Partyflock

Forumonderwerp · 800277
Betreft: evenement: Nature One, donderdag 4 augustus 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die nog Nature One gaan let op!!

Er is momenteel een grote controle aan de gang ongeveer 5 km voor het terrijn van Nature One.
Politie met honden en controle van de bestuurders van auto's. (bloed en urine tests.
Waarschuw beheerder
klote duitsers, met loveparade pikken ze ook alleen maar de hollanders eruit :[

Waarschuw beheerder
donateur
Niks klote-duitsers... het gaat in de hele fokking wereld zo... door ons "gedoog-beleid"... en het matige harddrugsbeleid van de overheid zijn wij Nederlanders gewoon verwend.

Regels zijn regels.

Ik vind het niet meer dan logisch. (Y)

En bovendien.. als je al vaker naar N1 bent gegaan en/of je 'n b'tje laat informeren, weet je dondersgoed hoe je die mogelijke controles kunt omzeilen.

0% risico hreb je nooit, maar da's in NL ook niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 21:32:
Alle NL-auto's hadden zondagochtend na het feest 'n briefje onder de ruitenwissers..

Nou hey dan hebben ze toch wat te doen gehad.. pfff wat triest hey..

Waarschuw beheerder
donateur
Triest? :|

Weet je hoeveel mensen op deze manier netjes de kans hebben gehad om te blijven staan tot na 18.00 uur maandagavond, omdat netjes aangekondigt was dat er daarna niet meer gecontroleerd zou worden?!

Ik vind het hartstikke netjes van ze :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 21:55:
Weet je hoeveel mensen op deze manier netjes de kans hebben gehad om te blijven staan tot na 18.00 uur maandagavond, omdat netjes aangekondigt was dat er daarna niet meer gecontroleerd zou worden?!

Ik vind het hartstikke netjes van ze

sja, nu weet je dat je niet voor maandagavond 6 uur moet vertrekken

sta je daar in je eentje op die camping :9

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Jeff... trust me.. zoals ik met mijn groep 2 jaar geleden de enige was die maandag eind van de middag vertrok, toen het veld al helemaal leeg was... zo is het dus totaal niet meer...

Wij reden maandagochtend weg om 10.30 uur... toen stonden er nog zeker 400 man ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 21:55:

Ik vind het hartstikke netjes van ze

Ze kunnen je op deze manier ook nog erger gaan naaien..Tis maar de vraag of er dan echt nergens meer controles zijn.. Kan net zo goed zo zijn dat ze juist die mensen die dan van de camping afkomen gaan checken..

Wij hebben gewoon geluk gehad.. mijn vriend die had wel iets genomen en zijn toch zondag vroeg in de ochtend vertrokken.. Zijn gewoon een heel stuk binnen door gereden..
Waarschuw beheerder
Juist doordat je tot 1800 kon blijven staan liep je een groot risico om gecontroleerd te worden...

Alleen vanaf maandag deden ze in prinzipe geen bloedtesten meer...Ze keken in de ogen van de bestuurder om hierdoor na te gaan of hij drugs heeft gehad...

Wij hebben gelukkig mazzel gehad! :jaja: