is er een 2c stofje (of een anders stofje) dat richting LSD gaat
dus ff lekker knallen vanavond
Yep die heb ik nu ook, maar is wel ff wennen met aflezen hoor, zeker want je moet toch wat hoofdrekenen..
en dat wegen , dat onhoud je en dan je dosis toevoegen
domperidon
Ligt er maar net aan hoe je LSD ervaart
laat nog weten hoe het was
Trippers unite
25..30..of eventueel meer
Zou 'ns beginnen dan met 25 als je de grenzen op wilt zoeken
zolang het maar uit de buurt blijft van neurotoxiteit
Ik denk dat de C variant ook erg fijn is voor afters.
ook wel mensen gezien die helemaal doorgedraaid zijn na te veel/vaak gebruik
Tis niet dat het verkeerd gaat als je hoger gaat, maar op een gegeven moment heeft nog veel meer of niet veel zin meer, of het levert je zelf niet veel meer plezier op..zoiets
Zoiets wou ik eigenlijk ook zeggen met mijn bovenstaande verhaal, alleen dan wat gedetailleerder uitgelegd.
Maar om zomaar 30 mg 2C-I te pakken zonder ooit boven de 20 mg geprobeerd te hebben, is in de meeste gevallen gewoon roekeloos.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen, als je al 5 keer 18 mg hebt gepakt en weinig hebt gemerkt, dan kun je misschien wat minder voorzichtig zijn.
Maar wat is het nut van 30 mg pakken als je niet eens weet hoe goed je je kunt vermaken op 25 mg?
Mijn max 2C-I was trouwens 27+ mg.
Wat ik mezelf wel zou afvragen is hoe groot het verschil is tussen 30 mg en je vorige dosis
Grenzen verleggen is altijd leuk, maar vooral in de sportwereld als je het mij vraagt
Toch blijf ik het apart vinden dat zoveel mensen blijkbaar mensen kennen die zijn doorgeflipt van de LSD.
Sowieso met E Trouwens Dat is echt geniaal..bruut
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 18 oktober 2009 om 16:58:
Mijn max 2C-I was trouwens 27+ mg.
Hier 25, maatje 30
laatst wel de combi 12mg E 15mg I ...
laatste 2 uurtjes nog het speedy achtige gevoel van I
Mijn max 2C-I was trouwens 27+ mg
+1
Ideaal omdat je wel lekker door kunt spacen, maar ook ruimte hebt om wat meer te chillen
Volgens mij leent I zich heel goed om te combineren met C of D.
Sowieso met E Trouwens Dat is echt geniaal..bruut
Wat voor dosering dacht je aan
Ik zit nog te denken, ik dacht aan 1 cap 2C-I (20 mg) om mee te beginnen en nog een
extra voor als ik zin heb om iets bij te nemen (16 mg) aangevuld met een cap 4-FMP (80 mg) voor de eneryboost.
Voor de after pak ik denk ik dezelfde dosering als gister, een cap 2C-C (50 mg). Lekker doorspacen en flink chillen
Gooi er nog een zegeltje bij en je hebt ong. mijn AwakeFest ervaring.
Ik zou vooral die 16 mg 2C-I wat naar beneden schroeven.
Denk dat de 2C-C dan lekkerder valt.
Zou zeggen...10 tot 12 mg, en m'n eerste dosis zou ik 18 mg pakken maar dat is niet echt nuttig verschil.
80 mg 4-FMP erg chill.
80 mg 4-FMP erg chill.
Ik zou vooral die 16 mg 2C-I wat naar beneden schroeven.
Denk dat de 2C-C dan lekkerder valt.
apart..E werkt wel langer dan I hoor
Grappig hoe dat verschilt, ik voel daar amper tot niets van..
zal ook wel een beetje per persoon verschillen zoals je hier ook aangeeft
21/22 uur en die voelde ik zekers om 7 uur nog
Grappig hoe dat verschilt, ik voel daar amper tot niets van..
Weet je zeker dat je 2C-E geen 2C-I is en je 2C-I geen 2C-E?
das niet gek, 21/22 uur genomen? Of begin van de werking?
rond 21/22 uur ingenomen , rond 7 uur had ik nog effecten .
doornroosje is best klein en het is maar van 23:00 tot 6:00
maar waarom opeens 80 we nemen standaard 100+ toch?
met nog een vage lucide droom de volgende morgen
en legaals, btw.
80mg doet het em voor mij ook niet.
Ik ga zelf voor 120, maar waarom opeens 80 we nemen standaard 100+ toch
Ik denk trouwens dat 2 caps van 20 en 16mg 2CI iets teveel van het goeie is, doornroosje is best klein en het is maar van 23:00 tot 6:00
en aangezien er daarna nog verder getript word met 2CC, tsja
Mja, maar heb mij laten vertellen dat het rond die dosering ook goed zijn werk kan doen. Heb het nog nooit geprobeerd dus wie weet. Anders neem ik gewoon wat bij
Ik heb wel de hele nacht wakker gelegen maar een rush kreeg ik er niet van.
euforie en rush voor het dominante deel uit de 2C-I, door me erop te concentreren
Ik heb laatst 100mg gepakt in doornroosje en toen viel het effect ook een beetje tegen. Ik heb wel de hele nacht wakker gelegen maar een rush kreeg ik er niet van. Jouw kennende zal het je ook tegenvallen, trust me
Volgende week weer een lekker space weekendje
Misschien LOTR-triologie (3 keer EE) kijken op een half zegeltje LSD.
Waarom zou je nog een 4-FMP rush willen dan, als je al 18 (+ 12?) mg 2C-I in je mik hebt? Ik haal mijn euforie en rush voor het dominante deel uit de 2C-I, door me erop te concentreren. 4-FMP is bij mij alleen om de scherpe kantjes (jaja, je kop lijkt net een bak met wurmen ) eraf te halen.
Misschien LOTR-triologie (3 keer EE) kijken op een half zegeltje LSD.
PS Usual Suspects was ook fucking geniaal op een halve zegel.
Had ik je niet verteld dat Keyser Söze op mij is gebaseerd?
Ik kan hier alleen maar gemene reacties op geven dus laat maar zitten hehe
LOTR is gruwelijk tijdens het trippen mits je een lichte dosering pakt anders is het te moeilijk om te volgen imo
http://shutupwomangetonmyhorse.com/
Volgens mij moet je trouwens 'n wat grotere TV hebben wil je 'n beetje leuke effecten beleven tijdens zo'n film, of denk ik dat maar?
films kijken tijdens het trippen
Volgens mij moet je trouwens 'n wat grotere TV hebben wil je 'n beetje leuke effecten beleven tijdens zo'n film, of denk ik dat maar?