Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 456696x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf de laatste halve capsule nu alweer 2 uur geleden ingenomen.
Om half 8 dus een hele en om half 9 een halve.

Nog steeds een licht gevoel in mijn hoofd. Een beetje zoals een pil die niet wil inslaan zeg maar.
In het begin van de avond had ik ook misselijkheids-vlagen. Nu niet meer.
Waarschuw beheerder
da's best jammer ja...zeker als je je vrienden helemaal uit hun plaat ziet gaan.
Waarschuw beheerder
Ach het is wel leuk om het gelul van Yogiman aan te horen :)
Waarschuw beheerder
Volgende keer misschien beter :)
Waarschuw beheerder
idd, kan me wel voorstellen. Iedere keer blijft toch een verrassing hoe het uitpakt. Of lekker spacen op Schulz, flink van het padje af met miniloque en lekker knallen met Decibel '08. Of weer zo'n bui hebben om MA eens ....... lol dat heeft geen uitleg nodig...:roflol:

Waarschuw beheerder
alles hiervoor goed gelezen.
Uitspraak van Lempaute op zaterdag 13 juni 2009 om 22:23:
Ik geloof dat wij capsules hebben van 15mg

zelf afgevuld ? of van die kant en klaar caps ?
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 13 juni 2009 om 22:33:
Hoop voor je dat ie nog opkomt, tis echt geniaal spul.

Mijn eerste keer begon ook pas toen ik weer thuis was en in bed lag. (ws pas na een uurtje of 8. ;)
Had toen 18 mg op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 13 juni 2009 om 23:01:
Of lekker spacen op Schulz,

nav vorige week ben ik goed gaan zoeken en heb ze gevonden !
Ad Visser, superclean dreammachine pt 1 en pt 2 :respect:
Waarschuw beheerder
heftig he, vooral die freeflight op deel 2 DAMN, ben elke keer behoorlijk diep weg. met B is het helemaal feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juni 2009 om 23:01:
Mijn eerste keer begon ook pas toen ik weer thuis was en in bed lag. (ws pas na een uurtje of 8.
Had toen 18 mg op.

heel raar idd, bij mij en een vriend pas 5 uur later ofzo (35mg) en net op dat moment moesten we nog helemaal naar huis rijden.
die draken langs de weg waren leuk, maar het was stom om nog te gaan rijden ookal is 2C-B heel goed te sturen. maarja rijd ook geen hond om half 3 snachts.
Waarschuw beheerder
2C-I en 4-FMP best lekkere combinatie. (Y)

Alleen die dorst en moeite met eten is beetje :/.
Maar bewaren voor de feestjes waar je net dat beetje extra kunt gebruiken. :)

Als het goed is eind volgende week wat 2C-C binnen.
Benieuwd of dat ook een blijvertje wordt... ;)

Tijd om nog een extra tukkie te machen, später! :bye:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
2de Keer 2-CB eigenlijk de eerste keer eigenlijk niks gemerkt dus die reken ik eigenlijk niet mee.
Deze keer gewoon in de thuis setting waardoor het meer bewust ervaren kan worden dan tijdens het uitgaan (vorige setting).
Begon op een gegeven moment wat op te komen met vlagen van misselijkheid met een wat dizzy gevoel. Voel ik nou wat, voel ik niks. Maar even naar de lamp kijken of die wat doet. Nee die staat nog gewoon stil. Hmmm zal het dan de Caipirinha zijn die ik voel. Nou weet het niet, laten we maar gewoon even "Gooische vrouwen in de bijstand" verder kijken.
Daar begon het eigenlijk mee, een heen en weer geslinger tussen voel ik wel wat of voel ik niks.
Op een gegeven moment begonnen de lamp en de gordijnen een beetje te golven en de schaduwen begonnen in elkaar over te lopen en patroontjes te vormen.
Ook voelde ik me behoorlijk melig. Mijn vriendin merkte echter nog niks. En ik maar melig lopen doen. Kon om van alles lachen, vond alles leuk. Voelde me ook gewoon grappig. Niet in de zin van 'ik ben leuk' maar ik voelde me grappig. Lastig te omschrijven.... Maar even gaan douchen... Ook daar gingen de tegeltjes een beetje golvend op en neer. Nog altijd merkte mijn vriendin niks, en ik de grootste schik... Maar ja vriendin was nog nuchter dus helemaal jezelf laten gaan kon ik ook weer niet.
Na ruim 2 uur begon mijn vriendin ook wat te merken, begon met misselijkheid, maar samen ook lachkicks gehad om werkelijk niks. Zei tegen haar "zal je eens een levensvraag stellen" dat alleen al wekte de nodige hilariteit op. Laat staat het daadwerkelijk uitspreken van die vraag, terwijl ik niets meer wilde zeggen dan "waarom lach je nu eigenlijk"
Om dit zo achteraf op te schrijven is best droog, maar op het moment zelf echt samen de grootste schik om gehad. Dat is denk ik ook hetgeen wat ze bedoelen met wat te vergelijken is met de MDMA-rush.
Daarna werd het voor haar meer een gevoel van lekker de ogen dicht doen en een sensatie van kleuren en patronen, eigen lichaam wat vervloeid in de patronen die ze ziet met haar ogen dicht.
Als ik voor mezelf spreek verdween het euforistische gevoel (helaas...) en bleef het alleen nog maar bij wat visuals van patronen en ademen van voorwerpen en hun omgeving. Het happy gevoel was weg. De visuals waren leuk, maar ik miste een beetje het gevoel van in het begin. Gewoon een gevoel van geestelijk helemaal nuchter zijn maar nog wel visuals zien. Ook gewoon trek hebben, idee te hebben wel gewoon ook eten te kunnen gaan koken, maar toch het niet nuchter zijn van de visuals.

Daarom ook dit verslag maar gaan schrijven eigenlijk. Omdat ik me te nuchter voel om me mee te kunnen laten voeren met de visuals maar ze nog wel heb en eigenlijk dus ook niet goed weet wat ik er op dit moment nog mee aan moet. Wil ik dat het ophoud? Wil ik dat het doorgaat? Merk wel dat de dingen om me heen nu ook rustiger worden, patronen in de lamp en gordijnen die ik eerder zag zijn er nog wel maar het is allemaal wat rustiger geworden. Dit zal wel de 'coming down' zijn :)

Had trouwens ruim 1,5 tablet van die 21mg, witte 2cb tabletjes op.

Al met al een leuke ervaring om het zo eens thuis te doen, met als hoogtepunt het samen gewoon de grootste schik hebben om eigenlijk helemaal niks.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 00:13:
Uitspraak van LuuksaFles op zaterdag 13 juni 2009 om 23:01:
Mijn eerste keer begon ook pas toen ik weer thuis was en in bed lag. (ws pas na een uurtje of 8.
Had toen 18 mg op.

heel raar idd, bij mij en een vriend pas 5 uur later ofzo (35mg) en net op dat moment moesten we nog helemaal naar huis rijden.

daarom is nasaal gunstig want dan werkt het gewoon binnen 5 minuten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 14 juni 2009 om 18:32:
daarom is nasaal gunstig want dan werkt het gewoon binnen 5 minuten

of gewoon intraveneus injecteren, instant rush! Alles heeft zo zijn voor en nadelen laten we maar zeggen.
Denk dat je met je nasale tripje ook na 1 1/2 uur weer staat te koekeloeren van "Damn, nu alweer voorbij?! "
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb laatst een keer een beetje 2cb gesnoven
man, de sterkste speed is er niks bij, de tering e
was gelijk de laatste keer denk ik:p

vond het effect veel minder relaxt als oraal
maar goed wou het ff een keer proberen:p

het effect houd inderdaad veel minder lang aan, het is wel een stuk intenser
maar op een of andere manier vond ik het veel minder trippend
ik was gewoon van de kaart en dat was het eigenlijk wel:p
nah snuiven niks voor mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whehe ik snoof mijn 2-cb eigenlijk altijd.. Weet ook niet waarom maar vind snuiven altijd wel iets hebben, dat het er meteen inkickt zeg maar.
Brand inderdaad wel echt als de tierelier!
Snapte hier er eerst ookal niks van dat mensen 10 mg te licht vonden voor een normale trip.. Als je 10mg snuift ben je best wel aant trippen hoor :)
Waarschuw beheerder
ja als je het snuift wel, maar als je het oraal neemt is 10 mg veel te weinig
maar ik vind het eigenlijk maar gaar dat het meteen werkt
vind het veel chiller als het langzaam opbouwt, dan kan ik er veel beter van genieten
dan kom ik ook steeds in verschillende fases van mijn trip, je maakt gewoon veel meer shit mee:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zaterdag weer lekker gespaced op technorm XL(L)
+- 25 mgtjes 2ceebeetjes en n blauwe misudriehoek...
echt heeeeeeeeerlijk gespaced op michel de hey, radio slave, speedy j en deetron!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 00:13:
die draken langs de weg waren leuk, maar het was stom om nog te gaan rijden ookal is 2C-B heel goed te sturen. maarja rijd ook geen hond om half 3 snachts.

Hier rijden ook om half 3 's middags geen honden op de weg. :x
laatste aanpassing

Werkzaam bij Hardblast Events
Waarschuw beheerder
hoe doen jullie t op een feestje, eerste 2cb en dan xtc
of andersom?

de vorige keer hadden we mdma, dan kan wel een beetje tussendoor
maar pilletje komt er bij mij wat harder in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
xtc en daarna 2cb, andersom is het niet echt leuk, stelt niet veel voor
donateur
Eerst 2C-I en dan 2C-E, garant voor 20 uur spacen..met misschien een uurtje of anderhalf dat de I nog zwakjes of bijna niet meer aanwezig was : O :| :)
Waarschuw beheerder
Gisteren voor de eerste keer 2ci. Moeilijk te beschrijven was dat, behoorlijk veel energie, muziek klonk mooier, geen visuele effecten maar wel wat euforisch. Wel last van wat body load in de vorm van mn maag maar dat heb ik wel vaker (was ook niet op heel lege maag). Al bij al erg leuk, en zeker leuk op een feest denk ik maar dan neem ik het toch wel 2u voordat ik ga ofzo zodat die maaglast grotendeels weg is. Waren caps van 18mg zelf gevuld trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 16 juni 2009 om 11:36:
dan neem ik het toch wel 2u voordat ik ga ofzo zodat die maaglast grotendeels weg is

Bodyload zit grotendeels in je hoofd en níet in je lichaam.
Dus beter train je jezelf erop om de bodyload te blokkeren, zeker met de alom aanwezige, harde muziek op een feest moet dat best goed te doen zijn voor een vriendelijk stofje als 2C-I.
Verder paar glazen drinken bij inname van je 2C-I, bij voorkeur de capsule openbreken en in een glas water gooien en dat naar binnen gieten.
Wordt het sneller en beter verdeeld opgenomen waarmee je de kans op misselijkheid verkleind. (Y)
Op lege maag is ook niet chill, dan krijg je misschien 2C-I in je darmen en kun je daar weer last van krijgen.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 16 juni 2009 om 00:21:
garant voor 20 uur spacen

Doseringen en innameschema AUB. ;)

Kort reportje zaterdag:
10:30 = Inname 85 mg 4-FMP en 19 mg 2C-I
11:15 = Eerste effecten merkbaar, voel me beetje hyper en supervrolijk. Minimaal 50 caps aan drugs in mijn tas die zéér grondig wordt doorzocht door de security maar ik maak me nergens druk om. En terecht: Onze breedgeschouderde vriend ontdekt geen zaken die niet door de beugel kunnen en wenst me een prettig feestje.
11:30-14:00 = 4-FMP zorgt duidelijk voor dopaminerge effecten. Ben de hele tijd 'bezig' met dingen, kan me moeilijk op één plek houden en genieten van de muziek. Niet als storend ervaren, maar achteraf toch zonde om veel tijd kwijt te zijn met zoeken van mensen op een terrein van nauwelijks 100 bij 100 meter, alleen maar om te weten waar ze uithangen. :rot:
14:00-18:30 = Muziek klapt er lekker in. Tony Rohr is held van de middag, wat een godenset zet deze man weg. Funktion One is echt geluidskwaliteit van orgasmisch niveau. Ogen dicht en genieten. Closed eyed visuals zijn fucking hilarisch: Heel leger Captain Jack-achtige chickies in legerpakje die op de climax keihard losgaan. Bijna zonde om mijn ogen open te doen, haha.
18:30 = Na lang wikken en wegen supplementje gedropt (50 mg 4-FMP en 8 mg 2C-I). Hiermee verplicht ik mezelf tot de after, ben even bang dat het gaat leiden tot amfetamine-achtige toestanden aangezien de totale dosering 4-FMP nu bijna 140 mg is.
19:30 = Supplementje klapt er duidelijk in. MDMA-achtige euforie gecombineerd met een lichte lulkick. Gelukkig houdt de 2C-I een beetje intelligentie in het geheel, dus mijn lulkick leidt achteraf terugdenkend niet tot nutteloze gesprekken of het aardig vinden van mensen die eigenlijk skraal zijn.
20:30 = Meest goddelijke gevoel op aarde ooit, met uitzondering van totale lichamelijke orgasmische gevoelens op LSD, maar aangezien die vaak heel twitchy zijn en niet constant is dit toch net wat lekkerder. Echt een dikke MDMA-rush (extra 4-FMP grijpt duidelijk ook serotonerg aan, yeah babt!) en 2C-I zorgt voor heerlijke gedachten en relativering van mijn gelukkige gevoelens. Wat een lekkere combinatie is dit op dit moment, hoewel ik zeer duidelijk besef (op het moment zelf) dat ik dus eigenlijk mijn eerste dosering verneukt heb omdat het gevoel toen anders was...
Vanaf 21:00 tot 23:05 = Secret Cinema sluit af, en hoe! Wat een rauw beukwerk... Samen met wat bekenden uit de Utrechtse technoscene is het linksvoor hardcore! We breken gezamenlijk de hele tent af, godverdomme! Minutenlang springen met vuisten in de lucht, voor de speakers hangen tot de climax komt. Elkaar stevig om de schouders pakken als de climax er eindelijk is en fucking hard losgaan. Dit had ik echt even nodig na de redelijk teleurstellende dag op FYM.

Day after: Moeite met eten, dopaminedorst en droge bek... Beetje kut, aangezien ik dit niet meer gewend ben want sinds Oktober alleen LSD en 2C'tjes gepakt.

Conclusie: Zeker een combinatie met potentie, even uitvogelen of de MDMA-achtige rush kwam door de combinatie van 85 en 50 mg 4-FMP of dat het een andere oorzaak had. In ieder geval bewaar ik deze combinatie zelf alleen voor de grote knalfeesten, zeker een fucking lekker gevoel maar op alleen 2C-I doe ik het ook goed en de brakke day after is toch wel groot minpunt als je psychedelisch feesten gewend bent.

Daarnaast wil ik iedereen uitnodigen om deze combinatie wat verder te onderzoeken!
Qua werkingsduur combineren 2C-I en 4-FMP in ieder geval magnifiek. :)
Zelf ben ik ook wel benieuwd naar de combi van 2C-C en 4-FMP, omdat 2C-C heel euforisch schijnt te zijn en 4-FMP je lekker wakker houdt.

Oh jah: Check allemaal je mailbox, voor de meetingpeople! (Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Klinkt als een heftige trip, hoe lang heb je last gehad van een kater?
Ik hoor dat 4-FMP katers nogal slopend zijn en een paar dagen aanhouden namelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 16 juni 2009 om 18:41:
Klinkt als een heftige trip, hoe lang heb je last gehad van een kater?

Mwah, was voor mijn gevoel niet echt een kater.
Kon alleen niet echt makkelijk eten en had veel last van dorst.
Verder voelde ik me gewoon helemaal toppie, boel beetje opgeruimd thuis en wat dingen voor school gefixt.

Kan me er vrij weinig bij voorstellen dat een normale 4-FMP kater dagenlang zou duren.
Heb je het uit first-hand ervaringen of uit reports?
Ben wel benieuwd om wat voor doseringen dat ging...
Bij doseringen van 250+ mg op één dag kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Maar dan heb je gewoon weinig verstand van de drug zelf, mjah...beetje algemene situatie voor de meeste gebruikers helaas. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 16 juni 2009 om 16:11:
Bodyload zit grotendeels in je hoofd en níet in je lichaam.

volgens mij is het een combinatie van beide.. 2cb accentueert bepaalde gevoelens in je lichaam, dingen voelen veel intenser, dus zou je bijvoorbeeld een klein beetje een opgeblazen gevoel hebben in je buik dan zou je dit normaal gesproken niet eens merken en aan gewend zijn maar met 2cb valt het ineens op en merk je het wel..
ik denk als je lichaam echt 100% 'neutraal' is qua onprettige gevoelens dat je ook met 2cb geen bodyload hebt.. ik heb zelf eigenlijk nooit zon last van bodyload dus weet niet zeker of ik gelijk heb maar de bodyload DIE ik heb, is wel om deze reden.. vaak beetje gevoel dat ik moet poepen amar als ik dat dan probeer dan lukt het ook meestal (vaak wel redelijk dun btw :P dus denk dat het ook wel beetje voor dunne zorgt en dus ook voor het gevoel dat je moet poepen) maar dan ben ik er ook vanaf...
Waarschuw beheerder
Daarnaast wil ik iedereen uitnodigen om deze combinatie wat verder te onderzoeken!
Qua werkingsduur combineren 2C-I en 4-FMP in ieder geval magnifiek.
Zelf ben ik ook wel benieuwd naar de combi van 2C-C en 4-FMP, omdat 2C-C heel euforisch schijnt te zijn en 4-FMP je lekker wakker houdt.

klinkt goed :yes: 4-FMP zat dat niet ook in die Flux potjes die je eerder bij de smartshop kon krijgen?? had zo'n flux 1 keer gehad en heb hele nacht neit geslapen en de volgende dag had ik nog tot 6 uur savonds grote pupillen.. snapte er nix van dat heb ik normaal alleen met amfetamine.. terwijl ik de avond zelf nog niet eens zó hard ging maar het werkte gewoon knetterlang
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mjah, maar dat van dat poepen is waarschijnlijk (ik weet het eigenlijk wel zeker :P) geen echte bodyload.
Je darmen zitten namelijk vol met receptoren waarop 2C'tjes aangrijpen, en dat zorgt dan voor extra beweging van de spiertjes in je darmen.
Daardoor word je skijt dun, omdat het eten sneller door je darm glijdt en er dus minder tijd is om vocht aan te onttrekken in de dikke darm.
Dus juist jouw voorbeeld is nou net wél direct een gevolg van activiteit van de 2C'tjes in je lichaam. ;)

Volgens mij zijn we het verder trouwens wel met elkaar eens: Bodyload zit grotendeels in je hoofd. (Y)
Waarschuw beheerder
omdat 2C-C heel euforisch schijnt te zijn

MMM, klinkt lekker, dan ben ik gelijk benieuwd naar de combi met 2CI!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op dinsdag 16 juni 2009 om 21:28:
dan ben ik gelijk benieuwd naar de combi met 2CI

Heb je inmiddels al een lekkere (volwaardige) 2C-I ervaring gehad dan? ;)
Die eerste keer was een beetje light, toch?

Mjah, zit hier vies hard te twijfelen wat ik voor AwakeFest zal uitzoeken...
Misschien maar gewoon een dobbelsteentje opgooien. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 16 juni 2009 om 21:36:

Gewoon aan de lsd gaan joh ;):P! En dan lekker heel de dag buiten genieten :cheer:
Waarschuw beheerder
Heb je inmiddels al een lekkere (volwaardige) 2C-I ervaring gehad dan?

als ik zeg dat ik nog steeds geen weegschaal hebt, dan zegt dat denk ik wel genoeg!
Waarschuw beheerder
Mjah, LSD is wel een optie, dat sowieso. :D
Maar ben bang dat ik me dan misschien wat te veel ga bezighouden met m'n meisje die de dag daarop voor 2 weken naar Kreta vliegt...
Zo jammer dat ze niet ff mee kon komen naar AwakeFest, maar ja...andere verplichtingen en beetje kut om zo hard naar de kloten te gaan dag voordat je in 't vliegtuig stapt. :P
donateur
Doseringen en innameschema AUB. ;)

11:30 glas grapefruitsap, ciabatta's met roomkaas en zalm
14:20 15-16mg 2C-I
16:00 effecten zeker voelbaar, flowed lekker rustig
17:45 eten onder invloed, had alleen wat mijn persoonlijke smaak betreft niet de beste maaltijd uitgekozen, bleek achteraf.
20:30-20:33 bungeejump @ 2C-I, incredible release of adrenaline
21:30 Lekkere swirl (ijs)
21:45 227mg Methylone, 2C-I werkt ook nog
23:00 einde Defqon
23:30 trein
00:25 thuis, 2C-I werkt nog een beetje. Douchen.
01:15 preparing 2C-E capsules
01:40 18mg 2C-E
03:00 tot s'morgens intense trip op 2C-E & N2O.
12:00 trippartners verlaten huis, 2C-E nog steeds redelijk heftig merkbaar, onrustig in bed, niet echt slapen
18:00 werken

2C-E in het kort :
Bij ons allen aanwezige bodyload, zwaar gevoel op de maag, geen duidelijke misselijkheid bij mij. 50% gezelschap (4 ) moest wel eenmalig spugen (@ 21 en 18mg). Doet al met al sterk denken aan de eerste trip op 2C-E (19mg). 2C-E is niet een van de meest vriendelijke 2C-tjes, hard, meedogenloos, edgy, genadeloos, niet te onderdrukken, als de man met de hamer, respect afdwingend, balls against the wall, niet om mee te spotten, niet om zonder handschoenen aan te pakken. Niet voor onervaren mensen, niet voor mensen die niet met bodyload kunnen omgaan. Potent. Niet de favoriet van de 6 geprobeerde, maar wel goed om eens ervaren te hebben. Hopelijk in lichtere doseringen 15-16mg oid, minder bodyload, dat zullen we de volgende keer ondervinden. Maar eerst zijn er weer andere aan de beurt :):P

Nou ja heel euforisch vind ik wel meevallen eigenlijk, iig bij 20mg was ik daar niet erg van onder de indruk. Misschien dat het bij een hogere dosis bij mij een meer euforisch effect zal hebben, dat vind ik de volgende keer wel uit :)
Misschien maar gewoon een dobbelsteentje opgooien. :D

Dat kan inderdaad. Had zelf ook moeite wat te nemen als after na Defqon. Iets potents leek wel geschikt. Ik had alleen even beter naar de duur van werking kunnen kijken :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 16 juni 2009 om 22:00:
Nou ja heel euforisch vind ik wel meevallen eigenlijk, iig bij 20mg was ik daar niet erg van onder de indruk.

Vergelijk je het dan met MDMA of met de euforie van de andere 2C'tjes?
Misschien overdreef ik ook een beetje door 'heel euforisch' te zeggen.
Maar net zoals Stefan denk ik dat 2C-C een leuke diepgang aan de langerwerkende 2C'tjes zou kunnen geven.
Al zeg ik dit zonder het zelf geprobeerd te hebben, het is dus meer een gevoel... :)

Kut ik moet nog koken... :rot:
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 16 juni 2009 om 22:13:
Vergelijk je het dan met MDMA

Niet met MDMA natuurlijk, dat kan nooit een eerlijke vergelijking zijn. Dus met andere 2C-tjes.

Misschien overdreef ik ook een beetje door 'heel euforisch' te zeggen.

Uhuh.

Het is misschien idd een leuke toevoeging aan een ander 2C-tje inderdaad, kortwerkend bovenop langwerkend. Bij een deftige dosis 2C-E iig niet nodig, daar heb je niks anders bij nodig. NOu ja..wat slagroompatronen is wel vermakelijk :lol: maar zelfs drank laat ik daarop staan.

Kut ik moet nog koken... :rot:

In principe heb ik ook nog niet warm gegeten, maarja..sla maar keertje over.. wel broodjes gegeten op werk. Net komkommer en nu aan de toetjes. Vind het wel best zo :lol:
Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig hoeveel miligram er in ronde oranje kroontjes zit met breuklijn op de achterkant?

na 1 aleen lachkick verder niets.

pas na 2.5 lichte visuele effecten.

laatst 2 stuks van 21 miligram gehad. heerlijk. alles golfde op en neer.

overal helder licht terwijl de verlichting uitstond en ook als lichten uitgingen nog 3 tot 5 secondes een gloed zien.

plus als je naar 1 punt keek en iemand liep voorbij zag je een waas achter iemand aan. heerlijk spul:)

een van de weinige gabbers die ervan geniet om het op n feest te doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 juni 2009 om 09:46:
Ik weet dat grapefruits en grapefruitsap met 'n HOOP medicijnen problemen opleveren omdat 't de werking versterkt.

Emiel kennende was dat precies waar hij op uit was door het drinken van dat grapefruitsap. ;)
Of het verstandig is, is een tweede.
Maar ook voor de meeste medicijnen geldt dat de invloed van één glaasje grapefruitsap vaak te verwaarlozen is.
Gaat dan meer om mensen die elke dag grapefruitsap drinken of een hele grapefruit wegwerken op zondagochtend ofzo.
Het versterkt trouwens niet de werking, maar het vertraagt de afbraak.
Dat heeft natuurlijk ook een sterkere werking bij eenzelfde dosis tot gevolg, maar het zorgt er ook voor dat je die effecten langer voelt omdat het stofje langer in je bloed aanwezig is. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [EGB] Paul op dinsdag 16 juni 2009 om 22:49:
weet iemand toevallig hoeveel miligram er in ronde oranje kroontjes zit met breuklijn op de achterkant?

7 tot 9 mg

Weet iemand misschien dan wat er te doen is aan dat volle, en misselijke gevoel in de maag na het nemen van 2cb?

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 juni 2009 om 09:46:
omdat 't de werking versterkt.

En dat noem je een probleem? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op woensdag 17 juni 2009 om 09:58:
Weet iemand misschien dan wat er te doen is aan dat volle, en misselijke gevoel in de maag na het nemen van 2cb?

Heeft te maken dat 2cb de receptoren in je buik ook prikkelen, en is volgens mij weinig aan te doen. Ik dacht of puur nemen (zodat het sneller oplost) maar voor de rest dacht ik niet veels te veel te eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 17 juni 2009 om 09:54:
Dat heeft natuurlijk ook een sterkere werking bij eenzelfde dosis tot gevolg, maar het zorgt er ook voor dat je die effecten langer voelt omdat het stofje langer in je bloed aanwezig is. :)

Hmm, min of meer hetzelfde effect met betrekking tot gebruik maar dan op 'n andere manier. Vertragen is beter dan versterken iig. ;) Maar dat je 't weg krijgt. Ik vind 't niet te zuipen. :/

Uitspraak van Tinus Traanplaat op woensdag 17 juni 2009 om 09:58:
En dat noem je een probleem? :P

Ik weet liever precies hoeveel ik pak, dan dat ik risico's zou nemen door dingen te combineren die een onvoorspelbare of licht onvoorspelbare uitwerking kunnen hebben. Dus ja, dat noem ik 'n probleem. ;)
Waarschuw beheerder
van de week me 2c-i gekregen.
en gelijk maar effe die 250 mg in 12 porties gedeeld.
die avond gelijk 1 portie genomen voor de test.

superspul!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 17 juni 2009 om 13:02:
en gelijk maar effe die 250 mg in 12 porties gedeeld.

dan zit je op een gemiddelde van 20mg, als je dat met de hand verdeeld zullen er uitschieters tot de 25mg zitten. Lekker stevig :P

@Niels
Leuk reportje man! Dat 4FMP klinkt niet slecht als ik het zo lees.

Klopt het dat 2C-tjes de darmperistaltiek beinvloeden ja? Zou een hoop verklaren :)

Oh en BTW Funktion one is idd de shit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soepoog op woensdag 17 juni 2009 om 14:28:
als je dat met de hand verdeeld zullen er uitschieters tot de 25mg zitten. Lekker stevig :P

Misschien wel heftiger nog. ;) Maar ik neem aan dat 't met 'n weegschaal is gedaan?

Oh en BTW Funktion one is idd de shit!

Kan me de eerste keer Funktion One in de Poema nog wel herinneren. Zelfs met oordopjes, in die chillout ruimte, zo'n 20 meter achter de speakers had ik last van hoofdpijn. :9
Waarschuw beheerder
als je dat met de hand verdeeld zullen er uitschieters tot de 25mg zitten. Lekker stevig

ik had natuurlijk wel effe het grootste hoopje gepakt.
was de eerste x dus dan wil ik ook graag weten wat ik in huis heb.
lekker spul.goed met het koppie erbij maar wel lekkere visueele effecten.
later door naar de lachkicks.heb niet kunnen slapen maar nou vind ik dat nou niet echt een probleem.:no: