Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 03:05:paddo's roken haha zieke shit, zal wel keer proberen
Roken
Je kunt gedroogde paddestoelen ook roken. Dat is wat milder dan ze eten of als thee innemen, maar kost wat meer paddestoelen per trip.
Het werkt wat sneller, je kunt het effect vergelijken met een stevige joint of marihuana-sigaret. Er wordt wel gewaarschuwd, dat bij het roken van Paddo's carcinogenen in je longen komen
Je kunt gedroogde paddestoelen ook roken. Dat is wat milder dan ze eten of als thee innemen, maar kost wat meer paddestoelen per trip.
Het werkt wat sneller, je kunt het effect vergelijken met een stevige joint of marihuana-sigaret. Er wordt wel gewaarschuwd, dat bij het roken van Paddo's carcinogenen in je longen komen
Maak toch liever een theetje !
En de smaak vind ik niet erg, vind alleen die grote, sappige brokken goor. Gedroogde gaan wel, dan heb je niet zoveel om te kauwen. Maar verse.... bweeeehhh !!
laatste aanpassing
paddo's rulen!!.. mijn festivaldrug bij uitstek, ik krijg altijd beetje zelfde trip als bij xtc alleen dan zonder dat neurotische kaakgeknars en ooggedraai
Festival drugs!!! als ik dat zou moeten nemen op een festival of discotheek dan heb ik zeker een badtrip
Festival drugs!!! als ik dat zou moeten nemen op een festival of discotheek dan heb ik zeker een badtrip
ja opzich een discotheek wel jah, op een gewone zaterdagstapavond moet je dat ook niet doen (ik niet iig), maar als ik naar een concert ga beleef ik het heel erg veel meer.. je hoort alle muziek, de kleinste foutjes, .. a general feeling of adaptation laat ik maar zeggen aangezien je met een hele zooi mensen staat te genieten van hetzelfde (en jij dan stiekum ietsje meer) Zo werkt dat dan bij mij, enigszins.
ik heb het nu 6 x gedaan, nog nooit slechte ervaring gehad alleen de laatste x ging het te hard.
altijd thee van gezet
-water aan de "kook" brengen
-de porties in eetbare stukjes snijden
-theepot op een vlammetje zetten, paddo's erin
-30 min laten trekken (wij doen altijd met smaakje)
-paddo thee verdelen en opdrinken
-paddo's verdelen en opeten
na 15 min word het wat wazig, na half uur als een mongool.
wij doen altijd 1 portie per persoon (weet ik veel hoeveel gram ) maar dit was de laatste x te veel dus laat je wel informeren over de sterkte.
niet van te voren denken dat het mis gaat, niet bang worden o.i.d.
en neem goldenpower mee, als je zeker weet dat je eruit wil drink je die op en met 15 min word het al erg minder. dan heb je nog ongeveer 1 uur dikke lach kicks en wil je weer terug in de trip
de goeie adviezen