Partyflock

Forumonderwerp · 798912
1537x bekeken
Waarschuw beheerder
* Skrew You * en inactief hebben een nummertje gemaakt wat vinden jullie ervan ?

het is in ongeveer 3 uurtjes gemaakt dus niet al te kritisch zijn(hij moet nog verbeterd worden) maar wat vinden jullie van t idee??
:d

KLIK HIER OM M TE LUISTEREN!

Waarschuw beheerder
Ja indd jij bent gewoon shit :P ;) Troublemaker 8)

Klinkt leuk jooooon (K)
Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
Waarschuw beheerder
Het effect wat de kick heen en weer laat gaan klinkt opzich niet slecht. Helemaal niet, maar wat al eerder is vermeld dat kan je gewoon niet het hele nummer doen. De phase die ontstaat door het effect laat de kick ook van links naar rechts gaan. Het nare daarvan is dat de naald uit de groef van de plaat kan vallen.

de Vocals niks op aan te merken , wellicht nog een mooie timestretch. hoewel die vocal van roll the drums overused is.

Het geheel is er en het klinkt allemaal wel bij elkaar.

Nu de synth sound / melodie. Die is vrijwel erg simpel, past er een beetje bij vind ik.

de kick versnellingen zijn ook wel goed.

Je hoort wel dat hier te weinig tijd nog in zit om het echt af te noemen. Op het eind word het nummer zelfs een beetje eentonig.

Je zou dan meer synth geluiden kunnen toevoegen. Eventueel een extra andere kick. En beperk gewoon dat effect op de kick en laat em gewoon knallen zoals alle hardcore tracks dat hebben. aan het eind van elke maat kan je best dat effect erop gooien maar niet de hele tijd.

we geven je een "5"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja :D we zoeken nog een goeie zangeres
Waarschuw beheerder
maar ik kan niet egt goed zinge hoor :P hahah
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
als ze maar knap is

Waarschuw beheerder
ja helemaal mee eens hihi
Waarschuw beheerder
Vind er ook niet veel aan, hoewel ik het je niet nadoe.. ik ben een supernerd als het om Fruityloops enzo gaat :P
Waarschuw beheerder
Oja, cijfer: iets tussen 6/7: 6,8 :P

Waarschuw beheerder
Wat een flanger-gefuck zeg. Dit klinkt zeer amateuristisch. Het moment dat de kick erin komt is ook niet echt van wow. En wat voor kick :S! En wat een leuke vocals! Zonde om dit af te luisteren!

Een 3 voor de aantal uurtjes die erin zijn gestoken!
Waarschuw beheerder
weer zo'n viezerik hahaha 8)

zoek een leve :devil:
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
kwaliteit is veel te dof..
junglist ?? fruity?
sorry niet mn ding maar succes ermee :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
Dikke bende... :)

Waarschuw beheerder
Ja die bass is een beetje vaag!De opzet is verder wel grappig...

ik ben ook met een nummer bezig!Benieuwd wat jullie hiervan vinden...

New City Rockers - Invasion of the harder styles

http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=2ENPTCLT08O5E2HEHWBSZN82JR

Waarschuw beheerder
quote element=message id=15723574]ik vind hem zeker wel vetjes [/quote]

Welke...die van mij?Of die andere....??[
Waarschuw beheerder
misschien moet je je eigen track op je eigen topic posten Mooly :P dat kan door sommige mensen verkeerd worden opgevat.

[miereneuk modus]wij zouden het niet leuk vinden als iemand anders zijn track in ons topic post. ;) tenzij dat topic daarvoor bedoelt is[/miereneuk modus]

daardoor onstaan er nogal van die soort vage omstandigheden.

Bandungban­aan][Sus Antigoon 21 augustus 2005 13:44 Wat een flanger-gefuck zeg. Dit klinkt zeer amateuristisch. Het moment dat de kick erin komt is ook niet echt van wow. En wat voor kick ! En wat een leuke vocals! Zonde om dit af te luisteren! Een 3 voor de aantal uurtjes die erin zijn gestoken! [NL] JoNiStOnEy [NL] 22 augustus 2005 18:42
weer zo'n viezerik hahaha

zoek een leve

3 uurtjes is te weinig. dat is een feit, als je het vergelijkt met al uitgebrachte tracks is dit ook gewoon lang niet goed genoeg.

Vat de negatieve kritiek goed op zodat je jezelf verbeterd. er zijn weinig vrouwen die muziek maken, maak nog es wat muziek en laat wat horen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneiterheadz op dinsdag 30 augustus 2005 om 01:39:
misschien moet je je eigen track op je eigen topic posten Mooly dat kan door sommige mensen verkeerd worden opgevat.

Ja daar heb je wel gelijk in...Had er nie over na gedacht!!
W8 wel met posten tot mijn nummer voor de contest klaar is... ;0

Waarschuw beheerder
ik vind het voor de eerste keer zeker goed klinken hoor!! ga zo door!!
Waarschuw beheerder
donateur
hmm :/ dat nummer heb ik al een redelijk tijdje op me computer staan :S
Waarschuw beheerder
joni & anthony, hijs vet :D(L)