Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 458450x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op maandag 1 juni 2009 om 00:28:
Maar ik merk wel dat wanneer ik iemand écht iets duidelijk wil maken, ik het wel moeilijk vind om duidelijk aan te geven wat ik bedoel/wil zeggen.

Ik had juist dat ik heel eerlijk/gevat dingen kon zeggen. Nog net niet op een lullige manier hehe dus kreeg dr gelukkig geen ruzie van. Gewoon sommige mensen even goed op hun plaats zetten wanneer dat even echt nodig was :P Normaal ben ik nooit op zo'n directe manier assertief dus daar keek ik wel van op..
Voelde me wel heel snel aangevallen. Als mensen een opmerking maakten waar naar mijn idee een puntje van kritiek op mezelf in zat, dan ging ik meteen in de verdediging en op een beetje agressieve toon vragen van: en wat bedoel je daar eigenlijk mee?!... Nee oke dan is het goed'. Als ik pas weer het idee had dat iemand niet wat tegen mij had was het weer oke en kon ik het van me afzetten :S
En heel snel erg ongerust/bezorgd worden om iemand, viel me ook op..
Maar zijn dat allemaal dingen die je op de één of andere manier iets kan sturen? Dat je daar wat relaxter mee omgaat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeeej :D
morgen weer 2C-I :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zaterdag eens 2C-I gedaan voor het eerst.
om 20.30 17 mgr cap.
tijdens "dit was het nieuws" leken de hoofden wel 3D en kwamen lichtjes uit de tv!?.
je voelde dat er wat spannends ging gebeuren.
+3 uur werd mijn meisje zo misselijk dat de maaginhoud de toilet in ging (heeft ze bij bijna alle geestverruimende middelen)
tv kijken leek wat af te leiden dus besloten we maar in de loungebank buiten te kruipen met ons dekbed.
man daar begon ik kleuren te zien (denken?) en +4 was mijn meisje eindelijk minder misselijk.
ik vloog door gedachten. Ik veranderde zelfs voor me gevoel in de I-tunes visuals, zo diep ging ik in de muziek (best of 15 years superclub).
Die gedachten leken soms uren te duren maar in werkelijkheid enkele minuten.
Afwisselend euforisch (vergelijkbaar met MDMA) maar ook weer meditatief. Momenten dat ik heel druk kletste en flauwe woordspellingen maakte..
Ook het waus gevoel terwijl ik met mijn Nespresso een kleine espresso zette.
Dit was te bizar die werking van die geweldige machine......zoveel smaak en aroma in een klein kopje...
+4.5 lagen we volledig in onze eigen gedachten we plaatste wel opmerkingen van voel je dit of zie je dat. maar geen diepzinnige gesprekken zoals we met MDMA hebben.
na +8 uur besloten we de schitterende sterrenhemel in te ruilen voor ons bed,
daar nog enkele uren in een toestand tussen slapen en spacen, dit mocht voor mij wel ophouden ik wilde nu echt slapen.

gisteren nog een paar keer ingedut op het strand en nu een heerlijke nacht geslapen.

Het was een boeiende belevenis toch wel meer space dan ik verwacht had, ook de lichamelijke druk (zweten klapperkaak en soms spastische trekjes in je lichaam) had ik niet verwacht.
Ik denk niet dat ik 2C-I tijdens een feestje aangenaam zou vinden, maar was ook de allereerste keer.
Ook had ik meer ineteractie met mijn vriendin verwacht zoals met MDMA daar kun je echt uren lang gesprekken mee hebben, nu wat het wat individueel.
Al met al een ervaring die ik niet had willen missen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 1 juni 2009 om 07:46:
Het was een boeiende belevenis toch wel meer space dan ik verwacht had, ook de lichamelijke druk (zweten klapperkaak en soms spastische trekjes in je lichaam) had ik niet verwacht.
Ik denk niet dat ik 2C-I tijdens een feestje aangenaam zou vinden, maar was ook de allereerste keer.
Ook had ik meer ineteractie met mijn vriendin verwacht zoals met MDMA daar kun je echt uren lang gesprekken mee hebben, nu wat het wat individueel.

Waarschijnlijk dat die interactie met je vriendin de volgende keer al beter zal gaan.
Heb zelf in ieder geval wel heel erg een stijgende lijn in dat soort zaken.
En ook de ervaring op een feestje...totaal andere wereld waarin je dan zit.
In een parkje met 2C-I voel ik me heerlijk chill, urenlang in het zonnetje liggen en beetje genieten van de natuur.
Op een feest sta ik 8 uur lang te springen en te dansen als een malle, moet er niet aan denken om dan in het gras te moeten liggen. ;)

Die lichamelijke druk verdwijnt voor mijn gevoel ook steeds meer, maar hoor ook wel mensen die het elke keer hebben.
Is ook vooral hoe je ermee omgaat: Vaak als je er gewoon niet bij stilstaat en je aandacht op andere dingen richt, dat die lichamelijke dingen vanzelf verdwijnen.
Het zit toch vaak in je hoofd en niet in je lichaam zelf, zeg maar. :)
Eventueel zou je voor het voeren van goede gesprekken misschien ietsje lager qua dosering gaan zitten, 12 tot 14 mg ofzo.
Is toch dat het visuele en spacende sneller afleid bij wat hogere dosering, hoewel ik zaterdag zelf op 22 mg hartstikke relaxte gesprekken heb gevoerd (ook met nuchtere mensen) maar dat is dan weer de ervaring die een rol speelt waarschijnlijk.

Mooi om te horen dat de mening over 2C-I toch elke keer weer positief is. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marilyn op maandag 1 juni 2009 om 02:36:
Ik had juist dat ik heel eerlijk/gevat dingen kon zeggen. Nog net niet op een lullige manier hehe dus kreeg dr gelukkig geen ruzie van. Gewoon sommige mensen even goed op hun plaats zetten wanneer dat even echt nodig was Normaal ben ik nooit op zo'n directe manier assertief dus daar keek ik wel van op..

Ik denk dat er een verschil is tussen 'gevat' reageren, en diepe gesprekken voeren tijdens de trip. :)
Het gevat reageren herken ik ook heel erg... juist tijdens een trip kom je met de mooiste woord spelingen en kan je op iedere situatie heel gevat/grappig/leuk reageren. Maar juist in de diepe/filosofische gesprekken vind ik het moeilijk om duidelijk te maken wat ik wil zeggen.

Begrijp je het nog? :9 Noujah, het is ook nie zo interressant ;)

Voelde me wel heel snel aangevallen

Ikzelf herken dit helemaal niet. Wellicht ook omdat ik altijd trip met mensen wie ik vertrouw, en waarvan ik op voorhand al weet dat ze het niet zo bedoelen.
Wel kan ik ieder woord wat gezegd worden nogmaals analyseren in mijn hoofd... bedenkend wat hij/zij er nou precies mee bedoeld. Een beetje verwarrend.

En heel snel erg ongerust/bezorgd worden om iemand, viel me ook op..
Maar zijn dat allemaal dingen die je op de één of andere manier iets kan sturen? Dat je daar wat relaxter mee omgaat?

Dit alles zit natuurlijk ook deels in jezelf. Je kan er vanuit gaan dat wanneer je in het dagelijks leven snel ongerust wordt, dit tijdens je trip versterkt wordt. Uiteindelijk kan je dit allemaal meer gaan sturen en relativeren naarmate je meer tript inderdaad!

Wat Kontra-Indication al beschrijft... het switchen tussen de space-modus en nuchter-modus gaat dan veel makkelijker.
Door ervaring kan je bepaalde zaken loslaten, die je normaal dwars kunnen zitten.

Voorbeeld: Afgelopen keer op de paddo's kwam ik erachter dat mijn bed nog opgemaakt moest worden... ik kan me voorstellen dat wanneer ik dit tijdens één van de eerste trips had bedacht, ik mezelf helemaal ongerust zou maken. (Paddo, mindfuck) Ik wil immers wel lekker kunnen slapen wanneer ik klaar ben met de trip!
Deze keer 'switchte' ik van de space-modus naar nuchter-modus en had even mijn bed opgemaakt, waarna ik daarna weer kon spacen.

In één van mijn eerste trips had me dit noooit gelukt!

Met andere woorden, ja! Trips kan je sturen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 1 juni 2009 om 11:26:
Mooi om te horen dat de mening over 2C-I toch elke keer weer positief is.

Inderdaad. Ik heb nog nooit verhalen gehoord over 'bad' gaan o.i.d. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op maandag 1 juni 2009 om 11:28:
Ik denk dat er een verschil is tussen 'gevat' reageren, en diepe gesprekken voeren tijdens de trip.
Het gevat reageren herken ik ook heel erg... juist tijdens een trip kom je met de mooiste woord spelingen en kan je op iedere situatie heel gevat/grappig/leuk reageren. Maar juist in de diepe/filosofische gesprekken vind ik het moeilijk om duidelijk te maken wat ik wil zeggen.

Begrijp je het nog? Noujah, het is ook nie zo interressant

haha ik heb echt precies hetzelfde
maak continu de droogste opmerkingen enzo
maar als het wat meer diepgaand moet kom ik totaal nier meer uit mijn woorden en lijkt het net alsof ik een of andere wazig lulverhaal dat helemaal nergens op slaat aan het vertellen ben
Waarschuw beheerder
^ Gelukkig ben ik niet de enige! :D

Echt zo typisch.. dan zit je midden in een verhaal, en voel je aan dat je de grip aan het verliezen bent.
Uiteindelijk val je stil... en kan je niet meer duidelijk maken wat je wilt zeggen :9
Waarschuw beheerder
Hehe vind ook dat sommige dingen opeens zo logisch en makkelijk lijken.
Bijv het snoertje van mn oordopjes die helemaal in de knup zat. Die heb ik zo relaxt en rustig uit elkaar zitten halen, normaal zou ik daar géén geduld voor hebben :lol: En die draadjes voelden opeens ook zo bijzonder :lol:
Douchen is trouwens ook zo lekker met 2C-I op :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha ja, hoe meer ik erover praat hoe onduidelijker het word
en je hebt dat zelf inderdaad ook door en uiteindelijk doe ik nog die laatste tevergeefse poging om het alsnog duidelijk te maken
maar dat maakt het alleen maar erger

is raar he, van binnen voel ik precies aan wat ik bedoel
maar dat in woorden uitleggen is echt een hele klus:p
Waarschuw beheerder
Hmmm, is dat misschien ook niet een beetje het gevolg van filosofisch bezig zijn?
Sommige gevoelens en ideeën zijn gewoon niet in woorden uit te drukken...
Maar juist door een psychedelicum sta je veel meer open voor filosofisch redeneren.
Dus in zo'n stemming word je er sneller mee geconfronteerd dat niet voor alles een woord is.

Zelf heb ik er ook vaak moeite mee als mensen op een feest vragen hoe ik me dan precies voel met 2C-I op.
Blijft vaak hangen bij 'alles is gewoon supermooi en ik beleef de muziek echt met mijn hele lichaam'
Maar als ze dan vragen hoe het is om de muziek met je hele lichaam te beleven...niet uit te leggen.
Kan ik wel beschrijven dat de haartjes op mijn benen meetrillen met de bastonen, en dat de hoge tonen tussen mijn vingers door glijden, alleen daar wordt het gevoel op zich totaal niet duidelijk door.

Nieuwe datumprikker is rondgestuurd!!!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op vrijdag 29 mei 2009 om 17:52:
tering wat een gruwelijke set zeg :respect:
hele dag al op repeat hier

Heb nu ook die set van moonbeam opstaan klinkt echt heerlijk! :D
Waarschuw beheerder
vooral die eerste 2 nummers zijn echt geniaal

Waarschuw beheerder
Ik vind eigenlijk alles wel goed klinken :)

Ben nu ook bezig met die krishan-minimal-movement-in-space te downloaden.
Ik ben benieuwd.

Ik zat trouwens even terug te lezen in dit forum over bodyload.
Toen ik 2cb ophad (al een heel poosje terug) Had ik erg last van mn rug, mn lichaam voelde zwaar aan en ik was sloom maar het ergste was nog die pijn in mn rug. Nu heb ik op erowid gelezen dat het ook lichamelijke klachten duidelijker kan maken en als een soort van zelfdiagnose kan gelden op dat gebied.

Vraag me nu af of het gewoon body load is geweest of dat er daadwerkelijk iets met me rug is :P
Waarschuw beheerder
waarom de fuck kan ik steeds de laatste post niet zien :/
Waarschuw beheerder
hebben hier nu blauwe paddestoelen (iemand miss van gehoord?)
1tje gepakt ff voor de lol, voelde me beetje anders dan normaal beetje lacherig enzo
maat van me had er 2 en die zag allemaal patronen en dingen bewegen, binnenkort ook maar eens 2 pakken :)
Waarschuw beheerder
blauwe paddestoel zijn 2c-b pillen ja... 12mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 19:26:
Vraag me nu af of het gewoon body load is geweest of dat er daadwerkelijk iets met me rug is

Just an ordinary bodyload!!! Heb ook van die vlagen dat mijn vingerkootjes behoorlijk irritant pijn beginnen te doen.
Maar is ook zo weer weg. Moet je eens 2C-X tot je nemen als je spierpijn hebt, dan weet je helemaal niet waar je het moet zoeken....:rot:

p.s. Je kan het natuurlijk altijd ook nog even bij je huisarts verifieren :D

Uitspraak van Emasi op maandag 1 juni 2009 om 19:48:
blauwe paddestoelen (iemand miss van gehoord?)

Neee?!?!?! Huh, zijn die er ook dan?!?!? Bij mij zijn ze alleen maar rood met witte stippen...??! :lol:
Maar ff zonder dollen, meen dat er 10/11 mg in zat dus vrij licht tabletje. Twee is dus goed te doen (maar drie is nog leuker) Of, zoals de wijze heer hoffman zou zeggen, probeer eens een ander variantje van heer shulgin...

Uitspraak van Jimz op maandag 1 juni 2009 om 19:45:
waarom de fuck kan ik steeds de laatste post niet zien

Brakke database?!?!?! Heeft volgens mij iedereen structureel last van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op maandag 1 juni 2009 om 20:49:
hoffman

:@ Hofmann!! (Y)

Die rood met witte stippen paddestoelen (Amanita muscaria) kun je trouwens ook vies hard op trippen.
Weten veel mensen niet, maar die zijn dus niet giftig zoals je moeder vroeger zei, je gaat er alleen van trippen als een malle.

Heb ook van die vlagen dat mijn vingerkootjes behoorlijk irritant pijn beginnen te doen.

Pas maar op Stefan, als het reuma/RSI is kun je op zoek naar ander werk. ;P
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 31 mei 2009 om 22:05:
Dinsdag misschien weer een keertje aan de T-7, wanneer had jij die T-2 nu in de planning Emiel?

Gisteren. 26mg en later nog 4 (jouw ding qua bijnemen las ik laatst, hoewel we het allebei niet echt wat vinden he?:P )
had 2x30mg bij me, na wat nader besturen T2 dosiscurve op erowid toch ff afgehaakt van de 30 ineens..
We denken overigens na deze trip dat m'n vriendin vrij ongevoelig is voor 2C-T-'s, ze voelde hier wel wat van..maar niet echt superveel. Zelfde verhaal een tijdje terug met T-7, terwijl ik op gelijke hoeveelheden hem wel goed space :P

Time-schedule @ Sifnos, Greece:
21:45 flinke pizza genuttigd bij Italiaans restaurant
23:57 inname 1,5 buisje explosion
00:20-00:50 zwemmen -> heerlijk
daarna douchen
1:45 inname 26mg 2CT2
nachtelijke wandeling
3:37 4mg 2CT2
op bed trippen met muziekje :9
6:00 watch sunrise from 240m..pff breathtaking! :lief:
7:00 een bijzonder-goede-morgen-wandeling gemaakt in het ochtendzonnetje
8:45 in bed gaan liggen, nog steeds effecten voelbaar.

Waarschuw beheerder
Just an ordinary bodyload!!! Heb ook van die vlagen dat mijn vingerkootjes behoorlijk irritant pijn beginnen te doen.
Maar is ook zo weer weg. Moet je eens 2C-X tot je nemen als je spierpijn hebt, dan weet je helemaal niet waar je het moet zoeken....:rot:

Dat was het probleem dus ik had die dag erg last van mn rug en ik heb het wel vaker dus vandaar de vraag ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 1 juni 2009 om 21:18:
Time-schedule @ Sifnos, Greece:
21:45 flinke pizza genuttigd bij Italiaans restaurant
23:57 inname 1,5 buisje explosion
00:20-00:50 zwemmen -> heerlijk
daarna douchen
1:45 inname 26mg 2CT2
nachtelijke wandeling
3:37 4mg 2CT2
op bed trippen met muziekje :9
6:00 watch sunrise from 240m..pff breathtaking! :lief:
7:00 een bijzonder-goede-morgen-wandeling gemaakt in het ochtendzonnetje
8:45 in bed gaan liggen, nog steeds effecten voelbaar.

Klinkt heerlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 1 juni 2009 om 21:18:
jouw ding qua bijnemen las ik laatst, hoewel we het allebei niet echt wat vinden he?

Hehe, bijnemen is voor n00bs. ;P
Maar die 4 mg is meer een kwestie van het effect langer doortrekken.
Je weet zelf...halfwaardetijd etc, als je 4 mg bijpakt duurt je tripje nog 2 à 3 uurtjes langer, is wel relaxt als je op een steady niveau zit en je avond duurt nog ff. :)

Mooi reportje, lijkt me echt fantastisch om te trippen in een ander land.
Wel tricky met meesmokkelen natuurlijk, maar daar zijn zat trucjes voor die we hier maar niet tot in detail zullen behandelen. ;)

Zag dat veel mensen de datumprikker al gevonden hebben, gaat nu snel dichterbij komen mensen. :)

Wat betreft je vriendin en de gevoeligheid voor de 2C-T'tjes:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de 2C-T'tjes meer via MOA worden afgebroken dan de 2C'tjes normaal.
Als je vriendin dan een fast-metabolizer is op MOA-gebied, zou dat wel een verklaring kunnen zijn.
Zou ook CYP 3A4 kunnen zijn, die is vrij homoloog met PGP dus theoretisch kan het veel effect hebben.
Maar dit is meer gezwets van iemand die er net genoeg verstand van heeft om totale verwarring te zaaien. ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk topic hier zo over de 2c's haha! Na heel wat keertjes heerlijk en heftig trippen op 2cb zaterdag op Rekorder de 2ci geprobeerd, was absoluut geweldig, lekker dansen en chillen in het zonnetje met verfrissende wind.. Super erg genoten! Wat ik het gevoel had was dat de 2ci stuk constanter was, waar ik bij 2cb soms echt heftig in tijd en ruimte trip en er geen touw aan vast kan knopen wat ook erg leuk is natuurlijk, had ik dat hier veel minder, tijd ging gewoon lekker normaal.. Plus ik had een stuk meer energie :) Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan het tijdstip hebben gelegen, ik ben benieuwd en ga kijken wat de 2ci op een after te bieden heeft, aangezien ik me dan altijd erg goed kon vermaken met de 2cb!

En volgende week als het een beetje goed loopt weer lekker genieten van het strand !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 1 juni 2009 om 00:14:
over de hele dag +- 10 dipjes 2cb

Hoe hard ga je dan als je dipjes neemt? Veeg wel altijd na het verdelen de restjes me mond in.. maar dipjes neem je dan een bepaalde hoeveelheid mee gewoon neem ik aan?

Waarschuw beheerder
Ik begrijp dat 2ci minder chaotisch is en aangenamer is?
heb tot nu toe alleen 2cb genomen en had soms het gevoel alsof ik iets 'miste'
dan zat je in een kamer en dan had je het gevoel dat je naar de keuken moest omdat daar iets was dat je miste of een bepaald persoon of iets dergelijks. Kennen jullie dat gevoel?
overigens had ik met 2cb ook erg weinig energie en zoals robin ook zegt helemaal verloren in tijd en ruimte.
Als ik rustig ademhaalde en aan rust dacht hoorde ik de klok die in de kamer hing heeel langzaam tikken alsof het 5 seconden duurde per tik. en als ik druk was met gedachtes e.d. ging de tijd super snel.
ook snapte ik helemaal niet hoe laat het was en hoe lang ik al aan het trippen was enzo :P

dus is 2ci aangenamer voor op een feestje dan 2cb ?
en hoe is het verschil met de visuals?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 22:12:
dus is 2ci aangenamer voor op een feestje dan 2cb ?
en hoe is het verschil met de visuals?

Probeer het gewoon een keertje. :)
Wij kunnen je vragen wel proberen te beantwoorden, maar zou me niks verbazen als iedereen net ff een andere mening heeft.
Het zijn allebei stofjes die vergelijkbaar zijn qua mindfuck (of het gebrek daaraan), dus je gaat sowieso niet bad op de 2C-I als je 2C-B gewoon chill vond.
Dus pak een keer 14-16 mg 2C-I en kijk wat het met je doet, je zult zeker niet teleurgesteld zijn. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 22:12:
dus is 2ci aangenamer voor op een feestje dan 2cb

Was mijn eerste ervaring hè, met de 2ci dan.. Maar ik hoor het inderdaad wel van meer mensen dat 2cb chaotisch kan zijn.. Wat natuurlijk ook gewoon weer geweldig is op een feestje waar je lekker naar de klote wil gaan en het hoe waar en wanneer toch allemaal niet uitmaakt.. Heeeeeeerlijk als de zon op komt haha

Trouwens mensen hier ook wel eens flashbacks gehad bij hogere hoeveelheden? Heb 2 weken terug 60mg 2cb genomen verspreid over 5uur, en echt geweldig zitten trippen, maar tot en met de dinsdag daarna vlogen af en toe de heerlijke gevoelens en beelden en gevoelens en beelden en gevoelens haha, af en toe zo fijn door me heen, alsof ik echt weer op het feestje was.. Spacerijen :)

Waarschuw beheerder
dat gaat nog even duren ben pas in augustus weer in NL maar opzich wel een idee.
Vond 2cb wel erg chill had soms wel een 'angst' momentje of een momentje dat ik iets niet fijn vond maar dan draaide ik mn hoofd om en vond ik iets anders om naar te kijken wat weer helemaal geweldig was :P

paddo's vond ik vreselijk als ik iets niet leuk vond kon ik mn gedachten er niet van af krijgen en bleef het me achtervolgen.

Zijn 2cb en 2ci te vergelijken qua hoeveelheid nodig voor een bepaald effect?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 22:29:

2C-I veel minder nodig zou ik zeggen.
16 mg 2C-I is al vrij serieus voor een eerste keer.
Duurt ook langer, waardoor je echt tevreden kunt zijn met je dosering en lekker kunt genieten van het effect.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 22:29:

http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_dose.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Gewoon proberen.. laag beginnen en een andere keer wat meer nemen, en de volgende keer nog wat meer, en dan vind je zelf wel uit in welke situatie je wat chill vind..
Iedereen reageert verschillend, dus het zekere voor het onzekere nemen, en een minder heftige trip is absoluut niet minder leuk toch !
Waarschuw beheerder
Zo, na bijna het hele topic gelezen te hebben, ben ik ervan overtuigd dat ik ook eens 2cb moet proberen. Maar klopt het dat het een vrij schaars(of onbekend) middel is?

Heb verschillende contacten van me aangesproken om te vragen of ze er aan konden komen, maar als ik de naam noem kijken ze me allemaal aan alsof ik gek ben.

Ik blijf natuurlijk doorzoeken en zodra ik iets heb kunnen bemachtigen zal er gauw een reportje komen te staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 1 juni 2009 om 20:42:
blauwe paddestoel zijn 2c-b pillen ja... 12mg

Maar ff zonder dollen, meen dat er 10/11 mg in zat dus vrij licht tabletje. Twee is dus goed te doen (maar drie is nog leuker) Of, zoals de wijze heer hoffman zou zeggen, probeer eens een ander variantje van heer shulgin...

tnx! :D
pak er volgende keer meteen 2 en dan nog eentje achter houden, ff kijken hoe het allemaal gaat :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robin Hood00 op maandag 1 juni 2009 om 22:45:
Gewoon proberen.. laag beginnen en een andere keer wat meer nemen, en de volgende keer nog wat meer, en dan vind je zelf wel uit in welke situatie je wat chill vind..
Iedereen reageert verschillend, dus het zekere voor het onzekere nemen, en een minder heftige trip is absoluut niet minder leuk toch !

Thanks!
ik had al op erowid gezocht maar dit had ik nog niet gevonden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --fr@nk-- op maandag 1 juni 2009 om 22:46:
Zo, na bijna het hele topic gelezen te hebben, ben ik ervan overtuigd dat ik ook eens 2cb moet proberen. Maar klopt het dat het een vrij schaars(of onbekend) middel is?

2cb is volgens mij behoorlijk verkrijgbaar in de juiste kringen, de andere 2c'tjes een stuk moeilijker (of makkelijker) afhankelijk van hoe je het wilt kopen, andere 2c's zijn namelijk redelijk makkelijk via het internet te verkrijgen.

Succes bij je zoektocht.

Waarschuw beheerder
hoe lang duurt jullie trip?
van het weekend had ik 24mg gedaan en ik ging echt hard :P echt geweldig haha
alleen het duurde maar 2 uur ongeveer. het vage gevoel was er wel langer maar het
ik was maar 2 uur aan het trippen zeg maar. of is dat normaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 09:39:
ik was maar 2 uur aan het trippen zeg maar. of is dat normaal?

Het is in ieder geval sowieso niet iets om je zorgen over te maken. :)
Had je 24 mg zelf afgewogen of hadden jullie weer tabletten gepakt?
Want bij tabletten heb ik niet het idee dat de drukkers er veel aandacht aan besteden dat het gehalte per tablet precies hetzelfde is.
Dus kan best dat het een spreiding is van bijv 9-13 mg, als je er dan toevallig 2 van 9 mg hebt duurt je ervaring alweer een stuk korter dan wanneer je er 2 van 13 mg zou hebben.

Maar wat ik volgens mij al eerder had gezegd: Als je lekker wilt trippen kun je beter voor een variant gaan die wat langer duurt en niet zo chaotisch is als 2C-B.
Zit je hem net lekker te spacen ergens op...BAM...afgelopen.
Vet annoying zou ik dat zelf vinden, maar ja. :P

Waarschuw beheerder
nee we hadden het zelf afgewogen.
maar naar mijn idee leek het erg kort. maar het was wel vet haha.
ik ben zelfs in een speeltuintje op zijn kop aan een rekstok gaan hangen om
naar een boom te kijken :roflol: was wel erg apart trouwens alleen die anderen
wouden het niet proberen.

bedoel je dan 2ci?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 11:36:
alleen die anderen wouden het niet proberen

Sukkels! :loser: ;)

Ik zou je idd eerst aanraden om een paar keer 2C-I te proberen.
Er zijn nog wat andere varianten die wat heftiger zijn, maar dat kan ook een beetje overweldigend zijn als je van 2C-B gelijk de overstap maakt.

Heb het trouwens nog even nagekeken en 2 uur pieken op een dosering van 24 mg is eigenlijk vrij normaal. :)
Voor mijn gevoel zou het langer moeten duren, maar eigenlijk vrij weinig 'hands on' ervaring met 2C-B dus waar dat gevoel precies vandaan komt... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 2 juni 2009 om 11:43:
Ik zou je idd eerst aanraden om een paar keer 2C-I te proberen.
Er zijn nog wat andere varianten die wat heftiger zijn, maar dat kan ook een beetje overweldigend zijn als je van 2C-B gelijk de overstap maakt.

het hoeft idd ook niet te heftig! ik had deze keer soms ook dat ik er een beetje gek van werd van wat ik zag.
overal waar ik keek zag ik figuurtjes, glittertjes, golfjes en felle kleuren. ik vond het echt geweldig hoor daar
niet van maar je weet dat de omgeving er normaal anders uitziet en toch zie je die rare dingen er doorheen. en dat
werd soms een beetje vervelend. het was ook donker dus misschien scheelt dat ook. het was de bedoeling om het met de
ondergaande zon te doen alleen alles was wat uitgelopen.

ik snap je laatste stukje zin eigenlijk niet :$ Voor mijn gevoel zou het langer moeten duren, maar eigenlijk vrij weinig 'hands on' ervaring met 2C-B dus waar dat gevoel precies vandaan komt...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met die laatste zin bedoelde ik dat het eigenlijk nergens op slaat dat ik dat gevoel heb, omdat ik niet veel ervaring heb met verschillende doseringen 2C-B etc.

Als je 2C-B soms te intens vond is 2C-I helemaal relaxt.
Is toch wat rustiger, hoewel het langer duurt en ook weer andere effecten heeft enzo...
Waarschuw beheerder
Heb de datumprikker ingevuld trouwens!
Ziet er goed uit! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op dinsdag 2 juni 2009 om 12:25:
.

Watsekeburt? :/

Datumprikker loopt storm, al door meer dan de helft ingevuld in twee dagen. (Y)
Zo hebben we snel zekerheid over de datum, is mooi want dan kunnen we beginnen met plannen.
Waarschuw beheerder
Toch vreemd dat die 2CB maar 2 uur duurde bij je... Ik was er 4 tot 5 uur zoet mee :P

Waarschuw beheerder
nou het gevoel duurde wel langer, voordat ik ging trippen zeg maar en erna ook
maar dat ik dingen zag duurde maar 2 uur ongeveer
Waarschuw beheerder
[img width=368 height=160 cacheid=001094b0002d9e081e0a722b1a02823126]http://www.erowid.org/chemicals/2cb/images/duration_chart_2cb.gif[/img]

Plateau van 2 à 3 uur, dus niets vreemds aan dat je maar 2 uur écht getript hebt. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
als dingen minder beginnen te bewegen neem je toch een klein snuifje bij van pakweg 5 tot 7 mg :p
binnen een minuut ga je weer hoor