Partyflock
 
Forumonderwerp · 799848
Op zaterdag 17 september, komt na lang wachten een wel heel bijzondere dj in "the Powerzone" draaien: dj Mike S. Een dj met een trouwe, sterke achterban die hem volgt van de Matrixx naar de XL Marcanti, van de Zino naar de Hemkade en nu naar de Powerzone. Bekend van zijn feesten ( o.a. Hard Plastic, Crazyland, B.I.T.C.H. en niet te vergeten Pleasure Island), maar zeker ook om zijn muziek en de sfeer die dat met zich meebrengt; een 100% party-topper waarbij iedereen op de dansvloer uit zijn dak gaat. Of je nu helemaal losgaat op hardhouse, groove, trance, technotechtrance of club; bij Mike S kan je niet stilstaan op de dansvloer! Niet zo gek, want deze dj loopt al heel wat jaartjes mee in de scene en weet precies wat de mensen willen horen! Speciaal voor deze avond neemt Mike s dan ook zijn platen mee van 1994 tot nu. NOTEER 17 september in je mariwodo, want dit mag je gewoon niet missen! Cu there! The POWERZONE is gevestigd aan de Spaklerweg Amsterdam. Line up Mike S and mystery guest
 
Ja is waar.. Bedankt btw..
Ben blij als et zover is :D Tot dan..!!
Ik nog nix gehoord :p

wat voor muziek kunnen we verwachten ? :)
Club en trance :)
Hmm ik heb vorige week een paar vrijkaarten gekregen, zou met een vriend gaan maar kunnen allebei op het laatste moment toch niet. Iemand geinteresseert om de kaarten over te nemen misschien? Stuur maar ff een pbtje als je bereid bent om ze te komen halen in eindhoven..
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 13 september 2005 om 13:07:
wat voor muziek kunnen we verwachten ?

Uitspraak van Marja op woensdag 14 september 2005 om 03:23:
Club en trance

Maar dan van het stevige soort :D :cheer:
Goed zow Alex :)
 
Iemand nog op zoek naar kaartjes?????????
Heb er zin in! stond al langer in de agenda!
2 Sensilady, zou lekker zelf gaan, neem Richy mee. Wordt een heerlijk feestje. Tot morgen allemaal.
Jaja ik heb er zin in
 
Helaas ik kan niet...2 kaartjes 4 freeeeeeeeeeeee!!
Haal op mensen omgeving alkmaar!
@ toros...met richy??Geloof dat ie naar orgasm ging of naar club 29....dus jammertjes!;)
Het was super gezellig :)
 
Wat een TOPfeest..!! was supergezellig..
Niets teveel beloofd, spectaculair van begin tot eind. En dan die opkomst van Mike S, heerlijk gewoon.
 
Weet iemand toevallig een site waar foto's te vinden zijn van deze avond.