Partyflock

Forumonderwerp · 798835
344x bekeken
Waarschuw beheerder
Waarom ben je direct fake als je geen foto's op je profiel hebt?

Waarschuw beheerder
Ja maar je word hier wel als een Fake gezien als je net aangemeld bent een forum opent wat ik opzich raar vind. Waarom ben je dan opeens Fake.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach.. dat weet ik niet..
Maar ja..komt denk ik ook door het feit dat er veel mensen echt fake zijn en de boel flink verzieken...

Maar ja.. de niet fakers..die het goed bedoelen die krijgen ook alles te horen over hoe fake ze wel niet zouden zijn..
Waarschuw beheerder
gaat weer helemaal nergens over!!! :no:
Waarschuw beheerder
gaat het weleens ergens over dan op zondag??

Waarschuw beheerder
Ach ja wat is verzieken. Er moeten meerdere faktoren zijn om iemand fake te late verklaren. B.v. als iemand meteen na het aanmelden onzin topic opend. En zijn hele profiel met onzin staat. Tja dan is de kans zeer groot dat het fake is. Maar als iemand met een duidlijk adress in NL komt. Met duidelijke foto's komt. En al niet te rare topic opend. Tja dan is het niet meteen fake.
Waarschuw beheerder
geloof jij alle informatie die iemand in zijn/haar profiel kan zetten dan DRAGUNOV..

Zoals ik al zei: je kan makkelijk foto's van iemand uit de kroeg op je profiel zetten.. via een computer weten mensen niet of jij diegene op de foto bent..en om nou met iedereen een camgesprek aan te gaan is ook zo veel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WENDY26J op zondag 31 juli 2005 om 16:02:
Zoals ik al zei: je kan makkelijk foto's van iemand uit de kroeg op je profiel zetten.. via een computer weten mensen niet of jij diegene op de foto bent..en om nou met iedereen een camgesprek aan te gaan is ook zo veel

maar waarom zou iemand dat doen? hou je jezelf toch alleen maar voor de gek :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja en mijn punt is... je zou meer zich afvragen over het echtheid van een profiel van iemand zonder foto's en een vaag adress en al. Dan met iemand die tientallen foto's heeft en alleen een topic opende meteen dat hij aangemeld is :P

Waarschuw beheerder
Ik fake ook wel eens :$

Waarschuw beheerder
Coole gas masker :)