die bol.
Als ik ook met me laserpen over de schaduw van die ketting ging waar die glazen bal aan hing , leek het net alsof die schakeltjes verder uitelkaar gingen en alsof de bal van het kettinkje zou knappen ( waar ik later dus over nadacht dat het helemaal niet kon omdat het een schaduw was

en me mede tripper maar zeggen ja dat is zwart dat brand erin

mja toen waren we hem al dik aan het spacen

)
Oja en ik kon met m'n laser de planten 'verbranden' haha leken ook gewoon vonkjes af te komen

Dat was ook wel super om te zien.
Echt wel freaky shit

Maar was wel een zeer vette ervaring ... ook omdat ik zoiets nog nooit op een 2c'tje had meegemaakt