Ben ik het echt NIET mee eens Ron sorry

Tieum maakt echt wel muziek waar overnagedacht is.
Denk dat Tieum een breder publiek trekt dan Paul. En btw, Paul z`n muziek lijkt echt wel meer op elkaar dan dat dat van Tieum..De muziek wordt ook steeds harder en rauwer..En daar hoort die baggertroep van Paul niet meer tussen.. Kijk naar een line up van Thunderdome..Dat wordt ook steeds harder. Zelfs Moh zet een paar harde namen neer.. Dus sorry ben het niet met je eens dat het simpele muziek is..
Waar over nagedacht is??

Ik ben het er helemaal niet mee eens. Ik vind Tieum echt serieus een hele slechte producer, en zijn tracks gebeuren echt maar heel weinig vette dingen. Het klinkt allemaal heel hard, maar daar is ook alles wel mee gezegd. T kan ook zijn dat het gewoon absoluut m'n smaak niet is, want dat is het zowiezo al niet! Maar ik luister dan gewoon objectief, en dan nog vind dat ie zeer zwakke arrangemten heeft...een kind van 10 kan dat nog maken..

Verder doet ie natuurlijk wel idd wat het publeik tegenwoordig wil horen ja. Maar of dat nou echt een reden is om het kwaliteit te nomen wat hij maakt??
Ik vind van niet...
Maargoed, laten we t maar houden op een verschil in mening.
Persoonlijk vind ik dat Paul het toch nog een stuk breter doet in vergelijking met iets als Tieum.
Paul heeft klassiekers, velen zelfs. Tieum is een tijdelijk hypje, die iedereen over 2 jaar allang weer vergeten is..