Partyflock

Forumonderwerp · 798861
7434x bekeken
Waarschuw beheerder
''De organisatie wil volgendjaar zo goed als cker een tweede editie van Dominator organiseren op het rutbeek''

zou wel beter zijn...
heb mij gister goed vermaakt moooi geslaagd feesie!!!

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
mja, ik ben zo'n uhhh 6,5 uur onderweg geweest..

ik moet dus echt ALTIJD een pokke end reizen :9

behalve als het in de buurt is natuurlijk....

Waarschuw beheerder
Volgend jaar zeker weer
Was Gruwlijk vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 00:15:
ik moet dus echt ALTIJD een pokke end reizen

behalve als het in de buurt is natuurlijk....

maar het is NOOIT in de buurt ;)

Waarschuw beheerder
Zeker doen :jaja: Was Vet (Y)!!! Mooi Geslaagd Feesje!!! :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou wel mooi zijn als het volgende keer in het donker kan...

maar ja omwonende he...gemeentes... jammer jammer jammer

weet iemand nog een plekje waar het wel kan anders?
Waarschuw beheerder
doe maar mooi daar, goeie lokatie! (Y)

Waarschuw beheerder
was echt knallen daar :bounce: (alleen dit keer zonder vuurwerk (6))
Waarschuw beheerder
Ja volgend jaar zeker weten weer:respect:
Maar dan wel 's nachts da's veel vetter. Vond dominator het nieuwe mysteryland hehe:respect: Als je 's nacht zo van tent naar tent loopt:vaag: Echt gruwelijk:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:44:
Jammer van het klote weer, die vervelende regen jassen waar je over heen struikelde

allemaal van suiker. gewoon blijve gaan.met hun vooze frakses. 5 min. regen en plein ligt vol plastiek.
Waarschuw beheerder
voor de rest zwaar feesjuuuuh. voor mij tot hier toe feestje van het jaar. volgende keer weer. en weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:37:
Er schijnen ook maar 11.000 man/vrouw aanwezig geweest te zijn.

11.000, laat me niet lachen! er was zonder twijfel wel veel meer volk dan 11.000 man. en van welke bron zou je dat dan wete?
Waarschuw beheerder
ja terrein was rond een uurtje of zes toch aardig vol, en de tenten waren ook wel vol dus 11000 lijkt me weinig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcoholic op dinsdag 2 augustus 2005 om 16:34:
11.000, laat me niet lachen! er was zonder twijfel wel veel meer volk dan 11.000 man. en van welke bron zou je dat dan wete?

Ruim 2,5 kilo drugs ingeleverd tijdens dance-event
31 juli 2005, 17:39:18

ENSCHEDE (ANP) - Bezoekers van het dance-event Dominator in Enschede hebben zaterdag tijdens controles vrijwillig 2,5 kilo drugs ingeleverd. De politie controleerde onder meer met drugshonden zeer streng op het bezit van verdovende middelen.

In totaal werden 48 personen aangehouden die toch drugs bij zich hadden. Het muziekevenement in het recreatiepark Het Rutbeek trok 11.000 bezoekers. De dag verliep in een gemoedelijke sfeer, meldde de politie zondag. Er waren verder slechts enkele kleine incidenten.

Bij de politie kwamen wel ruim 200 telefoontjes binnen over geluidsoverlast. De afdeling milieu van de gemeente Enschede verrichtte gedurende het feest meerdere metingen, maar daaruit bleek dat de normen niet werden overschreden.

De Twentse politie had 120 agenten paraat en kreeg steun van diverse andere korpsen zoals het KLPD, de douane, de marechaussee en Duitse collega's.

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:37:
Er schijnen ook maar 11.000 man/vrouw aanwezig geweest te zijn.

Ik heb er toch heel wat meer geteld:S:S:S Zeker stuk of 20.000 waren er

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op dinsdag 2 augustus 2005 om 17:34:
Ik heb er toch heel wat meer geteld Zeker stuk of 20.000 waren er

tel jij ze allemaal :P knap hoor :P

kijk wel of het volgend jaar weer wat wordt.. een grotere locatie zou wel beter zijn, en ook in de nacht.. en als ze het volgend jaar weer doen, zorg dan dat er goed geluid is in de darkcore tent!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 17:43:
een grotere locatie zou wel beter zijn

de capaciteit was toch 25.000? maar omdat de kaartverkoop tegenviel hebben ze het verminderd.

Waarschuw beheerder
Maakt mij niet uit waar:no:

Ik ben zoiezo weer van de partij,t was echt super:k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 17:43:
tel jij ze allemaal knap hoor

ja man zo ben ik dan ook wel weer voor mensen die 11.000 mensen hadden geteld:9
Waarschuw beheerder
kapot hard geluid moet er volgend jaar in die darkcore tent komen net zoals het laatste uurtjuhhh :D:D::D:D :bounce:
Waarschuw beheerder
de enige die juist weten hoeveel volk er was zijn de organisatoren. heb eens een mail naar id-t getuurd of ze me konne zegge hoeveel man er op td 2004 was. heb nooit reactie gekrege. op dvd's van feesjes staat wel ong. hoeveel man. maar met more then 15.000 freaks ben je niks mee. hoeveel is more then? 16.000? 15.880? we zulle het juiste aantal nooit wete
laatste aanpassing
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
In de krant sprak men van 11.000, dat zullen ze echt wel via de organisatie te weten zijn gekomen neem ik aan.
Bovendien hoorde ik via de eigenaar van de aanliggende waterskibaan dat er inderdaad tussen de 10.000 en 12.000 kaarten verkocht waren.
Maargoed, was ook druk genoeg aangezien ze het terrein een stuk verkleind hebben op het laatste moment.

Of het volgend jaar weer wordt gehouden op het Rutbeek is de vraag...

De bas overheerst. Niet alleen op het festivalterrein - waar werkelijk ieder vitaal orgaan meetrilt - maar ook ver daarbuiten. Tot in de binnenstad van Enschede klinkt de bas. Terwijl de festivalgangers met handen en voeten laten zien hoe fantastisch hardcore is, rinkelen de telefoons van de politie onophoudelijk. In de twaalf uur dat het festival duurt (van elf uur ’s ochtends tot elf uur ’s avonds) hebben zo’n tweehonderd streekgenoten de buik meer dan vol van de dansmuziek aan recreatieplas Het Rutbeek. De geluidsnorm mag na metingen van de gemeenten dan niet overschreden zijn, het incasseringsvermogen bereikt bij omwonenden al snel een limiet. Het hardcorefestival is uniek, nergens in Nederland, en zelfs niet in het buitenland, wordt zo’n groot openluchtconcert gegeven. ‘We hebben hier in Nederland een sterke housescene, altijd al gehad. Al is voor dit harde werk een hele speciale en wat kleinere doelgroep’, zegt een woordvoerder van Q-Dance, een van de organisatoren van het festival. Met de elfduizend bezoekers is de organisatie ‘tevreden’. Het festival moet nog aan haar imago werken en naamsbekendheid krijgen. Volgend jaar wil de organisatie een tweede editie van Dominator houden op het Rutbeek. ‘Voor een goed feest willen mensen wel een aantal kilometers afleggen. Enschede is in dat opzicht geen enkel probleem.’

bron: TC Tubantia (krant regio Twente)

De organisatie wil dus wel, maar de gemeente kan wel eens roet in het eten gooien gezien het aantal klachten.
Zelfs gemeenteraadsleden hebben zich er al mee bemoeid...

ENSCHEDE - VVD-gemeenteraadslid A. Enklaar vindt dat er zaterdag sprake was van een ‘onacceptabele geluidsoverlast’ voor omwonenden van Het Rutbeek tijdens het hardcorefestival Dominator. Zowel door volume als duur (twaalf uur lang). Tot in z’n woonhuis in Twekkelo hoorde hij de drums.

Enklaar wil dat het college van Burgemeester en Wethouders de vergunning voor Het Rutbeek aanpast opdat hinder voortaan binnen de perken blijft. In schriftelijke vragen informeert hij of er elders in de gemeente plekken zijn waar in het verleden voor vergelijkbare evenementen een ontheffing voor langer dan vier à vijf uur is afgegeven.

Maar gelukkig waren er vandaag een paar VVD-ers aan het woord die het gelukkig WEL begrijpen:
VVD’ers verdeeld over hardcorefeest
ENSCHEDE - Voormalig wethouder G.J. Kok van Enschede, tegenwoordig fractievoorzitter van de VVD in de Provinciale Staten, is het oneens met de kritiek van VVD-gemeenteraadslid A. Enklaar over het hardcorefeest Dominator.

Enklaar had zich opgeworpen als spreekbuis van omwonenden die zich beklaagden over het hardcorefestival dat zaterdag op het Rutbeek plaatsvond. Enklaar heeft de klachten via vragen bij het college neergelegd. Raadslid H. Hofte van de Stadspartij noemt de klachten over geluidsoverlast juist ‘gezeur’.

Kok, zelf omwonende van de recreatieplas, stoort zich aan de uitspraken van partijgenoot Enklaar. ‘Het gaat mij niet om de persoon. Het gaat erom waar de VVD voor staat’, zegt de politicus die spreekt in zijn hoedanigheid als mede-partijlid. ‘Het is niet mijn muziek, maar jongeren moeten ook een plek hebben. Die tolerantie moet er zijn. Dit hoort bij de grote stad. Die moet plaats kunnen bieden aan dit soort evenementen. Kijk eens, wonen in een grote stad biedt geneugten en lasten. Dit was niet eens overlast. Het duurde precies van elf ‘s ochtends tot elf uur ‘s avonds, toen was het ook ‘schluss’.’

‘Ik herken in de woorden van Enklaar niet een partij die voor jongeren opkomt. Je hebt een beperkt aantal van dit soort dagen. Dat betekent optimaal gebruik van het Rutbeek, waar veel overheidsgeld - in feite geld van de burgers - in zit.’

Kok, die dicht bij het Rutbeek woont, zegt zich niet gestoord te hebben aan het geluid. ‘Ik heb buiten gezeten, een krantje gelezen en visite ontvangen. Als je zoiets het niet ziet zitten heb je altijd de vrijheid een dagje weg te gaan. De omwonenden zijn tijdig per brief op de hoogte gesteld.’

‘Het Rutbeek leent zich bij uitstek voor een dergelijk evenement. Je kan zoiets niet op de hei organiseren.’ Kok vindt de ophef daarom overdreven. ‘Het is ook maar heel af en toe.’

Raadslid Hans Hofte denkt er hetzelfde over. Hij is totaal niet eens met de insteek van Enklaar die ook vragen aan het college over het ‘kabaal’ heeft gesteld. ‘Natuurlijk moet er zo min mogelijk overlast zijn maar aan de andere kant moeten omwonenden ook maar eens begrip hebben. Mensen in het buitengebied moeten niet zo zeuren.’

De organisatoren van het evenement, Q-Outdoor en Art of Dance, hebben geen klacht gehad op het speciale telefoonnummer. Alleen vrijdag heeft zich een klager gemeld, die schrok van het lawaai van de soundcheck, de test van de geluidsinstallatie.

wederom bron: TC Tubantia
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe grappig mn zus hoorde t ook die zat in het centrum van enschede :D

maar ik ga volgend jaar ook wel denk ik ja , beter rotten die drugshonden ff op ;)
Waarschuw beheerder
Stond gister op teletekst van tv Oost dat omwonenden en de gemeente Enschede allebei een onafhankelijk onderzoek starten naar het evenement.
De mensen die in de directe omgeving van het Rutbeek wonen willen namelijk niet dat Dominator volgend jaar op deze locatie terug komt.

Ach, volgens mij is dat met alle locaties hetzelfde.
Thialf konden ze ook niets tegen doen.
Waarschuw beheerder
Ff wat anders.. Het verbaasd mij ZEEEER (!!) Dat je nergens iets leest over de "bijdrage" van ID&T... Zelfs op www.id-t.com wordt met geen WOORD gerept over Dominator, echt helemaal NIKS.. zelfs geen foto's van "hun" Thunderdome..

In de persberichten wordt ook alleen maar Q-Dance (outdoor??) en Art of Dance genoemd..

VREEMD :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jasper heeft zere oren op dinsdag 2 augustus 2005 om 13:34:
zou wel mooi zijn als het volgende keer in het donker kan...

maar ja omwonende he...gemeentes... jammer jammer jammer

weet iemand nog een plekje waar het wel kan anders?

kom allemaal maar bij in de achtertuin jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd bij Dopey's Dominerende achtertuin-party :vaag:
Waarschuw beheerder
HOOOOOOOOOP echt dat er volgend jaar weer een dominator komt op het rutbeek..lekker dichtbij !!! mensen moeten niet zo zeuren over geluidsoverlast..is ook maar 1x in het jaar..
Waarschuw beheerder
G.J. Kok en Hans Hofte begrijpen het (Y)

Waarschuw beheerder
zou wel zwaar relax zijn als het er volgend jaar weer geh ouden wordt lekkerrr dichtbij!

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
net het nieuws gezien op tvoost.... was zon gozer in te zien die een vragenformulier ging opstellen voor de buurtbewoners.. hij vond dat het allemaal niet kon enz. geluid was te hard!

je zal het ook best wel hebben gehoord maar zo hard en zuiver was het toch niet??!?!?

toen wij de straat inreden naar het rutbeek hoorden we het geluid wel, maar zo goed?? wat zeuren die lui toch allemaal!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:22:
toen wij de straat inreden naar het rutbeek hoorden we het geluid wel, maar zo goed?? wat zeuren die lui toch allemaal!!

Dat zijn mensen die niets gewend zijn en al voorhand vooroordelen hebben over hardcore. Met behulp van klachten deponeren bij de politie kunnen ze proberen volgend jaar 'dat schorrie morrie' uit hun buurt te houden.

Ik hoop dat het volgend jaar gewoon weer hier terug komt en dan mag het volume van mij nog wel een tandje harder zelfs :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou geen problemen hebben met een iets soepelere gemeente ;)

weer een nieuwe lokatie vind ik niet erg
Waarschuw beheerder
donateur
Wa Een Zeikers Daar In Enschede!!
Ze Moeten Hun Muil Houden en Accepteren da Jongeren OOk recht hebben op een Feestje!!!

Volgende Jaar... Zelfde Tijd Zelfde Locatie..
NOG HARDER!!! :P

Waarschuw beheerder
cker weten, alleen ga ik dan met de bus en niet met de fucking trein :@:@
:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Vond de lokatie wel goed, alleen IETS te klein.

En waar ze volgend jaar cker weten rekening mee moeten houden is eigelijk alleen dit:

De darkcore area

Waarschuw beheerder
Volgende keer ben ik zeker weer aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Als enschede het niet meer wil dan maar naar Bussloo toe zeg ik. Impulz pleite en dan Dominator ervoor in de plaats.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op maandag 1 augustus 2005 om 19:46:
Gezeik van buuerbewoners ook altijd. Feest was zelfs om 23:00 afgelopen. Wat de fuck heb je dan te zeiken GVD. Stelletje azijnpissers. Laat een andere ook 1x per jaar fesst vieren, kolere zeg.

1x per jaar is een beetje weinig hoor :s ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Silvirio op vrijdag 5 augustus 2005 om 13:34:
Als enschede het niet meer wil dan maar naar Bussloo toe zeg ik. Impulz pleite en dan Dominator ervoor in de plaats

Castricum zou ook lekker zijn :jaja:

Waarschuw beheerder
Volgend jaar Weer aanwezig !!
Waarschuw beheerder
Ah van mij mag het wel ergens anders :D
dit feest hadden ze op elk grasveldje kunnen houden in deze opzet

Waarschuw beheerder
volgend jaar weer n week in de ziekte wet erna :p
Waarschuw beheerder
hahah laat maar lkkr op t ruthbeek... nu voor ons x lkkr dichtby :D

Waarschuw beheerder
alleen volgend jaar niet weer de laatste trein misse :p

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feestie, maar ga volgend jaar egnie weer naar Dominator!! :nee:

Waarschuw beheerder
en toen zei niemand meer wat :p
Jammer van het klote weer, die vervelende regen jassen waar je over heen struikelde

Was wel klote weer , maar we waren wel verbrand door die paar uurtjes zon :S:S

je zal het ook best wel hebben gehoord maar zo hard en zuiver was het toch niet??!?!?

we zijn iets eerder weggegaan en toen we enschede inreden kon je het duidelijk ! horen hoa je kon de mensen nog mee hoor schreeuwen op army of hardcore .. dus ut was wel goed te horen ;):P.. maarja ze moeten niet zeiken ! volgend jaar weer :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgend jaar gaan we er zeker wel weer heen, we hebben ons goed vermaakt. En tis lekker dichtbij, voor de verandering.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan ben ik er zeker weer bij!

Waarschuw beheerder
laat ze het dasn op n groter terein houden, de tenten stonden veelste dicht bijelkaar..........en laat ze die klote honden thuis laten grrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
kheb me dit keer uiterst goed vermaakt dus als het er weer komt dan ben ik absoluut van de partij :) cker de cker de cker wel haha :D ofzoiets :9
En de gemeente moet nie zo zeuren met dat geklaag over het decibel gehalte want volgens metingen zijn die perfect binnen de richtlijnen gehouden dus er is geen eens reden tot aflasting van nog een dominator omdat we volges de gemeente " niet aan de regels " hebben gehouden :@
Geef ons dat feest nou maar dan is er nix aan de hand en zoals ze hebben gezien kunnen we ons netjes aan de regels houden :P