Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 451123x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
nja, ik haal er redelijk wat, betaal dan n euro
Waarschuw beheerder
zijn 10-12mg idd... 2 ( of 3 als je echt wilt gaan :p ) should do the trick
Waarschuw beheerder
Ben wel wat gewend :P had tijdje geleden 2cb getest op 21mg, pakte ik er 2,5 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 7 augustus 2009 om 08:40:
Probeer een keertje die domperidon ofzo? :)

Dat was gewoon te verkrijgen bij de apotheek/drogist meen ik? Wat is 'n aan te raden dosis? En wanneer kan ik die 't beste innemen?

*voelt zich de "ik ben geen ervaren gebruiker of chemicus en stel veel vragen"-poster* ;P

Uitspraak van Soepoog op vrijdag 7 augustus 2009 om 21:23:
Mijn ervaring is sowiesow dat als je lekker losgaat/danst 90% van de bodyload naar de achtergrond gedrukt wordt. Oke, misschien een keertje flink schijten maar dat is het dan ook.

iets met orthosympathisch <---> parasympathisch zenuwstelsel kan er wel aan ten grondslag liggen.

Ik weet dat 't wel zo werkt, als je er niet aan denkt dan gaat 't op zich wel. Maar toch zo gauw als ik 't voel opkomen, dan kan ik er gewoon niet NIET aan denken. Iets met de werking van mijn geest denk ik, zoek dat maar in 't aan autisme verwante spectrum, in de hoek van Tourette en ADHD. Gelukkig voor mij niet zo heel sterk. In ieder geval niet zo sterk als mijn broertje.

Dat laatste mag je toelichten als je wil, vind 't sowieso interessant om alles te lezen, ook al heeft 't voor mij op dit moment nog geen toegevoegde waarde of nut. :)
donateur
Denk orthosympatisch, Actief zijn en een beetje adrenaline release -> drukt op de pijn.. Maar dat is maar even een snelle korte redenatie, Niels kan wel eens andere gedachtes hebben ;)

Meeting wordt niks geloof ik? :( :S
Waarschuw beheerder
Veel plezier gasten :)
donateur
Geen meeting, ook maar geen prive-meeting gehouden. Volgende keer beter :yes:

Volgende week gratis feestje hier in de buurt..aan de Gaasperplas!

Waarschuw beheerder
Vannacht: Bier, GHB, XTC,MDMA,Ketamine, Wiet, Hasj, 2cb, 2ct7, paddo-thee...
Zoiets!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 9 augustus 2009 om 19:11:
Geen meeting, wel 2C-I.

OKay? Te weinig animo ofzo? :S

Volgende keer maar gewoon weer met een klein vast groepje? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 19:39:

Hoe was het? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zondag 9 augustus 2009 om 19:58:
Uitspraak van Tosca Jose op zondag 9 augustus 2009 om 19:39:

Hoe was het? :9

Ziek!

KutKeta nakt je kop!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 20:17:
KutKeta nakt je kop!

Weet je zeker dat het de Keta was? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 9 augustus 2009 om 00:43:
Maar dat is maar even een snelle korte redenatie, Niels kan wel eens andere gedachtes hebben

Mjah, als ik dan toch indirect wordt uitgenodigt om er eens een ander licht op te werpen... ;p
Als je er ff van uitgaat dat de misselijkheid direct door activatie van bepaalde serotonine-receptoren komt:
Bij lichamelijke activiteit wordt de bloedtoevoer naar je maag/darmstelsel een stuk minder.
Dus minder toevoer van het betreffende 2C'tje, dus minder activatie van serotonine-receptoren = minder misselijkheid.
Andere benadering: misselijkheid zit voor een groot deel 'in je hoofd', dus als je flink beweegt dan vergeet je dat gevoel sneller. :)

Uitspraak van ponx op zondag 9 augustus 2009 om 19:57:
Te weinig animo ofzo?

Te weinig animo, maar wij zaten sowieso al te twijfelen om een privé-tripje te houden.
Wel jammer dat de meeting daarom niet doorging... :S
Volgende keer toch maar een bescheiden clubje veto-rechten geven bij bepalen van de datum.
No offense richting de afhakers, maar die zorgen er wel voor dat er een bepaalde datum wordt gekozen waarop mensen die wél de intentie hebben om er écht bij te zijn niet kunnen. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 10 augustus 2009 om 11:01:
Te weinig animo, maar wij zaten sowieso al te twijfelen om een privé-tripje te houden.
Wel jammer dat de meeting daarom niet doorging...
Volgende keer toch maar een bescheiden clubje veto-rechten geven bij bepalen van de datum.
No offense richting de afhakers, maar die zorgen er wel voor dat er een bepaalde datum wordt gekozen waarop mensen die wél de intentie hebben om er écht bij te zijn niet kunnen.

Ok zonde zeg!
Maar er komen vast genoeg andere mooie gelegenheden om te meeten!
En dan hoop ik er wel bij te kunnen zijn :D

Andere benadering: misselijkheid zit voor een groot deel 'in je hoofd', dus als je flink beweegt dan vergeet je dat gevoel sneller

Ik trek deze theorie - ondanks dat je er veeeeeel meer over weet dan mij - toch in twijfel.
Dat doormiddel van actieve beweging de bloedtoevoer naar je maag en darmstelsel minder wordt klopt inderdaad.
Maar wanneer de 2c-B al werkt; het je maag/darmstelsel al voor grote delen heeft verlaten voor je bloedbanen, moet het niet uitmaken of je beweegt of niet. De 2c-B zit dan al namelijk in je bloed.

Misselijkheid wordt gestuurd vanuit het zogenaamde 'braakcentrum' in je hersenen. Deze staat in contact met het evenwichtsorgaan. Ik geloof best dat tijdens het gebruik van psychedelica dit braakcentrum en daardoor je evenwichtsorgaan dus in 'verwarring' komt. Met als gevolg misselijkheid.

Psychedelica in het algemeen zorgt voor verwarring van verschillende delen in de hersenen.
Geen wonder dat mensen muziek kunnen 'zien', of voelend kunnen 'ruiken'.
Heeft dit alles niet te maken met 'verwarring' in de hersenen/CS als effect van het middel?!

Daarnaast zit misselijkheid.. nogmaals.. In Je Hoofd :)
Die milligrammen poeder die je in je maag hebt zitten, moeten geen misselijkheid kunnen veroorzaken.
Er zijn zelfs mensen die misselijk worden van de Acid...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op maandag 10 augustus 2009 om 13:31:
Ik trek deze theorie - ondanks dat je er veeeeeel meer over weet dan mij - toch in twijfel.
Dat doormiddel van actieve beweging de bloedtoevoer naar je maag en darmstelsel minder wordt klopt inderdaad.
Maar wanneer de 2c-B al werkt; het je maag/darmstelsel al voor grote delen heeft verlaten voor je bloedbanen, moet het niet uitmaken of je beweegt of niet. De 2c-B zit dan al namelijk in je bloed.

Misselijkheid wordt gestuurd vanuit het zogenaamde 'braakcentrum' in je hersenen. Deze staat in contact met het evenwichtsorgaan. Ik geloof best dat tijdens het gebruik van psychedelica dit braakcentrum en daardoor je evenwichtsorgaan dus in 'verwarring' komt. Met als gevolg misselijkheid.

Psychedelica in het algemeen zorgt voor verwarring van verschillende delen in de hersenen.
Geen wonder dat mensen muziek kunnen 'zien', of voelend kunnen 'ruiken'.
Heeft dit alles niet te maken met 'verwarring' in de hersenen/CS als effect van het middel?!

Je hebt helemaal gelijk dat misselijkheid (en vooral het braken zelf) centraal worden aangestuurd.
Maar in het maag/darmstelsel bevinden zich ook receptoren waarop 2C'tjes (mogelijk) aangrijpen, die het misselijke gevoel kunnen veroorzaken.
De 5-HT2B en 5-HT2C receptor sturen de samentrekking van maag en darmen, als dit uit balans wordt gebracht kun je een misselijk gevoel krijgen, last van boeren/scheetjes, opgeblazen gevoel of diarree.
Daarnaast zijn er ook aanwijzingen dat activatie van de 5-HT3 receptor in maag en darmen op een directe manier leidt tot een misselijk gevoel.
Dus als dit de manier is waarop 2C'tjes misselijkheid veroorzaken, dan leidt extra beweging tot verminderde bloedtoevoer naar het maag/darmstelsel en daarmee tot een lagere concentratie 2C'tjes in het maag/darmstelsel.
Hierdoor is er minder sprake van activatie van de bovenstaande receptoren, en dus minder aanleiding tot misselijkheid.
Maar nogmaals: Het is gewoon een theorie, misschien klopt er wel niks van.

Verder geloof ik niet dat psychedelica je evenwichtscentrum in verwarring brengen.
In al mijn trips tot nu toe heb ik nog nooit een duizelig gevoel gehad, dus het lijkt me sterk dat de misselijkheid op die manier ontstaat.
En zoals je zegt: Misselijkheid zit in je hoofd.
Zelfs in nuchtere toestand zijn veel mensen misselijk te maken met plaatjes, filmpjes of vieze verhalen.
Tel daarbij op dat je door gebruik van psychedelica veel vatbaarder bent voor zulke dingen en dat het moeilijker is om je over een bepaald gevoel heen te zetten...

Ach ja, blij dat ik zelf nooit echt last heb van die misselijkheid. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 10 augustus 2009 om 13:52:
Ach ja, blij dat ik zelf nooit echt last heb van die misselijkheid. :lol:

Spreek voor jezelf. ;) Vind 't toch vrij jammerlijk. Nja, gelukkig is 't maar eventjes en tijdelijk. Ik ga sowieso proberen domperidon te regelen vandeweek. :)
Iemand ervaring met dosering daarvan? Hoever voor aanvang van de trip zou ik dat 't beste kunnen innemen? :)
Waarschuw beheerder
2C-B De Gekste! :rot:
Waarschuw beheerder
[,,,]

Achjah, wat de precieze oorzaak ook is... wij hebben het iig niet ;)

Maar interessant verhaal over die 5-HT2 receptoren. Zal absoluut een kern van waarheid in zitten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark85 op maandag 10 augustus 2009 om 17:59:
2C-B De Gekste!

:gaap: Nog nooit 2C-I of 2C-E geprobeerd zeker!? ;)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 10 augustus 2009 om 17:50:
Iemand ervaring met dosering daarvan? Hoever voor aanvang van de trip zou ik dat 't beste kunnen innemen?

Misschien een typisch gevalletje van RTFM!? ;p
Maar ff zonder bijdehand geouwehoer...
Ik zou gewoon beginnen met één tabletje van de laagste dosering (voor het geval er meerdere doseringen zijn).
Tegelijk innemen met je 2C'tje lijkt mij het beste, eventueel je 2C'tje oplossen in water en 10 minuutjes daarna je domperidon pakken.
Zou eventueel kunnen dat je capsule/tablet minder snel oplost doordat domperidon je maag/darmstelsel afremt...zou zonde zijn als je dan die cap uit je skijt moet gaan vissen de volgende ochtend. :lol:
Enneuh, ga niet als een malle extra domperidon slikken indien je toch misselijk wordt, beter dat je dan een nieuwe poging doet en dan 2 of 3 stuks pakt tegelijk met je 2C'tjes. :)

Hou je ons op de hoogte? (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op maandag 10 augustus 2009 om 18:01:
Zal absoluut een kern van waarheid in zitten!

The truth, the whole truth and nothing bút the truth. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op vrijdag 7 augustus 2009 om 23:18:
Wel grappig hoe mensen de stof verschillend kunnen ervaren. Ik had dit gevoel nog lang niet met een hogere dosis en over de dag verspreid maar 2 grapfruits en 3 sneeen brood genuttigd. Maar goed, ook waar mensen met 20 mg 2C-B de grootste lichtspektakels en OEV's ervaren zie ik dit pas verschijnen in mindere maten bij een dubbele dosis,

Nu ben ik goed bekend met 2cb en ook met 2ce/i. Ik moet toch zeggen dat 2ce een compleet andere ervaring is als 2cb hoor. Vind de 2 drugs zelfs niet te vergelijken. En als ik het zo hoor ervaren de meesten toch wel behoorlijke heftige ervaringen met 2ce.
Waarschuw beheerder
Trouwens zelf ook een wazig weekendje achter de rug. Naar de kust getrokken met een tentje met een maat. Zaterdag rond 14u 15mg 2ci. Geen gespace maar wel echt een ongelofelijk lekker en rustig gevoel. Zondag om 13u een stardustje, om 16u nog eentje en rond 20u30 14mg 2ci. Hier hebben we wel zwaar gespaced van de 2ci maar dan vooral met cev's. Was trouwens eindelijk mijn eerste keer X en gadverdomme heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld in mijn hele leven, wist niet eens dat dat in me zat :D En ook heerlijk relaxed, lekker liggen op het strand en zwemmen in de zee was super heerlijk met xtc op. Ben echt wel blij dat mijn eerste p'tje op zo een manier was en niet op een feest want dit was echt super genieten.
Waarschuw beheerder
hee hee mense heb nu al veel van 2cb gehoord wil dat zo graag probere :P maar ken het nergens aan kome dus as iemand van jullie het heeft stuur ff berichtje :respect:
laterss xx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 10 augustus 2009 om 18:06:
Misschien een typisch gevalletje van RTFM!? ;p

Haha, ik denk dat de bijsluiter niks zegt over combineren met drugs voor 'n optimaal effect. En ik dacht, vragen kan geen kwaad, zo alvast 'n paar dagen voor 't feest. Maar ik ben eens wat gaan rondlezen over domperidon en er zitten wat bijwerkingen aan die ik persoonlijk al minder vind. Dus ik doe 't wel zonder, dan maar heeeeeeel vroeg ontbijten. :rot:

Wat gebeurt er trouwens als ik anderhalf uur nadat de eerste cap begint te werken iets zou eten, en vervolgens naderhand nog dat supplementje zou pakken. Word ik dan opnieuw misselijk? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je er ff van uitgaat dat de misselijkheid direct door activatie van bepaalde serotonine-receptoren komt:

Ja daar ging ik ook wel vanuit, het ging meer om het onderdrukken van de misselijkheid door actief te zijn (=dansen) :) dat licht.

Jouw licht is wel heel anders 8) Mooi licht man :D ;)
No offense richting de afhakers, maar die zorgen er wel voor dat er een bepaalde datum wordt gekozen waarop mensen die wél de intentie hebben om er écht bij te zijn niet kunnen. :(

Inderdaad..tot op het laatste moment was er hier de intentie om te gaan, maar als er zaterdagavond/nacht van niemand meer een mailtje is dat ie op de afgesproken plek is, houdt het wel een beetje over :(
(en vooral het braken zelf) centraal worden aangestuurd.

inderdaad, met name het braken zelf wordt centraal aangestuurd, in het braakcentrum. De misselijkheid komt in mindere mate daar tot stand.
Dus als dit de manier is waarop 2C'tjes misselijkheid veroorzaken, dan leidt extra beweging tot verminderde bloedtoevoer naar het maag/darmstelsel en daarmee tot een lagere concentratie 2C'tjes in het maag/darmstelsel.

Hmm oja, tot een verminderde concentratie 2C'tjes in arterieel bloed in het maag/darmstelsel, zo moet het zijn. In het veneuze bloed wordt het op dat moment namelijk nog steeds opgenomen, dus de concentratie daar stijgt of blijft iig nog gelijk. In arterieel bloed zal hde concentratie het zelfde blijven, maar de bloedflow lager door het samenknijpen van de arterioles.

Dus door een lager feitelijk aanbod [verminderde arteriele bloedflow met gelijkblijvende of (door nog in gang zijnde opname nog) stijgende concentratie] 2C's in het arteriele bloed, geldt dan :
Hierdoor is er minder sprake van activatie van de bovenstaande receptoren, en dus minder aanleiding tot misselijkheid.

Maar nogmaals: Het is gewoon een theorie, misschien klopt er wel niks van.

Dat zou allemaal nog wel kunnen, maar alles tezamen is het iig nog wel een doordachte theorie (Y) :)
Verder geloof ik niet dat psychedelica je evenwichtscentrum in verwarring brengen.
In al mijn trips tot nu toe heb ik nog nooit een duizelig gevoel gehad, dus het lijkt me sterk dat de misselijkheid op die manier ontstaat.

Daar twijfel ik idd ook aan, geen idee of er HT receptoren in het labyrinth/evenwichtsorgaan zitten, maar lijkt me sterk dat 2C's daar veel doen. Je wordt idd niet duizelig, iig niet zoals bij alcohol of G, maar het effect van alcohol op het evenwicht komt meer door het effect daarvan op de kleine hersenen (het cerebellum)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 10 augustus 2009 om 17:50:
Ik ga sowieso proberen domperidon te regelen vandeweek. :)
Iemand ervaring met dosering daarvan? Hoever voor aanvang van de trip zou ik dat 't beste kunnen innemen? :)

Begin maar 'ns met 10mg, als je dan nog hevige symptomen hebt neem je nog eens 10mg (en de volgende keer dat je het probeert 20mg ineens). Max 80 (4x20mg) per dag. Bij een lange en aanhoudende trip, met blijvende misselijkheid, zou je dus eventueel een 2e keer 10 of 20mg kunnen nemen.
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 10 augustus 2009 om 18:06:
beter dat je dan een nieuwe poging doet en dan 2 of 3 stuks pakt tegelijk met je 2C'tjes. :)

inderdaad, dus een 2e poging evt. 20mg zoals ik zei.
Uitspraak van DarkBeatz op maandag 10 augustus 2009 om 18:34:
Vind de 2 drugs zelfs niet te vergelijken. En als ik het zo hoor ervaren de meesten toch wel behoorlijke heftige ervaringen met 2ce.

Amaltheus kon zelf de 20mg 2CE die die had in een cappie goed verdragen zei die laatst :)
Uitspraak van DarkBeatz op maandag 10 augustus 2009 om 18:43:
zwemmen in de zee was super heerlijk met xtc op

check, dat moet ik ook nog 'ns proberen :kwijl:
Ben echt wel blij dat mijn eerste p'tje op zo een manier was en niet op een feest want dit was echt super genieten.

Tjie tjieng :D Beter! :D
Waarschuw beheerder
Klopt, ik vind de trip zelf nogal licht. wel lekker enzo maar veel minder visueel als verwacht. Maar misschien kwam dat ook puur door de setting, in het donker 6 uur lang prisonbreak kijken is dan ook niet de meest uitdagende setting. Volgende keer toch overdag, lekker weertje, etc etc etc.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 19:30:
Vind de 2 drugs zelfs niet te vergelijken. En als ik het zo hoor ervaren de meesten toch wel behoorlijke heftige ervaringen met 2ce

Ook al zijn ze aan elkaar verwant en de dosis komt dan ook totaal niet overeen maar was destijds meer in de war van 63 mg 2cb dan van de 20mg 2c-e. Kortom, nog nieuwsgieriger geworden naar het ultieme 2c- spacegevoel.

Was trouwens eindelijk mijn eerste keer X en gadverdomme heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld in mijn hele leven, wist niet eens dat dat in me zat

Whahahahhaa,mooi verwoord!! Nou koester dat moment maar, die eerste ervaringen zullen de mooiste zijn die je ooit zal beleven met Mdma.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amaltheus op maandag 10 augustus 2009 om 20:59:
Maar misschien kwam dat ook puur door de setting, in het donker 6 uur lang prisonbreak kijken is dan ook niet de meest uitdagende setting.

Eh nee...niet echt.Doe er eens wat anders mee (Y) 's avonds kan prima, maarja prison break kijken...kweeniehoor..lijkt me niet echt opschieten voor een ideale trip 8)
Ook al zijn ze aan elkaar verwant en de dosis komt dan ook totaal niet overeen maar was destijds meer in de war van 63 mg 2cb dan van de 20mg 2c-e. Kortom, nog nieuwsgieriger geworden naar het ultieme 2c- spacegevoel.

Je quote de verkeerde nu he..dat schreef ik niet; ik quote het ook.
Kortom, nog nieuwsgieriger geworden naar het ultieme 2c- spacegevoel.

Wat heb je qua T2 en T7 gedaan?
Nou koester dat moment maar, die eerste ervaringen zullen de mooiste zijn die je ooit zal beleven met Mdma.

Very true :) Met 2C's vind ik het bijna keer op keer weer mooie momenten .. slechts zelden wat minder vette of aangename trips. Of moeilijke trips so to say.
het ultieme 2c- spacegevoel.

is haast religieus! Heb me met wat 2C's, lachgas en poppers een aantal keer zo gelukszalig gevoeld..dat je er haast religieus van zou worden :lol: helaas voor die zondagslui, it won't happen to me :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 21:42:
Heb me met wat 2C's, lachgas en pop

oe!!!! dat moet ik zeker eens proberen, niet dat ik het zo met zondagen hebt maar kan me enigsinds voorstellen wat je bedoeld!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 21:42:
Je quote de verkeerde nu he..dat schreef ik niet

i now, was ff te lui om naar boven te scrollen :ROFLOL:
Wat heb je qua T2 en T7 gedaan?

Helemaal nog niets!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amaltheus op maandag 10 augustus 2009 om 21:50:
oe!!!! dat moet ik zeker eens proberen, niet dat ik het zo met zondagen hebt maar kan me enigsinds voorstellen wat je bedoeld!

2C erin, snufje poppers..en aansluitend je ballon...zo warm en gelukzalig...te prachtig :9
Uitspraak van Amaltheus op maandag 10 augustus 2009 om 21:50:
Helemaal nog niets!!

Owww misschien dat die beter uitpakken bij je. 30mg T2 (Y) of 25 T7 :lol: dat lijkt me een mooie dosis voor jou. Een ander zou ik toch wat minder aanraden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 19:30:
Begin maar 'ns met 10mg, als je dan nog hevige symptomen hebt neem je nog eens 10mg (en de volgende keer dat je het probeert 20mg ineens). Max 80 (4x20mg) per dag. Bij een lange en aanhoudende trip, met blijvende misselijkheid, zou je dus eventueel een 2e keer 10 of 20mg kunnen nemen.

Nah, ik probeer 't zonder. Heb over wat bijwerkingen gelezen en laat 't liever voor wat 't is, omdat 't niet nodig is. Ga me wel redden. Vraag me alleen af of ik met 't supplementje niet opnieuw bodyload ga ervaren. Of misselijkheid.. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 22:07:
2C erin, snufje poppers..en aansluitend je ballon...zo warm en gelukzalig...te prachtig :9

Niks meer aan doen :D lsd/2cb combi is ook erg relax (A) zeker als je dan lekker aanvult met ballonnetje en/of poppers :D

Persoonlijk vind ik 2cb ook heerlijk op een zonnige afterparty in een zomerse setting met lekkere muziek erbij, gewoon lekker je gedachten laten gaan! Heerlijk ;)
Waarschuw beheerder
Zijn er hier nog mensen die een tripje plannen bij de kometenregen? Is hier wel het plan, nu nog even 2cb regelen xD
Waarschuw beheerder
die witte 2cb met 2cb logo die zijn 2,50 ps
en als je als begin dosis 2 neemt dan heb je gegarandeerd een beste trip(Y)
Waarschuw beheerder
Nog even een kort vraagje, stel ik doe straks 2cb (20-30mg), en ik wil morgenavond weer 2cb doen (zelfde dosis of iets meer), maakt dit erg veel uit? Ik weet namelijk nagenoeg niks over bijnemen met 2cb, behalve dat het verlengt / ietsje heftiger wordt maar ik weet niet hoe het zit met gewenning..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op dinsdag 11 augustus 2009 om 12:39:
Ik weet namelijk nagenoeg niks over bijnemen met 2cb, behalve dat het verlengt / ietsje heftiger wordt maar ik weet niet hoe het zit met gewenning..

Je zult waarschijnlijk wel wat last hebben van gewenning, maar hoe je dat het beste kunt aanpakken daar kan niemand je echt advies over geven.
Zul je zelf moeten proberen, zou op mijn gevoel iets zeggen van vandaag 25 mg en dan morgen 35 mg bijv.
Wel beetje karig dat je geen andere drugs in huis hebt waar je je mee kunt vermaken... ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 11 augustus 2009 om 12:48:
Je zult waarschijnlijk wel wat last hebben van gewenning, maar hoe je dat het beste kunt aanpakken daar kan niemand je echt advies over geven.
Zul je zelf moeten proberen, zou op mijn gevoel iets zeggen van vandaag 25 mg en dan morgen 35 mg bijv.
Wel beetje karig dat je geen andere drugs in huis hebt waar je je mee kunt vermaken... ;P

Dat heb ik toch niet gezegd :p denk dat mijn voorraadje wel wat beter is dan de meesten hier :P
Waarschuw beheerder
Guys, kennen jullie de rode 2c-B pilletjes die nu in omloop zijn?
Hoeveelheid?

Kersjes of Mickey Mouse... het logo is vrij onduidelijk ^.^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 10 augustus 2009 om 22:21:
Vraag me alleen af of ik met 't supplementje niet opnieuw bodyload ga ervaren. Of misselijkheid..

hehehehe, er is één remedie... dat is gewoon kappen met die troep ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op dinsdag 11 augustus 2009 om 13:37:
er is één remedie... dat is gewoon kappen met die troep

Typisch een geval van 'de kuur is erger dan de kwaal'... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 11 augustus 2009 om 13:14:
Zin in 'n wedstrijdje!? :[ ;P

Ik zeg ook: dan de meesten hier :P zit inmiddels in de trein met 2cbtje achter mn kiezen, ik vind het wel erg mooi allemaal :p wel druk (dat lijkt iig zo :P) maar erg gaaf xD Mn voorraadje is nu iig wel weer groter :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op dinsdag 11 augustus 2009 om 12:59:
Dat heb ik toch niet gezegd denk dat mijn voorraadje wel wat beter is dan de meesten hier

zou dat inderdaad hier niet al te hard roepen whahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 10 augustus 2009 om 22:07:
Owww misschien dat die beter uitpakken bij je. 30mg T2 of 25 T7 dat lijkt me een mooie dosis voor jou.

Lijkt me inderdaad wel wat maar was je met de T7 niet halve, hetzij driekwart dag onder de pannen?!?!
Vooralsnog wil ik eerst die E en I verder ontdekken en tevens ook de combi met C. Moet natuurlijk die T2 en T7 ook wel tegenkomen ;)