Partyflock

Forumonderwerp · 800422
2 volgers · 9745x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik vind t persoonlijk helemaal niks. Nummers als Suicide en Hardcore Hooligan, vind t allemaal nergens op slaan. Vind het gewoon te simpel en bij sommige nummers wordt er zelfs meer de nadruk gelegd op de vocals dan op de muziek zelf. Mensen kunnen wel blijven zeggen dat Paul "zoveel voor de scene" heb betekent, maar dat boeit mij verder vrij weinig.

:nee: Offensive :nee:

Waarschuw beheerder
T komt erop neer dat dit net als RTC is,iedereen klaagt maar wel de hele zaal staat stervens vol met een optreden :s

Waarschuw beheerder
Niet mijn ding...en heb er helemaal geen moeite mee als andere er naar luisteren:) Graag zelfs!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 14:52:
JIJ VIND hem een irritante mc

Ja hij denk dat hij net zoals :respect: Mc DROKZ :respect: te kunnen zijn om een beetje hard in de mic te blerren. Mc Ruffian heeft tenminste nog een beetje respect bij mij omdat hij niet alleen Offensive maar ook andere dj's represent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 14:55:
T komt erop neer dat dit net als RTC is,iedereen klaagt maar wel de hele zaal staat stervens vol met een optreden

daar spelen de tieten bij mee :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 15:04:
daar spelen de tieten bij mee

Niet alleen dat :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2005 om 15:06:
Niet alleen dat

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 24 augustus 2005 om 15:05:
En ik

:respect:
Waarschuw beheerder
Stuur die jongen aub terug naar de punkscene.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 24 augustus 2005 om 15:51:
stuur die jongen aub terug naar de punkscene.

:-S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 24 augustus 2005 om 15:51:
Stuur die jongen aub terug naar de punkscene

precies daar hoort hij thuis bij de hardrockers met ze geschreeuw Niemand evenaart Mc Drokz o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:04:
dus ruffian moet terug naar de punkscenen van jou???

Firestone niet ruffian :p
Waarschuw beheerder
Ruffian is(Y)
Maar Firestone:no:had hier al eens wat eerder gepost over hem.
Heb z'n debuut meegemaakt op Hellraiser,Zuidlaren en ik schrok me echt dood:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2005 om 16:05:
Firestone niet ruffian

ok... ben ff nie helemaal meer wakker nu van dat daggie werken.... :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
maar wat vind jij dan van firestone ik blijf het een immitator van Mc Drokz vinden :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2005 om 16:11:
maar wat vind jij dan van firestone ik blijf het een immitator van Mc Drokz vinden

tsja, ik vind firestone wel ok......

Waarschuw beheerder
Leuk logo, verder niet mijn smaak

Waarschuw beheerder
Van mij mogen ze het label wel uit de hardcore wegschrappen.
Kan me niet herinneren dat Dj paul ooit iets goeds gedaan heeft:s Vind al z`n nummers KUT. Vind je zoiezo een kneus als je een nummer maakt wat op de box verschijnt.. Dat laat alweer zien hoe je je muziek maakt.

Verder vind ik het kinder muziek. Niet underground, niet hard en zeker niet snel:S

Kortom, Dj paul mag van mij met pensioen. Ik zal hem zeker niet missen :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 24 augustus 2005 om 14:49:
offensive is gewoon lekker om op te raggen..........Niet dat moeilijke als tieum!!!

En niet iedreen houdt van industrial!!

Haha dat noem ik muziek maken waar overnagedacht is.
Waarschuw beheerder
Het eerdere werk van Offensive vind k nog te pruimen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 24 augustus 2005 om 16:32:
Het eerdere werk van Offensive vind k nog te pruimen

Heb de Rotterdamse sound nooit zo vet gevonden:)
Waarschuw beheerder
Achja,na Hardcore State of Mind is t bergafwaarts gegaan.
Maar dat is wel duidelijk hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:28:
Kan me niet herinneren dat Dj paul ooit iets goeds gedaan heeft

slecht geheugen heb je dan :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:37:
slecht geheugen heb je dan

Of ik heb een grafhekel aan happy hardcore.

Waarschuw beheerder
Alsof Paul alleen happy gemaakt heb :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:41:
Alsof Paul alleen happy gemaakt heb

Die troep die ie tegenwoordig maakt is ook behoorlijk happy ja:yes:

Hij valt bij mij in t rijtje van Foutblast en Kotsakoff

Waarschuw beheerder
Vind er niks happy aan :o

Waarschuw beheerder
Tja sommige mensen hebben er verstand van he;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:47:
Tja sommige mensen hebben er verstand van he

sommige mensen hebben gewoon een andere mening bedoel je....
Waarschuw beheerder
Dj Paul-The Way of the Samurai(Techno mix)
Deze heeft bij mij wel speciaal plekje gekregen,jammer dat ie nooit op vinyl is verschenen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:48:
sommige mensen hebben gewoon een andere mening bedoel je....

Klopt. Jammer dat er nog zoveel aanhang voor is voor die ellendige Offensive sound.

Lijkt allemaal erg op elkaar:yes:

Boycotten met ze allen:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:28:
Van mij mogen ze het label wel uit de hardcore wegschrappen.
Kan me niet herinneren dat Dj paul ooit iets goeds gedaan heeft Vind al z`n nummers KUT. Vind je zoiezo een kneus als je een nummer maakt wat op de box verschijnt.. Dat laat alweer zien hoe je je muziek maakt.

Verder vind ik het kinder muziek. Niet underground, niet hard en zeker niet snel

Kortom, Dj paul mag van mij met pensioen. Ik zal hem zeker niet missen

Als hardcore underground had geweest was jij nu alto geweest...knulletje!
Waarschuw beheerder
Offensive rules gewoon!

Waarschuw beheerder
Offensive rules gewoon!

Rotterdam hardcore altijd :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 24 augustus 2005 om 16:54:
Als hardcore underground had geweest was jij nu alto geweest...knulletje!

Vertel:)
Uitspraak van E.M.I. op woensdag 24 augustus 2005 om 16:55:
Offensive rules gewoon!

Mensen zijn het harde werk niet gewend:devil:

Waarschuw beheerder
Ik vind de muziek heavy genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:00:
Ik vind de muziek heavy genoeg

*proest*

Heb niks meer te zeggen sorry (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:57:
Vertel

Nou kijk.......

Aan je leeftijd te zien ben je ooit in aanraking gekomen met gabber die gewoon op de tv werd uitgezonden........

Zoals je weet is dat dus niet underground.........

I rest my case!!

:p

Waarschuw beheerder
donateur
offensive is gewoon lekker om op te raggen..........Niet dat moeilijke als tieum!!!

Hahahahaah, oeps nu vergeet ik bijna te vragen hoe hard ik mag lachen:$

Tieum, moeilijk?? Man man man, dat is 30x simpeler dan wat Paul doet. Tieum is echt meesterlijk slecht gewoon. :jaja:
Echt de noisekick van de hardcorescene.
Maar tegenwoordig is dat in, want hard gaat vóór gevoel tegenwoordig. Pfff wat een een smaak hebben de mensen tegenwoordig toch zeg. Als iemand als Tieum zo populair word, nou sorry hoor dat is echt geen best teken...
Het enige waar het hem om lijkt te gaan is dat het keihard moet klinken, waar het tegenwoordig zowiezo meer om liojkt te gaan dan dat er eens een producer nog z'n best doet een goed arrangement neer te zetten en waar ook nog eens wat dieper naar geluisterd word door het publiek.
Echt huilen met de pet op zeg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:05:
*proest*

Heb niks meer te zeggen sorry

U is super gabber..............Omdat u van industrial houdt enzow.........Wat maakt u beter dan iemand anders??

Ach ik heb er al zoveel als jou meegemaakt en over 5 jaar ben je een trance trutje die naar sensation white gaat omdat je meissie dat wilt.

Nu ga je het nog ontkennen maar diep van binnen weet je wel beter!!

:)

By the way, zonder paul,rob,darkraver,vince, promo en neophyte was gabber nooit zo geworden wat het nu is....dus met industrial, darkcore, hardcore en terror en weet ik veel wat.

Waarschuw beheerder
By the way, zonder paul,rob,darkraver,vince, promo en neophyte was gabber nooit zo geworden wat het nu is....dus met industrial, darkcore, hardcore en terror en weet ik veel wat.

:respect: juist
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:08:

Ik vind tieum moeilijk als in moeilijk te beluisteren, teveel gepiep en gekraak..............

Dus lachen mag je best...heur!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:08:
Hahahahaah, oeps nu vergeet ik bijna te vragen hoe hard ik mag lachen

Tieum, moeilijk?? Man man man, dat is 30x simpeler dan wat Paul doet. Tieum is echt meesterlijk slecht gewoon.
Echt de noisekick van de hardcorescene.
Maar tegenwoordig is dat in, want hard gaat vóór gevoel tegenwoordig. Pfff wat een een smaak hebben de mensen tegenwoordig toch zeg. Als iemand als Tieum zo populair word, nou sorry hoor dat is echt geen best teken...
Het enige waar het hem om lijkt te gaan is dat het keihard moet klinken, waar het tegenwoordig zowiezo meer om liojkt te gaan dan dat er eens een producer nog z'n best doet een goed arrangement neer te zetten en waar ook nog eens wat dieper naar geluisterd word door het publiek.
Echt huilen met de pet op zeg...

Ben ik het echt NIET mee eens Ron sorry:p
Tieum maakt echt wel muziek waar overnagedacht is.
Denk dat Tieum een breder publiek trekt dan Paul. En btw, Paul z`n muziek lijkt echt wel meer op elkaar dan dat dat van Tieum..De muziek wordt ook steeds harder en rauwer..En daar hoort die baggertroep van Paul niet meer tussen.. Kijk naar een line up van Thunderdome..Dat wordt ook steeds harder. Zelfs Moh zet een paar harde namen neer.. Dus sorry ben het niet met je eens dat het simpele muziek is..

maar verder hou ik wel van je :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op woensdag 24 augustus 2005 om 17:10:
U is super gabber..............Omdat u van industrial houdt enzow.........Wat maakt u beter dan iemand anders??

Ach ik heb er al zoveel als jou meegemaakt en over 5 jaar ben je een trance trutje die naar sensation white gaat omdat je meissie dat wilt.

Nu ga je het nog ontkennen maar diep van binnen weet je wel beter!!

By the way, zonder paul,rob,darkraver,vince, promo en neophyte was gabber nooit zo geworden wat het nu is....dus met industrial, darkcore, hardcore en terror en weet ik veel wat

Nee ik zeg niet dat ik super gabber ben. Ben ook geen gabber en ik haat gabbers:p

Ik ben meer van industrial/darkcore/terror gaan houden
omdat dat het enige nog is wat ik vet vind. Die melodieuze teringzooi vind ik gewoon niet meer vet. Dat vond ik vroeger toen ik 13 was leuk ..maar nu niet meer !

En dat over sensation white zal nooit gebeuren.. Meissie of geen meissie maar dan zoekt ze maar iemand anders die met dr mee wil:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik het echt NIET mee eens Ron sorry:p
Tieum maakt echt wel muziek waar overnagedacht is.
Denk dat Tieum een breder publiek trekt dan Paul. En btw, Paul z`n muziek lijkt echt wel meer op elkaar dan dat dat van Tieum..De muziek wordt ook steeds harder en rauwer..En daar hoort die baggertroep van Paul niet meer tussen.. Kijk naar een line up van Thunderdome..Dat wordt ook steeds harder. Zelfs Moh zet een paar harde namen neer.. Dus sorry ben het niet met je eens dat het simpele muziek is..

Waar over nagedacht is?? :P
Ik ben het er helemaal niet mee eens. Ik vind Tieum echt serieus een hele slechte producer, en zijn tracks gebeuren echt maar heel weinig vette dingen. Het klinkt allemaal heel hard, maar daar is ook alles wel mee gezegd. T kan ook zijn dat het gewoon absoluut m'n smaak niet is, want dat is het zowiezo al niet! Maar ik luister dan gewoon objectief, en dan nog vind dat ie zeer zwakke arrangemten heeft...een kind van 10 kan dat nog maken.. :9
Verder doet ie natuurlijk wel idd wat het publeik tegenwoordig wil horen ja. Maar of dat nou echt een reden is om het kwaliteit te nomen wat hij maakt??
Ik vind van niet...
Maargoed, laten we t maar houden op een verschil in mening.
Persoonlijk vind ik dat Paul het toch nog een stuk breter doet in vergelijking met iets als Tieum.
Paul heeft klassiekers, velen zelfs. Tieum is een tijdelijk hypje, die iedereen over 2 jaar allang weer vergeten is.. ;d

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:23:
Paul heeft klassiekers, velen zelfs. Tieum is een tijdelijk hypje, die iedereen over 2 jaar allang weer vergeten is..

Ik hoop er meer op dat we Paul over 2 jaar vergeten zijn;)

Jij houdt gewoon niet van die style.. Dat moet je ook eerlijk toegeven;)

Waarschuw beheerder
Paul zal NOOIT vergeten worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop er meer op dat we Paul over 2 jaar vergeten zijn

Goed zal nooit van slecht verliezen.. ;d :p

Jij houdt gewoon niet van die style.. Dat moet je ook eerlijk toegeven

Uiteraard, maar ik luister vrij diep naar muziek meestal, en bij Tieum heb je dan weinig boeiends te horen..

The Outside Agency-->ook industrial, maar wél vet. :)

Rara hoe kan dat?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:11:

Juist. En als je alleen Paul uit dit rijtje schrapt, zouden we er niet bijster veel van merken.