Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 449858x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike' D op donderdag 8 oktober 2009 om 22:22:
Heb het ook pas binnen, Ben echt benieuwd. Hoor een hoop goede verhalen B)
Ook jij veel plezier! :D

Mijn onbetwiste nummer 1. Duurt heerlijk lang!
Jij ook veel plezier!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 8 oktober 2009 om 22:22:
Hehe I en daarna T7...dat belooft een lange tripervaring te worden :)

Ja, hebben we even gepland, dan kijk je er lekker naar uit en is het Extra nice!
Tussendoor even een avondmaaltje doen. Dan T7 droppen en op de fiets. Heb een verjaardag in de andere kant van AMsterdam... (H)

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, moet nu van Oost naar Geuzenveld trappelen....
Achja, stevige dosis T7 moet dat wel op lukken! Cappies van 30mg liggen klaar!
(H)

Waarschuw beheerder
Ja, moet ook wel. Altijd jammer als je op het moment zelf denkt:"mm, het had best wel heftiger gemogen." Beter gewoon meteen een flinke dosis! Je gaat er toch niet echt snel bad op. Visuals(L)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 oktober 2009 om 22:47:
Altijd jammer als je op het moment zelf denkt:"mm, het had best wel heftiger gemogen."

Klopt helemaal :)
Beter gewoon meteen een flinke dosis! Je gaat er toch niet echt snel bad op. Visuals(L)

Kan ik ook goed inkomen :yes:

Toch is 27mg T7 hier nog het max. wat geprobeerd is..en niet door mij zelf :O (25)

Maaruh..neuh bad gaan zal niet zo gauw. Hoewel die maat van me..uren na het begin van de trip, toch een vrij lang slecht moment had..en ie daarna een tijd goed van de kaart was.. En nu ff klaar is met hallucinogenen. Dus wees gewaarschuwd als je de 25+ nog niet heb verkend.
Maar verder vooral genieten ;) :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd jammer als je op het moment zelf denkt:"mm, het had best wel heftiger gemogen."

Idd (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 9 oktober 2009 om 01:28:
Toch is 27mg T7 hier nog het max

Dat hadden we afgelopen 2 keer ook en vonden het bijzonder goed te handelen.
Veel energie, een erg clear gevoel en waanzinnige visuals. Maar toch was het allemaal erg goed te handelen. En aangezien we altijd wel van goede dosissen houden schroeven we 'm 3 mg op:D Laat jullie wel even weten hoe het was!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 9 oktober 2009 om 11:28:
Al gedropt he?

In de zin van units al gemaakt, of in de zin van al geconsumeerd?
Morgen in de ochtend staat op de planning.
Even lekker wat fruit en groente halen, iemand nog aanbevelingen?
Waarschuw beheerder
mangooo
Waarschuw beheerder
aardbeien met bruine suiker
kruiden thee
sunday caramel met nootjes:p
Waarschuw beheerder
2cb een keer nooit meer wat een ellende zeg, waarschijnlijk heb ik daar een angststoornis aan over gehouden

Waarschuw beheerder
mm ja, een mango is inderdaad wel een goede.
Aardbeien zonder suiker!:P

Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op vrijdag 9 oktober 2009 om 12:30:
2cb een keer nooit meer wat een ellende zeg, waarschijnlijk heb ik daar een angststoornis aan over gehouden

Het is ook niet voor iedereen 'geschikt'.
Waarschuw beheerder
2C-E + [img width=480 height=640 cacheid=0010d1e7002dfed9de0844e31a02938129]https://album.partyflock.nl/72211209.jpg[/img] = (L) !!!!

Dammit, dat was me wel ff een ervaring. Opzich nog steeds geen balls against the wall gebeuren maar eveneens erg vermakelijk. Cappie met +/- 26 mg 2-CE ingenomen om 09.00 in de ochtend om vervolgens aan een heerlijke standhike te beginnen van zo'n 12 km. na 5 km begon de zee toch al hele vreemde vormen aan te nemen en waren de schelpjes en golven echt super geweldig. Vervolgens zijn we lekker stukje gaan rijden, vrouwlief was nuchter!! , en kwamen zo deze vuurtoren tegen. Om vervolgens lekker naar boven te klimmen en dan naar dit te kijken [img width=640 height=480 cacheid=0010d1e8002dfedbee062ca71a02938129]https://album.partyflock.nl/72221533.jpg[/img](L)(L)

Daarna nog even lekker gezwommen, wat opzich ook een vrij unieke ervaring is met E en lekker afgesloten met een heerlijk diner bij de argentijn!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo dat moet wel ontzettend overweldigend geweest zijn onder invloed van 26mg 2CE, damn:p
Waarschuw beheerder
viel opzich wel mee hoor. Het ergste moment vond ik toen ik een blikje cola ging halen bij de lokale internetboer. Snapte echt helemaal niets van wat ik in die zaak deed. De toren omhoog klimmen was ook redelijk soepeltjes verlopen. Kortom helemaal (L)

Waarschuw beheerder
Hallo luitjes, ;)

Ik heb gisteren voor het eerst (teminste... dat denk ik ) 2cb gedaan, we hadden 2 stuks gekregen van zo'n gast bij een club.. in pil vorm, blauwe paddestoel. wist eerst niet wat voor soort pil het was... de trip was zo anders dan die van mdma :D ! we gingen uit in Rotterdam @ catwalk en daarna weer terug naar huis, via schiphol. en op schiphol was het echt super trippy; op het panorama balkon gekeken naar de zonsopkomst, vliegtuigen leken te golven/"ademen" , spacend intense kleuren van lichten ( vooral paars en geel ), bewegende patronen in de stenen vloer... heb me echt kapot gelachen. Avond van me leven! ik wist het toen niet zeker, maar ik d8 al dat het 2cb was waarop we gingen... zojuist die blauwe paddestoel pil opgezocht en wat blijkt : jawel hoor, 2CB 10 mg p stuk :P Ik had de hele avond trouwens ook ontzettend veel zin in sex,, damn wat een spul. wonder middel. die nacht niet geslapen, kwam thuis, ff douchen en naar school toe. dat was dus echt niet chill! :S :|
Ik denk dat ik 2cb misschien nog wel leuker vind dan MDMA, hoe denkt u daar over?

maar ik heb het zelf nog nooit gehaald, ben wel benieuwd naar de prijzen, iemand enig idee?
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op donderdag 8 oktober 2009 om 19:35:
je cap lost gewoon op in water hoor...

weet je dat zeker? komt dat niet door de zuren in je maag?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 8 oktober 2009 om 20:08:
voor naar een feest als een vrij grote capsule (2ml moet erin kunnen) mee moet ergens naar binnen

valt ook nog wel mee :p je hoeft er toch ook geen 10tallen mee te nemen :p als je 2 gram mdma mee kan nemen dan kun je ook wel paar capsules van 1,5 cm lang ofzo meenemen
donateur
Ja kan wel, maar dan heb ik liever dat er poeder in zo'n capsule zit ipv een vloeistof..vanwege het risico dat ie ergens toch open schiet 8) als je je cap in een zakje heb en hij schiet open en dat poeder zit los in het zakje; so be it. Gebeurd er hetzelfde met een vloeistof in een capsule...

nou ja, ik geloof niet dat ik hier nog verder hoef uit te leggen 8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 oktober 2009 om 20:40:
Ik denk dat ik 2cb misschien nog wel leuker vind dan MDMA, hoe denkt u daar over?

Leuker ja :)

Maar op zich wel gaar dat je iets gehad hebt of gekocht heb waarvan niet erbij werd gezegd dat het 2cb was..en het je dus waarschijnlijk gewoon als een xtc pil is verkocht (of gegeven)..vind het altijd wel kwalijk als mensen dat doen :/
Maarja , valt mee dan dat je het zo lekker vond :D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 oktober 2009 om 18:05:
oh jee daar komt ie wel vandaan ;-) en hoofdrekenen is niet mijn sterskte punt :-(

Uitspraak van Matthijs op donderdag 8 oktober 2009 om 20:17:
Als ie niet al verschuift terwijl je t r op mikt :P

Nja, ik heb de nauwkeurigheid van dat ding 'ns getest door er dezelfde voorwerpen 'n paar keer opnieuw op te zetten en ze er dan weer af te halen. Ook door eens tarra in te stellen. Wat bleek? Af en toe week het gewicht 'n milligram of 1 tot 2 af. In 't extreemste geval, ooit tijdens 't vullen van 'n capsule, was 't 4mg. Maar als je weet wat je oorspronkelijke startgewicht was, dan is 't makkelijk om daarna te berekenen hoeveel de "inhoud" wordt. :) Als je maar zeker weet dat de initiële weging klopt. 8) Nja, van 2/3mg meer zul je niet doodgaan, hoop ik. :rot:

Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op vrijdag 9 oktober 2009 om 12:30:
waarschijnlijk heb ik daar een angststoornis aan over gehouden

Hoeveel had je gepakt dan?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 9 oktober 2009 om 22:26:
Maar op zich wel gaar dat je iets gehad hebt of gekocht heb waarvan niet erbij werd gezegd dat het 2cb was..en het je dus waarschijnlijk gewoon als een xtc pil is verkocht (of gegeven)..vind het altijd wel kwalijk als mensen dat doen :/

Ja, best riskant. Ik lees nogal eens dat mensen die blauwe paddestoeltjes krijgen en dan idd denken dat 't MDMA is. Veel mensen schrikken er wel van. :s

Geen ervaring met 2C-B, wel met 2C-I. En ik kan dus min of meer ook beämen wat mijn forumgenoot zegt: leuker! :) Voor 'n deel ook omdat 't niet zo'n aanslag op je lichaam is en je 'n netjes normaal ontspannen gezicht houdt. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net nog eens 'n keer door dat overdose-report van die gozer die 330mg 2C-B had gepakt. Iedere keer denk ik weer, wtf.. 't Zou je maar gebeuren. Maar aan de andere kant, is 't ook onvoorzichtigheid. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 10 oktober 2009 om 13:17:
Ik las net nog eens 'n keer door dat overdose-report van die gozer die 330mg 2C-B had gepakt. Iedere keer denk ik weer, wtf.. 't Zou je maar gebeuren. Maar aan de andere kant, is 't ook onvoorzichtigheid.

ik ken die gast :P tis wel echt heftig idd en gewoon een grove rekenfout...

Achja, door dat soort verhalen wordt je wel een beetje wakker gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Converse op zaterdag 10 oktober 2009 om 13:26:
Achja, door dat soort verhalen wordt je wel een beetje wakker gemaakt!

Nogal ja. De eerste paar keer dacht ik, lijkt me best interessant. Erg stom om bewust te doen, maar interessant. Nu denk ik, damn man.. :no:
Waarschuw beheerder
idd, terugdenkend aan hoe een gang ik ging toen ik 50mg 2cb had genomen, wil ik me nog niet eens voorstellen wat dat had geweest moest het meer dan het 6-voud geweest zijn :o :o
Waarschuw beheerder

Dat ben ik absoluut met je eens!
En dat krijg je gewoon in een nachtclub!? Doe je goed :D
Waarschuw beheerder
Hallo luitjes, ;)

Ik heb gisteren voor het eerst (teminste... dat denk ik ) 2cb gedaan, we hadden 2 stuks gekregen van zo'n gast bij een club.. in pil vorm, blauwe paddestoel. wist eerst niet wat voor soort pil het was... de trip was zo anders dan die van mdma :D ! we gingen uit in Rotterdam @ catwalk en daarna weer terug naar huis, via schiphol. en op schiphol was het echt super trippy; op het panorama balkon gekeken naar de zonsopkomst, vliegtuigen leken te golven/"ademen" , spacend intense kleuren van lichten ( vooral paars en geel ), bewegende patronen in de stenen vloer... heb me echt kapot gelachen. Avond van me leven! ik wist het toen niet zeker, maar ik d8 al dat het 2cb was waarop we gingen... zojuist die blauwe paddestoel pil opgezocht en wat blijkt : jawel hoor, 2CB 10 mg p stuk :P Ik had de hele avond trouwens ook ontzettend veel zin in sex,, damn wat een spul. wonder middel. die nacht niet geslapen, kwam thuis, ff douchen en naar school toe. dat was dus echt niet chill! :S :|

maar ik heb het zelf nog nooit gehaald, ben wel benieuwd naar de prijzen, iemand enig idee?

Zo..heftige trip op maar 10mg! Ik had zelf gisteren 2,5 van die blauwe paddestoelen op in combi met 50mics lsd..en bij mij was het allemaal erg mild..:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op vrijdag 9 oktober 2009 om 21:50:
weet je dat zeker?

Die caps zijn van gelatine, dat lost gewoon op in water.
Iedereen die weleens kwarktaart heeft gemaakt kan dat beamen. ;)
Je kunt natuurlijk wel een leeg Explosion-buisje oid gebruiken om je vloeibaar gedoseerde 2C-X mee naar binnen te smokkelen.
Maar toch...die weegschaaltjes kosten 2 tientjes, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op vrijdag 9 oktober 2009 om 12:15:
mangooo

Mango + Trippen = :kwijl:

Mee eens :yes:
donateur
Uitspraak van Mike' D op maandag 12 oktober 2009 om 17:45:

Mango is buiten trippen al :K :9

ik eet ze zo'n 3x per week, minstens :)

Zeg maar je, maar eh...ja ik denk daar hetzelfde over :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 oktober 2009 om 18:35:
Mango is buiten trippen al :kwijl: :9

Daar moet ik je gelijk in geven :D :respect:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 oktober 2009 om 18:35:
Zeg maar je

:lol:

Uitspraak van Amaltheus op vrijdag 9 oktober 2009 om 20:30:
viel opzich wel mee hoor. Het ergste moment vond ik toen ik een blikje cola ging halen bij de lokale internetboer. Snapte echt helemaal niets van wat ik in die zaak deed.

Hehe heb ook altijd een beetje een "appart" gevoel als ik iets ga kopen in een winkel/cafetaria o.i.v. 2C-X :9
laatste aanpassing
donateur
Toch is de kans dat mensen wat aan je zien, behalve als je heel opmerkelijk gedrag vertoond of uitvoerig naar iets staat te kijken wat een nuchter persoon niet zo zou bekijken (:lol:), wel wat kleiner dan onder X of speed ofzo, gewoon omdat je gezicht er wat rustiger uit ziet..idem voor de pupillen.
Alhoewel, dat laatste kan bedrog zijn, want als ik naar m'n pupillen kijk in de spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie :lol: niet dat ze groot zijn, soms lijkt het eerder of ze niet rond zijn :/ :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 oktober 2009 om 19:51:
spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie

lol, we liepen op het strand en had toch ook echt het idee dat mensen die langs ons liepen een paar blauwe luiken hadden. Vond het wel komisch, zeker toen we er eentje tegen kwamen die echt een blauw oog had...Bergen schuim zijn ook heel vreemd als die over het water schuiven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op maandag 12 oktober 2009 om 20:27:
had toch ook echt het idee dat mensen die langs ons liepen een paar blauwe luiken hadden

Haha, grappig en op zich wel bekend met het fenomeen.

Hier ook nog mensen die last hebben van het volgende:
Vooral bij trippen in het park, ben ik er soms van overtuigd dat mensen die in het park wandelen/rondhangen ook aan het trippen zijn.
Soms weet ik zelfs zeker dat ze het ook van mij aanvoelen, en zou ik bijna erop afstappen om een praatje te maken.
Lijkt me wel apart begin van het gesprek 'Hey, volgens mij heb jij ook LSD gebruikt of niet?' :lol:
(Natuurlijk is het in bijv. de Westergas niet zo'n gek fenomeen, maar heb het juist vaak 's avonds in parkjes)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 oktober 2009 om 19:51:
soms lijkt het eerder of ze niet rond zijn

Komt me ook erg bekend voor.
Volgens mij komt dit door de weerspiegeling van je eigen gezicht, via de spiegel, in je pupillen.
Als ik zorg dat het licht van voren komt (dus minder weerspiegeling in mijn ogen) zijn mijn pupillen wel duidelijk rond.
Alleen nadeel dat ze dan natuurlijk uit reflex gelijk een stuk kleiner worden, maar ja.
Misschien dat een handspiegeltje dan uitkomst kan bieden.
Of je hebt inmiddels al zo vaak 'vierkante' pupillen gezien dat je er nooit meer af zult komen (mindfucks ftw :P). ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 12 oktober 2009 om 21:12:
Alleen nadeel dat ze dan natuurlijk uit reflex gelijk een stuk kleiner worden, maar ja.
Misschien dat een handspiegeltje dan uitkomst kan bieden.

Ze zijn ook vergroot maar niet huge zoals bij MDMA!

Wat ik altijd doe is zorgen dat er goed licht is en dan snel kijken... niet eens op je gemak want dan worden ze idd kleiner uit reflex.

En verder zie ik aan mijn gezicht in de spiegel of mensen het aan me zien of niet... egaal wie! ;)

met 2cb valt dat meestal wel mee!
Waarschuw beheerder
Toch is de kans dat mensen wat aan je zien, behalve als je heel opmerkelijk gedrag vertoond of uitvoerig naar iets staat te kijken wat een nuchter persoon niet zo zou bekijken (), wel wat kleiner dan onder X of speed ofzo, gewoon omdat je gezicht er wat rustiger uit ziet..idem voor de pupillen.
Alhoewel, dat laatste kan bedrog zijn, want als ik naar m'n pupillen kijk in de spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie niet dat ze groot zijn, soms lijkt het eerder of ze niet rond zijn

dit komt me zeer bekend voor :D

toen ik aan de 2C-C ging snookeren toen, echt zo hard gefocust staren naar die tafel, dat mijn snookerpartner ineens knipte met zijn vingers en vroeg of ik me niet goed voelde. waarop ik direct reageerde van ik voel me tiptop, alleen al die kleurtjes zijn zo extreeeeeem boeiend :D :P

mijn pupillen zijn over het algemeen echt wel groter, maar idd wel iets minder als bvb met mdma

ik heb nog steeds geen moment spijt gehad van het willen proberen van die 2C-. ik kan wel best begrijpen dat niet iedereen zich erop kan amuseren, omdat het niet voor elk soort persoonlijkheid een positief effect kan hebben. denk bvb dat al wat meer hyperactieve mensen zeker geen 2C moeten proberen, of mensen die snel verschieten ofzo :)

wss komend weekend (vrijdagavond denk ik) eens wat 2C-E proberen :) gezien mijn vrij hevige reactie op de 2C-C ga ik het zeer rustig houden, en mooi 10mg afwegen. denk dat ik niet ga snookeren, maar gwn een wandeling in het park ofzo, en wat aan/rond de vijver wandelen en alles zeer goed bekijken :)
zie er echt naar uit moet ik toegeven :)
Waarschuw beheerder
Een schaatsbaan en dan de rode en blauwe jassen die over het ijs glijden, kon gewoon niet stoppen met staren :D

Waarschuw beheerder
want als ik naar m'n pupillen kijk in de spiegel dan kom ik er meestal niet goed uit wát ik nou zie

toen ik de enige keer in mn leven 2cb gebruikt had,.. was ik zo scheel als de nete:O:O
een geval van: met je "linker oog in je rechter broekzak kijken" :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the_rule_of_cool op dinsdag 13 oktober 2009 om 07:39:
denk bvb dat al wat meer hyperactieve mensen zeker geen 2C moeten proberen

Mijn hyperactiviteit wordt een heel stuk minder met 2cb op in ieder geval alleen je gedachten gaan wel heeel snel in top tempo filosofisch nadenken en het nog kunnen volgen ook (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike' D op maandag 12 oktober 2009 om 17:45:

Door jullie geile berichtjes over Mango's en trippen... heb ik voor volgende week een stel Mango's ingeslagen :P
Kijken hoe ze op de 2C'tjes smaken!
Waarschuw beheerder
Mango + trippen = (frustratie tijdens het pellen) ^ 2 :[
Waarschuw beheerder
Waarom is mango zo relaxed tijdens het trippen dan? :P
Ik vind die dingen niet te vreten :$

Al vond ik pringles vinagair and sault ook echt niet te vreten totdat ik ze at met 2cb op shit wat was dat vaag :P
alsof je hele mond een woestijn van moleculen was die naar beneden viel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op dinsdag 13 oktober 2009 om 18:48:
Waarom is mango zo relaxed tijdens het trippen dan? :P
Ik vind die dingen niet te vreten :$

Al vond ik pringles vinagair and sault ook echt niet te vreten totdat ik ze at met 2cb op shit wat was dat vaag :P
alsof je hele mond een woestijn van moleculen was die naar beneden viel :D

hahaha :D :roflol:

ik vind mango best lekker, maar wat ik echt heel chill vond tijdens mijn trip was Water! op schiphol heb ik ontdekt dat er in bepaalde gangpaden van die waterkraantjes zijn , en dat water was verbazingwekkend lekker kan ik je vertellen!

schiphol is trouwens een vet leipe locatie om te trippen. :rot:

Uitspraak van Foxdemon op zondag 11 oktober 2009 om 17:39:
Zo..heftige trip op maar 10mg! Ik had zelf gisteren 2,5 van die blauwe paddestoelen op in combi met 50mics lsd..en bij mij was het allemaal erg mild..:(

Was zelf ook verbaasd :D maar vond het niet zo erg.. ;)

Bij veel drugs heb ik het gevoel dat ik , soort van , weet wat ik moet voelen, waar ik op moet letten.. om lekker te trippen. En zo het gevoel dat ik mn trip als het ware kan "sturen". Wanneer mensen zeggen dat ze niets voelen denk ik vaak dat ze misschien niet weten waar ze op moeten letten. ze kunnen anderzijds "ongevoeliger" zijn voor de drug, of niet voor de ervaring openstaan. ongunstige omstandigheden kunnen ook een rol spelen.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 10 oktober 2009 om 13:16:
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op vrijdag 9 oktober 2009 om 22:26:

Ja, best riskant. Ik lees nogal eens dat mensen die blauwe paddestoeltjes krijgen en dan idd denken dat 't MDMA is. Veel mensen schrikken er wel van. :s

Hij zei wel dat het wat anders was, maar wist niet zeker wat..
het is niet zo dat hij het als X verkocht. Ik vind het idd ook zeer kwalijk als mensen Spul verkopen onder een andere naam. vind het niet erg als je bijv mcpp verkoopt, er is vast wel iemand die dat chill vindt, maar doe dan niet alsof het MDMA is. dan ben je gewoon een oplichter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:26:
ik vind mango best lekker, maar wat ik echt heel chill vond tijdens mijn trip was Water! op schiphol heb ik ontdekt dat er in bepaalde gangpaden van die waterkraantjes zijn , en dat water was verbazingwekkend lekker kan ik je vertellen!

Ik wil ook echt een keer op schiphol trippe :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:55:
Ik wil ook echt een keer op schiphol trippe

Ze hebben daar ook een hele mooie natuurstenenvloeren met glitters erin (L)!!
Edit; Detail, moet je wel ff een vliegtuigje pakken...
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 13 oktober 2009 om 18:35:
Mango + trippen = (frustratie tijdens het pellen) ^ 2 :[

Dat is sowieso wel 't nadeel van mango's ja...het is niet een banaan waar je de schil ff afrits en hop..genieten maar :(
Enige reden om ze niet dagelijks te eten :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:26:
tijdens mijn trip was Water! op schiphol heb ik ontdekt

wow :O heb je getript op schiphol ? :O :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 oktober 2009 om 23:07:
heb je getript op schiphol ?

Had ie toch verteld?
Dat hij op dat feest onwetend 2C-B had gekregen en toen een paar uur op Schiphol had doorgebracht.
Vet mooi verhaal haha, mooie eerste kennismaking. :p