Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 448126x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
@twee-c-trip7: ik zie dat lsd nog op de to-do list staat??:S ge heb zulke wazige combi's gedaan maar nog nooit lsd?
ken je vertellen dat het zeker een must is om een keer gedaan te hebben. enige is dat het wel handig is een nuchter persoon er bij te hebben of iemand die helemaal bekend is met liquid super. je gaat jezelf namelijk geestelijk helemaal uitspitten op elk vlak. het lijkt als het waren of er een spiegel voor je word neer gezet en dat je de hele tijd naar je zelf zit te kijken, spiritueel dan. je kan hierna (net als ik) toch wel bepaalde gedachten en ideeen overhouden die je tot een nieuwe kijk op de wereld lijden.
maar ik dacht op een gegeven moment dat dat de diepte naast het balkon een soort schilderij was waar ik op kon lopen, het is dat er iemand bij was die me in de gaten hield want ik was al met 1 been aan de andere kant:)

verder een super gave ervaring, aangezien je na ong. elk 1,5 uur als het ware op een ander/nieuw station aankomt.

zo had ik op een gegeven moment het gevoel dat we zo'n stuk of 10 mensen kwijt waren, terwijl we niet met meer dan 2 personen daar waren(geweest) en de muziek stond niet heel hard maar het leek acoustisch zo perfect dat ik bijna door het huis wilde gaan rennen om die band te gaan zoeken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 3 december 2009 om 00:17:
2 downers mixen

ik zie het meer als een halucinogeen

It can be a powerful psychoactive experience, especially at higher doses, which is significantly affected by experiences, set and setting.

ket voegt daar iets aan toe vooral als je naar het einde van je trip gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 3 december 2009 om 00:27:
5 dec maar weer :) Hoewel het Sinterklaas 2C kado er al is :O :P :9 :honger:

zit ik op nightmare:D ma da heb ik al 160'ers voor besteld:)

zie btw. dat je naar thunderdome gaat, da ga ik ook heen:D mischien wel laggen om effe te meeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 00:29:
ket voegt daar iets aan toe vooral als je naar het einde van je trip gaat

heb idd gehoord dat ket een lekkere afzakker is om bij weg te doezelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 3 december 2009 om 00:27:
piritueel dan. je kan hierna (net als ik) toch wel bepaalde gedachten en ideeen overhouden die je tot een nieuwe kijk op de wereld lijden.

in dat opzicht denk ik wel zeker

maar ik dacht op een gegeven moment dat dat de diepte naast het balkon een soort schilderij was waar ik op kon lopen, het is dat er iemand bij was die me in de gaten hield want ik was al met 1 been aan de andere kant:)

Ja dan is het zeker handig om er iemand bij te hebben :P
Waarschuw beheerder
@twee-c-trip7: ik zie dat lsd nog op de to-do list staat??:S ge heb zulke wazige combi's gedaan maar nog nooit lsd?

ja idd :P verbaas ik mezelf ook nog wel eens over.

Maar voor zo iets moet je de tijd het gunnen vind ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 00:44:
voor zo iets moet je de tijd het gunnen vind ik :)

yup, het beste is als het gewoon op je pad komt:D kan je alleen aanraden niet op dit lubieuze idee te komen nadat je heel de dag heb gewerkt op een festival(wat leuker klinkt dan het is) je daar toen je eindelijk vrij was lekker backstage heb zitten vol gooien met een klijne 3/4 liter vodka en dan vrolijk om 5 uur op je slaap plaats aankomt en dan nog effe een zegeltje neemt.

dan duurd het erg lang kan ik zeggen, vooral als je 's middags nog naar je zus d'r verjaardag moet die d'r schoonfamilie op bezoek heeft en die ik dus voor het eerst ging zien. was daar op me scooter heen gegaan:D zat echt nog vol in me trip. dat was wel laggen:P mja niet echt een aanrader als je niet gelijk als gek beschouwd wil worden.

heb daar ook nog paar uurtjes langs het water in de zon liggen pitten(moest van me ouders, die werden helemaal wous van me gelul en warrige gedoe)en dan denk je dat je weer redelijk nuchter bent, maar na een kwartier ben je weer helemaal spacy. ik mocht ook niet meer op scooter terug, moest met me ma mee rijden met in die zelfde auto me opa en me vader. die zaten met z'n alle te ouwehoerem dat ik op de scooter was gekomen en een tasje had mee genomen van huis wat daar had moeten blijven omdat hier niks van me zus ofiets bij zat. eenmaal thuis komen zij(en jij eigenlijk ook) er achter dat je met een stift opatjuh!!! heb geschreven zo'n 2 bij 1 op de ruit. toen wilde ze me binnen houden maar dit trok ik niet. en als jeje darniet lekker bij voelt is het ook het beste gewoon naar buiten te gaan, mits je natuurlijk wel weer een beetje aan het afbouwen bent. pas laat in de avond had ik het gevoel weer redelijk op me pootjes te staan. ma je bent er nog wel 1a2 week/weken van ondersteboven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wahahahahaah ik zie het al helemaal voor me :P

nee zoiets zal mij zeker niet gaan gebeuren

ik neem lekker 4 of 5 dagen vrij , samen met een maat eerst een halve zegel met een nuchter ( nahja niet helemaal waar dan :P ) persoon erbij , als het goed valt pak ik de andere helft erbij

mooi space weekend

edit :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 01:03:
het goed valt pak ik de andere helft erbij

zou echt heel voorzichtig zijn met doseren. is redelijk zwaar, heb wel eens gehoord dat het 5 jaar in je bloed blijft hangen. ik wacht er ook weer effe een tijdje mee totdat er weer 1,5 overheen is ofzo. heb geen zin in psychoses.
ma het is wel echt dat hippie gevoel wat ze in die films altijd suggereren.
Waarschuw beheerder
http://www.boston.com/bigpicture/2009/12/100_days_in_glacier_national_p.html zulke foto's op het nummertje Re-Style - Get it Crackin

ik zict hem hier gewoon flink te spacen op die fotos :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 01:10:
ik zict hem hier gewoon flink te spacen op die fotos :P

hahah wat een combi van beeld en geluid:roflol: houd je een beetje van alternatieve muziek? dub en dat soort zaken? dan weet ik wel een paar echte lekker mood makers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 3 december 2009 om 01:09:
het 5 jaar in je bloed blijft hangen

zoiets is gewoon klinklare onzin !

Het is gewoon hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk , setting alles!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 01:16:
zoiets is gewoon klinklare onzin !

Het is gewoon hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk , setting alles!

dat is idd waar. maar toch is het mooi hier aan vast te houden om zo een drempel voor jezelf te creeren
Waarschuw beheerder
hier niks van me zus ofiets bij zat. eenmaal thuis komen zij(en jij eigenlijk ook) er achter dat je met een stift opatjuh!!! heb geschreven zo'n 2 bij 1 op de ruit. toen wilde ze me binnen houden maar dit trok ik niet. en als jeje darniet lekker bij voelt is het ook het beste gewoon naar buiten te gaan, mits je natuurlijk wel weer een beetje aan het afbouwen bent. pas laat in de avond had ik het gevoel weer redelijk op me pootjes te staan. ma je bent er nog wel 1a2 week/weken van ondersteboven

Geweldig verhaal hahah

Ik heb nu al op verschillende plekken gelezen dat je ff een weekie nodig hebt om bij te komen. Daar zal ik da ook maar ff rekening mee houden

Er is trouwens ook een lsd forum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 3 december 2009 om 01:13:
hahah wat een combi van beeld en geluid

tjaa gewoon spacen fotos nu op een spacen nummer vind ik :P

Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 3 december 2009 om 01:13:
dub en dat soort zaken?

Kan er wel naar luisteren maar op dit moment niet zeg maar :P , meer uk hardhouse die kant op wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 01:34:
Kan er wel naar luisteren maar op dit moment niet zeg maar :P

hehe grappig ik ben namelijk best koekie van 50mg dex en ik vind het nu heerlijk om dub moods te laten vloeien:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AlsJeMeNou op donderdag 3 december 2009 om 01:29:
Er is trouwens ook een lsd forum

helemaal mee eens :P

ik zat me net af te vragen of we ook niet een beetje off-topic bezig waren

ik ben dan ook helemaal onder invloed van 2c-b :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 01:38:
ik zat me net af te vragen of we ook niet een beetje off-topic bezig waren

hehe standaart op pf toch:P
Waarschuw beheerder
hier valt wel mee dacht ik zo

zolang er over C's gepraat word , combi's , tjaa dan is het goed toch
Waarschuw beheerder
haha ja maar die c's zijn een beetje vaag verhaal bij mij:lol: heb nou geen idee meer welke ik wel heb gehad en welke niet:\ ma dat komt dan nog wel.

mrr had je nog naar me producties geluisterd?:D

miss eerders toch een op zoek naar 2c-p dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het echt leuk spul :P Jah eigenlijk kan je niet fout gaan.

ikzelf heb al een waslijst gehad :P

2-b,e,i,d,c,t7

1 ding ben ik gruwelijk vergeten aan deze nacht .... lachgas :P

2c-p met anderhalf weekje ofzo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 02:33:
edit: ivm geouwehoer hier op partyflock ^^ kan je beter ook even doen dacht ik zo

wat bedoeld ge daarmee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 3 december 2009 om 00:27:
Een star en een star/downer zou ik zeggen..

Ketamine is sowieso geen downer, maar een upper.
Bovenstaande meer in reactie op Desmond btw, maar vond het leuker om uit Emiel z'n post te quoten.
Staat altijd garant voor discussie op niveau. ;P

Verder is ketamine een dissociatief, dus uitermate ongeschikt om te combineren met middelen die misselijkheid en braken kunnen veroorzaken (waaronder dus de 2C'tjes ook vallen).
Sowieso is ketamine ook vrij ongezond én vertyft voor je immuunsysteem.
Dat laatste is extra nasty omdat je het moet snuiven (en niet zo zuinig ook), dus is al vrij hoge kans dat je bacteriën en andere schijtzooi naar binnen jaagt.
Nu neem ik natuurlijk weer de rol van vadertje op me, maar so be it...

Dikke shit btw (voor de liefhebber): psytrance remix van Order Out of Chaos _O_
Waarschuw beheerder
vaag spul
zaterdag voor het eerst gehad eerst 1 niks gemerkt nog 1 uur later nog maar 1 toen begon ik wat temerken wel kekker gevoel
maar kon het niet echt plaatsen wat het was
lekker op balkon naar de hijskranen zitten kijken:vaag:
en beetje naar de gebouwen en lichtjes haha op youtube naar goa luisteren :vaag:

toen nog 1 genomen en iets later naar een industrial hardcore, hardcore feestje heen gegaan
wel lekker lopen dat spul haha

aan gekomen op het feest dacht dat ik in een bios zat of zo alles dolbi haha lol
ff in het rook hok gezeten en naar het mooie behang gekeken haha :lol:

nog maar 1 genomen lekker gezeten op het bankje lekker met de ogen dicht vage kleuren :D

vind het niet echt een drugs voor een hardcore feest maar voor thuis of zo erg chil spul
wil nog wel keer met dit spul naar een goa feest lijkt me wel vaag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 3 december 2009 om 12:54:
Verder is ketamine een dissociatief, dus uitermate ongeschikt om te combineren met middelen die misselijkheid en braken kunnen veroorzaken (waaronder dus de 2C'tjes ook vallen).

Daar ben ik het wel met je eens , maar als je weinig / niet eet van tevoren en niet mixed met alcohol dan valt dat wel mee dacht ik zo.

Ik heb iig lekker lopen spacen ( ook vooral toen de keta erbij kwam :P )

Sowieso is ketamine ook vrij ongezond én vertyft voor je immuunsysteem.

Ketamine blocks nerve paths without significantly depressing respiratory and circulatory functions, and therefore acts as a safe and reliable anaesthetic. An overdose of ketamine will knock a person out, as if in an operating room (that's what it's used for after all). This is also likely to cause nausea. Bron : Erowid

Kan niks vinden over imuumsysteem ... maar met elke drug geld natuurlijk wel gebruik met mate.

Dikke shit btw (voor de liefhebber): psytrance remix van Order Out of Chaos _O_

Psytrance is sowieso altijd wel leuk om naar te luisteren ;) heb je linkje die je kan sturen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 17:55:
Bron : Erowid

:/

Als je wél fatsoenlijke bronnen gebruikt:
Beenmergsuppressie
Verminderde afweer tegen infecties
Verminderde functie macrofagen
Verminderde functie neutrofielen

...en zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar m'n eten wordt koud.

Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 17:55:
heb je linkje die je kan sturen ?

Helaas niet, misschien zal ik binnenkort wat uploaden maar drukke weekendjes voor de boeg... :nosmile: (:cheer:)
Waarschuw beheerder
Ik zat van de week TMF Dance te kijken en toen kwam ik deze plaat tegen...

Dit weerspiegelt wel echt closed eyed visuals op 2cb :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 3 december 2009 om 18:10:
:/

Ik vind dat Erowid toch zeker veel info verschaft over drugs , wat vooral handig is als je er nof niet veel over weet. Ik zeg ook niet dat alles erop staat maar iig veel.

Als je wél fatsoenlijke bronnen gebruikt:

ok zo leer ik nog eens wat :P tnx voor de links

maar

Verminderde afweer tegen infecties

is bij IV gebruik , niet nasaal. Al krijg je natuurlijk altijd bacteriën binnen , dat is niet te vermijden maar wel te beperken idd

Die anderen ook doorgelezen , maar daar staan termen als :

TNF-alpha, IL-1beta, and IL-6 mRNA.
endotoxin interleukin-6

waar ik de ballen verstand van heb :P ik kan wel redelijk engels maar die stukjes tekst zijn niet simpel ;)

binnenkort wat uploaden maar drukke weekendjes voor de boeg... :nosmile: (:cheer:)

Ok ja de drukke weekenden komen aan idd ... ook niet waar je hem zelf gedownload hebt ? op lsdb staat meestal wel wat ik zoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op donderdag 3 december 2009 om 19:00:
Dit weerspiegelt wel echt closed eyed visuals op 2cb :D

genoeg kleuren en vage shit iig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 19:11:
Ik zeg ook niet dat alles erop staat maar iig veel.

Wat je wel zei was in de trant van:
'Ik kon er op Erowid niks over vinden, dus het zal wel meevallen'
Het is zeker zo dat Erowid veel info geeft over drugs.
Maar het is over het algemeen zeer biased informatie.

is bij IV gebruik , niet nasaal.

Farmacodynamische reacties zijn over het algemeen níet afhankelijk van toedieningsroute.
Da's dure praat om te zeggen dat het effect binnenin je lichaam hetzelfde is, ongeacht de toedieningsvorm.
Bepaalde effecten kunnen intenser zijn afhankelijk van de toedieningsroute, maar een het is dus niet zo dat IV ketamine wel invloed heeft op je weerstand maar bij nasale toediening hier geen sprake van is.
Uiteindelijk oefenen alle drugs hun werking uit op het CZS en daarvoor moeten de werkzame stoffen in het bloed komen.
Dus alleen een lokaal effect als een brandend gevoel in de neus kan afhankelijk zijn van de toedieningsroute.
Maar ja, dat is ook weer niet echt farmacodynamiek maar meer irritatie als gevolg van 'verkeerde' toediening. :)

ik kan wel redelijk engels maar die stukjes tekst zijn niet simpel

Dat is meteen ook het jammere van de hele drugs-scene...
De bronnen met diepgang, waarin je wél duidelijk de negatieve gevolgen van drugs kunt vinden, zijn te ingewikkeld.
Via Erowid kun je wel vrij makkelijk info vinden over doseringen, tripreports, combinaties die wel/niet verstandig zijn etc.
Maar bij de meeste drugs is er geen betrouwbare info over de (nadelige) gevolgen op de langere termijn.

ook niet waar je hem zelf gedownload hebt?

Iets via de piratebay dacht ik.
Torrent van 22 GB ofzo, beetje selectie uit getrokken.
Paar hele, hele dikke full on setjes bij.
Dat het soms echt richting industrial (van de hardcore ja) gaat... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 3 december 2009 om 22:05:
'Ik kon er op Erowid niks over vinden, dus het zal wel meevallen'

Misschien kwam het zo over , maar dat was niet helemaal de insteek van die post. Meestal kijk ik op Erowid en forums wat idd de effecten , gevolgen etc. zijn. Maar dat wil niet zeggen dat als het daar niet staat dat het minder erg of niet waar is.

maar een het is dus niet zo dat IV ketamine wel invloed heeft op je weerstand maar bij nasale toediening hier geen sprake van is.

Hier kan ik wel inkomen jah omdat het op den duur toch op hetzelfde neer komt , behalve de reactie zelf en duur.
Maar zo kan je ook zien dat het een ingewikkeld lap tekst was en dat je dingen snel gaat verwarren .

'verkeerde' toediening.

IV zal idd wel "schoner" zijn mits steriel , dat ze dat daarom oa gebruiken. Maar dat is niet echt een optie voor velen denk ik , dan maar via de "verkeerde" route zoals je het zo mooi zegt :P

Maar bij de meeste drugs is er geen betrouwbare info over de (nadelige) gevolgen op de langere termijn.

Hier ben ik het helemaal met je eens , maar hoe komt dat ? Omdat dat geld kost , en waarom ergens geld in steken als het toch verboden word . Toch is het jammer want ik denk dat er heel wat meer uitgehaald kan worden.

Dat het soms echt richting industrial (van de hardcore ja) gaat...

Das wel vet ja , heb zelf ook een paar psytrance ,goa setjes .

Je moet voor de gein es kijken op youtube --> vibe tribe - Rearranged ... op dat nummer heb ik hem al zo zitten spacen. Prachtig nummer :)

edit: sowieso heeft vibe tribe lekkere space muziek :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 22:59:
dat ze dat daarom oa gebruiken

Je hebt (gedeeltelijk) gelijk hoor, daar niet van... :P
Maar ik vond het idee zo mooi dat je op de IC aankomt met een gecompliceerde bovenbeenfractuur, en dat de dokter dan eerst vraagt 'Meneer, kunt u deze drie lijntjes ketamine even opsnuiven? Dan beginnen we daarna met de operatie.' :lol:

IV toediening gebruiken ze vooral omdat de biologische beschikbaarheid dan 100% is.
Zo kun je heel makkelijk aan de hand van formules berekenen hoeveel je moet toedienen en wat daarna de infusiesnelheid moet zijn om de patiënt onder zeil te blijven houden, of in het geval van een therapeutische toediening: Met welke infusiesnelheid je de bloedwaardes constant kunt houden.
Plus er is minder kans op lokale effecten, bijv. bij anesthetica zou dat lokale verdoving van de tong of slokdarm zijn.
Daarnaast is er ook nog de responscurve, die bij IV toediening gelijk piekt zodat je vrijwel meteen na toediening kunt merken of je genoeg hebt toegediend. :)

Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 3 december 2009 om 22:59:
Hier ben ik het helemaal met je eens , maar hoe komt dat ?

Mjah, ik bedoelde het net iets anders dan dat jij het op hebt gepakt...
Ik bedoelde dus dat je daar op Erowid niks over kunt/zult vinden.
Vooral de meer gangbare drugs is heel veel onderzoek naar gedaan.
Dus die bronnen zijn er echt wel, alleen via Erowid zul je die niet vinden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
volgende week staat een tripje gepland
Waarschuw beheerder
Zal er een verschil zijn in hoe je 2cb(lage dosis, dus niet voor de tripfactor) ervaart, wanneer je m als 'afterdrug', na MDMA neemt?

Vanuitgaande dat je fysiek toch minder ervoor staat na een nacht raven op MDMA, dus je setting weer anders is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 4 december 2009 om 11:31:
Maar ik vond het idee zo mooi dat je op de IC aankomt met een gecompliceerde bovenbeenfractuur, en dat de dokter dan eerst vraagt 'Meneer, kunt u deze drie lijntjes ketamine even opsnuiven? Dan beginnen we daarna met de operatie.' :lol:

:lol:

Dus die bronnen zijn er echt wel, alleen via Erowid zul je die niet vinden.

ik kom er net dus achter dat via via erowid ... je onderaan mesetal van die med sites hebt staan , die linkjes dus die je stuurde. Daar staat idd meer info over onderzoeken , langer termijn effecten etc etc

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op vrijdag 4 december 2009 om 17:53:
maar is alleen B illegaal dan?

Zover ik weet zijn : 2c-b , 2c-i , 2c-t-7 , 2c-t-2 illegaal

Sommigen zeggen van niet en dat het niet is ondertekend enzo , maar het staat wel degelijk op de lijst van verboden middelen.

Bron : online wetboek: http://www.wetboek-online.nl/wet/Ow/2.html
donateur
Uitspraak van LF op vrijdag 4 december 2009 om 17:53:
maar is alleen B illegaal dan?

Nee, I, T2 en T7 ook.. precies die rakkers die wél eens in de smartshop hebben gelegen in een grijs verleden :O
Uitspraak van Hades op vrijdag 4 december 2009 om 17:10:
Zal er een verschil zijn in hoe je 2cb(lage dosis, dus niet voor de tripfactor) ervaart, wanneer je m als 'afterdrug', na MDMA neemt?

Vanuitgaande dat je fysiek toch minder ervoor staat na een nacht raven op MDMA, dus je setting weer anders is.

Ik zeg ja :yes: maar heb nooit een lage dosis gepakt na M 8)
dat je op de IC aankomt met een gecompliceerde bovenbeenfractuur,

moet er toch wel heel wat meer mis zijn dat je dan op de IC terug komt... en voor een operatie is de 'holding' of 'recovery' een logischere plek.
Maar 'k snap het leuke idee verder wel hoor ;P

Morgenavond maar weer een keertje denk ik :):P Weet nog niet welke alleen :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 december 2009 om 18:49:
moet er toch wel heel wat meer mis zijn dat je dan op de IC terug komt... en voor een operatie is de 'holding' of 'recovery' een logischere plek.

hahahaha, ben je ook een wijsneus he xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 december 2009 om 18:49:
Ik zeg ja

Hoe zal het volgens jou uitpakken?

Denk je dat als je een relatief weinig dosis neemt, bij de after, dat je dan door 'vermoeidheid' in blijft kakken in de space of dat je nog vrolijk door huppelt?

Ik zoek eigenlijk iets wat de einde van MDMA space (na 5 a 6 uur)opvangt en euforisch doortrekt maar het tripfactor vermijd.

Ik ga vanuit dat 2cb bij lage dosis toch een beetje opwekkend werkt, aangezien veel mensen het begin omschrijven als mdma achtig.

Voor mij is 2cb terrein totaal onbekend. Dus alvast bedankt voor bruikbare info en het besparen van googlen.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Converse op vrijdag 4 december 2009 om 18:53:
Jij doet die varianten toch ook best vaak he? ;)

Vaker dan 2C-B ja :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 18:58:
ben je ook een wijsneus he xD

O:)
Hij ook, hij ook:
https://partyflock.nl/user/1098731:Wijsneus2009
8)

Maaruh, jewaitet :P waarom ;)

Uitspraak van Hades op vrijdag 4 december 2009 om 19:03:
een relatief weinig dosis

een relatief lage bedoel je? ;P
dat je dan door 'vermoeidheid' in blijft kakken in de space

zou goed kunnen..
of dat je nog vrolijk door huppelt?

mwoah, denk ik niet..maar 't kan :P
Ik ga vanuit dat 2cb bij lage dosis toch een beetje opwekkend werkt, aangezien veel mensen het begin omschrijven als mdma achtig.

Ja veel mensen omschrijven het dan zo.. ik weet niet, ik heb de combi alleen met 22mg+ en een stuk hoger gedaan..maar sowieso maar paar keer na MDMA, met name omdat ik MDMA gewoon niet zo vaak meer doe.. dus het aantal ervaringen is niet heel groot, maar wel allemaal boven de 22mg.
Sowieso het aantal keren dat ik 2C-B in -echt- lage dosering heb gedaan is op een gehavende hand te tellen :O

Als je wat wilt om op door te trekken, waardoor je niet inkakt, moet je mss wat meer nemen, dan merk je de comedown iig niet zo erg..ga je wel beetje trippen ja, maar dat zorgt juist voor afleiding :) Maar dan kan je het misschien wel beter accepteren dat het veel bank hangen oid wordt...vrolijk door huppelen is wel weer een ander soort iets :P
Voor mij is 2cb terrein totaal onbekend. Dus alvast bedankt voor bruikbare info en het besparen van googlen.

(Y)
Waarschuw beheerder
Kan ik de conclusie trekken dat 12 mg 2C-B niet voldoende is om de "comdedown" van MDMA wat aangenamer te maken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GHB is ook erg chill voor de situatie die jij beschrijft.
Maar ik denk dat 12mg 2CB wel een geschikte dosering is. Vrienden van mij die normaal gesproken nooit trippen nemen na mdma ook weleens 10/15mg 2CB om nog ff lekker verder te spacen zonder het al te leip te maken, en die zijn daar meestal wel zoet mee. Maar goed de een heeft meer nodig als de ander. Maar ik denk dat 12mg een geschikte dosering is om het voor de eerste keer uit te proberen. En als het niet genoeg is pak je de volgende keer gewoon een hogere dosering.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Jimz op vrijdag 4 december 2009 om 20:07:
Maar ik denk dat 12mg een geschikte dosering is om het voor de eerste keer uit te proberen. En als het niet genoeg is pak je de volgende keer gewoon een hogere dosering.

Zo is het ook weer idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op vrijdag 4 december 2009 om 20:07:
GHB is ook erg chill voor de situatie

Jij begrijpt waar ik op doel.

1x ghb kunnen ervaren en vond het prettig, dat ik afleiding had ipv dat ik weg zat te rotten, na een heftige feest te hebbeb gehad met MDMA.

Alleen zat wel toch een partij te struggelen met me evenwicht en vond dat ik er toch sloom van werd en dat vond ik minder..

Voor zo ver ik lees zorgt alleen 2CB gebruik, in relatief lage dosis, toch een rush-aan-energie bodyload.
( met nog steeds de vraag of 2CB;in relatief lage dosis; je op de been houd, na een heftig feest).

Hoge(re) dosis zoals em2ckwadraat noemt is voor mij geen optie, ik ben niet zo van het trippen. Vandaar dat ik nadruk leg op relatief lage dosis.

Of is er een 2C variant die meer voor bodyload gaat en minder voor de trip?( ivm met tijdgebrek geen research na 2c's en de verhalen van Dr. Alexander Shulgin)

In ieder geval bedankt heren voor het meedenken! En ik ga voor een blauw/groen pilletje met een paddestoel erop, wanneer ik na TD terug ben.
laatste aanpassing