Ach ja wat is verzieken. Er moeten meerdere faktoren zijn om iemand fake te late verklaren. B.v. als iemand meteen na het aanmelden onzin topic opend. En zijn hele profiel met onzin staat. Tja dan is de kans zeer groot dat het fake is. Maar als iemand met een duidlijk adress in NL komt. Met duidelijke foto's komt. En al niet te rare topic opend. Tja dan is het niet meteen fake.
geloof jij alle informatie die iemand in zijn/haar profiel kan zetten dan DRAGUNOV..
Zoals ik al zei: je kan makkelijk foto's van iemand uit de kroeg op je profiel zetten.. via een computer weten mensen niet of jij diegene op de foto bent..en om nou met iedereen een camgesprek aan te gaan is ook zo veel
Zoals ik al zei: je kan makkelijk foto's van iemand uit de kroeg op je profiel zetten.. via een computer weten mensen niet of jij diegene op de foto bent..en om nou met iedereen een camgesprek aan te gaan is ook zo veel
maar waarom zou iemand dat doen? hou je jezelf toch alleen maar voor de gek
Ja en mijn punt is... je zou meer zich afvragen over het echtheid van een profiel van iemand zonder foto's en een vaag adress en al. Dan met iemand die tientallen foto's heeft en alleen een topic opende meteen dat hij aangemeld is