WOW 2c-c
Favoriete 2c voor mij tot nu toe (heb 2c-B en 2c-I ook gedaan)
Hoe dan ook: 2c-c plus James Holden plus 4-fmp is een combo die ervoor heeft gezorgd dat ik een avond heb beleeft welke ik nooit meer zal vergeten
Ok.. de 3,5 uur James Holden die werkelijk geniaal draaide hielp misschien ook wat mee aan deze heerlijke toestand. Of de 120 mg 4-fmp :% Hoe dan ook: 2c-c plus James Holden plus 4-fmp is een combo die ervoor heeft gezorgd dat ik een avond heb beleeft welke ik nooit meer zal vergeten
Stem er maar eens voor op de poll op mijn profiel dan Ik nodig de rest bij deze ook uit voor hun favoriete geprobeerde variantje te stemmen..wel leuk om eens te peilen
Nice! Heb Holden zelf mogen aanschouwen onder 2C-B, ook erg vermakelijk
WOW 2c-c
Favoriete 2c voor mij tot nu toe (heb 2c-B en 2c-I ook gedaan)
Bleef in mijn denken gewoon nuchter maar muziek was zo intens en voelde me zo lekker en euforisch.
Ok.. de 3,5 uur James Holden die werkelijk geniaal draaide hielp misschien ook wat mee aan deze heerlijke toestand.
Of de 120 mg 4-fmp :%
Hoe dan ook: 2c-c plus James Holden plus 4-fmp is een combo die ervoor heeft gezorgd dat ik een avond heb beleeft welke ik nooit meer zal vergeten
Is het met 2C-B net als met mdma bestand houdende artikelen zo dat er een geadviseerde tussenpauze wordt geadviseerd van 1 maand?
Ik heb zelf af en toe 't idee dat ik er heel licht last van heb.
Even 'n vraagje van mijn kant. Zijn er hier mensen die weleens 't idee hebben dat ze misschien, al dan niet in lichtere mate, last krijgen van HPPD? Ik las ergens op 'n Amerikaanse community voor mensen met HPPD dat vooral 2C-I 'n grote boosdoener is hierin.
Maar inderdaad lekker nuchter qua bodyload/mindload/visuals en toch een heerlijk euforisch gevoel... Misschien lag het aan de niet zo hele dikke dosis
Even 'n vraagje van mijn kant. Zijn er hier mensen die weleens 't idee hebben dat ze misschien, al dan niet in lichtere mate, last krijgen van HPPD? Ik las ergens op 'n Amerikaanse community voor mensen met HPPD dat vooral 2C-I 'n grote boosdoener is hierin.
Ik heb zelf af en toe 't idee dat ik er heel licht last van heb. Zie de laatste tijd wat vaker contouren achter dingen langs trekken, maar het is altijd maar 'n fractie van 'n seconde, daarna is 't weg. Ik weet niet of m'n hersenen me fucken, of dat ze me fucken en doen alsof ze me fucken.
Alleen op de wc... als ik naar de pot kijk en dan plots naar boven (het licht in maar niet vol in de lamp ) dan zie ik de tegels een beetje golven, heel ff en daarna verdwijnt dit (Lijkt net op het aanpassen van mn ogen)
Alleen vraag me af wat de bevindingen zijn van anderen omtrent dit fenomeen.
gewoon normale gang van zaken, maar omdat je weet van het bestaan van HPPD denk je dat het dat is.
nja wil al tijdje 2cb probere maar ken nix regele in de buurt haha bale dus as iemand in debuurt wa heeft stuur maar berichtje
Beetje t zelfde als alle dokters in opleiding die ineens alle ziektes hebben waar ze over leren.
maar omdat je weet van het bestaan van HPPD denk je dat het dat is.
Je vindt het wel vermakelijk tijdens het poepen?
just jokin' here
Niks geen HPPD my friend, gewoon normale gang van zaken, maar omdat je weet van het bestaan van HPPD denk je dat het dat is.
wat is dan wél HPPD?
Ik heb overigens na heftige tripweekendjes doordeweeks ook wel dingen gezien die ik niet zie als ik de weekenden sober ben geweest ...echt freaky dingen.
De herinneringen aan dergelijke heftige trips en het gevoel dat die andere realiteit deze zo nu en dan doorkruist vind ik complexer om mee om te gaan dan visuele grapjes zeg maar.
Zolang ik op hoog niveau functioneer in onze maatschappij maak ik me wat dat betreft overigens geen zorgen over mijn innerlijk welzijn,
Ayahuasca is wel een categorie heftiger.
maar een beetje visuals vind ik nooit zo heel erg. Het is meer de psychische component die soms wel...intensief is zeg maar.
Maar 'ns zien of het er ooit van komt hier..
die visuals zijn nog eens het ergste niet.
Alhoewel ze me wel eens overvallen hebben.
zeker niet iets om op een zaterdagnachtje in de disco te proberen haha.
Het idee van: wat gebeurt er met de verrouwde realiteit??