Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 451081x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marilyn op zaterdag 9 januari 2010 om 12:07:
Wist toevallig dat ik dan het hele weekend moet dansen!

Dan is bij deze het hele topic uitgenodigd.
Gaan we de 2C-meeting gewoon combineren met een bezoek aan de dansvoorstelling.
Dus jongens, 5 en 6 Juni hotelletje boeken in Bathmen. :yes: ;P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 12:36:
met de vaste mensen van dit topic, een weekend spacen op de 2c's?

Een heel weekend lijkt me persoonlijk een beetje aan de lange kant.
Maar een hele dag + gedeelte van de nacht is wel de bedoeling ja. (Y)
Hopen dat het deze keer niet gaat onweren.
Hoewel het wel supersick was om die wolken in elkaar te zien wervelen...

Waarschuw beheerder
het is dat zero tolerance beleid wordt uitgevoerd bij ons qua drugsbeleid :P en dat ik zoiets dus echt niet zou mogen :( anders was ik der zeker bij geweest :D maarja :P ik ben ook nog wat aan de jonge kant vergeleken met jullie xD mijn tijd komt nog wel (H) ik kom sowieso pas net kijken in dit wereldje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 13:45:
het is dat zero tolerance beleid wordt uitgevoerd bij ons qua drugsbeleid

Beleid uitvoeren?
Dat is toch de taak van justitie? :p
Maar ik denk inderdaad dat je daar nog een beetje te jong voor bent.
Vooral in de zin van dat je minderjarig bent en dat wij daardoor vast op een of andere manier verantwoordelijk zijn voor wat er met jou gebeurt.
Plus dat het sowieso beter is om tot na je 21e te wachten met drugsgebruik, maar dat is verder je eigen keuze natuurlijk. :)

Grrrr, tijd voor skoolcredits. :'(
Waarschuw beheerder
tja ik vertel mijn ouders ook niet dat ik naar een verlaten park ga om zeldzame onbekende drugs te gebruiken met mensen die ik ken via internet.

:banana:
donateur
Ghehe :roflol:
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 8 januari 2010 om 13:30:
...en ik wil GVD die giraffen gaan zoeken dit jaar!!! :lol:

minstens ja :O

En leeuwen als het ff kan.

En dinosaurussen :P
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 9 januari 2010 om 02:10:
2c-p en 10mg icm die 18mg 2c-e was super spacen :P.

Kan me voorstellen :O :P

Uitspraak van Jimz op vrijdag 8 januari 2010 om 13:02:
Hoge veluwe fietsjes ftw:P

Als het maar niet volle bak door de regen hoeft :O :P
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 8 januari 2010 om 11:09:
De meeste mensen hebben zo hun eigen definitie van hallucinaties. :P

Dat kan en zal zo zijn idd. Maar als we er dan een echte definitie van hallucinaties erbij halen, dan is het dit:

Hallucinaties (criterium A2) zijn zintuiglijke gewaarwording van iets dat er niet is. Deze gewaarwordingen kunnen op vele gebieden liggen: iemand kan dingen zien, horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn. Mensen met hallucinaties hebben de zekerheid dat wat zij waarnemen er ook is. Hallucinaties zijn meestal een teken van een geestesziekte (een psychose), maar kunnen ook voorkomen bij o.a. hoge koorts (ijlen) en alcoholgebruik (delirium). "

Wij hebben pseudo-hallucinaties als we trippen , behalve waarschijnlijk als je er inderdaad flink van langs bent op PCP of Datura..

Andere stoornissen van de waarneming
Een hallucinatie moet worden onderscheiden van een:
Pseudo-hallucinatie
Bij een pseudo-hallucinatie is er evenmin een (reële) zintuiglijke prikkel, maar de levendige gewaarwording kan worden onderscheiden van een "echte" waarneming, dat wil zeggen in tegenstelling tot een hallucinatie weet de betrokkene dat het niet "echt" is.

Illusie (of illusionaire vervalsing)
Een illusie is een foutieve interpretatie van een (reële) zintuiglijke prikkel, dat wil zeggen er wordt wel iets waargenomen, maar het wordt voor iets anders aangezien. Een voorbeeld is 's nachts in bed een wapperend gordijn aanzien voor een man die in de kamer staat.

Maar als wij het woord hallucinaties blijven gebruiken is dat natuurlijk opzich prima...als je maar realiseert dat het eigenlijk niet echt zo zou moeten heten :P

Maar goed, dit was even een zijstapje Psychiatrische definities ;)
Uitspraak van twee-c-trip7 op vrijdag 8 januari 2010 om 15:55:
Is weer wat leuks binnen ... en kreeg er 100mg aMT gewoon zo bij :) ik effe blij :D

Nice..dat had ik nou niet vandaag. Maar 60mgjes 2C-C extra is ook wel ok..toch 2 tripjes 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 januari 2010 om 20:30:
2C-E tot nu toe mijn favoriet! Visuals B)

nu krijg ik nog meer zin ....... don't tease me :D

Ik zeg: halen die E (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 9 januari 2010 om 13:39:
Dan is bij deze het hele topic uitgenodigd.

Ik vind het best een 2C-meeting :) beste lijkt mij wel dan 5 op 6 juni .

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 9 januari 2010 om 11:28:
Tell us about it... :cheer: :cheer:

It's weekend trippy time . Ik heb een weekendje gepland ervoor in februari en dan ff een relaxte setting creëren. In januari ben ik nogal druk druk , dus sowieso ff rustig aan deze maand.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 9 januari 2010 om 14:58:
Maar 60mgjes 2C-C extra is ook wel ok..toch 2 tripjes 8)

Ja idd ! ik bedoel je gaat er niet van uit dat je wat extra's krijgt :P

Al is dit wel m'n 2e keer ,wel andere vendor, maar had een x per ongeluk $10 teveel betaald en kreeg er een gram Methylone bij. Dat was ook wel leuk :P

Mja nu heb ik wel wat tripjes die gepland moeten worden. aMT en DOI zitten nog in de wacht :P en in feb de LSD. En die DMT trip was ook zeer aangenaam , dus zeker voor herhaling vatbaar ;)

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 9 januari 2010 om 13:39:
in Bathmen.

En waar ligt dat ongeveer ? Moet ook geen wereldreis worden , want ik moet wel uit een uithoek komen :P
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 9 januari 2010 om 17:37:
ik bedoel je gaat er niet van uit dat je wat extra's krijgt :P

meestal klopt het aan of is het iets te weinig :O

aMT en DOI zitten nog in de wacht

:O Met name op die DOI :O
En die DMT trip was ook zeer aangenaam , dus zeker voor herhaling vatbaar ;)

Ik heb nu al zin weer wat DMT te regelen.. en het ligt ook voor me nu :O (Ben wat aan het opruimen hier, zodoende)
In januari ben ik nogal druk druk , dus sowieso ff rustig aan deze maand.

Frapant, hier ook. 30-01 wel een feestje..mss nog wel een weekendje trippen..verder doordeweeks razend druk; veel werken en reizen en weinig slapen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 9 januari 2010 om 14:00:
Plus dat het sowieso beter is om tot na je 21e te wachten met drugsgebruik

nja valt wel mee, ik denk dat er een hoop van mijn leeftijd zijn, die alles slikken, en snuiven wat ze aangeboden krijgen, ik heb mezelf er tenminste in verdiept...en ik vertrouw mijn bron(nen) het is namelijk niet zo, dat ik vanalles ga lopen eten wat niet getest is enzo, vandaar dat ik ook vrij actief hier ben :)

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 9 januari 2010 om 14:00:
maar dat is verder je eigen keuze natuurlijk.

klopt, maarja, over 3á4 weken word ik 18 (12 februari) en dan ben ik in 1 klap 'meerderjarig' en in die 4 weken zal ik echt niet verstandiger worden als dat ik nu al ben ;), en ik gebruik recreatief, alleen op feesten 1x in de maand, dan 1x in de 2 maanden, dan 3 maanden niet, dan 2x per maand...dat verschilt gewoon, maar ik kan mezelf in toon houden, het is niet zo dat ik elke week gebruik, absoluut niet.
Waarschuw beheerder
Hee mensen!

Wat is een goede variant van 2c als je lekker wil chillen zonder al te hard te trippen?
Het liefst zo min mogelijk body load ..

2cb al geprobeerd, de rest niet.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op zondag 10 januari 2010 om 05:00:
2cb al geprobeerd, de rest niet.

vertel.. wat was jou ervaring met 2cb?
Waarschuw beheerder
donateur
zat me net tog in een 2cb trip joh :O
eerst 60 mg en anderhalf uur later 50 mg
deed ogen dicht en zat echt in een totaal andere cartoon achtige wereld
ogen weer open en bleef er in :O
pff net zo vet :P
dacht opgegeven moment aan qbase
en leek opeens alsof ik op dat terrein was :O
heel appart en allemaal mensen die mij uit de stoel wouden trekken
en me handje woude schudden of in me neus knepen :P

net ff 70mg 2cb naar binne gegooit 8)
ff kijke hoe dat word :P

Waarschuw beheerder
:|
ik vond 25 al veel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 10 januari 2010 om 08:51:
zat me net tog in een 2cb trip joh :O
eerst 60 mg en anderhalf uur later 50 mg
deed ogen dicht en zat echt in een totaal andere cartoon achtige wereld
ogen weer open en bleef er in :O
pff net zo vet :P
dacht opgegeven moment aan qbase
en leek opeens alsof ik op dat terrein was :O
heel appart en allemaal mensen die mij uit de stoel wouden trekken
en me handje woude schudden of in me neus knepen :P

net ff 70mg 2cb naar binne gegooit 8)
ff kijke hoe dat word :P

Flinke dosissen man :D Hoe was het?

Ik ook chille nacht gehad met 37 mg 2C-T-7 en 50 mg 2C-C B) Nou ik slapen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 10 januari 2010 om 08:51:
net ff 70mg 2cb naar binne gegooit

zo vroeg al xD :lol: doe je goed:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 10 januari 2010 om 08:25:
2C-C of 2C-D.

thanks!

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 08:13:
vertel.. wat was jou ervaring met 2cb?

Heb al eerder in dit topic geschreven maar dat is waarschijnlijk een stuk of 100 pagina's terug.

Trippy maar erg relax, goede visuals, beter dan met paddo's, af en toe beetje body load maar niet kotsen oid.
En chips eten was geniaal, die pringles salt & vinnegar :D Leek net of je mond in de woestijn veranderde en in moleculen als zand naar benede stroomde ofzo.
en als ik aan bijv. blauw dacht werd ik koud, rood was warm, groen was chill en van paars snapte ik geen reet haha.
Waarschuw beheerder
Wil (redelijk zuiver) 2C-E dus nog wel een keer proberen, over een tijdje wanneer ik wat meer rotzooi geprobeerd heb ;)
uiteraard wel in combi met DMAE & Piracetam of MODE-alert. iig focus/thinking enhancers :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike' D op zondag 10 januari 2010 om 10:32:
Flinke dosissen man Hoe was het?

haha idd :P
hou wel van flinke dosissen haha :P
was echt heerlijke trip :kwijl:
nog nooit zo'n mooie trip gehad :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 10 januari 2010 om 21:48:
hou wel van flinke dosissen haha
was echt heerlijke trip
nog nooit zo'n mooie trip gehad

haha fijn rico B)

Welke 2C- raden jullie zeker een keer aan voor een goede trip met mooie visuals?
laatste aanpassing
donateur
Voor een goede lange trip met prima visuals kan je kiezen uit bv. 2C-I, 2C-T2, 2C-T7 en 2C-E. Als je nog geen ervaring hebt met iets anders dan 2C-B zou ik een van de eerste twee aanraden. De laatste twee kunnen nog iets langer cq aardig wat langer duren dan de eerste twee en ook op andere vlakken heftiger zijn (o.a. bodyload) en dan is het een idee eerst eens met die andere te beginnen :)

Voor een trip ongeveer even lang als 2C-B wordt het dan 2C-C.

Resten er nog twee echt lange opties; 2C-P en 2C-T21..en als je die laatste vindt mag je even contact met me opnemen 8) ghehe.
De rest heb ik wel nl. :);)

Dan heb ik alleen 2C-D niet opgenoemd maar daar moet je dan ook niet zijn voor de visuals.. ;)

Begin eens met I of T2.

Als je ervaringen wilt horen kun je altijd een PM sturen, antwoord ik je later wel (Y)

Nu tukken :bye: anders had ik graag meer uitleg gegeven.. ;) Wekker gaat weer om 5:52.. :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke intressant :)

Er bestaan een aantal sites waar je bepaalde 2C-'s kan bestellen...
Aangezien niet alle 2C-'s op de opiumlijst staan, is het verantwoord om via internet wat te bestellen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend voor het eerst een 2c gedaan. Het ging om een 2ce. Wat een ervaring is dit zeg! Ik had het 1 en ander gelezen dat het een vervanging voor xtc is op een feest, maar dit kan ik mij niet voorstellen. ik had iets meer dan 30 milligram genomen, omdat ik toch wel wou weten hoe het hallucineren zou zijn. Echt spacend en besluiteloos rond gelopen. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tonymacerony op maandag 11 januari 2010 om 14:26:
Afgelopen weekend voor het eerst een 2c gedaan. Het ging om een 2ce. Wat een ervaring is dit zeg! Ik had het 1 en ander gelezen dat het een vervanging voor xtc is op een feest, maar dit kan ik mij niet voorstellen. ik had iets meer dan 30 milligram genomen, omdat ik toch wel wou weten hoe het hallucineren zou zijn. Echt spacend en besluiteloos rond gelopen.

Om een of andere reden betwijfel ik dat het om 2-ce ging...Op 30 mg 2ce lijkt het me sterk dat je in staat zou zijn om "spacend en besluiteloos rond te lopen"...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tonymacerony op maandag 11 januari 2010 om 14:26:
Het ging om een 2ce.

Dat is geen 2CE geweest, trust me:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 11 januari 2010 om 16:47:
Op 30 mg 2ce lijkt het me sterk dat je in staat zou zijn om "spacend en besluiteloos rond te lopen"...

Op 30 mg 2C-E denk ik dat je vanochtend nog niet eens nuchter zou zijn geweest. ;P
Deze past onder hetzelfde kopje in de Fabeltjeskrant als die gast met dat verhaal over 2C-P.
Waarschuw beheerder
hmmm dat ben ik benieuwd wat het dan geweest is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 09:19:
Aangezien niet alle 2C-'s op de opiumlijst staan, is het verantwoord om via internet wat te bestellen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb zelf ook wel eens gekeken, maar ik vind het er persoonlijk erg vaag uitzien allemaal! Als ik jou was zou ik gewoon
een dealer in Nederland zoeken. Qua prijs verschild het niet zo veel en het is vele malen betrouwbaarder (Y)

Er zijn er genoeg iig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 11 januari 2010 om 16:47:
Om een of andere reden betwijfel ik dat het om 2-ce ging...Op 30 mg 2ce lijkt het me sterk dat je in staat zou zijn om "spacend en besluiteloos rond te lopen"...

Ja dan ga je echt wel effe zitten gok ik zo :lol:
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier weleens +/- 30mg 2CE genomen?

Waarschuw beheerder
2c-e klinkt als de interresantse vorm? met de meeste visuals of heb ik ongelijk? en is het verstandig om 2c-e te gebruiken met maar 1x 2c-b ervaring? (2c-b komt ook vaker op mijn lijstje hoop ik :D:lol:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 11 januari 2010 om 22:40:

No way volgens mij is dat niet eens lekker meer ... denk dat die bodyload wel wat erg word , dat je begint te shacken enzo :P Mja nog nooit 30mg 2c-e gehad dus kan er weinig over zeggen .... niet dat ik zomaar 30mg 2c-e neem :P

Maar afgelopen zaterdag had ik nog wel ff een 2c-b tripje O:). Mede tripper 32mg en ik 50mg 2c-b.

Het plafon in de woonkamer had 4-hoekige vormpjes over het hele plafon en boven de tafel hing een soort glazen bal wat een lamp voor moet stellen met allemaal soort diamant vormige schakeltjes en die lamp zat vast aan een ketting.

Ok nu de trip :P

Op den duur ik vernam hem al goed en zat hem al dik te spacen op het plafon wat compleet aan het golven met alle kleuren was en ik had een laserpen mee waar je de complete straal van ziet en ik zat tussen die 4-kantjes steeds lijnen te maken met me laser . Die glazen bal werd ook steeds interessanter en begon er naar te kijken ... voor ik het wist kon ik in een tunnel kijken met om mij heen overal kleuren het leek ook gewoon echt 3D omdat het plafon in het verlengde van die bol liep zeg maar. Dat was zeer leuk :D

Nu komt er wel iets bizars , op den duur kwamen we op het idee om gewoon even compleet doodstil te wezen en kijken wat we horen :P Met gewoon alle lampen uit. Piep piep kraak ... niet zo heel veel bijzonders maar toen deed me medetripper met een zaklamp het licht aan en begon in die glazen bol te schijnen , daardoor kwam op de muur een soort van silhouet. Maar wat voor figuren ik daar in gezien heb , en we zagen allebei hetzelfde . Eerst een pitbull als figuur je zag echt de bek , oren enzo ... toen werd er met de zaklamp gedraaid en zag ik gewoon een soort schilderij met een gezicht erin tussen de vazen alsof het een soort van grafsteen was zeg maar.

Maar wat ik daarna zag op het plafon ... ik zag gewoon een meisjes gezicht met de handen in het plafon helemaal grijs en haar hele spitse neus was al door het plafon heen , daarnaast zat een kerel die leek wel compleet bevroren , was ook gewoon compleet spierwit. Een omaatje die leek de boel wel te bewaken op de 1 of andere manier. Verder naar rechts zat een roodharige vrouw die leek het meisje wel te troosten .

Op de duur begon die bol een soort kooi te worden met allemaal 'wezens' erin en als je die zaklamp dus vet snel heen en weer bewoog werden die 'wezens' doorelkaar geschud :lol: je zag ook echt hun bek weg gedrukt worden enzo en je kon heel langzaam bewegen om ze van boven de bekijken en van de zijkant ... later toen ik ze bijna bij de deur had leek het wel alsof ze een 'uitgang' hadden gevonden en ze kijken er ook allemaal nieuwschierig na , waarna ik die 'kooi' weer paar keer goed heen en weer schudde met de zaklamp :lol: echt vet grappig :P

Later toen ik met de laserpen in die bol scheen en vet snel heen en weer deed zodat het leek alsof die laserdot 'in' de bal bleef begonnen die honden daar vet raar te doen :P en als ik steeds verder en sneller naar het midden ging werden die honden wel gek :P Ik had ook steeds het rare gevoel alsof het midden van die bol een soort hart had wat ergens mee in connectie stond ofzo ... zeer vaag , en ik heb mezelf nog zien zitten op de bank IN die bol.

Als ik ook met me laserpen over de schaduw van die ketting ging waar die glazen bal aan hing , leek het net alsof die schakeltjes verder uitelkaar gingen en alsof de bal van het kettinkje zou knappen ( waar ik later dus over nadacht dat het helemaal niet kon omdat het een schaduw was :P en me mede tripper maar zeggen ja dat is zwart dat brand erin :lol: mja toen waren we hem al dik aan het spacen :P)

Oja en ik kon met m'n laser de planten 'verbranden' haha leken ook gewoon vonkjes af te komen :D Dat was ook wel super om te zien.

Echt wel freaky shit :P Maar was wel een zeer vette ervaring ... ook omdat ik zoiets nog nooit op een 2c'tje had meegemaakt :P
laatste aanpassing
donateur

Moet er nog ff niet aan denken 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 09:19:
Aangezien niet alle 2C-'s op de opiumlijst staan,

Klopt
is het verantwoord om via internet wat te bestellen?

Ja dat kan, wel goed uitzoeken wat betrouwbaar is dan, je zal niet bij elke site die je vindt uiteindelijk wat uitgeleverd krijgen. Itt tot bij dit voorstel.

Uitspraak van Mike' D op maandag 11 januari 2010 om 20:11:
Als ik jou was zou ik gewoon
een dealer in Nederland zoeken. Qua prijs verschild het niet zo veel en het is vele malen betrouwbaarder

En je kunt er kleiner inkopen.

Waarschuw beheerder
wat is een goede 2c-e start dosis?

weeg 90 kilo, weet niet of dat van invloed is net als bij mdma en veel andere genotsmiddelen ;)
maat van me zei dat ik 20mg een mooie dosis was, hij is wel een ervaren tripper en heeft tot nu toe wel altijd gelijk gehad, maar goed altijd even dubbel checken. Ik wil wel gewoon meteen goed gaan, maar niet extreem heftig wat je op sommige trip reports leest.

thx.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 23:28:

Begin eens met 14 tot 18mg. Moet goed genoeg zijn voor een eerste keer (Y)
weeg 90 kilo, weet niet of dat van invloed is net als bij mdma en veel andere genotsmiddelen ;)

Minder sterk zou ik zeggen, je moet met name vinden wat je eigen 'curve' is zou 'k zeggen :)

20 kan wel wat veel zijn..voor een eerste keer iig. En mogelijk, maar zeker niet per definitie, gepaard gaan met een aardige bodyload, waaronder een raar/onprettig gevoel in je buik of maagstreek, misselijkheid en/of incidenteel braken. Hoeft allemaal niet, kan allemaal wel (Y) overigens net als bij andere 2C's..maar uit ervaring van mn groepje en mijzelf (wat maar een kleine steekproef is opzich, natuurlijk) is het met 2C-E wel meer uitgesproken dan met de meeste anderen. Reden genoeg om wat lager te beginnen..tenminste, dat zou mijn advies zijn. En ik denk dat Kontra zelfs nog ietsje lager zou aanraden, maar dat is meestal. Is ook maar net wat voor trip je zoekt natuurlijk :)
maar niet extreem heftig wat je op sommige trip reports leest.

dan zou ik idd wat lager gaan zitten. M'n vriendin spacede de pan uit bij 21. Vriend van mij en mijn eigen persoontje hadden ook e.a. aan bijwerkingen bij zowel 18 als 19mg. 15 is perfect, would I say. Moet het dan nog heftiger neem ik er liever ietsje 2C-I bij ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur

Wat hierboven al gezegt werd:
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 januari 2010 om 23:39:
Begin eens met 14 tot 18mg. Moet goed genoeg zijn voor een eerste keer

Ik heb zelf nou een paar keer 2C-E gedaan, ben nog nooit boven de 18 mg uitgekomen :)

Waarschuw beheerder
dan gaan we voor de 15-16 :)
Waarschuw beheerder
2c-e en soort gelijken staan toch nog op m'n lijstje. denk lekker met de zomer een paar tripjes maken:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 00:17:
dan gaan we voor de 15-16

Ik zou eerder aanraden 12-14 mg, maar dat scheelt niet zo heel veel.
Zal geen wereld van verschil zijn, maar zo haal je wel dat ene tripje extra uit je 100 mg. ;P

Bedtijd... :gaap: :bye:
Waarschuw beheerder

Als ik zo wat tripreports op internet lees lijkt me dat zeer sterk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 23:00:
2c-e klinkt als de interresantse vorm? met de meeste visuals of heb ik ongelijk? en is het verstandig om 2c-e te gebruiken met maar 1x 2c-b ervaring?

lijkt me met 1x 2c-b ervaring niet zo verstandig
Ik zelf nog nooit 2c-e gedaan maar het lijkt me wel een drug die écht diep gaat en je niet zomaar voor een avondje chillen neemt :P
Waarschuw beheerder
Of extra voorzichtig doseren.. Hoe diep t gaat is natuurlijk ook erg dosis-afhankelijk
Waarschuw beheerder
donateur
2C-E kan wel bij een avondje chillen hoor, maar dan indd met een lagere dosering :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op dinsdag 12 januari 2010 om 01:56:
Ik zelf nog nooit 2c-e gedaan maar het lijkt me wel een drug die écht diep gaat en je niet zomaar voor een avondje chillen neemt

Je antwoord is gedeeltelijk correct. :)
2C-E gaat naar mijn smaak niet erg diep namelijk, hoewel je het inderdaad ook niet zomaar kunt nemen voor een avondje chillen.
Het is bij 2C-E niet echt de mindfuck waardoor het mis kan gaan, maar er kan gewoon een hele stevige bodyload aan vastzitten.
Dat is gewoon iets wat je als onervaren gebruiker niet chill gaat vinden.

Sowieso zou ik je eerst een 2C-I'tje aanraden voor je 2C-E gaat proberen.
Daar zit je ook niet gelijk 10 uur of langer aan vast, kun je ook wennen aan de langere tijdsduur.
Begin je met een verstandige 14-16 mg 2C-I, probeer daarna een keertje rond de 20 mg, en dan ben je wel klaar om een mooie 10-12 mg 2C-E te proberen.
Of wat misschien nog wel beter is: Je begint met 12 mg 2C-I en 6-8 mg 2C-E, is misschien nog wel leuker dan 2C-E op zichzelf.
Vond het zelf in ieder geval een relaxte combinatie, en door de lage dosering 2C-E (die btw echt wel stevig genoeg is voor visueel spetterwerk) zul je niet zo snel geconfronteerd worden met de bodyload.

Waarschuw beheerder
Is er iets wat je van te voren kan doen ter vermindering van de eventuele bodyload?
En is er ook iets wat je het beste kan doen als het toch gebeurd?
Door middel van eten, drinken etc. :)

(ik bedoel dan negatieve bodyload zoals misselijkheid etc.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had ook nog een vraagje.
mij lijkt het geweldig keer te trippen. mijn gedachten gingen uit naar 2cb. maar nu lees ik veel over 2ci en 2ce.
wat is het beste om mee te beginnen?
heb alleen ervaring met mdma en G.
tnx alvast