Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 448898x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 22 oktober 2009 om 13:17:
Alleen moet je mevrouw Kontra dit dan niet laten lezen.

Ik zal haar laptop wel ff grondig vernielen. :[
Nieuwe kost toch maar € 399,- zag ik net. :D

Zat zelf aan dit te denken:
Deze monitor in plaats van een TV.
Of deze TV en dan de LE27 naar de slaapkamer verhuizen. :)
En daarbij deze 5.1 Surround installatie.

Okay...anders maak ik ff een hardware-info topic van het 2C-topic... :rot:

Zijn er hier al wat avonturiers die ook de 2C-C hebben geprobeerd?
Zelf helaas op de korte termijn geen goede gelegenheden om er nog een projectje van te maken.
Eerst grondig kamer verbouwen.
Komen jullie ook allemaal mee mijn kamer grondig 'inspacen'? ;)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 22 oktober 2009 om 13:17:
Werkt zeker goed met plafonds met 'n groffere textuur.

Stucadoors FTW! _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 't altijd 't handigst om in de winkel zelf te kijken welke 't beste bevalt. Vragen of je 'n afstandsbediening kunt krijgen om zelf even wat beeldinstellingen te doen naar wens. ;) En als je 'n tof model vind, kijken waar die 't goedkoopst is. :)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/621/televisies.html

Succes! (Y)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 22 oktober 2009 om 13:35:

:yes: Maar dat wist je al..of mocht je inmiddels ook wel weer vergeten zijn :)

Anyway, dat was half april al op club r_AW in de Melkweg (20). En later nog 'ns thuis. (30)

Afgelopen nacht op Armada Night een redelijk sublieme cocktail samen gesteld..zat ook wat 2C-C bij.. deed het wel goed :D
Echt geweldige nacht gehad, bijna non-stop gedanst..gebeurd ook niet elk feest meer so to say :)

Mja, achteraf jammer dat je dan op zo'n feest als vannacht in de Escape maar 1x naar de WC gaat, was ff vergeten dat ze echt briljant gekleurde toiletten hebben daar :D Tegels in alle kleuren.. deze keer maar wat korter opgespaced though.

CEV's & OEV's check :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 22 oktober 2009 om 12:29:
Ik ben idd één keer thuis naar 't toilet geweest onder invloed van 2C-I, omg! De muren bewogen heen en weer. 't Was net alsof de inhoud van dat hok 'n spons was en alle kanten op bewoog, simultaan. Dat was @ 16mg. Niet heel heftig, maar wel grappig.

Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 22 oktober 2009 om 13:12:
(eindelijk)

Dan weet ik niet wat voor dosissen jullie pakken hoor maar als ik onder invloed van 2cb naar de wc ga lijkt het net of mn hele wc (wc versterkt je trip sowieso altijd!!)

En eindelijk? Ik hoef me maar een paar seconde op een muur of plafond te concentreren en ik zie desbetreffende al een meter uit de muur komen (begint wel mild maar gaat best snel) geen minuten of whatever iig... maar goed wat ik dus op mn ademhaling zeer goed kan controleren!!!

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Converse op donderdag 22 oktober 2009 om 15:12:
Dan weet ik niet wat voor dosissen jullie pakken hoor maar als ik onder invloed van 2cb naar de wc ga lijkt het net of mn hele wc (wc versterkt je trip sowieso altijd!!)

Staat erbij. ;) 16mg 2C-I, niet 2C-B overigens. Maar zo hard tripte ik ook weer niet. Ik ben nog nooit boven de 19mg uitgekomen, jammer genoeg. Was benieuwd naar de hogere doseringen. :)
Waarschuw beheerder
(wc versterkt je trip sowieso altijd!!)

Bij mij is dit ook altijd het geval , ik kan ook zo bij wijze van preken een uur in de spiegel kijken , dan heb ik altijd een soort patroon over mijn gezicht. Heel erg vaag allemaal.

De wasbak geeft ook altijd een erg vaag effect :P

Dan weet ik niet wat voor dosissen jullie pakken

mja tis denk ik wat je zelfs het fijnst vind.

2ci meestal 20 - 25
2ce tussen 18 - 22

Maatje van me had ook 20mg 2ce en die spacede hem de pan uit en kwam totaal niet meer uit zijn woorden en snapte overal niks meer van . En maar lachen ;P

laatste 2c-t-7 was niet zo heel erg hoog 18mg ( al staat op erowid een strong dosis van 10mg - 50mg dus verschild p/p ) Maar zat zekers te weten meer potentie in... Die gaat de volgende x zeker hoger richting de 22-25 mg.
Waarschuw beheerder

oja... hiero....

Pfff erg lekker hoor, heel relaxed en gek genoeg meer visuals dan E. Zullen hier nog uitgebreid op terugkomen :)
Nu eerst er lekker van genieten! (l)
Waarschuw beheerder
Of deze TV en dan de LE27 naar de slaapkamer verhuizen.

is die niet net een tikkeltje te klein?!?!? :ROFLOL: Je wil toch absoluut niet achteraf het gevoel krijgen dat ie net iets te klein is ..
laatste aanpassing
donateur
maar als ik onder invloed van 2cb naar de wc ga lijkt het net of mn hele wc (wc versterkt je trip sowieso altijd!!)

maak je zin eens af..? als ik onder invloed van.. lijkt net alsof mn hele wc....... ja.. wat? :)
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 22 oktober 2009 om 18:58:
erowid een strong dosis van 10mg - 50mg dus verschild p/p

zeker :)

25 is a lonnnng longggg time/trip 8) :D
Waarschuw beheerder
ik heb nu al 2c-b, 2c-c en 2c-e geprobeerd, en moet zeggen, hangt ervanaf wat de omstandigheden zijn en waar je het zou gebruiken

2c-b en 2c-c zou ik bvb geen probleem mee hebben om dat te gebruiken waar het drukker is (cafe, bowling, snooker, discotheek), maar heb zo het idee dat als ik dat met 2c-e doe, dat ik niet zou weten waar eerst mezelf op focussen

ook heb ik het idee dat de verschillen tussen 2c-b en 2c-c te klein zijn, waardoor ik geen uitdrukkelijke voorkeur heb tussen deze 2

2c-e is met voorsprong het hevigste, maar daarom ook niet altijd het beste ... rustigere setting (park, gwn thuis, eventueel cinema) is perfect te doen, maar ik zou denk ik nooit proberen om het te gebruiken bij een discotheekbezoek of fuif (gezien mijn muzieksmaak hardcore en subgenres is)

weet niet of anderen zich ook kunnen vinden in deze stellingen :)
Waarschuw beheerder
wat overigens wel weer frapant is. Mevrouw amaltheus voelt wederom weer niets. nada, noppes.... :rot:
Terwijl ik hier weer verzuip in een ware fontein van kleuren voelt zij weer absoluut niets!! Heel vreemd.
Is het lichaam echt in staat een degelijke stof compleet te negeren?!?!?
donateur
In een hele korte gedachte en hypothese denk ik even aan het ontbreken van receptoren :lol: Maar dat kan geen logische verklaring zijn en ik "denk" er dan ook alleen even na in een hurry...nu maar douchen en op naar het volgende ADE deel :O :)

Dus trek je van deze reply niet teveel aan :P

Wel apart..
Maaruh..hmm..waarop voelt zij niets dan?
Que stof en que dose.
donateur
Dat C uberhaupt niets te weeg brengt is mij ook niet vreemd in vriendenkring..heel gek. Bij andere varianten niet tegen gekomen..
Ja..bij B 20, maar dan gingen ze prima op paar mg meer :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the_rule_of_cool op donderdag 22 oktober 2009 om 20:23:
weet niet of anderen zich ook kunnen vinden in deze stellingen :)

Ik vond 2CE ook fokking heftig. Ik heb nog niet echt werkingsverschillen gevonden met 2CI. Behalve dat je gewoon 10x verder in je eigen wereldje getrokken wordt. Idd niet aan te raden op een feest nee. Ik had al moeite met over een grasveld lopen. Het gras leek wel een meter hoog :lol:

Ook de ghosting die ik merk bij 2CI (dat je een peuk een rondje draait en dat het licht een spoor trekt) is veel erger met E.
Het is bij half duister/donker ook nog eens zwaar desorienterend trouwens.
Waarschuw beheerder
maar ik zou denk ik nooit proberen om het te gebruiken bij een discotheekbezoek

Nou , in een discotheek kan het op 2c-i anders ook behoorlijk leuk zijn :P Keertje 10mg genomen voor het energieke gedeelte.

Wist dat ik weinig visuals zou krijgen maar dat was eigenlijk ook de bedoeling . Heel wat gesprekken gehad die nacht ;P

ook heb ik het idee dat de verschillen tussen 2c-b en 2c-c te klein zijn, waardoor ik geen uitdrukkelijke voorkeur heb tussen deze 2

Nou zit dus echt wel verschil in , wat dacht je alleen al van de dosis en werkingsduur !
Verder vind ik 2c-c meer een soort "iets wat je na iets" doet hebben , ofwel soort after jah. Correct me if i'm wrong want heb hier niet zo heel veel ervaringen mee puur omdat de 2c-c mij niet trekt , maar dit waren mijn ervaringen met 2c-c

Misschien iets voor in een combi met een andere C , dat kan dan wel weer interessant zijn.

Uitspraak van Amaltheus op donderdag 22 oktober 2009 om 20:34:
Mevrouw amaltheus voelt wederom weer niets. nada, noppes....

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 22 oktober 2009 om 20:55:
Bij andere varianten niet tegen gekomen..

1x met maatje die 2c-e had gehad maar was een uitzonderlijk geval.

Op een gewone normale random vrijdagavond kwam er in eens het idee om een C'tje te doen. Was zijn 1e keer en na dikke 2 uur zegt ie tegen mij : "Voel jij al wat ?" , ik moest lachen en zei tegen hem "Ja al een poosje" ... Zei die "Ik voel helemaal niks" uhmmm raar dacht ik zo ... Ik vroeg hem wat hij wel niet gegeten had ( Ik wist eigenlijk wel dat ik 'n C'tje ging doen die avond ;P dus had niet veel gegeten ) waarop hij antwoorde : "Stampot boerenkool met een worst".

Ik keek hem met verstand aan :P en lag echt helemaal in een deuk :lol: Dikke 3 uur daarna had ie nog een kleine dosis 12 mg gehad die hij pas na anderhalf uur begon te voelen.

Dikke grappen erover maken natuurlijk , al met al wel een geslaagde avond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op vrijdag 23 oktober 2009 om 00:03:
"Stampot boerenkool met een worst".

Kan me voorstellen dat je helemaal krom ligt als dat gezegd word onder invloed van 2c-x :lol:

M8 van me met het woordje poep. ik had het niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op vrijdag 23 oktober 2009 om 00:03:
maar ik zou denk ik nooit proberen om het te gebruiken bij een discotheekbezoek

ik vind 2cb zowiezo een vd leukere drugsjes om mee te stappen en feesten ;)
heerlijk vooral op awakenings met die lichtshows (L)

03-10 Westergas zo dikke SSSSSSSSPPPPPPPAAACCCCCEEEEE :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af of 2cb leuk is met uitgaan, en of het wel verstandig is want het is de eerste keer dat ik het doe :9
donateur
Als het een normale uitgaansavond voor je is kan je het best doen. Gaat het om een feest waar je al tijden naar uitkijkt en wat gedomineerd zal worden door sublimiteit en genialiteit..zou ik niet het risico willen lopen dat het je toch niet zo bevalt, als 1e keer zijnde, en dat het daarmee je feestje misschien enigzins verpest :)

Vannacht ging briljant en bijna non-stop los op 2C-I & 4-FMP :) 1x plaspauze incl. hard gaan op kleuren op de wc :P
Wat refreshments op de dansvloer en verder alleen maar los :D

En over die superlatieven die ik net gebruikte; ja, vannacht had ik zo'n feestje ;) :cheer: :9 :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kellogs:facepalm: op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:53:
Ik vroeg me af of 2cb leuk is met uitgaan, en of het wel verstandig is want het is de eerste keer dat ik het doe

de eerste keer 2cb heb ik thuis gedaan, dat vond ik zeker gezien de visuele effecten erg prettig. Inmiddels ook uitgeweest met 2cb, dat was helemaal goed,
kon het ook goed handelen omdat ik enigszins wist wat me te wachten stond.

ik zou het echter niet doen op een extreem drukke party of groot festival met erg veel afwisseling, dat zou me dan net ff wat teveel van het goede worden.
Maar het is ook allemaal erg persoonlijk denk ik hoe je reageert en wat je wel en niet kan handelen.

** vanavond Groove Armada** :-D :cheer: (geen 2cb ben nog nooit in de HMH geweest ;-P)

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:23:
of groot festival met erg veel afwisseling

daar trip ik nou juist het liefst. Lekker in de buitenlucht, groot terrein om te verkennen, overal maak je weer iets anders mee.
festival avonturen ftw:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
woei! ik heb nu ook wat 2ctjes in huis

nu alleen nog maar wachten tot mn weegschaaltje er is 8D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amaltheus op donderdag 22 oktober 2009 om 20:34:
wat overigens wel weer frapant is. Mevrouw amaltheus voelt wederom weer niets. nada, noppes....

Gebruik Madam Amaltheus geen medicijnen?
Had ik ook Bloeddruk verlagers (beta blokkers) voelde helemaal niets van de MDMA
na gesprek met huisarts iets anders gekregen hoera!!!
Waarschuw beheerder
whehehe hoe heb je dat in godsnaam goed gebracht

ja kerol er moet toch gewoon lekker getript worden!? =P
Waarschuw beheerder
Gisteren genoten op LSD en 35mg 2C-C.
Waanzinnig gekke visuals :o

Daarna nog ff wat MDMA erin... die ervoor zorgde dat ik laaaang door bleef trippen.
Ik heb wel tot 17uur closed eyes visuals gehad!
donateur
Checkkkk T2 & beetje D was ook wel weer heftig in de HMH met Groove Armada/Deadmau5/Pete Tong :O :)

Tosca :) :bye: :D

Uitspraak van ponx op zaterdag 24 oktober 2009 om 01:17:
Ik heb wel tot 17uur closed eyes visuals gehad!

Ziek :P Dat is niet van de 2C-C dan :lol: :D (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook dat als ik MDMA na LSD doe terwijl ik me in principe al wel weer behoorlijk nuchter voel en geen visuals meer heb, de MDMA een stuk visueler / trippyer is dan normaal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:08:
Gebruik Madam Amaltheus geen medicijnen?

Het vermoeden is dat mevrouw amaltheus een zogenoemde fast metabolizer is dus het medicijn/middel sneller afbreekt dan wenselijk is.
Bijna elk medicijn wat ze zou slikken heeft nagenoeg geen effect. M heeft ze ook meer dan gemiddeld nodig op er redelijk van uit haar plaat te kunnen gaan. Wel jammer want ze wil ook eens voelen wat ik altijd niet kan beschrijven..
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:08:
na gesprek met huisarts iets anders gekregen hoera!!!

ander medicijn of andere drugs?!?!?! :ROFLOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 24 oktober 2009 om 07:51:
Ziek Dat is niet van de 2C-C dan

Nee, de C van bij mijn maatjes na 3uur uitgewerkt :o

Uitspraak van Matthijs op zaterdag 24 oktober 2009 om 08:10:
Ik heb ook dat als ik MDMA na LSD doe terwijl ik me in principe al wel weer behoorlijk nuchter voel en geen visuals meer heb, de MDMA een stuk visueler / trippyer is dan normaal

Inderdaad, ik weet zeker dat het van de MDMA is, nadat ik LSD had gebruikt.
Ik ging maar door en door :D

Matthijs.. DF? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond Planet Rose in Doornroosje :D

Heb net ook nog 3 2C-B pilletjes gekocht, dus wordt een ultra combo B)

2 caps 2C-I (12 & 18 mg) , 1 cap 2C-C (50 mg), 1 cap 4-FMP (125 mg) & 1/2/3 pilletjes 2C-B (20 mg p.s)

Wordt vet vanavond :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lol en het feestje is van 11 tot 6:P haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben zeer benieuwd naar de C, maar eerst nog ff losgaan op de 4FMP en MDMA.
Helaas is de line up niet super, maar volgens mij gaat het toch weer een heerlijke nacht worden
Waarschuw beheerder
Zin om trouwens deze week T7 een keer uit te gaan proberen?
Rael wil ook:p en jij hebt ook vakantie toch?
donateur
Bong-Ra ;)

Kan lekker vaag zijn :P

Uitspraak van Kellogs:facepalm: op zaterdag 24 oktober 2009 om 17:47:
Heb ik gehad, maar het deed me eigenlijk vrij weinig, alleen lachkicks.

Ook prima toch? Die krijg ik er ook regelmatig op :) Wat voor dosis had je dan? Meestal gebeurd er wel wat meer dan dat, maar is redelijk dosis afhankelijk :P
Uitspraak van Mike' D op zaterdag 24 oktober 2009 om 16:31:
2 caps 2C-I (12 & 18 mg) , 1 cap 2C-C (50 mg), 1 cap 4-FMP (125 mg) & 1/2/3 pilletjes 2C-B (20 mg p.s)

Ghehe hier herken ik wel wat in van afgelopen dagen.. ietsje minder, maar wel zulke combi's :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op zaterdag 24 oktober 2009 om 16:38:
lol en het feestje is van 11 tot 6:P haha

Dikke trippy shit :D

Uitspraak van Jimz op zaterdag 24 oktober 2009 om 16:43:
Ben zeer benieuwd naar de C

Lekker spul :yes:

Uitspraak van Jimz op zaterdag 24 oktober 2009 om 17:00:
Zin om trouwens deze week T7 een keer uit te gaan proberen?
Rael wil ook:p en jij hebt ook vakantie toch?

Nope heb geen vakantie, dus dat zit er helaas niet in :( Misschien in het weekend een keer..

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 24 oktober 2009 om 19:07:
Ghehe hier herken ik wel wat in van afgelopen dagen.. ietsje minder, maar wel zulke combi's

Nice! Ben erg benieuwd B)
Waarschuw beheerder
Vanavond maar eens 4fmp + 2ci-experiment op acidtechno, volgens mij een win-win situatie:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 24 oktober 2009 om 19:07:
Bong-Ra

Kan lekker vaag zijn

En gister ook :kwijl: heerlijk maar weinig rag en prak werk helaas hou wel van een knallende afsluiter :[

Wat voor dosis had je dan?

Als ik me goed kan herinneren 13 mg.

Meestal gebeurd er wel wat meer dan dat, maar is redelijk dosis afhankelijk

dat denk ik ja ;)
Ik ben normaal eigenlijk best overgevoelig voor de meeste drugs ( wat natuurlijk geen nadeel hoeft te zijn :9 ) maar dit was echt poep :jaja:
Best wel jammer :/
Waarschuw beheerder
Maar had toch maar geen 2cb gepakt trouwens :9

Waarschuw beheerder
Gisteravond 2C-D en 2C-B gepakt. Niet heftig, maar wel een waardige afsluiter van een vet weekendje(Y)
Waarschuw beheerder
4-FMP met 2C-i lekker hoor :jaja: Helemaal leuk als je af en toe een jointje er tussen doet. Heerlijk genoten afgelopen vrijdag op de minimal B)