Partyflock

Forumonderwerp · 799592
Waarschuw beheerder
Met een line-up die wel erg lijkt op die van HQ!Dat wordt weer lekker knallen, zeker met de geluidsinstallatie in het Paard!!

Vrijdag 12 augustus:

Area 1:
Yoji Biomehanika
JP
Nastro
Matjo
MC: Stanford

Area 2:
JP
Fausto
Oliver Kucera (Live)
Omejo

Paard van Troje - Den Haag
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Vanwaar "HQ"?

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm vaag zeg! Het is wel een goede locatie..niet te groot..

Verder: Fausto... :kwijl:

Helaas geen Tidy boys en/of Proteus...maar goed volgende x beter;p

en €15,00 (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
AanweziG!!

Waarschuw beheerder
jammer eindelijk dichtbij, maar ik ga de volgende dag al naar DV dus dat wordt dan teveel van t goeie ;)

Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 00:43:
jammer eindelijk dichtbij, maar ik ga de volgende dag al naar DV dus dat wordt dan teveel van t goeie

Uhmmmm.... Je hebt nog een week de tijd om bij te komen van DV ;-)

Waarschuw beheerder
jammerrrr zit in zwitserland voor de streetparade :)
Waarschuw beheerder
donateur
Van de partij:)
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk ook wel aanwezig
Waarschuw beheerder
c-ker aanwezig!!!heb er echt zin in!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vette line up... Ga zeker f kijken...
Waarschuw beheerder
zag de flyer al hangen bij t paard! Jammer had liever een leuk technofeestje gehad

Waarschuw beheerder
die technofeestjes doen ze maar als ik terug ben uit Zurich :p
Waarschuw beheerder
komt nooit meer techno in het paard. Kom eigenlijk alleen af en toe op donderdag int paard. Voor de rest vind ik het weinig soeps de laatste tijd

Waarschuw beheerder
op donderdag vind k t al helemaal :/
Waarschuw beheerder
ja klopt! maar word vaak meegesleept door vrienden. is gratis dus..
Waarschuw beheerder
Oh, zie dat t op een vrijdag is, denk dat ik t maar ga skippen

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er! Woon er vlakbij dus dit mag ik niet missen :D
Artiest W
Waarschuw beheerder
als yoji aanhanger moet ik er wel wezen
Yoji RULEZZzzzzZZzz

rici rici rici tog je ken 3 djs (ik ook trouwens VETTE LINE UP nee ken er maar 3 dus weet niet wak moet verwachten maar ja de 3 die ik ken ZIJN SUPERrrrr

rcl - ja idd ook dicht bij jou vergeet elke keer dat je ook in DH woont

HARD TRANCE FREAKS doen we nog iets van een meeting ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op dinsdag 9 augustus 2005 om 20:15:
rici rici rici tog je ken 3 djs (ik ook trouwens VETTE LINE UP nee ken er maar 3 dus weet niet wak moet verwachten maar ja de 3 die ik ken ZIJN SUPERrrrr

I'm so sorry.... zal t niet meer zeggen oke hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
meeten is altijd leuk! Spreek me maar aan als je mij ziet lopen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 8 augustus 2005 om 13:41:
Oh, zie dat t op een vrijdag is, denk dat ik t maar ga skippen

??? vaag verhaal... mag je op vrijdag niet uit ofzo? Juist een superbegin van t weekend!!! En zeker dit weekend!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 23:34:
meeten is altijd leuk! Spreek me maar aan als je mij ziet lopen

ja en jij denkt dat ik je ken ..laat staan herkennen...

mij herken je aan 2 dingen

of ik draag me GIGA SHIRT MET ELUSIVE VEST of ik draag me
ELUSIVE shirt

maar goed meer hard trance freaks op 4 a meet...heb namelijk alleen charly weles gezien en dat was op een contest dus toen kon ik hem nog niet

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha,

Er staan een aantal fotos van mij op partyflock ;)

Maar elusive shirt moet te doen zijn, die zie je niet veel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 09:22:
Maar elusive shirt moet te doen zijn, die zie je niet veel.

net zoveel als een GIGA shirt alhoewel die heb ik nog nooit gezien in nederland zijn er geloof k ook maar 2 nahja 3 want ik heb er 2 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeeeeeel misschien kom ik ook nog wel even langs O:)
Waarschuw beheerder
wat een line-up zeg. 3 van mijn favorieten, jammer dat het op vrijdag is maar we komen lekker toch!!
Niet te missen.
Waarschuw beheerder
Misschien dat ik in een hele rare bui langs kom...

kan toch best gezellig worden,ook al is het mijn muziek niet.

Oliver Kucera zaal 2 ? dat is toch gewoon techno als ik me niet vergis ?
Waarschuw beheerder
Uiteraard aanwezig :) Mijn held draait weer :) nadat we hem op DV moesten missen!
Waarschuw beheerder
yoji!!!
respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spenker op donderdag 11 augustus 2005 om 12:20:
Misschien dat ik in een hele rare bui langs kom...

kan toch best gezellig worden,ook al is het mijn muziek niet.

Goeie instelling (y)

Ook aanwezig !!! :cheer:

Ennuh vraagje voor degeene die al vaker in het Paard zijn geweest, was net op de site en zag dat handel in soft en harddrugs verboden was en gebruik van Harddrugs ook

Betekent dit dat er wel gewoon een jointje gerookt mag worden? o:)
Waarschuw beheerder
denk het wel, zal je vanzelf wel zien dan.
Handel in hard drugs mag ook al niet??
Das raar.......
Waarschuw beheerder
harddrugs gratis geven is niet verboden O:)

Waarschuw beheerder
Wiet en Hasj is toegestaan, tenminste ze hebben het me nooit afgenomen...

oja, als ik jou nauw harddrugs geef, en jij mij...
komen we misschien een heel eind ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
VETTE SHIT......
jammer genoeg niemand van PF gezien
volgende keer beter

Waarschuw beheerder
Je hebt mij toch gezien!:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 11:03:
Je hebt mij toch gezien!

oeps solly ;);)
Waarschuw beheerder
yoji stond me daar n partij groots te draaien... te heerlijk gewoon. :)
donateur
Vond het een geslaagd feestjee, ben meer in de kleine zaal geweest vanwege JP een Fausto, heb een klein stukje van Yoji gehoord, vond hem wel goed draaien op zich, paar lekkere platen gehoord, maarruh..... Sta ik daar en Till tears do us part wordt gedraaid, vet nummer en goede remix ook (alhoewel ik die van Charel nog beter vindt) en ineens ergens in de break hoor ik een opera stem zingen: Biomehanika......Yojiiiiiiiiiii

Nou sorry hoor, je kon me echt opvegen van het lachen, vond dat dus echt stom , maar ja, zal wel aan mij liggen....

JP maakt het weer helemaal goed het laatste uurtje :lief":

Ennuh man oh man, wat een VETTE VETTE locatie zeg en wat een geluid :kwijl: daar kan menige club etc etc nog wat van leren en ja hoor, je mocht geowon een jointje roken binnen (y) En vond de beveiliging en het overige personeel zeg maar ook (y)(y) :respect:

Ze mogen van mij wel vaker Harddance feestjes doen daar :yes: Alleen geen HQ zoals iedereen zo lyrisch aan het roepen was, call me crazy, maar ik vind dat HQ gewoon in Amsterdam thuis hoort....

*is plannen aan het maken om het Paard van Troje naar Amsterdam te verhuizen ;p;p*

Waarschuw beheerder
Je vergeet nog te zeggen dat de drankjes ook redelijk geprijst zijn, althans dat vond ik dan :)
En inderdaad personeel vriendelijk personeel schone wc toppie geluid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik vond het een erg geslaagd feestje. Zeeeer gezellig :lief: en inderdaad op een superlocatie! Kan me goed voorstellen dat die tent een prijs heeft gewonnen, want het is inderdaad een mooie tent waarin alles goed geregeld is (Y)
De muziek was leuk, maar zeker niet top. Ben veel in de kleine zaal geweest om lekker te swingen. Yoji is toch niet helemaal mijn ding. Zaten wel lekkere platen tussen, maar ik mis toch de rollende bassen in die muziek.
Maar nogmaals: superavond, voornamelijk dankzij alle lieve vriendjes en vriendinnetjes!! :hug:

jammer genoeg niemand van PF gezien

Ik dus een heleboel! :yes:
Waarschuw beheerder
Inderdaad de vetste locatie van dit moment!!! Excuus alleen voor t harde geluid... we hadden m iets te hard staan... Ik hoor achteraf veel mensen met hoofdpijn klachten en dat heeft dus hiermee te maken...

Aangezien dit de eerste keer hardhouse was voor het paard weten wij nog niet of er meer van dit soort feesten gegeven kunnen worden, we wachten de reactie van het paard af en wie weet, misschien een goed begin van een nieuw event?

Thanks for the support! Op naar de volgende!

Waarschuw beheerder
Ow ik was dus niet de enige :) Dacht al dat ik te oud werd en een feessie nie meer trok hehehe
Misschien dat een beetje minder gebruik van de flitslichten ook wel een hoop kan helpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:36:
Vond het een geslaagd feestjee, ben meer in de kleine zaal geweest vanwege JP een Fausto, heb een klein stukje van Yoji gehoord, vond hem wel goed draaien op zich, paar lekkere platen gehoord, maarruh..... Sta ik daar en Till tears do us part wordt gedraaid, vet nummer en goede remix ook (alhoewel ik die van Charel nog beter vindt) en ineens ergens in de break hoor ik een opera stem zingen: Biomehanika......Yojiiiiiiiiiii

Was het de Yoji-remix die gedraaid werd? Dat is de beste remix die ik ken, luister hem dagelijks. Die operastem hoort daar iig niet bij, zal die zelf wel doorheen hebben gepleurd.
donateur
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 13 augustus 2005 om 17:56:
Was het de Yoji-remix die gedraaid werd? Dat is de beste remix die ik ken, luister hem dagelijks. Die operastem hoort daar iig niet bij, zal die zelf wel doorheen hebben gepleurd.

Yup, was de Yoji remix (die ik ook erg goed vind) en die operastem werd er ook apart doorheen geflikkerd.
K'heb ook de remix van Black Out gehoord van hem gisteren. Hoorde wel heel veel mensen heel positief over hem, dat het lang geleden was dat ie zo op dreef was overigens.

Maar man dat geluid daar :lief:

Uitspraak van The DJ op zaterdag 13 augustus 2005 om 15:09:
Excuus alleen voor t harde geluid... we hadden m iets te hard staan...

:D bij JP was het gelukkig al weer iets zachter, of misschien de bass iets minder ver open, ik voelde mijn trommelvliezen trillen ;p
Waarschuw beheerder
Laat me raden.....

JP draaide achter elkaar platen die niemand kende en die hij zelf ook amper heeft gedraaid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:36:

Nou sorry hoor, je kon me echt opvegen van het lachen, vond dat dus echt stom , maar ja, zal wel aan mij liggen....

hoho wacht es ff dat was de mc die dat stond te doen