Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 457431x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 13:43:
En 't gaat om 2C-I.

is toch hetzelfde gevoel, alleen 2c-I houd langer aan.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 12:25:
Een vriendin van mij raadde 't af op basis van haar ervaring met 2C-B, maar ik denk niet echt dat 't vergelijkbaar is. En uiteindelijk blijft 't toch altijd 'n persoonlijk iets.

gewoon doen en schijt hebben wat mensen je allemaal aanraden (Y)
je weet het zelf zo te zien toch wel beter, want mensen hier ook zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 10 juni 2009 om 13:49:
is toch hetzelfde gevoel, alleen 2c-I houd langer aan.

Toch niet net hetzelfde hoor.
Ik raad je aan eerst het thuis te doen, maar met de kantekening erbij dat je op 13mg wat een lichte dosis is normaal zeker niet te hard gaat gaan en vast wel te doen is op een feest. Ik geef er alleen geen garantie bij, het is altijd beter eerst te doen in een vertrouwde omgeving.
Waarschuw beheerder
is toch hetzelfde gevoel, alleen 2c-I houd langer aan

:no:

Die capsule van jou is qua dosering sowieso 100% geschikt om op een feest te pakken.
Enige twijfelpuntje vind ik de kans op bodyload...
Ik heb zelf gemerkt dat ik op FYM door een vrij lichte bodyload toch moeilijk in de groove kon komen.
Aangezien ik toch flink wat ervaring met 2C'tjes etc heb, denk ik daarom dat je een first-time bodyload slecht trekt op een feest.
Truc met bodyload is om het te negeren, er totaal niet aan te denken en je aandacht compleet op iets anders te richten.
Maar als het je eerste keer is dan is dat, zelfs met een deskundige sitter, toch ff lastig om onder de knie te krijgen.

Dussss advies: Pak hem gewoon lekker thuis, het is nog ruim tweeënhalve week tot AwakeFest dus moet wel lukken toch?

je weet het zelf zo te zien toch wel beter, want mensen hier ook zeggen.

Klinkt net alsof je vindt dat hij als een betweter alles beter weet ofzo?
Vind ik wel meevallen, het is sowieso al 100 keer ter sprake komen dat 2C-B en 2C-I totaal anders aanvoelen, dus alleen maar goed dat hij aangeeft dat 2C-B proberen misschien niet de beste optie is omdat het hier om 2C-I gaat. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 10 juni 2009 om 13:58:
Ik raad je aan eerst het thuis te doen, maar met de kantekening erbij dat je op 13mg wat een lichte dosis is normaal zeker niet te hard gaat gaan en vast wel te doen is op een feest. Ik geef er alleen geen garantie bij, het is altijd beter eerst te doen in een vertrouwde omgeving.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 13:59:
dus alleen maar goed dat hij aangeeft dat 2C-B proberen misschien niet de beste optie is omdat het hier om 2C-I gaat.

zei het meer om de reactie die boven jou quote staat ;)
er word hier herhaaldelijk aangegeven dat je het gewoon eerst thuis in vertrouwde omgeving moet proberen. Wat mij ook verstandig lijkt, maar goed. als hij blijft herhalen dat het voor iedereen anders is, moet hij het gewoon pakken op 'n feest, als het een kut feest word omdat je er niet op reageert zoals mensen hier zeggen, is het zonde van je geld :lol:
Waarschuw beheerder
Die capsule van jou is qua dosering sowieso 100% geschikt om op een feest te pakken.

iedereen reageert anders op bepaalde drugs..
wat de meeste mensen een party drug vinden, vind ik een hel op een feest..
ik kan niet feesten met xtc/mdma. ik word helemaal onrustig, en vind het alles behalve leuk op 'n feest. Dat bedoel ik er eigenlijk mee...

ik zou het ook gewoon op thuis eerst 'n keertje testen, zodat je weet waar je aantoe bent, en niet voor verrassingen komt te staan op 'n feest :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 13:43:
En 't gaat om 2C-I.

ja snap ik
maar dan heb je iig in grote lijnen een idee van wat je kunt verwachten
het geeft misschien niet hetzelfde effect maar het is wel in dezelfde categorie te plaatsen als je begrijpt wat ik bedoel:p
net zoals mensen meestal wat ervaring opdoen met paddo's/2cb voordat ze flink aan de acid gaan

en ik zei 2cb omdat het wat bekender is en imo fijner om te pakken op een normaal avondje ivm tijdsduur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf gemerkt dat ik op FYM door een vrij lichte bodyload toch moeilijk in de groove kon komen.
Aangezien ik toch flink wat ervaring met 2C'tjes etc heb, denk ik daarom dat je een first-time bodyload slecht trekt op een feest.

met bodyload bedoel je toch misselijkheid etc?
krijg je daar over het algemeen sneller last van met 2ci?
want zelf heb ik er tot nu toe nog nooit last van gehad met 2cb (die ene x 2ci btw ook niet)
vind het zelf juist altijd opmerkelijk dat ik nooit last van mijn maag krijg terwijl ik dat met xtc toch wel redelijk snel heb
alleen de laatste tijd hoor ik zoveel mensen over de bodyload praten:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 10 juni 2009 om 14:15:
want zelf heb ik er tot nu toe nog nooit last van gehad met 2cb (die ene x 2ci btw ook niet)
vind het zelf juist altijd opmerkelijk dat ik nooit last van mijn maag terwijl ik dat met xtc toch wel redelijk snel heb

met 2cb kreeg ik het wel elke keer toen hij net insloeg.. en toen ik er teveel van had gepakt ging ik over me nek, en was ik helemaal de weg kwijt :|

met xtc daarintegen heb ik nooit last van mijn maag...
Waarschuw beheerder
donateur
alleen de laatste tijd hoor ik veel mensen over bodyload

't Is net 'n modetrend. ;)

Ik ga 't gewoon binnenkort maar 'ns proberen, als 't bevalt dan snel maar 'n capsule regelen voor Awakefest. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 14:22:
Ik ga 't gewoon binnenkort maar 'ns proberen, als 't bevalt dan snel maar 'n capsule regelen voor Awakefest.

mja dat lijkt me het beste inderdaad
have fun;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op woensdag 10 juni 2009 om 14:24:
mja dat lijkt me het beste inderdaad
have fun;)

Jullie horen 't vrijdag. 8)
Waarschuw beheerder
krijg je daar over het algemeen sneller last van met 2ci?

Ik heb het (bijna) nooit met 2C-I, en als ik het heb is het meer het gevoel dat ik een scheet moet laten. :lol:
Maar op FYM had ik 21 mg 2C-T-7 achter de kiezen, die staat ook bekend om de wat heftigere bodyload.
Was nog steeds geen ramp, gewoon beetje het idee dat ik zou moeten kotsen, zonder me écht misselijk te voelen ofzo.
Toch kon ik daardoor niet in de flow komen, mede ook doordat het de hele tijd pendelen tussen Planet en Rockit was...

Zaterdag (Soenda): 75 mg 4-FMP met 18 mg 2C-I, 's avonds wellicht supplementje van 50 mg 4-FMP en 10 mg 2C-I.
(After duurt tot 07:00 hè, dan krijg je dat :P)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 14:28:
Jullie horen 't vrijdag.

Goed zo! (Y)

Beter regel je 100 capsules voor AwakeFest, kun je 90 nieuwe vrienden maken! (en 9 mensen een kutavond bezorgen :[ ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 14:49:
Beter regel je 100 capsules voor AwakeFest, kun je 90 nieuwe vrienden maken! (en 9 mensen een kutavond bezorgen :[ ;))

Ik weet niet hoeveel mijn leverancier kan leveren, maar da's 'n beetje veel van 't goede niet dan? :P
Waarschuw beheerder
Ik heb het (bijna) nooit met 2C-I, en als ik het heb is het meer het gevoel dat ik een scheet moet laten.
Maar op FYM had ik 21 mg 2C-T-7 achter de kiezen, die staat ook bekend om de wat heftigere bodyload.
Was nog steeds geen ramp, gewoon beetje het idee dat ik zou moeten kotsen, zonder me écht misselijk te voelen ofzo.
Toch kon ik daardoor niet in de flow komen, mede ook doordat het de hele tijd pendelen tussen Planet en Rockit was...

ah oke vandaar
btw is dat een aanrader voor op awakefest
om er nog een capsule met 4-fmp bij te nemen
of is 2ci van zich zelf al oppeppend genoeg?

merk de laatste tijd dat ik te vaak wil/moet gaan zitten op party's:/
vermaak me dan ook goed, maar goed, ik wil knallen:p
Waarschuw beheerder
of methylone ofzo
dat geeft toch ongeveer hetzelfde effect?

ben namelijk ook nog opzoek naar iets om savonds te gebruiken als mijn trip een beetje afneemt
zat te denken aan xtc maar daar word ik meestal best moe van
Waarschuw beheerder
en als ik het heb is het meer het gevoel dat ik een scheet moet laten

LOL! heel bekend. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 10 juni 2009 om 15:04:
of methylone ofzo
dat geeft toch ongeveer hetzelfde effect?

ben namelijk ook nog opzoek naar iets om savonds te gebruiken als mijn trip een beetje afneemt
zat te denken aan xtc maar daar word ik meestal best moe van

Zit trouwens met dezelfde vraag omtrent 4-FMP & Methylone, kan beide krijgen aan volgens mij aardige prijzen (4-fmp is wel duurder). Maar heb geen idee wat de meerwaarde en downsides zijn. En de andere topics erover, nou ja daar word zoveel in onzin ook verteld tegenover hier :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 10 juni 2009 om 16:12:
En de andere topics erover, nou ja daar word zoveel in onzin ook verteld tegenover hier :p

Dat viel me laatst idd nog op. Dat hier meer de ervaringsdeskundigen, genieters en farmaceuten zitten. In ieder geval de farmaceuten. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 10 juni 2009 om 15:02:
om er nog een capsule met 4-fmp bij te nemen
of is 2ci van zich zelf al oppeppend genoeg?

Ik vind zelf 2C-I oppeppend genoeg, maar als je al moe bent vóór je het pakt dan is het een ander verhaal.
Je hebt zeg maar continue energie, hoewel je lichamelijke vermoeidheid uiteindelijk wel gaat voelen.
Meestal ga ik op een avond van 23:00 tot 07:00 in totaal een half uurtje chillen.
Maar dat is op grote feesten vaak hartstikke gezellig, en kwestie van ff chillen als er geen interessante namen aan het draaien zijn. :)

Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 10 juni 2009 om 16:12:
aardige prijzen

Strooi eens wat getalletjes rond, kan ik je in ieder geval vertellen of het aardige prijzen zijn. :)

De combi 2C-I met methylone:
Ik ben hier al 3 keer fucking hard op uitgegleden.
Zo gauw de methylone uit is gewerkt is het weg euforie en ook geen vrolijk gevoel meer.
Met moeite kan ik dan nog een beetje genieten van de muziek, maar veel down-achtige gedachten enzo.
Denk dat het ligt aan het opraken van de serotonine ofzo, in ieder geval is het een combi waar je een feest mee kunt verneuken.

2C-I en 4-FMP heb ik nog niet geprobeerd, maar heb maandag en dinsdag wel aan de losse 4-FMP gezeten.
Vond het heerlijk spul, op 75 en 85 mg een lichte euforie, kon me lekker concentreren op één ding en ging wat dieper in op de muziek.
In combinatie met 2C-I verwacht ik dus een nog opgewekter gevoel en nog intensere beleving van de muziek.
Nadelen van 4-FMP: De dopaminedorst en je kunt er flink lang niet van slapen.
(Werkingsduur is wel vergelijkbaar met 20+ mg 2C-I, maar wou het toch ff vermelden :))
Verder heb ik totaal geen kater gehad na mijn 4-FMP dagjes.

4-FMP zou je kunnen pakken als je trip afneemt, alleen hou er rekening mee dat je met gemak 10 uur niet kunt slapen.
Dus een goede afterparty is wel essentieel dan. ;)
Methylone als afterdrug na 2C-I is ook wel te doen, alleen het is weel een stofje waar je meer van naar de kloten gaat.
Ben ik zelf niet zo'n fan van; ben juist met de 2C'tjes begonnen omdat ik dan de volgende dag zo fris als een hoentje ben. (Y)
In ieder geval werkt 4-FMP meer op je dopamine en heeft daarom een veel oppeppendere werking dan methylone.
Methylone heeft bijna zelfde effect als MDMA, dus als je van XTC moe wordt dan kun je dat met methylone ook heel goed hebben.
Methylone werkt trouwens wel enigszins op je dopamine, maar denk toch dat je beter voor een <100 mg 4-FMP kunt gaan.

Zo, was weer een leerzame post. :D
donateur
het is sowieso al 100 keer ter sprake komen dat 2C-B en 2C-I totaal anders aanvoelen

Nou nou..totaal anders is ook wel vergezocht. Iets anders. Maar niet worlds apart. Wel is het verstandig voor je het op een feest probeert te kijken of je die dosis idd wel prettig vind. Maar 13mg moet kunnen. Een 2cb-tje pakken is op zich niet zo'n gek advies, je kunt vast wennen aan wat het met je doet. Een gelijke capsule (dus 13mg 2C-I) 'voorproeven' is ook geen slecht idee.

alleen de laatste tijd hoor ik zoveel mensen over de bodyload praten:O

het is haast een hype :lol:, overrated imo.

Bodyload hier alleen 1x op hoge dosis 2CB gehad, en de eerste keer 2C-E (19mg) en 2CT7 (22mg) daarbuiten tijdens andere 2C-B trips, noch met 2C- C,I,T2,T7 er last van gehad. Is echt een persoonlijke aangelegenheid, de een heeft daar nou eenmaal meer last van dan de ander. Gelukkig overkomt het mij iig weinig meer.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 17:37:
De combi 2C-I met methylone:
Ik ben hier al 3 keer fucking hard op uitgegleden.
Zo gauw de methylone uit is gewerkt is het weg euforie en ook geen vrolijk gevoel meer.
Met moeite kan ik dan nog een beetje genieten van de muziek, maar veel down-achtige gedachten enzo.
Denk dat het ligt aan het opraken van de serotonine ofzo, in ieder geval is het een combi waar je een feest mee kunt verneuken.

Hmm ik vond het 3x een lekkere combi, waarvan 1x met wat (15mg) 2CB en 1x met wat T7 (6mg) dacht ik :/ :vaag: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 17:37:
Strooi eens wat getalletjes rond, kan ik je in ieder geval vertellen of het aardige prijzen zijn.

22euro de gram Methylone en 35euro voor 4-fmp

Iemand van jullie wat trouwens wat meer weet over:

bk-MBDB (Butylone)
DPT (Dipropyltryptamine)
MDPV (Methylenedioxypyrovalerone)
4-MMC (Mephedrone)
laatste aanpassing
donateur
DPT werkte bij mij niet de eerste keer..

Met de andere geen ervaring. MDPV en Mephedrone moeten wel aardig oppeppend spul zijn naar wat ik er in het kort over heb gelezen tripreports/e.a.

Maar 't zijn geen 2C'tjes joh :lol: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 juni 2009 om 18:23:
overrated imo

Nogal makkelijk om te zeggen als je er zelf nooit last van hebt. :/
HIV is ook overrated etc. ;)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 juni 2009 om 18:23:
Nou nou..totaal anders is ook wel vergezocht.

Ik vind de overeenkomst tussen 2C-B en 2C-I ongeveer net zo groot als tussen MDMA en 2C-B.
Maar omdat het allebei leden zijn van de 2C-familie, zijn mensen altijd geneigd om te denken dat het hetzelfde is etc.
Ben met je eens dat een keertje 2C-B wel een tipje van de sluier kan oplichten over hoe je 2C-I ervaart.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 16:23:
farmaceuten

:cheer:
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 juni 2009 om 20:41:
Nogal makkelijk om te zeggen als je er zelf nooit last van hebt. :/

Ik baseer het ook niet alleen op mezelf, veel maken zich er veel te druk om en uiteindelijk hebben er weinig echt last van. Maar goed, geen zin om hier een hele discussie over te gaan houden..het is inderdaad makkelijk om te zeggen als je er zelf BIJNA nooit last van hebt. Maar het is wel een beetje sneu gespreksonderwerp iedere pagina van dit topic..aan het worden. Niemand bladert eens een pagina terug..zie steeds dezelfde vragen beantwoord worden. Maar goeddddd.

:cheer:

HIV is ook overrated etc. ;)

true. Daarom spot men er al mee, alsin: hiv hiv hurray. :| Anywayyyy

Ik vind de overeenkomst tussen 2C-B en 2C-I ongeveer net zo groot als tussen MDMA en 2C-B.

Tja en ik vind hem groter :) Dat I-tje ipv dat Br-tje maakt niet zoveel verschil als het verschil tussen hoe 2C-B en MDMA in elkaar zitten én werken. Maar goed, als je je [edit:] (mind-)setting er naar maakt is het heel anders ;) (Y)
Ben met je eens dat een keertje 2C-B wel een tipje van de sluier kan oplichten over hoe je 2C-I ervaart.

Zeker, daarom :)
Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 10 juni 2009 om 19:45:
Dat weet ik wel, tis gewoon allemaal spul wat ik nou kan krijgen :p

Ook wel als ik er moeite voor doe ;) :P

Open er aparte topics voor ;P
Enne, inhoudelijk op je vraag ingaand mbt DPT, PM maar, heb wel wat ervaringsinfo voor je erover :)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 10 juni 2009 om 16:23:
In ieder geval de farmaceuten. ;)

Ja zoiets..en die twee termen daarvoor ook zeker ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 juni 2009 om 22:18:
Druk druk druk, maar dat had ik wel gezien

de "master" is terug. Heeft hem goed gedaan, dat uitstapje.
Uitsluitend uitgeruste teksten weer hier gelukkig.
donateur
Het heeft sowieso goed gedaan..veel beter dan onder invloed van goedwerkende 2CT2 de zon zien opkomen van 240m hoogte (och ja 't zijn maar heuveltjes) in de verte..als een rode bal...wordt het niet :D Tja dat geeft wel wat energie :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 22:26:
Uitsluitend uitgeruste teksten weer hier gelukkig.

Druk druk druk klinkt nou niet echt uitgerust of wel? ;P

Anyway, nog veel te regelen voor ik maandag weer aan de studie duik voor 12 weken :| beetje haastwerk hier en daar deze dagen, maar ga het haastwerk wel rustig aan doen, volg je hem? :D

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit het met de meeting eigenlijk? datumprikker is nog weinig ingevuld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 01:15:
datumprikker is nog weinig ingevuld..

Vind je?
Volgens mij hebben 21 van de 28 mensen hem ingevuld.
Als ik tijd heb, maak ik deze week ff een mailtje naar de hele groep.

Komt allemaal goed dus. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ok dat scheelt, ik heb dan naar de oude gekeken, via de link in mijn mail, misschien moet ik het refreshen:p
Waarschuw beheerder
ik snap echt niet wat jullie dr nou zo leuk aan vinden,
laatst had m'n maat 2cb gehaald,

wij allebei eentje genome, uurtje later nog steeds niks.
hadde we gelezen dat snuiven beter werkt
3 kwatier met die capsule in m'n neus gezeten, nog steeds niks

kope we dus nooit meer
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
zoek een leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Roy op donderdag 11 juni 2009 om 19:19:

wij allebei eentje genome, uurtje later nog steeds niks.
hadde we gelezen dat snuiven beter werkt
3 kwatier met die capsule in m'n neus gezeten, nog steeds niks

kope we dus nooit meer

stop gewoon met drugsgebruiken
bij jou werkt toch niks
scheelt je ook weer wat geld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Roy op donderdag 11 juni 2009 om 19:19:

Misschien is die maat van je wel flink genaaid en had je iets van...paracetamol ofzo ?!?!?!
Dat er enkele vrouwen zijn die er bijna niets van voelen is redelijk bekend maar als je dat spul door je neus jast had je op zijn minst flink moeten klagen van de pijn in je neus, dus niets voelen gaat nie echt op...:lol:

Enfin, het was jou mindere ervaring, ben blij dat er mensen zijn die er wel vreselijk van kunnen genieten......(tis dat ik weer standby heb anders.....gne gne gne..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op donderdag 11 juni 2009 om 20:12:
Misschien is die maat van je wel flink genaaid en had je iets van...paracetamol ofzo ?!?!?!
Dat er enkele vrouwen zijn die er bijna niets van voelen is redelijk bekend maar als je dat spul door je neus jast had je op zijn minst flink moeten klagen van de pijn in je neus, dus niets voelen gaat nie echt op...:lol:

Enfin, het was jou mindere ervaring, ben blij dat er mensen zijn die er wel vreselijk van kunnen genieten......(tis dat ik weer standby heb anders.....gne gne gne..)

Jij vind het helemaal geweldig he :P
Waarschuw beheerder
Zeker , voornamelijk omdat je lekker van de kaart kan zijn en de volgende dag weer superscherp kunt functioneren. Andere middeltjes zijn op zijn tijd ook geweldig hoor maar de 2C staat toch echt wel bovenaan...
Waarschuw beheerder
lol lees nu eigenlijk pas wat er staat WHAHAHAHAHHA. Ja dat werkt toch ook nie man!!
Kan je hem beter in je hol stoppen...!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zat er geen bijsluiter bij dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Lalalaaa, capsule van 13 mg gepakt om 19.00, gegeten om 17.00. Voelde pas bodyload vanaf 21.45/22.00, compleet niet te vergelijken met MDMA. Heel vaag, ik ben er nog niet over uit of ik dit op een feest zou willen proberen of niet.

Had er volgens mij ook andere dingen van verwacht.. :P Wilde even 'n update plaatsen voor wie 't wil lezen, verder uhm.. Nja, kijk maar eventjes.. :9 Ik zie 't morgen wel weer! :roflol:
Waarschuw beheerder
vet een live tripreport. Hoe is het met de lachkicks? ben je alleen of met een maat? 2CI had je toch he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 12 juni 2009 om 00:17:
Lalalaaa, capsule van 13 mg gepakt om 19.00, gegeten om 17.00. Voelde pas bodyload vanaf 21.45/22.00, compleet niet te vergelijken met MDMA. Heel vaag, ik ben er nog niet over uit of ik dit op een feest zou willen proberen of niet.

Had er volgens mij ook andere dingen van verwacht.. :P Wilde even 'n update plaatsen voor wie 't wil lezen, verder uhm.. Nja, kijk maar eventjes.. :9 Ik zie 't morgen wel weer! :roflol:

13mg is volgens mij ook niet genoeg om echt te trippen, ik had pilletjes van 21mg en die waren geniaal :p Ennuh, ik vind het supervet bij het uitgaan xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op vrijdag 12 juni 2009 om 00:27:
13mg is volgens mij ook niet genoeg om echt te trippen, ik had pilletjes van 21mg en die waren geniaal Ennuh, ik vind het supervet bij het uitgaan xD

gaat over 2ci niet over 2cb