Partyflock

Forumonderwerp · 799138
Betreft: evenement: Friday Madness, vrijdag 12 augustus 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
Heuyz,

Vanaf welke leeftijd wordt je toegelaten bij de Friday Madness 12 Augustus 2005? 16 + of hoger ? Laat even wat weten... Alvast Bedankt.

The Depravor™
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kweet zkr dat andries weer een plaatje voor me gaat draaien :P

en ik weet al welke :D

alleen het probleem meestal opt einde van de avond maak ik niks bewust meer mee O:)

Waarschuw beheerder
hoelaat moet andries draaie?
Waarschuw beheerder
khoor net van ronny [provax] die samen met andries moet draaien, of van 22.00-0.00 of andere optie van 23.00-1.00

dus ik weet het ook niet cker, en niet eens of ik dit mocht verklappen :$ :P

Waarschuw beheerder
tot straks :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
verwacht niet al te veel van mijn spraakstof vanavond..
Nog steeds ziekjes, maar ik ga een poging wagen!
Waarschuw beheerder
donateur
Friday Madness was zoals gewoonlijk weer zeer chill :bier:

Ben wel nog een beetje gaar. After party, kwart voor 7 thuis :vaag:
Waarschuw beheerder
poeww..

na een 1.5 uur al 25 bier achter de kiezen :S

oke oke ik heb nog wat cola gehad, maar dat moest gewoon anders ging het helemaal fout

maar maar ook nog problemen hehad daaro :S probeer ik ook eens te helpen, slaat jerry me op me gezicht :S en daar kom je dan elke week, respect is der echt totaal niet bij die mannetjes

maar genoeg gezopen iig, alleen jammer dat me maat niet meer binnenkwam omdat hij schijnbaar te dronken was :S ze willen osns buiten houden omdat we anders alles opzuipen

en gvrd die wijn ook al na paar uurtjes weer op :S das al de zoveelste keer, rgl dan eens wat meer man

sorry liet me ff gaan :P

ik heb pijn aan me kaken. maar niet van de zooi :X auwww
Waarschuw beheerder
Jerry = snoop dogg figuur? Die is toch echt niet normaal man, op Van God Los ook: loopt ie over de dansvloer en iedereen maar aan de kant te duwen alsof ie graafwerken verricht ofzo :s
Die meent zich echt wat te veel, valt ook op dat ze die de laatste tijd nimeer aan de ingang laten staan omdat je dan al genoeg ziet aan z'n gal-bakkes...