Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 442298x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 19:01:
gelukkig nog een voorraad thuis interesse -> pb

haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 5 april 2007 om 21:32:
2cb reportje van moi!

wederom een mooi report man
deed het echt zo veel pijn in je neus ? ik ben ook van plan het te snuiven maar ook 2 lijntjes keet klaar leggen voor een mooie combi.

of denk je dat ik dan de 2cb beter oraal kan nemen ?

jij hebt het over combi... allebei niet te krijgen hier!!

damn dude your lucky..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op maandag 16 april 2007 om 23:52:
jij hebt het over combi... allebei niet te krijgen hier!!

damn dude your lucky..

zoek en gei zult vinden :jaja:

Waarschuw beheerder
of n pb-tje sturen naar mij :P

Waarschuw beheerder
geen zin om alles door te spitten,maar hoe zit het met de dosering?
wat is leuk om mee te beginnen?
en moet je wel of niet combineren met andere middelen?
:)

Waarschuw beheerder
google boy heeft gelijk,het is de eerste keer best wel verrassend.
probeer het gewoon de eerste keer thuis en met een lage dosering!

Waarschuw beheerder
zo'n verwijzing is wel leuk,maar een advies van iemand met ervaring ermee lijkt me toch handiger;)
ik had juist wel het idee dat als je lager doseerd het wel op xtc lijkt,maar dan met betere en leukere hallucinaties.
maar om te beginnen is bijvoorbeeld 6mg goed?
is dat voor man en vrouw gelijk?

en hoe lang duurt zo'n "trip"?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 19:04:
is dat voor man en vrouw gelijk?

tuurlijk, iedereen gelijk voor de wet ;) al zal iemand van 100 kilo wel wat meer aankunnen dan een lichtgewicht.

maar om te beginnen is bijvoorbeeld 6mg goed

dat lijkt me aan de lage kant. Vriendin van mij voelt zich kiplekker bij 10 mg. Beetje xtc-gevoel, wat fijne visuals en alles nog prima onder kontrole. Boven de 20 mg gaat het een héél klein beetje richting LSD...
Met 10 mg kan er niks misgaan. Tenminste als je thuis bent.

Waarschuw beheerder
en hoe lang duurt zo'n "trip"?

tussen inname en uitwerking zal er toch makkelijk 5 uur zitten. Maar het allerfijnste van 2c-b is dat je er nog helemaal "bij" bent. Je hoofd blijft steeds helder, je bepaalt eigenlijk zelf hoe diep je erin meegaat. Als de omstandigheden dat vereisen, iemand die aanbelt ofzo, ben je bliksemsnel weer uit de "trip".

Waarschuw beheerder
het is wel een beetje te vergelijken met xtc.
maar net een beetje anders!

de dosering is afhankelijk of je het in poeder of in pil vorm hebt.
maar 6 mg in pil vorm is een goede hoeveelheid.

het is niet belangrijk of je man of vrouw bent,mar het ligt meer aan je lichaams gewicht.
bij een te kleine hoeveelheid werkt het als een sex pepper.
ook leuk voor djezzmen;)

Waarschuw beheerder
:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 19:34:
Beetje xtc-gevoel, wat fijne visuals en alles nog prima onder kontrole.

dat klinkt in elk geval wel goed:jaja:

enge van nieuwe dingen is altijd dat je t idee hebt dat je misschien controle gaat verliezen;)
maar wie weet, klinkt in elk geval heel leuk dat 2cb:D

Waarschuw beheerder
Ik vond het overduidelijke mdma neigingen hebben, ook wat visueel. Werd er niet bepaalt euforisch van, maar dat word ik ook niet van mdma :)

Leuker dan xtc iig, maar geef mij maar acid :D

Waarschuw beheerder
Vanavond of zondag weer proberen van mijn nieuwe voorraad :P is alweer tijdje geleden dat k heb gehad, maar is echt een super spulletje!! Ik laat komend weekend wel weten hoe het was :D
donateur
Ik ook, 't staat voor vanavond op het programma :D

2CI en 2CD gevonden in buitenland, bestellen is wel een risico..

Waarschuw beheerder
Leuker dan xtc iig, maar geef mij maar acid :D

wel eens 2cb met acid gecombineerd? dat lijkt mij behoorlijk visueel :D
donateur
Report :

Ok, 2CB dus :)

Vind het erg relax spul. Het is wat milder dan MDMA, je wordt niet zo in een hokje geduwd en zoals wel is geschreven wordt kan je het meer zelf sturen.
Duurde lang voordat het werkte, langer dan een uur. Ook nog halfje bijgenomen, totaal ong. 18mg.
T mag nog iets meer denk ik, keertje 20 á 25 mg proberen, als ik het weer es heb.
Werkt ong net zo lang als X, uurtje of 4-5 onderweg geweest.
Het knalt niet gelijk in ofzo, komt rustig op..en je bent een beetje afwachtende van ..wat voel ik nou eigenlijk...voel ik wel wat?
Lichaam doet erg mee, je voelt van alles wel goed, iemand die met een been op het joue ligt..das zwaar..weg met dat been :P Aanrakingen over armen zijn gevoeliger dan normaal. Koude vingers (handen wassen onder koud water) voelt ook intenser dan normaal. Had ook meer 'last' van tocht.
Verder gewoon erg chill om mee op een ligbank te liggen en naar een rustig muziekje te luisteren.
In het begin moest ik er vooral van gapen trouwens...en daarna een periode onrustig..opstaan, wat gaan doen..maar toch maar weer niet..

Op een gegeven moment had ik voor mezelf 'geaccepteerd' dat ik vooral lekker ging chillen, rustig liggen en muziekje luisteren...in die zin kan je het een beetje sturen. De dames bleven wat langer onrustig..volgens mij moet je je een beetje overgeven eraan.
Closed en open eye visuals gehad :D

Ook tijdens gebruik geen bijwerkingen gehad, sites omschrijven wel is dat je last kan krijgen van misselijkheid, diarree, gasvorming en soms overgeven, maar geen van ons had dat. Ook niet het vervelende kauwen..of een droge mond...geen (weg)draaiende ogen etc

De twee dames wilde ervan naar buiten af en toe, wij twee heren bleven liever rustig binnen, hehe, ook wel apart verschil :)

Dag erna, totaal geen after effects, gewoon biefstuk en aardappelen kunnen eten, vrolijk, geen dip, gewoon zin om dingen te doen (heb thuis opgeruimd..dat stond al op de planning..), ging allemaal prima. Geen verloren dag erna dus. Als het uitwerkt ben je ook best helder weer en je zou gewoon nog verder kunnen, net zoiets als paddo's eten in de middag ofzo denk ik, als het dan uit gewerkt is, heb je opzich nog wat aan je dag. Iets wat ik bij MDMA niet heb, dan wil ik ergens daarna toch wel naar bed..waarna het soms dan ook even duurt voor je slaapt, hoewel dat meestal best gaat.
Hier totaal geen problemen mee, heerlijk geslapen :)

Weet niet of het wat is voor op een feest, denk dat het wel kan opzich, maar dan is het wel een andere setting natuurlijk, vergt een beetje aanpassing, maar aangezien je het kan sturen
Lijkt me niks voor een hardcorefeest..maar trancefeestje dan eerder wel ofzo...of techno (geen schranz)

Al met al dus erg chill. Jammer dat we alleen een interrupt kregen van een ietwat ongenode gast tijdens de trip Anders had het nog leuker geweest denk ik..werden beetje uit de trip gesleurd..later toch wat moeilijker er weer in.

Sta ook wel open voor de andere 2C's :)

Als de omstandigheden dat vereisen, iemand die aanbelt ofzo, ben je bliksemsnel weer uit de "trip".

Dat hadden wij dus, te kut. Best uit de trip...gelukkig zie je er vrij rustig uti als je het op hebt, niet opgefokt, niet zulke grote pupillen of een trekbek..dat maakt het dat het wat makkelijker op wat anders lijkt. (paddo's oid)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooie report man :D hier hebben we wat aan. Ik vind het ook super spulletje. Vooral omdat je er geen dip aan over houd en het goed controleerbaar blijf vind ik het chill. Ik heb zowel nog poedervorm als vloeibaar, had nu vloeibaar gepakt. Komende weekend snuiven :D gelukkig nog een voorraadje achter de hand :P pb

Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar een keer in dit topic dan..

Als iemand een adresje voor me heeft.. stuur me een PB s.v.p.
Waarschuw beheerder
Maar dealen op het forum is verboden dus ... tja dat gaat moeilijk :P hehe... Ik heb het 2 maanden geleden gedaan.
Was moeilijk te doseren op de weegschaal aangezien deze op 10 mg nauwkeurig is maar je dus als begin dosis onegveer tussen de 10 - 15 mg moet gebruiken... (voor een eerste trip) Toen de 100 mg in 10 hoopjes gelegd :P zo maar op de onproffesionele wijze verdeeld.

Ik denk dat ik het 5 mei weer ga halen :D heb wel zo mn contacten met de plaatselijke laborant :P grinnik

Het was wel een vage trip moet ik zeggen, maar me wel vermaakt :P hehe.

greetz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 21:00:
stuur me een PB s.v.p.

bij deze ... check je mail :D

Waarschuw beheerder
vind 2cb ook erg fijn overdag in deze tijd van het jaar, met het zonnetje erbij :jaja:
bomen zijn zo vet!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van eNiMaTeKnOsIs op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:14:
2cb genomen

uhm uitleg?
Waarschuw beheerder
heb met queensday bij twstd voor het eerst een capsule met 10 mg 2cb gedropt. man man man, wat was ik fokt op, maar wel errug lekker, gewoon het volle gevoel van een superpil of mdma poeder van superieure kwaliteit, alleen blijft de rush hiervan gewoon doorgaan in tegenstelling tot mdma. egt dikke shit!!!

Waarschuw beheerder
het lijkt hier op markt plaats
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 12:31:
Uitspraak van Rieke op dinsdag 24 april 2007 om 21:00:
stuur me een PB s.v.p.

bij deze ... check je mail

beter!!

Waarschuw beheerder
heb nog weer een vraagje:)
als je nou wat gebruikt,hoe lang duurt het voor je wat verneemt?
en als je dan merkt dat het eigenlijk wat te weinig is, en je wilt wat bij nemen wat is dan verstandig?
eerst 2 uren wachten net als bij xtc?
Waarschuw beheerder
met een vriend getest maar mijn ervaring:

ik had eerst 15mg... zat maar te wachte op de trip(wel oraal genomen) beetje af wachtend enzo... maar niet echt wat ik wilde. ik heb door me bouw meer dan de gemiddelde persoon nodig, ik nam dus gewoon 10-15mg erbij na een uur want wilde altijd keihard eens hallicuneren...

nou gingen we in me chillhoek zitten, beetje tv kijken nogsteeds niks/niet veel. wil de afstandbediening pakkenn....

zie me arm.....

werdt ineens bruin en behaard en werdt dik en dan weer dun enzo... daar ging ik:P was ff schrikken maar daarna gelijk leuk. alle muren deuren of wat dan ook met profiel kreeg een extra dimensie... in me vloerbedekking kon ik een hele stad zien zeg maar, en me voorstellen dat daar veel leven was. verder raakte dit snel gewend en was er weinig nieuws te zien..

bijmekaar een milde trip met nieuwe visuals maar nogsteeds nooit echt goed gehallicuneerd(wat ik dus echt wel wil doen).

van het zelf sturen toch weinig gemerkt

Waarschuw beheerder
wil dit ook wel eens doen, lijkt me wel vet spul als ik die trip reports zo is lees :D
volgens mij bijna niet aan te komen hier in brabant:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
na lang zoeken gister op een illegaal feestje eindelijk kunnen regelen! :D
gaan het vanavond proberen, ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LadyDi* op vrijdag 18 mei 2007 om 19:14:
na lang zoeken gister op een illegaal feestje eindelijk kunnen regelen!
gaan het vanavond proberen, ben benieuwd!

:O wil ook
have fun in ieder geval, we horen graag hoe het was!
Waarschuw beheerder
donateur
Oke ik heb me laten overhalen: live report!!! Het was wel vloeibaar spul. de dosis was 15 mg...

Ik heb het ongeveer half uur geleden gehad, ik moet zeggen ik voel me nu wel een beetje wazig, maar dat is ook nog alles...

Waarschuw beheerder
daar bleef het bij mij bij.. ik had 16 mg..
Uitspraak van Erik:bier: op dinsdag 8 mei 2007 om 20:51:
nogsteeds nooit echt goed gehallicuneerd(wat ik dus echt wel wil doen).

ik raad je doornappel aan (y)
of het iets veiligere MDA :p
Waarschuw beheerder
nou snuif maar eens 15mg 2cb. het is niet chill doet kk pijn maar spacen dat je doe hé visuals niet normaal :P ! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op vrijdag 18 mei 2007 om 21:43:
snuif maar eens 15mg 2cb.

als jij 15 mg 2cb regelt snuif ik het op :p
Waarschuw beheerder
donateur
na ongeveer 1,5 uur voelt beginnen wat kleuren te veranderen en begin ik een beetje zweete handjes te krijgen... Ik zou het omschrijven als het beginnende pado gevoel, maar om nu te zeggen dat het echt heftig is nee...

Had toch wat meer tot we moeten nemen.... Is er nog iemand in de buurt die voor postbode wil spelen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Na ongeveer 2 uur....

Het blijft toch bij het paddo gevoel, maar dan met zweterige handjes en beetje strakke kaken...

hmmmz mag toch wel concluderen dat ik me wazig en lekker voel, haha..
Waarschuw beheerder
Slaat na ongeveer 1 a 1,5 uur in (bommetje). Je begint je wat onwennig te voelen je handen voelen koud en klam aan. En dan veranderd vrij snel je wereld, patronen veranderen, licht wordt feller, je voelt je vrij nuchter maar toch ook weer niet, geluid van ver lijkt dichtbij en andersom en soms neem je vibraties waar (bij hogere dosis (20 a 25 mg 2C-B.HBr). Soms ben je even een half uurtje misselijk, maar je hoeft niet te kotsen ofzo. Meer een gevoel van ik heb te veel gegegeten. Daarna wordt alles heel vredig en rustig. Lage dosisen kunnen afhankelijk van wat, hoeveel en hoe laat je gegeten hebt pas 2 uur later inslaan (en dan nog maar heel geleidelijk). 25 mg sloeg meteen na een uur in (vantevoren een blikje bier of 8 op + een paar glazen). Binnen 15 minuten van aangeschoten naar vrij nuchter. Muren vervaagden en leken mee gespoeld te worden door de wind, iedereen was vrolijk. Mensen op 50 meter afstand leken langs je oor te praten. De fiets werd 2 keer zo lang. Het gevoel ontstond dat je in een soort onderwaterwereld leeft. Een bocht omfietsen lijkt een half uur te duren. Alles word groter en kleiner en lijkt van licht naar donker te gaan. sommige dingen lijken te glinsteren. Je kan voor je gevoel een uur lang naar iets blijven staren terwijl het eigenlijk maar 5 minuten duurt. De duur van de trip varieert van ongeveer 3 uur tot 5 a 6 uur waarna je binnen 0,5 a 1 uur weer compleet nuchter bent en geen kater hebt.

Al met al een van de fijnste drugs die er zijn. Begin met 15 mg en bou langzaam om 1 a 2 mg kan een wereld van verschil zijn. Pas goed op en zorg dat je weet waar je mee bezig bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van swim op maandag 28 mei 2007 om 15:25:
Slaat na ongeveer 1 a 1,5 uur in (bommetje). Je begint je wat onwennig te voelen je handen voelen koud en klam aan. En dan veranderd vrij snel je wereld, patronen veranderen, licht wordt feller, je voelt je vrij nuchter maar toch ook weer niet, geluid van ver lijkt dichtbij en andersom en soms neem je vibraties waar (bij hogere dosis (20 a 25 mg 2C-B.HBr). Soms ben je even een half uurtje misselijk, maar je hoeft niet te kotsen ofzo. Meer een gevoel van ik heb te veel gegegeten. Daarna wordt alles heel vredig en rustig. Lage dosisen kunnen afhankelijk van wat, hoeveel en hoe laat je gegeten hebt pas 2 uur later inslaan (en dan nog maar heel geleidelijk). 25 mg sloeg meteen na een uur in (vantevoren een blikje bier of 8 op + een paar glazen). Binnen 15 minuten van aangeschoten naar vrij nuchter. Muren vervaagden en leken mee gespoeld te worden door de wind, iedereen was vrolijk. Mensen op 50 meter afstand leken langs je oor te praten. De fiets werd 2 keer zo lang. Het gevoel ontstond dat je in een soort onderwaterwereld leeft. Een bocht omfietsen lijkt een half uur te duren. Alles word groter en kleiner en lijkt van licht naar donker te gaan. sommige dingen lijken te glinsteren. Je kan voor je gevoel een uur lang naar iets blijven staren terwijl het eigenlijk maar 5 minuten duurt. De duur van de trip varieert van ongeveer 3 uur tot 5 a 6 uur waarna je binnen 0,5 a 1 uur weer compleet nuchter bent en geen kater hebt.

Al met al een van de fijnste drugs die er zijn. Begin met 15 mg en bou langzaam om 1 a 2 mg kan een wereld van verschil zijn. Pas goed op en zorg dat je weet waar je mee bezig bent.

en dat moet anoniem?
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 21:14:
ik raad je doornappel aan (y)

ben je helemaal gestoord ofzo dat je doornappel aanbeveeld :|

dat is wel de meest evil trip die je iemand aan kan doen :yes: 9 van de 10 keer valt die slecht en zit je in een waanzinnige bad trip

en als je eruit komt is het maar de vraag of je er geen psychische problemen aan overhoud...!

dikke afrader aan iedereen om doornappel te nemen!

geloof je me niet zoek maar naar live-reports op de verschillende fora ;)
Waarschuw beheerder
en als je eruit komt is het maar de vraag of je er geen psychische problemen aan overhoud...!

Volgende keer dit zinnetje weglaten en je heb een geloofwaardige reactie...
Maarja, tis wel zo, doornappel is niet bepaald aan te bevelen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endonyx op zaterdag 2 juni 2007 om 22:23:
ben je helemaal gestoord ofzo dat je doornappel aanbeveeld

:D Echt waanzinnig spul ik kan het ook iedereen aanraden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op zondag 3 juni 2007 om 16:04:
:D Echt waanzinnig spul ik kan het ook iedereen aanraden

jij bent gek! ;)
Waarschuw beheerder
ehem ben erg nieuwsgierig schijnt redelijk onschuldig te zijn
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar had tijd terug 25mg de man oraal genomen, was redelijk leuk.. leuk hallicuneren nier geweldig dus we wilden meer en neusaal want je zou meer gaan hallicuneren. Maar had laatst 40mg neusaal genomen... vrijwel geen hallicunatie's???? vaag
Waarschuw beheerder
maar nu nog aan te komen?????????????????
ken het niet en geen mensen die het gebruiken dus??????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m en m op zondag 10 juni 2007 om 03:19:
ken het niet en geen mensen die het gebruiken dus??????????

hehe je vind het ook niet zo snel in de std drugs scene, speed/coke/xtc etc. Word verkocht in hele anderre kringen, zelfde als lsd :)