Partyflock
 
­ Nederland
 
Ja ik ook zoiets en alleen maar water...
Drink geen (bijna nooit) alcohol op een feest, anders zat ik wel in de kroeg....niet dan?
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
ik drink juist wel fucking veel is goed voor je ...meestal veel alchool en als ik uit ga drogen van de alcohol dan maar water :D heheh
Laatste keer QT, flesje water enne dan lekker bijtappen op het toilet ;)

en af en toe een glaasje post-mix, voor de suikertjes enzo....
Ik geen of heel weinig alcohol, maar wel veel cola en water...
hzm beertje nee vind ik niet hehe beetje alcohol op een feest is niet verkeerd hoor :bounce:
ok ok...beetje is ok...maar ni teveel ;) :S
op een FEEST heb ik nooit zin om veel alcohol te drinken dus meestal is het iets van cola of water
zorg wel altijd dattik genoeg vocht binnenkrijg... anders heb je best wel een kansje om nokkie te gaan... en dat willen we niet hebben dus een paar colaatjes en een paar watertjes, stuk os 10 drankies denk ik....
Ik hou het maar bij een mix van rb, bier en water
maarre 0 tot 3 drankjes??? no way! echt veel meer.....ik moet het vochtverlies toch enigszins compenseren, anders krijg je van die rare taferelen....uitdroging, hoofdpijn e.d. en dat in combi met snoepgoed....nee dank u!
op zo'n feest gaat bijna al mn meeste geld op aan water
lekker hoor!
en ook een beetje alcohol hoo. zeg ma 0 tot 10 drankjes incl water
xxsteph
de drank kan ook wel eens overheersen hahah;)
gewoon van alles en nog wat :D :xtc:
Ik drink meestal een breezer of smirnoff op een feest daarna alleen maar fris , verschilt per feest maar tussen de 5 en 15 glazen fris
 
op Qlimax, 4E, QT en D-boy heb ik 60 euro aan drank opgemaakt...
Alleen water en dan rond de twee liter of drie maar ik zweet alles er weer uit want ik hoef maar 1 x naar de wc te gaan!
 
weheheheheh drink ook altijd wel veel is eg wel nodig jah om uidroging te verkomen niet dat ik me niet uitgedroogd voel na een party maargoed


alchol roeleeert wel alleen niet te veel op een feest weheheh dan work zo wazig:d
 
drank = bier
 
denk dat ik per feest 'n stuk of 10 muntjes opmaak....en dan haal ik ook nog wel 's water uit de kraan of ik krijg wat drankjes...dus in totaal denk ik 10-15 drankjes per feest.
op QT voor 20 euro, veel bijtappen op het toilet....viel allemaal wel mee qua geld...
We delen ook vaak glazen fris enzo....hoef je ni zo vaak te lopen en ik hoef ni een heel glas in een keer...

:bounce: moeilijk met zo'n glas/beker in je handen.. :D
Betaal me helemaal scheel aan drank. De tijd van andere dingen heb ik wel al een tijd achter me liggen en ben allang blij dat ik me weer een stuk beter ga voelen... (lees: gezonder)

Daarnaast heb ik het met drank veel meer naar mijn zin...
o, enne eten??!? hoe zit het daar mee??

normaal eet ik nooit op een feest, alleen toen met Qontact in de HMH...hot-dogs weg staan werken daar...ni normaal! had echt honger...heel apart! :D
Ik heb op QT alleen een stuk pizza gegeten, en niks gedronken, is niet goed voor mijn lijn (ik ben al niet zo breed :p)
 
tering, wat weinig bierdrinkers hier zeg...

voor mij ruled bier gewoon...water??? Misschien 1 flesje tussendoor, anders krijg ik zo'n kater, maar meer ech nie...
Ik eet meestal goed van te voren want op een feest vindt ik het alleen zonde van mn geld en tijd om daar te gaan eten maar stel als het moet dan moet het!

Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt dat ik moest eten!
Idd! goed voederen van te voren!! ben ik voorstander van :D


vind het ok zonde van mijn geld...maar mijn buikje dacht er anders over :D

Lijn? welke lijn? LIJN 12s?
de hoeveelheid vocht/alcohol die ik naar binnen giet op een feest hangt nogal af van mn toestand.

als ik geen drugs gebruik drink ik meestal aardig wat alcohol. als ik wel drugs gebruik drink ik alcohol tot mn drugs begint te werken en daarna drink ik zo nu en dan s een kwart glaasje cola de rest van de cola geef ik weg of mors ik tijdens t dansen :)
Minstens 7 drankies denk ik toch wel!:P:P:P
pfff ??? stuk of 10 bier en wat Smirnoff ice's of breezers.

+ abbonement op de PLee :S
oE oE .. smirnoff 8)

en als ik drugs heb gehad spa rood :)
Voor dat ik naar binnen ga .......gaat er 9 van de tien keer een fles baco naar binnen met zijn tweeen en op het feest drink ik nog meestal 50 - 80 euro weg aan bier . geef wat en krijg wat ......:P
JA op een geg moment blijf je pissuh. Nadeel van bier
Daar heb je kateters voor :P
 
drank zuigt :D
ode aan de rest :)
Ik drink meeatal toch wel zo'n 10 tot 15 drankjes, en eten op 4-elements heb ik heel gezond een appeltje gegeten is op zich best lekker alleen erg droog ;-)
 
ik zuip bier op een feest. zou niet weten hoeveel dat ga ik toch echt niet tellen.
 
Het is me nog nooit gelukt om het bij te houden hoeveel bier ik op heb maar het zijn er altijd wel een stuk of 10
 
100 euro op ze minst aan bier :):)
 
5 tot 10 glazen
Ik ben van gistermorgen 6 uur tot gisteravond 12 uur weggeweest en heb samen met me man 250 euro aan drinken opgemaakt wij drinken dus wel veel.ik viex-cola met af en toe spa blauw en hij bier
zo een moeder wililk ooooooowk, waar ken je die kope?????:p
Nou ik haal meestal voor 20 euro munten. En dan heb ik meestal over en weggegeven. Ik drink echt super weinig, haal ik drinken heb ik na 2 slokken genoeg. Dus ms dat ik bij elkaar op een avond op 3 hele glazen kom.

Maar ja normaal drink ik ook maar 2 of 3 glazen op een hele dag.
 
Valt me op dat er echt weinig wordt gedronken door PFers. Op wat uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ik zuip me meestal wel de tering in op een feessie :/
Niet altijd, maar meestal toch wel rond de 50 - 75 Euro aan munten/bonnen.
Er moet meeeeeeer gedronken worden mensen..:) uK we laten ze wel ff zien hoe het moet volgende keer....;)