Partyflock

Forumonderwerp · 798921

ik heb wel eens coke in me drank gehad toen ik op vakantie was ze deden het achter de bar daar kwamen ze later achter maar ondertussen lag ik al voor pampus wat er is gebeurd weet ik niet meer met de jongens achter de bar jah dat weet ik ook niet ik werd wakker in mijn hotel ik was 15/16

:frusty:

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:40:
ik heb wel eens coke in me drank gehad toen ik op vakantie was ze deden het achter de bar daar kwamen ze later achter maar ondertussen lag ik al voor pampus wat er is gebeurd weet ik niet meer met de jongens achter de bar jah dat weet ik ook niet ik werd wakker in mijn hotel ik was 15/16

Denk toch dat je je vergist. Coke word je niet "voor pampus" van... Daarnaast is het wel erg veel wat je in je drankje moet gooien wil je er goed wat van voelen. Kwart gram ongeveer. Das weer net iets duurder als een tienje. Denk dat het GHB is geweest, want daarvan ga je wel voor pampus, en kun je nog eens iemand trakteren voor 150 euro de LITER!

haha leuk toen jij dus aan t naaien was hadden wij wat met elkaar zie je nou wel dat je bent vreemd gegaan en maar beweren van niet ag jah ik weet wie t zegt sex verslaafd!
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 19:18:
beter dan drinken in je coke

hahahahahahaha
Tsja dat krijg je er van als je aan die oerdomme drugssoorten gaat zitten!!

Coke is bovendien gewoon fucking SOFTDRUGS in KnetterTown begrippen...

En je gaat toch geen softdrugs snuiven? Laat staan drinken?
Laat me niet lachen man.... WAKKER WORDEN!!!! Gna GNA GNA :devil:
Uitspraak van KRANKENSTYN op woensdag 10 augustus 2005 om 14:15:
En je gaat toch geen softdrugs snuiven? Laat staan drinken?
Laat me niet lachen man.... WAKKER WORDEN!!!! Gna GNA GNA

??????WAKKER WORDEN???????

GnA GnA GnA........;P

Kep liever coke in mn neus.

Ik wacht nog steeds op de dag dat ik lekker op het strand lig met mn oogjes dicht, en ineens iemand stiekum n grammetje in mn neus kiepert.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:35:
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik lekker op het strand lig met mn oogjes dicht, en ineens iemand stiekum n grammetje in mn neus kiepert.

Ja ik wacht met je mee als je je maar niet zo raar gaat gedragen als iedereen die op het strand ligt echt voor de hand liggend gewoon....

..............een beetje zonde:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
dat is zonde:P gewoon door de neus

Coke werkt vrijwel helemaal niet bij orale inname dus dit hele topic kan men beschouwen als bullshit!

Ja idd wat een gelul!
Deden ze maar 's coke in mijn drank, zal wel GHB geweest zijn, van coke ga je echt niet voor pampus meissie. GHB wel. Linke shit btw, slecht te combineren met drank, met coke wel btw.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:00:
Coke werkt vrijwel helemaal niet bij orale inname dus dit hele topic kan men beschouwen als bullshit!

mm niet zo sterk nee maar wel veel langer.
laatste aanpassing
haha zonde van je sos.
volgende keer maar om een buisje 'g'vragen, heb je tenminste nog wat aan (Y)

mm niet zo sterk nee maar wel veel langer.

Daar heb je wel gelijk in. Dat is met bijna alle middelen zo.
Alleen bij coke moet je wel erg veel nemen wil je er echt "iets" van gaan merken denk ik hoor :P
Waarom gaan mensen uberhaupt in op dit lulverhaal? :|

1 keer sos in je drinken, en ze zou 7 maanden verslaafd zijn geweest... In een sprookjesbos hier ver vandaan misschien wel ja :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Jaaa.. En het kost ook nog geld voor die lui :P