Als je er ff van uitgaat dat de misselijkheid direct door activatie van bepaalde serotonine-receptoren komt:
Ja daar ging ik ook wel vanuit, het ging meer om het onderdrukken van de misselijkheid door actief te zijn (=dansen)

dat licht.
Jouw licht is wel heel anders

Mooi licht man
No offense richting de afhakers, maar die zorgen er wel voor dat er een bepaalde datum wordt gekozen waarop mensen die wél de intentie hebben om er écht bij te zijn niet kunnen. 
Inderdaad..tot op het laatste moment was er hier de intentie om te gaan, maar als er zaterdagavond/nacht van niemand meer een mailtje is dat ie op de afgesproken plek is, houdt het wel een beetje over
(en vooral het braken zelf) centraal worden aangestuurd.
inderdaad, met name het braken zelf wordt centraal aangestuurd, in het braakcentrum. De misselijkheid komt in mindere mate daar tot stand.
Dus als dit de manier is waarop 2C'tjes misselijkheid veroorzaken, dan leidt extra beweging tot verminderde bloedtoevoer naar het maag/darmstelsel en daarmee tot een lagere concentratie 2C'tjes in het maag/darmstelsel.
Hmm oja, tot een verminderde concentratie 2C'tjes in arterieel bloed in het maag/darmstelsel, zo moet het zijn. In het veneuze bloed wordt het op dat moment namelijk nog steeds opgenomen, dus de concentratie daar stijgt of blijft iig nog gelijk. In arterieel bloed zal hde concentratie het zelfde blijven, maar de bloedflow lager door het samenknijpen van de arterioles.
Dus door een lager feitelijk aanbod [verminderde arteriele bloedflow met gelijkblijvende of (door nog in gang zijnde opname nog) stijgende concentratie] 2C's in het arteriele bloed, geldt dan :
Hierdoor is er minder sprake van activatie van de bovenstaande receptoren, en dus minder aanleiding tot misselijkheid.
Maar nogmaals: Het is gewoon een theorie, misschien klopt er wel niks van.
Dat zou allemaal nog wel kunnen, maar alles tezamen is het iig nog wel een doordachte theorie
Verder geloof ik niet dat psychedelica je evenwichtscentrum in verwarring brengen.
In al mijn trips tot nu toe heb ik nog nooit een duizelig gevoel gehad, dus het lijkt me sterk dat de misselijkheid op die manier ontstaat.
Daar twijfel ik idd ook aan, geen idee of er HT receptoren in het labyrinth/evenwichtsorgaan zitten, maar lijkt me sterk dat 2C's daar veel doen. Je wordt idd niet duizelig, iig niet zoals bij alcohol of G, maar het effect van alcohol op het evenwicht komt meer door het effect daarvan op de kleine hersenen (het cerebellum)
Ik ga sowieso proberen domperidon te regelen vandeweek. 
Iemand ervaring met dosering daarvan? Hoever voor aanvang van de trip zou ik dat 't beste kunnen innemen? 
Begin maar 'ns met 10mg, als je dan nog hevige symptomen hebt neem je nog eens 10mg (en de volgende keer dat je het probeert 20mg ineens). Max 80 (4x20mg) per dag. Bij een lange en aanhoudende trip, met blijvende misselijkheid, zou je dus eventueel een 2e keer 10 of 20mg kunnen nemen.
beter dat je dan een nieuwe poging doet en dan 2 of 3 stuks pakt tegelijk met je 2C'tjes. 
inderdaad, dus een 2e poging evt. 20mg zoals ik zei.
Vind de 2 drugs zelfs niet te vergelijken. En als ik het zo hoor ervaren de meesten toch wel behoorlijke heftige ervaringen met 2ce.
Amaltheus kon zelf de 20mg 2CE die die had in een cappie goed verdragen zei die laatst
zwemmen in de zee was super heerlijk met xtc op
check, dat moet ik ook nog 'ns proberen
Ben echt wel blij dat mijn eerste p'tje op zo een manier was en niet op een feest want dit was echt super genieten.
Tjie tjieng

Beter!