Partyflock
 
Forumonderwerp · 799217
 
waarom hebben sommigen altijd zo'n hekel aan meisjes die gewoon normale kleren aan hebben op een feest? zijn ze jaloers omdat die er WEL leuk uitzien? ik vind het altijd wel relaxed als er ook zgn. 'clubkutten' aanwezig zijn :D zonder clubkutten geen feest :)

aan de clubkutten: vooral niks van aantrekken hoor ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 00:59:
pogo moet je ook wel vriendelijk houden zodra iemand neergaat help je em overeind en dan ga je pas verder mensen die er niks mee te maken willen hebben ontwijk je

het ruziezoekende pogo het agressieve pogo moet ook niet kunnen ben ik helemaal met je eens

Ik begrijp die jonkies van tegenwoordig gewoon niet zo goed. Voel me bijna een ouwe sok als ik dit zeg maar heb het idee dat mensen steeds vroeger beginnen met dope en opok steeds minder respect hebben.

Ik ging pas echt goed los toen ik 17 was omdat ik daarvoor nog thuis woonde. Ging wel hakken hoor, maar moest dan om 02.00u thuiszijn. :D Maar die controle was wel goed. Kids van 14 zijn doorgaans veel te jong om al nachtenlang door te gaan en in aanraking te komen met dope.

Sowieso, de eerste keren dat ik ging hakken realiseerde ik me heel goed dat ik nog maar een snotneusje was die niks wist. Ik had vet respect voor degenen die al jaren meedraaiden. Kwam misschien ook omdat ik een vriend had die 7 jaar ouder was.

Het was in mijn hoofd niet opgekomen om wild te gaan staan pogo'en of kwaad te gaan staan kijken enzo. Integendeel.



Nu is het zo anders he. Ik zag op Dominator een gast met opgerolde broekspijpies en een ruitenbloesje vet hard door zn knie gaan. Ik kreeg gewoon rare blikken toen ik op 'm afstapte of alles wel ok ging. :D

Echt jammer vind ik dat. En nu was het rond 94/95 al aflopende zaak hoor, heb de goeie ouwe tijd ook niet meegemaakt, maar toch was het toen nog vriendelijker als nu.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:03:
Helaas is dit vaak ook te danken aan het politieke beleid

de politiek hier in nederland slaat ook gewoon helemaal nergens op we zitten alweer met de 2de regering bak ellende slappe troep
Oja en over op droeftoeters aftsappen...dat doe ik overigens wel eens hoor. Maar heb van pogo zelf nooit zo vaak last omdat ik vooral op oldstylefeesten komen daar gebeurt het niet.

Ben wel op MC op een twee van die snotapen afgestapt die een bgeetje middelvingers zaten op te steken tegen ramirez. dan heb je aan mij een verkeerde ja en die heb ik wel effe de volle laag gegeven. Die stonden ook beide met hun bek vol tanden en dropen gewoon af. Zo triest!! :D
 
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:04:
hoe noem jij het dan als er mensen vanuit een ander land naar nederland emmigreren omdat we hier een betere economie hebben??

zoiets word in het algemeen een economische vluchteling genoemd

Jammer dat jij je hersens niet op de goede manier gebruitk, dat is nu extra irri, je schijnt ze te hebben ;) gebruikt ze alleen op de verkeerde manier.
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:04:
hoe noem jij het dan als er mensen vanuit een ander land naar nederland emmigreren omdat we hier een betere economie hebben??

zoiets word in het algemeen een economische vluchteling genoemd

yep, en als jij je nou eens gaat verdiepen in het asiel beleid zul je zien dat die mensen die jij bedoelt helemaal niet toegelaten worden in nederland. Maargoed dit is weer een andere discussie dus kijk het voor jezelf even GOED na, of blijf dom......
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:05:
maar toch was het toen nog vriendelijker als nu.

is nu niet meer al te vriendelijk nee helemaal met je eens maar op deze topic word de schuld op 1 subgroepje afgeschoven zovan hun verpesten het voor de rest maar waarom heb ik dan altijd geleerd dat wanneer er ruzie meningsverschillen of wat je nu zegt dat de sfeer gewoon niet vriendelijk is dat dat nooit vanaf 1 kant komt
 
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:07:
de politiek hier in nederland slaat ook gewoon helemaal nergens op we zitten alweer met de 2de regering bak ellende slappe troep

toch heeft de bevolking ervoor gekozen,helaas.
mensen wilde dat de instroom van vluchtelingen werd aangepakt en een ander allochtonen beleid men heeft u mevrouw Verdonk geschonken.

Dit had voor veel mensen de prioriteit.Dus elke partij die op tv redelijk rechtst sprak daar stemde men ook direct op.Verder las men het politiek programma niet van de betreffende partij.

Niks is gelogen.Niemand is voor de gek gehouden en ik vind het beleid prima,dat is democratie
laatste aanpassing
Uitspraak van twt op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:08:
yep, en als jij je nou eens gaat verdiepen in het asiel beleid zul je zien dat die mensen die jij bedoelt helemaal niet toegelaten worden in nederland. Maargoed dit is weer een andere discussie dus kijk het voor jezelf even GOED na, of blijf dom......

hmm weet jezeker dat je niet het asielbeleid van canada hebt gelezen want wat ze daar hebben dat is pas een azielbeleid lees die eens na en vertel mij eens da als we die hier in nederland toe zouden passen of we deze discussie dan nog zouden hebben?? en zeg niet dat ik dan naar canada moet emmigreren want vertik het om mijn landje te verlaten
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:03:
Zoveel"buitenlanders "zijn ernietdaarnaast zijn buitenlanders toeristen of mensen zonder paspoort wel hebben we veel allochtonen in Nederland maar de meeste hiervan zijn hier al geboren dus hoeven zevaak ook niet te integreren.De groepen die dat wel moeten zijn vaak het gevolg van sociale issolatie door 1 autochtonen Nederlanders of door desinteresse aan hun kan ,o.a. veroorzaakt doordat hele wijken zijn veranderd in kolonies waardoor men niet meer hoeft te integreren.Helaas is dit vaak ook te danken aan het politieke beleidlaatste aanpassing 2 augustus 2005 01:08

ok immigranten wat jij wil, maar mensen die niet willen werken of integreren heb ik ook een schijthekel aan, maar veel buitenlanders werken wel, en die voelen zich niet te goed voor een schijtbaantje en hebben een vaak een lange werkweek. daar heb ik wel heel veel respect voor, en speedcore trauma ongetwijfeld ook.

ps voor nederlanders die de hele dag op hun reet zitten en ook geen werk zoeken heb ik evenmin respect voor hoor!
 
maar goed even ontopic: clubkutten zijn eigenlijk gewoon noodzakelijk, anders lijkt het net of er alleen maar kerels zijn op een feest
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:13:
hmm weet jezeker dat je niet het asielbeleid van canada hebt gelezen want wat ze daar hebben dat is pas een azielbeleid lees die eens na en vertel mij eens da als we die hier in nederland toe zouden passen of we deze discussie dan nog zouden hebben?? en zeg niet dat ik dan naar canada moet emmigreren want vertik het om mijn landje te verlaten

zoals ik al gezegd heb:
Uitspraak van twt op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:08:
yep, en als jij je nou eens gaat verdiepen in het asiel beleid zul je zien dat die mensen die jij bedoelt helemaal niet toegelaten worden in nederland. Maargoed dit is weer een andere discussie dus kijk het voor jezelf even GOED na, of blijf dom......

en dan moet je ook nog even na gaan denken over de vraag waarom jij meer recht hebt om te profiteren van onze welvaart dan iemand anders die de pech heeft in een land geboren te worden waar geen onderwijs, medische zorg, werkgelegenheid etc. is
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:14:
ok immigranten wat jij wil, maar mensen die niet willen werken of integreren heb ik ook een schijthekel aan, maar veel buitenlanders werken wel, en die voelen zich niet te goed voor een schijtbaantje en hebben een vaak een lange werkweek. daar heb ik wel heel veel respect voor, en speedcore trauma ongetwijfeld ook.

ps voor nederlanders die de hele dag op hun reet zitten en ook geen werk zoeken heb ik evenmin respect voor hoor!

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Uitspraak van twt op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:18:
en dan moet je ook nog even na gaan denken over de vraag waarom jij meer recht hebt om te profiteren van onze welvaart dan iemand anders die de pech heeft in een land geboren te worden waar geen onderwijs, medische zorg, werkgelegenheid etc. is

ik heb dat recht omdat mij vader en moeder mijn opa en oma en al mijn familie daarvoor hard gewerkt hebben om nederland te brengen waar het nu is en ik ook werkweken maak waar maar weinig mensen aakomen en dat ik al werk vanaf het moment dat ik kon om niet afhankelijk van andere te zijn

30 uur naast 5 dagen school
vakantie's 40 tot 60 uur

dat is wat mij het recht geeft dat ik ervan mag profiteren
aangezien er ondertussen schijnbaar niemand meer commentaar heeft ga ik me bed opzoeken moet over krap 6 uurtjes er weer uit om te gaan werken........

prettige nacht verder nog iedereen

ja ook jij wackiejackie ook al geef je et maar niet op om me van me ongelijk te overtuigen ik geef alleen mijn mening en een mening kan niet goed en niet fout zijn.
(iniedergeval bedankt voor de boeiende discussie untill next time ;) )
Uitspraak van speedcore trauma op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:32:
ja ook jij wackiejackie ook al geef je et maar niet op om me van me ongelijk te overtuigen ik geef alleen mijn mening en een mening kan niet goed en niet fout zijn.

:D Ik probeer jou nergens van te overtuigen. Ik laat je slechts zien hoe veel anderen (en vooral de wat ouderen) hierover denken.

Ik begrijp al die onzin over clubkutten en politiek gewauwel niet. Wat de neuk heeft dat nog met de hardcorecene van doen?

Geen DROL. Misschien had je er daarom een jaartje of 10 geleden bij moeten zijn...of nog langer geleden wat ik al zei maar ik kan helaas ook niet meepraten over de tijd voor 1994...:( maar ik weet wel dat het toen veel minder uitmaakte hoe je erbij liep. Ik kan me geen politieke gesprekken herinneren ook. Het was gewoon het gabbergroetje, waar kom je vandaan, alles tof, goed feestje he...en weer verder hakken.

En het kan nog wel degelijk hoor, dat zag ik bijvoorbeeld op Pandemonium. (l)

Denk dat de gehele ouwe garde er zo over denkt en dat wij het wel nooit eens zullen worden. :)

maar goed, welterusten dan maar. :) No hard feelings. :)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:36:
Misschien had je er daarom een jaartje of 10 geleden bij moeten zijn...of nog langer geleden wat ik al zei maar ik kan helaas ook niet meepraten over de tijd voor 1994...

wou dat ik het meegemaakt had..... mocht jammer genoeg niet zo zijn

maar jij ook een goeie nachtrust toegewenst en zeker no hard feelings je moet een discussie kunnen voeren zonder gelijk elkaar in de haren te willen vliegen
en mocht ik je ooit tegenkomen op een feest dan laten we die discussie mooi achterwege krijg je van mij een biertje en gewoon lekker ouderwets hakke (y)
 
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:36:
Het was gewoon het gabbergroetje, waar kom je vandaan, alles tof, goed feestje he...en weer verder hakken

whahah ja mooi is dat! gelukkig heb je dat nou ook nog hoor :D maar speedcore trauma is de kwaadste niet hoor, als je zijn hele verhaal leest klopt het wel hoor! alleen jammer van dat pogo-en
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:51:
alleen jammer van dat pogo-en

ook alleen maar als het vriendschappelijk blijft anders hoeft het van mij ook niet

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:36:
Het was gewoon het gabbergroetje, waar kom je vandaan, alles tof, goed feestje he...en weer verder hakken.

en dat is altijd beste meestal met kleinere feestjes in de happy dayzz is dit nogsteeds het geval is mijn ervaring misschien een aanrader voor jullie allebei ;)
maar nu ben ik er echt vantussen anders kom ik morgen me bed niet optijd uit :p

gegroet allemaal
 
maar goed ff ontopic blijven, mijn pro tiesto topic is ook gesloten het ook ontaarde in een eindeloze discussie over lonsdale en nazi's/ wazi's
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:19:
dat begrijpt ze ook, alleen dit soort mensen willen altijd bijdehand doen

Euh, pardon? :@ Wie is er nou bijdehand hier ventje? Ik geef mijn mening en dan ben ik bijdehand? Pfffff. :nee:
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:36:
Ik probeer jou nergens van te overtuigen. Ik laat je slechts zien hoe veel anderen (en vooral de wat ouderen) hierover denken.

Ik begrijp al die onzin over clubkutten en politiek gewauwel niet. Wat de neuk heeft dat nog met de hardcorecene van doen?

Geen DROL. Misschien had je er daarom een jaartje of 10 geleden bij moeten zijn...of nog langer geleden wat ik al zei maar ik kan helaas ook niet meepraten over de tijd voor 1994... maar ik weet wel dat het toen veel minder uitmaakte hoe je erbij liep. Ik kan me geen politieke gesprekken herinneren ook. Het was gewoon het gabbergroetje, waar kom je vandaan, alles tof, goed feestje he...en weer verder hakken.

En het kan nog wel degelijk hoor, dat zag ik bijvoorbeeld op Pandemonium.

Denk dat de gehele ouwe garde er zo over denkt en dat wij het wel nooit eens zullen worden.

maar goed, welterusten dan maar. No hard feelings.

Amen :respect: Discussie kan me dan gestopt worden voor eens en voor altijd :p
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 09:43:
Euh, pardon? Wie is er nou bijdehand hier ventje? Ik geef mijn mening en dan ben ik bijdehand? Pfffff.

nee, iets letterlijk citeren uit een woordenboek is bijdehand, en je bent ook vrij dom als je dat 'je mening geven' noemt
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 09:47:
Amen Discussie kan me dan gestopt worden voor eens en voor altijd

mij ook, we moeten namelijk over clubkutten praten
 
QlubQutten en gabbers ik mag ze allebei graag :d

zwabbertjes vink nie zo relext :no:
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:05:
Ik vraag me af waarom je die kleding DAN draagt?
lekker zit het niet, en handig bij het hakken is het al helemaal niet

vind jij..ik vind het wel lekker zitten..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 22:08:
anti andere stylen (afkraken in je profiel)

ik kraak niet 1 stijl af in mijn profiel :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:18:
Nou goed, dan verzorg je jezelf goed, maar waarom dan niet een beetje vrouwelijker kleden? Sommige meiden (en ik heb het hier niet over jou) zien er gewoon ronduit lomp uit, het lijken wel kerels. Hadden ze dan liever als man geboren willen worden ofzo?

omdat jongens kleren veel lekkerder zitte..en trouwens t zijn alleen de truien..en misschien die legerbroeken..want verder heb ik echt wel alles voor meisjes hoor...en trouwens je gaat van die foto's op mijn profiel uit dat ik alleen maar in die kleding loop..maar je weet niet wat ik verdern og in muh kast heb hangen hoor :)
niks mis met normale kleren alles is goed hoor behalve puntschoenen. Alle andere schoenen zijn ook goed :yes:

ohjah tijgermotief vind ik eigenlijk niks :no:
 
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:36:
Ik probeer jou nergens van te overtuigen. Ik laat je slechts zien hoe veel anderen (en vooral de wat ouderen) hierover denken.

Ik begrijp al die onzin over clubkutten en politiek gewauwel niet. Wat de neuk heeft dat nog met de hardcorecene van doen?

Geen DROL. Misschien had je er daarom een jaartje of 10 geleden bij moeten zijn...of nog langer geleden wat ik al zei maar ik kan helaas ook niet meepraten over de tijd voor 1994... maar ik weet wel dat het toen veel minder uitmaakte hoe je erbij liep. Ik kan me geen politieke gesprekken herinneren ook. Het was gewoon het gabbergroetje, waar kom je vandaan, alles tof, goed feestje he...en weer verder hakken.

En het kan nog wel degelijk hoor, dat zag ik bijvoorbeeld op Pandemonium.

Denk dat de gehele ouwe garde er zo over denkt en dat wij het wel nooit eens zullen worden.

maar goed, welterusten dan maar. No hard feelings.

:respect::respect:
Moeten we kakkers ook niet effe afzeiken??

Laat ieder toch zijn wat ie wil zijn en kleden hoe ie wil.. Zolang niemand iets aan een ander opdringt vin ik het best..

Niet alle lonsdale dragers zijn wazi's
Niet alle klubkutten dragen puntschoenen
Niet alle kakkers dragen ruitjes of wat ze dan ook aan hebben..

Mijn hemel wat een gezever en hokjes plaatserij

Ik zou echt trug willen naar mijn tijd.. En ja ook aan mij werd gevraagd waarom ik in hemelsnaam een aus aanhad.. Ik vond het mooi, tof en je had altijd een jas bij je en kon m altijd uit doen tijdens t dansen.. Was ik dan ook een meeloop gabber?? Respecteer ieder zijn tijd en laat mensen in hun waarde.. Ik zie meiden ook liever gekleed in "meiden" kleding hoor.. Maar kan me goed herinneren dat mijn ouders zich toch echt afvroegen waarom ik in mijn maxies en aus en spijkerbroek hulde om te stappen.. Dat was weer mijn tijd.. En toen waren er ook wel wazi'shoor.. Niet zoveel en erg als nu...Wij werden ook bestempeld als racisten en weet ik het allemaal meer.. Is dus echt niet enkel van deze tijd..

Laat ieder lekker aandoen wat ze willen, kijk naar je zelf en niet naar een ander!
laatste aanpassing
 
goh lytjes snapt het :), lytje trouwens, als je jezelf in een hokje moest plaatsen, wat voor hokje was dat dan geweest?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 21:06:
lytje trouwens, als je jezelf in een hokje moest plaatsen, wat voor hokje was dat dan geweest?

In het IK ben IK hokje! :D
laatste aanpassing
 
dan heb je wel heel veel hokjes nodig als iedereen een eigen hokje heeft
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 21:38:
dan heb je wel heel veel hokjes nodig als iedereen een eigen hokje heeft

Das toch ook nodig.. Ieder mens is uniek hoor.. Die hokjes slaan nergens op!!

:frusty:
 
whehehe je kan toch niet voor ieder mens een apart hokje hebben? je moet groepen kunnen generaliseren anders schiet het niet op :D
clubkutten zijn wel altijd arrogant, partyman
 
tegen jou wel natuurlijk, raadsman :flower:
laatste aanpassing
 
club kutten rule the world :p
 
Uitspraak van de raadsman op woensdag 3 augustus 2005 om 11:16:
clubkutten zijn wel altijd arrogant

dacht ut niet he :[
 
stomme raadsman :no:
wat nou stomme raadsman? jij bent een junkie ik niet!
en 1 ding! je kan haten en praten maar ik ben en blijf de raadsman!

mafkees
 
Uitspraak van Marly op dinsdag 2 augustus 2005 om 18:40:
Ik zou echt trug willen naar mijn tijd.. En ja ook aan mij werd gevraagd waarom ik in hemelsnaam een aus aanhad.. Ik vond het mooi, tof en je had altijd een jas bij je en kon m altijd uit doen tijdens t dansen.. Was ik dan ook een meeloop gabber?? Respecteer ieder zijn tijd en laat mensen in hun waarde.. Ik zie meiden ook liever gekleed in "meiden" kleding hoor.. Maar kan me goed herinneren dat mijn ouders zich toch echt afvroegen waarom ik in mijn maxies en aus en spijkerbroek hulde om te stappen.. Dat was weer mijn tijd.. En toen waren er ook wel wazi'shoor.. Niet zoveel en erg als nu...Wij werden ook bestempeld als racisten en weet ik het allemaal meer.. Is dus echt niet enkel van deze tijd..

Laat ieder lekker aandoen wat ze willen, kijk naar je zelf en niet naar een ander!laatste aanpassing 2 augustus 2005 18:41

:respect:

moeten we dan de rest van ons leven op sport schoenen blijve lope???? :s
 
Uitspraak van de raadsman op woensdag 3 augustus 2005 om 11:20:
en 1 ding! je kan haten en praten maar ik ben en blijf de raadsman!

oja sorry man! was ik ff vergeten!
 
fuck de raadsman

Mafkezen rule the world
 
Uitspraak van de raadsman op woensdag 3 augustus 2005 om 11:16:
clubkutten zijn wel altijd arrogant, partyman

:/
 
Uitspraak van de raadsman op woensdag 3 augustus 2005 om 11:20:
jij bent een junkie ik niet

nee dat is wel erg makkelijk als je geen foto's op je pf hebt staan! ik schat dat je er ongeveer zo uit ziet:
laatste aanpassing
ik stond laatst lekker te pogo-en komt er weer zo'n vervelende clubkut aan die iemand zachtjes aan had gestoot (per ongeluk uiteraard) gooit die clubkut zo haar drinken over de pogo-ende groep heen! en dan heb ik zo iets waar ben je dan mee bezig :frusty: je wilt toch een leuk feest hebben dan ga je toch geen ruzie veroorzaken, nou, fijn volk die clubkutten!
laatste aanpassing
 
:respect: al mijn respect gaat uit naar die clubkut
 
Uitspraak van de raadsman op woensdag 3 augustus 2005 om 11:35:
haar drinken over de pogo-ende groep heen

na dat zal dan vast niet de eerste x zijn geweest dat ze was aangebeukt!
 
ook al was het dat wel heeft ze nog gelijk
ach schei toch uit partyman, kortzichtig figuur dat je bent :frusty:
maar gelukkig trok niemand zich iets aan van die clubkut en gingen we fijn door pogo-en