Heb het ook pas binnen, Ben echt benieuwd. Hoor een hoop goede verhalen
Ook jij veel plezier!
Hehe I en daarna T7...dat belooft een lange tripervaring te worden
Altijd jammer als je op het moment zelf denkt:"mm, het had best wel heftiger gemogen."
Beter gewoon meteen een flinke dosis! Je gaat er toch niet echt snel bad op. Visuals
Toch is 27mg T7 hier nog het max
Al gedropt he?
2cb een keer nooit meer wat een ellende zeg, waarschijnlijk heb ik daar een angststoornis aan over gehouden
je cap lost gewoon op in water hoor...
voor naar een feest als een vrij grote capsule (2ml moet erin kunnen) mee moet ergens naar binnen
Ik denk dat ik 2cb misschien nog wel leuker vind dan MDMA, hoe denkt u daar over?
oh jee daar komt ie wel vandaanen hoofdrekenen is niet mijn sterskte punt
Als ie niet al verschuift terwijl je t r op mikt
waarschijnlijk heb ik daar een angststoornis aan over gehouden
Maar op zich wel gaar dat je iets gehad hebt of gekocht heb waarvan niet erbij werd gezegd dat het 2cb was..en het je dus waarschijnlijk gewoon als een xtc pil is verkocht (of gegeven)..vind het altijd wel kwalijk als mensen dat doen
Maarja , valt mee dan dat je het zo lekker vond![]()
Ik denk dat ik 2cb misschien nog wel leuker vind dan MDMA, hoe denkt u daar over?
Ik las net nog eens 'n keer door dat overdose-report van die gozer die 330mg 2C-B had gepakt. Iedere keer denk ik weer, wtf.. 't Zou je maar gebeuren. Maar aan de andere kant, is 't ook onvoorzichtigheid.
Hallo luitjes,
Ik heb gisteren voor het eerst (teminste... dat denk ik ) 2cb gedaan, we hadden 2 stuks gekregen van zo'n gast bij een club.. in pil vorm, blauwe paddestoel. wist eerst niet wat voor soort pil het was... de trip was zo anders dan die van mdma! we gingen uit in Rotterdam @ catwalk en daarna weer terug naar huis, via schiphol. en op schiphol was het echt super trippy; op het panorama balkon gekeken naar de zonsopkomst, vliegtuigen leken te golven/"ademen" , spacend intense kleuren van lichten ( vooral paars en geel ), bewegende patronen in de stenen vloer... heb me echt kapot gelachen. Avond van me leven! ik wist het toen niet zeker, maar ik d8 al dat het 2cb was waarop we gingen... zojuist die blauwe paddestoel pil opgezocht en wat blijkt : jawel hoor, 2CB 10 mg p stuk
Ik had de hele avond trouwens ook ontzettend veel zin in sex,, damn wat een spul. wonder middel. die nacht niet geslapen, kwam thuis, ff douchen en naar school toe. dat was dus echt niet chill!
![]()
maar ik heb het zelf nog nooit gehaald, ben wel benieuwd naar de prijzen, iemand enig idee?
weet je dat zeker?
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!?
Mango + Trippen =
Mango is buiten trippen al![]()
Zeg maar je
viel opzich wel mee hoor. Het ergste moment vond ik toen ik een blikje cola ging halen bij de lokale internetboer. Snapte echt helemaal niets van wat ik in die zaak deed.
spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie
had toch ook echt het idee dat mensen die langs ons liepen een paar blauwe luiken hadden
soms lijkt het eerder of ze niet rond zijn
Alleen nadeel dat ze dan natuurlijk uit reflex gelijk een stuk kleiner worden, maar ja.
Misschien dat een handspiegeltje dan uitkomst kan bieden.
Toch is de kans dat mensen wat aan je zien, behalve als je heel opmerkelijk gedrag vertoond of uitvoerig naar iets staat te kijken wat een nuchter persoon niet zo zou bekijken (), wel wat kleiner dan onder X of speed ofzo, gewoon omdat je gezicht er wat rustiger uit ziet..idem voor de pupillen.
Alhoewel, dat laatste kan bedrog zijn, want als ik naar m'n pupillen kijk in de spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie niet dat ze groot zijn, soms lijkt het eerder of ze niet rond zijn
want als ik naar m'n pupillen kijk in de spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie
denk bvb dat al wat meer hyperactieve mensen zeker geen 2C moeten proberen
Waarom is mango zo relaxed tijdens het trippen dan?
Ik vind die dingen niet te vreten
Al vond ik pringles vinagair and sault ook echt niet te vreten totdat ik ze at met 2cb op shit wat was dat vaag
alsof je hele mond een woestijn van moleculen was die naar beneden viel
Zo..heftige trip op maar 10mg! Ik had zelf gisteren 2,5 van die blauwe paddestoelen op in combi met 50mics lsd..en bij mij was het allemaal erg mild..
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op vrijdag 9 oktober 2009 om 22:26:
Maar op zich wel gaar dat je iets gehad hebt of gekocht heb waarvan niet erbij werd gezegd dat het 2cb was..en het je dus waarschijnlijk gewoon als een xtc pil is verkocht (of gegeven)..vind het altijd wel kwalijk als mensen dat doen
Maarja , valt mee dan dat je het zo lekker vond![]()
Ja, best riskant. Ik lees nogal eens dat mensen die blauwe paddestoeltjes krijgen en dan idd denken dat 't MDMA is. Veel mensen schrikken er wel van.
ik vind mango best lekker, maar wat ik echt heel chill vond tijdens mijn trip was Water! op schiphol heb ik ontdekt dat er in bepaalde gangpaden van die waterkraantjes zijn , en dat water was verbazingwekkend lekker kan ik je vertellen!
Mango + trippen = (frustratie tijdens het pellen) ^ 2
tijdens mijn trip was Water! op schiphol heb ik ontdekt
heb je getript op schiphol ?