Partyflock

Forumonderwerp · 799482
47683x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft er hier evaring met drugshonden? Ik ben afgelopen zaterdag op dominator gepakt door een drugshond. Nou is mijn vraag heeft er iemand tip om de hond te misleiden of ervoor te zorgen dat ie het niet ruikt? Helpt een luchtdichte verpakking eromheen of zijn er nog andere tips die werken? het rare is degene die voor me liep had mee dingen bij zich dan mij maar diegene liep zo voorbij de hond en ik werd eruit gehaald. Drm vraag ik me af heeft iemand tips?

Waarschuw beheerder
het kan .....

ontloopen van die beesten .....

heb je andere goedjuhs voor :d

whehehe om ze te ontloopen moet je ze mislyden :yes:

majah ..... ken ook een andere route nemen :p
Waarschuw beheerder
ik ga ff alles bij elkaar zoeken desnoods 3 methodes door elkaar want ik wil dit wel graag weten :D

ivm steigende populariteit drugshonden heb ik t idee

Waarschuw beheerder
geef hem een hondenkoekie

Waarschuw beheerder
dan heb je te vaak met je klauwen aan je dope gezeten dat je er zo verschrikkelijk naar meurt...

of dat je zelf een hond hebt en dat ie die ruikt whaha

anders wek et niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partyanimaljeroen op dinsdag 2 augustus 2005 om 18:35:
Ja heb het gemerkt in die tijd dat ik er zat. Van half vier tot kwart voor 11 sávonds. Er werden zelfs mensen binne gebracht met drie en een half op zak zelf de politie daar vond het erg overdreven worden. Ze hebben zelf gezegt dat ze het niet meer aan konden de hoeveelheid. En grote hoeveelheden hebbemn ze ook niet gepakt. De meeste was 20 daaronder 16 daaronder 10 en toen vier of vijf. Dus grote vangsten hebben ze niet. Terwijl ze er wel rondliepen

Maat van me was ook genaaid met 16 schijven hehe. Gedeelde 2e plaats :D

Waarschuw beheerder
biefstuk met ghb O:)

Waarschuw beheerder
heb ik wel is gehad op schiphol haha op een garage dak met een paar gramos op zak en niet gebeurd <de tussen afstand van mij en die hond zo`n 4 meter

Waarschuw beheerder
je heb spul dat je bij de dierenwinkel kunt halen dat is om ze uit de tuin te houwen spuit een beetje op je broek en weg is die