Partyflock
 
Forumonderwerp · 798833
­ Nederland
 
.. natuurlijk al een feit,maar .....

Naast die paar toch behoorlijk grote stappen expansie in de breedte op vrijwel elk vlak -- DJ's/artists (met die paar heren uitschieters vanuit ver bovenin de internationale (techno?) orde offcourse! nogmaals pff.. daar verrastte je deze ouwe toch echt wel f mee zo op 10min van je huis/in je feitelijk toch wel dorpie nog.. zeker als kaliber Pullen,Ishii,Holden komt "buurten" ff maar ok, duidelijk en is al zat over gezegd..) -- Promotie goed verspreid gedaan, nou, kortgezegd: De hele AANPAK: van alle kanten goed verzorgd, met natuurlijk de profess. & ervaren inbreng die bv. Joachim & org. en al die andere mensen/org/labels, elk voor hun terrein/vlak uit de NL scene voldoende met zich meebengen om het allemaal zo neer te kunnen zetten als het gisteren stond (en het stónd zeker!)
__ Nee,op dat gedeelte v/h hele Sweet Vibes plaatje was niks op of aan te merken lijkt me.. dus wat dat betreft qua verandering tov de voorgaande jaren niets dan positiefs dat er te melden valt lijkt me, ook voor de meeste andere z-meerders aanwezig gisteren? (y) zij die ook 'n vergelijk met de vorige keren hadden, kwamen met veelal positief geluid ook in zelfde trant :D


_ Echter,ook verandering in de rest van het plaatje, om maar gelijk zo op door te gaan; plaatje komt hier als passend: Taferelen die sommigen zelfs al in de middag konden zien, wrijving ontstaand in t klein, soms ook al echt bonjes (wat ik hoorde dan,was er heel f maar in de middag) ..maar zeker dat wat ik zelf in meerdere hoeken op het terrein heb gezien qua "gezellige" mensen, feestje vierend maar niet heus,dat is toch echt ook een verschil met de afg jaren,waar je alleen niet zo relaxed/vrolijk van wordt, das simpel..


__Nou maakt het mij echt niet uit hoor, gekkigheid.. hebben met de jaren en zeker elk weekend late uurtjes makend in R'dam/Den Haag & regio met zn verschillende (lekker) "onvriendelijk" donkere atmospheres in Park,de Groove (Club) of de Schele in 070.. Energiehallen met grotere party's etc. just name it.. ;) .. en echt al zat boze ogen moeten aankijken of moeten ondervinden ook soms,ergere gevalletjes. Geloof me, die kunnen een stuk bozer hoor als JOU! en brengen je het ook! Maar dat hoorde er gewoon bij ook altijd, je bent niet tussen 23oo-05oo publiek dan,klaar.. Altijd je ogen open hebben.. en áls,tja.. dan niet huilen ook.
_ Maar dat is geen situatie die opgaat voor 't meerendeel van je vrienden/bekenden, en de doorsnee feestganger/stapper natuurlijk.. en vooral de bij 1 van ons behorende dame(s) gingen nooit of zelden mee hoor,de latere uren, Zoetermeer uit, afteren etc.. maar die houden (logischerwijs) ook niet van n dreigende sfeertje, of een tja.. hoe zegt men?! Gewoon niet gezellig zoals de meeste mensen in hun weekend het juist wel willen hebben, en dat is ook logisch! Kort gezegd: paar van hen, maar ook zeker meerdere lui hebben gisteren ook niet bepaald een gezellig Sweetvalley dagje gehad zoals het anders wel was geweest altijd.. schijnbaar.. En dat was niet op zich staand.. heb menig stemmetje horen klagen,lui zien gaan al vroegtijdig,terwijl wel van plan waren ook gewoon de after mee te pakken (soms met kaart,soms ook niet..) Ik ging sowieso niet,maar ik vraag me toch wat af hoe/wat er de uren verder is geweest, dat er geen shit kwam ofzo inside de Silverdome dan.. want je kon het zien/aanvoelen al sinds de middag 'n beetje.. wolkies hingen er dreigend bij, zijn ze dat ook blijven hangen,mensen?

dus.. Goed Feestje gevierd mensen??? is ff de algemene vraag van deze Kale -> Beter wel! ... Ghehe..
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Bron ? :O
K kwam om 0315 bij silverdom (kwam van dominator). Zitten der een heel stel gasten onder de brug te niksen.
OMDAT HET ZWAAR BAGGER WAS. (volgens hun)
het was opzich wel leuk alleen moeilijk rustig
Het was op zich allemaal groots aangepakt, dikke promotie, leuke acts (vooral afterparty) maar zoetermeer is gewoon zon bout-stad.

Ben ff bij de afterparty geweest, was echt rete-strak georganiseerd. Podium zag er geweldig uit, geluid was loopzuiver en hard en fucking james holden draaide de pan uit. Maar ja, de mensen die er waren snapten er nix van.

Toch respect voor de organisatie :respect:
voorgaande jaren in het park was echt wel beter.
betere sfeer ook gewoon
het was veels te rustig terwijl ut wel goed was geregeld op zich en de muziek niej verkeerd was
vond de prijzen belachelijk
Als ik niet betaald had dan kon ik waarschijnlijk zo doorlopen. Ze keken niet eens naar m'n bandje. Vond een biertje idd wel aan de hoge prijs €2,00 gezien de verhouding. 2 verschillende plastic bekers voor dezelfde prijs :S De een had alleen net een slok meer als de ander ;-) Voor de rest in het begin suf maar later was het wel gezellie (Deaz D/Gizmo/Norman). Voor degene die nog foto's willen zien buiten PF om: http://technolusion.plant.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=sweetvalley_30_07_05_vincent

Moet overigens wel eerlijk toegeven dat het park gezelliger was want daar kon je tenminste iedereen een beetje bij elkaar houden.
laatste aanpassing
idd gewoon zelf effe gezellag gemaakt ja toch
 
Uitspraak van PARRUK op zondag 31 juli 2005 om 19:55:
idd gewoon zelf effe gezellag gemaakt ja toch

ja daarom.. en komt het in feite toch wel altijd op neer, waar je dan ook met je cluppie,maten,vrienden of je vrouwtje (/mannetje) belandt die avond of wat dan ook, ja toch? Gaat niets voor niets de deur uit met net die bepaalde mensen, zeker als je ouder bent,want je weet dat je het altijd relaxt gaat hebben.
En als je het avondje of party mee hebt soms, zijn de meeste anderen om je heen precies hetzelfde aan het doen, gezellig en feestje 4end, hebbie het extra relaxed (en vaak weer n bekende/vriend soms voor later ontmoet zo dan... Zo ging het vaak zat,vroeger vooral.. en weer die kleinere uurtjes, kleinere tenten.. vaak zelfde gezichten op n bepaald moment dat je geregeld de tenten/afters gaat aflopen :yes: Dat was wel relaxt altijd..
Hmm voorgaande jaren prima vermaakt op sweetvibes (mede omdat mn broer en zn vriendin een truck hadden). Dit jaar dus niet en zag het ook niet zo zitten op die parkeerplaats. Dus dit jaar niet de parade + festival meegemaakt.

Ben fftjes op de afterparty geweest. Zoals Housewerk al zei..het was echt prima georganiseerd. Ook goed reclame voor gemaakt. Vlogen zelfs vliegtuigen met reclame erachter over het Rockit festival terrein waar ik was.

Maar de grote zaal was leeg en sfeerloos, ondanks de vette muziek van Holden en Pullen. Was ook kapot dus we zijn rond 3.00 weggegaan.

Kleine zaal was overigens wel aardig gecvuld, wat ook wel te verwachten was. Maar helaas dus voor sweetvibes. Het werkt gewoon niet in Zmeer :(
 
OH trouwens, om niet enkel die minder vrolijke geluiden erbij te pakken (omdat die paar mensen ook maar een heel klein deel vd hele groep mensen vertegenwoordigd,en dus zeker niet spreekt voor iedereen,ja toch?! )
.. als ik nou die uitzending vannacht op FreshFM hoorde zo, afgaande op Gijs z'n commentaar over sfeer in de hal en bij de mensen etc (zaal met Holden etc, tot 05oo) dan krijg je bv weer een totaal ander beeld geschetst, enkel positief! Dat men allemaal gewoon zwaar a/h feesten was en klaar ..

Dus ja, zegt wel genoeg denk ik.. kunt nooit echt afgaande op meer persoonlijke gedachten van n paar, om een algemeen gevoel gaan beschrijven, wat al altijd zo was en blijft ook. Logica.. maar het gebeurt toch vaak wel, en dat is dus juist niet waarom ik het Topic heb gestart he!!
in feite komt het neer op niets anders als gewoon de vraag van hoe & wat..
( :S tja, had ook een regeltje kunnen zijn he?! maar ok, zo had je gelijk wat inbreng om over te kunnen ouwehoeren.. )
IS toch wel logisch dat de radio zo positief over een feest praat. Helemaal een Zmeers radiostation.

Ik ben er geweest en er waren gewoon erg weinig mensen in de zaal. Geen sfeer dus geen gejuich ofzo. Mensen stonden verspreid in de zaal.

Ok ik kan niet voor de rest antwoord geven, maar denk dat het merendeel het toch wel met me eens is. (ik was met mn groepje al ong het merendeel :P )
housewerk als je zoetermeer zo'n bout stad vind waarom
verhuis je dan niet naar 'n andere stad ;)
Ik ben alleen op de afterpartee geweest een anderhalf uurtje ongeveer, ik vond het echt super. Lag niet aan de mensen die er waren die snapten er idd niks van.

James Holden draaie gewoon een uberstrakke set met heerlijke platen, daarna even Pullen gehoord die zeer effectieve pakkende dansvloer techno opzette.

Conclusie: Muziekaal supergoed, MAAR Zoetermeer ('s publiek)zuigt!
Uitspraak van maan;) op maandag 1 augustus 2005 om 00:22:
housewerk als je zoetermeer zo'n bout stad vind waarom
verhuis je dan niet naar 'n andere stad

Tjah zo makkelijk gaat dat niet. Hier zitten al je vrienden. Je bent aan Zmeer gewend.

Maar als Housewerk verhuisplannen heeft, ga ik graag met hem mee (L)
A'dam!!

:P
Uitspraak van Moer op maandag 1 augustus 2005 om 01:01:
A'dam!!

Dat lijkt me een puik plan. Zullen we ff voor een huis gaan kijken?
Ja is koel, je moet wel een woonpas aanvragen eerst. Ga ik binnenkort alvast doen dan kom je over een paar jaar sneller aan de bak :D
 
Uitspraak van DK079 op zondag 31 juli 2005 om 22:20:
S toch wel logisch dat de radio zo positief over een feest praat. Helemaal een Zmeers radiostation.

Ik ben er geweest en er waren gewoon erg weinig mensen in de zaal. Geen sfeer dus geen gejuich ofzo. Mensen stonden verspreid in de zaal.

KIJK!! ghe.. lekker hoor,gaan we weer: elke Fake motha zal er nooit onderuit komen als we spiegel-mode op eerlijkheid hem/haar 's aanpakken he! Nou dit is een spiegeltje MAT dan hoor, en hond als ik ben met dit soort principe shit, pak/bijt ik vol & vast gelíjk hoor! oef leer mij kennen tegenwoordig..

OK, dus broeder Colin quoted, komen deze facts @ scene (zou ik sowieso al eerder op afgaan, colin + suus + music activiteiten eromheen beetje kennende van afg jaren.. naast gewoon hun zelf te kennen al langer,betere uitleg denk ik.. want Gijs ken ik niet,enkel die stem.. en die stem nou juist komt ie zlef niet onderuit met 079 in de buurt & ook 'n livestream in de buurt/mijn bereik he! Wie mij/web-mij kent 'n beetje weet al wat er komen gaat, onvermijdelijk ghehe..

Dus.. Lege zaal bijna zei je? --> NU versie Gijs/FreshFM - 079genoteerd dus niet onderuit te komen, en in joint stereo: http://s6.ultrashare.net/hosting/fs/ca3058fb4be5ac20/

.. gaf er maar gelijk 'n titel aan ook, blijft een gewoonte de regels gelijk te typen.. is dagelijkse kost :P
Nou, hoe erg wordt hier de klant misleidt zou die naar Silverdome komen en 30eu neer gaan leggen voor een volle grote zaal gezelligheid?? ..is ene kant LOL meer dat ik dit zo f doe, tuurlijk,maar.. net zo hard denk ik ook WTF?!! eigenlijk,weet je? (n) Ik zal net op de snelweg weet ik waar rijden en het horen, grote kans dat ik richting Zmeer nog f mn route veranderde hoor! En dit was zo'n beetje 0315 geloof ik, Stacy is net aan de gang met zijns..
laatste aanpassing
 
oh, nu het toch in topic opduikt; Misschien iemand die even kan bevestigen svp of het Rodriques gevolgd door Joachim was, als normaal.. of waren ze samen, wisselend bezig misschien?? Waarom de vraag: MC en Gijs gaan nl even door elkaars uitleg heen lijkt het :doetiwoep: als Gijs een bepaald moment komt met Joachim die overneemt van Benny, en 10min later de MC het heeft over Benny die gewoon On the Wheels bezig is.. :woop:

Maakt het wat vaag als je geen beeld hebt/had ter plekke.. of time-table he.. Vanaf start Holden is het allemaal duidelijk verder hoor, alles OKI .. 8);p

Thanks alvast!
kunnen jullie je nog de Heaven to heaven feesten herinneren in de Boerderij...die waren wel altijd kick en was ook altijd druk....:yes:


dus moersauzert woont in zoetermeer??
Artiest {SHOWLIST artist 44587, 8866}
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 03:46:
oh, nu het toch in topic opduikt; Misschien iemand die even kan bevestigen svp of het Rodriques gevolgd door Joachim was, als normaal.. of waren ze samen, wisselend bezig misschien??

Eerst was benny en toen nam Joachim het over. Heb je al links van de uitgezonden sets dan 079? :D
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 03:27:
Dus.. Lege zaal bijna zei je? --> NU versie Gijs/FreshFM - 079genoteerd dus niet onderuit te komen, en in joint stereo: http://s6.ultrashare.net/hosting/fs/ca3058fb4be5ac20/

Wat een ongelovelijke idoterie :)

Whaha sarcasme of achterbaks; ik denk het laatste :D
079ubnderground ik vind dat je een aparte typstyle heb. Moet altijd ff een paar keer lezen voordat ik je tekst doorheb ;)

Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 03:27:
OK, dus broeder Colin quoted, komen deze facts @ scene (zou ik sowieso al eerder op afgaan, colin + suus + music activiteiten eromheen beetje kennende van afg jaren.. naast gewoon hun zelf te kennen al langer,betere uitleg denk ik..

Maar je kent dus mn broer en suus. Jouw naam komt me niet echt bekend voor. Heb ik jou al eens gezien?

Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 03:27:
Dus.. Lege zaal bijna zei je? --> NU versie Gijs/FreshFM - 079genoteerd dus niet onderuit te komen, en in joint stereo: http://s6.ultrashare.net/hosting/fs/ca3058fb4be5ac20/

Whaha idd dikke misleiding. Maarja waarschijnlijk hadden ze die opdracht gekregen om toch nog te proberen zo veel mogelijk kaarten te verkopen. Las net in de krant dat er maar 1500 van de 3500 kaarten waren verkocht (ook waren ze de vechtpartijen zat) en dat dit dus de laatste Sweetvibes was...helaas
Uitspraak van DK079 op maandag 1 augustus 2005 om 14:40:
Maarja waarschijnlijk hadden ze die opdracht gekregen om toch nog te proberen zo veel mogelijk kaarten te verkopen.

Pullen begon ook echt half 3 ofzo pas met draaien, alsof zijn leugens inneens mensen aanzet om nog langs te komen zo laat, wat een faalhazen!
Uitspraak van Moer op maandag 1 augustus 2005 om 14:44:
Pullen begon ook echt half 3 ofzo pas met draaien, alsof zijn leugens inneens mensen aanzet om nog langs te komen zo laat, wat een faalhazen!

Tjah laatste sprankje hoop.
Neppers!
Gijs de liegebeest
Uitspraak van Moer op maandag 1 augustus 2005 om 15:17:
Neppers!

Mooi verhaal maakttie ervan idd. hehe...Ik vond niet zo erg hoor, eindelijk eens de ruimte voor de danspasjes op een feest! Ik wil die sets wel hebben 079! Volgens mij heb jij die alweer in je bezit ;)
079 die heeft zo ongeveer alle sets volgens mij, piraat!

Ik wil zeker ook de set van Holden terug horen, toch was de set van de dag van The Youngsters op Rockit :)
 
Uitspraak van Size op maandag 1 augustus 2005 om 10:01:
Eerst was benny en toen nam Joachim het over. Heb je al links van de uitgezonden sets dan 079?

Thx Hans! jammer dat ik je niet zag.. vaag,jij bent niet snel te missen denk je dan he?! ghe ;)
..links nog niet,maar kan ze nu met jouw info gaan knippen uit de hele stream (y) Will keep ya posted!

Uitspraak van DK079 op maandag 1 augustus 2005 om 14:40:
Maar je kent dus mn broer en suus. Jouw naam komt me niet echt bekend voor. Heb ik jou al eens gezien?

euhm.. grote kans van niet.. zijn een beetje apart cluppie in Zmeer denk ik qua feesten waar je ons tegenkomt.. bv. op mezelf 2uurtjes in de Gas na (met D.C. 19/02 toch?) was de laatste Awake AWAFES'02 hehe!
Maar we zijn nog wel ns late uurtjes bij huize C belandt.. buurt van de gaardedreef/een vd gaardes misschien ieg. weet niet of ze er nog wonen? maar dat was voor mij de laatste x geweest dan, voor het idee.. zie pic in mn profile, die moet je ze maar ns laten checken gaan ze lachen, kennen ons alle 3 hoor! (6) .. die Marijn, ken je hem ook niet?? hij kwam er het vaakst ieg.

Uitspraak van Moer op maandag 1 augustus 2005 om 16:51:
079 die heeft zo ongeveer alle sets volgens mij, piraat!

..ikke??

Uitspraak van DK079 op maandag 1 augustus 2005 om 14:40:
Ik wil zeker ook de set van Holden terug horen,

komt er wel.. 91 min heb ik nu grofweg.. ff de babbels eruit halen nog,als bij de andere sets (ja Gijs had veel te melden ook hoor in die 4uur .. :S)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van PARRUK op maandag 1 augustus 2005 om 09:33:
kunnen jullie je nog de Heaven to heaven feesten herinneren in de Boerderij...die waren wel altijd kick en was ook altijd druk....

jazeker! was jij het niet samen met een ander meisje die het organiseerden ook?? hehe ;)
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 21:47:
Thx Hans! jammer dat ik je niet zag.. vaag,jij bent niet snel te missen denk je dan he?! ghe

De eerste persoon die ik binnen zag was Hans :), die mis je niet zo snel. Wordt zeker kick ass in de Boerderij als Size gaat draaien in het cafe :D


Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 21:47:
Maar we zijn nog wel ns late uurtjes bij huize C belandt.. op de Gaardedreef/een vd Gaardes ieg.

Nu wonen ze in de Leyens naast het winkelcentrum :)
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 21:47:
..ikke??

Ik heb er niks op tegen hoor, kun je toevallig aan de liveset van the Youngsters komen van Rockit gisteren??
 
ghehe.. en de Youngsters.. euhm, misschien dat ie opduikt deze week ergens, zou het zelf niet weten nog..

* heb trouwens wél al een ander klein kadootje voor je, wel oud al.. maar ik denk dat je die een stuk belangrijker vindt eheh!!

PM...
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 21:47:
Maar we zijn nog wel ns late uurtjes bij huize C belandt.. buurt van de gaardedreef/een vd gaardes misschien ieg. weet niet of ze er nog wonen? maar dat was voor mij de laatste x geweest dan, voor het idee.. zie pic in mn profile, die moet je ze maar ns laten checken gaan ze lachen, kennen ons alle 3 hoor! .. die Marijn, ken je hem ook niet?? hij kwam er het vaakst ieg.

Hmm das wel al een aantal jaartjes geleden. Ze wonen nu idd op de Stan Laurelstrook in de Leyens. Ik zal binnenkort wel ff je foto laten zien (als ik het niet vergeet) Suzanne zit hier trouwens ook op PF. Terrorsuzy, kijk maar in mn vriendenlijst.

Hmm Marijn...heb die naam wel eens voorbij horen komen, maar geen id of ik hem wel eens gezien heb.
jazeker! was jij het niet samen met een ander meisje die het organiseerden ook?? hehe ;)

O:)
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 23:41:
ghehe.. en de Youngsters.. euhm, misschien dat ie opduikt deze week ergens, zou het zelf niet weten nog..

* heb trouwens wél al een ander klein kadootje voor je, wel oud al.. maar ik denk dat je die een stuk belangrijker vindt eheh!!

PM...

Haha ja heb het gezien, ben nog steeds niet thuis geweest, je hoort morgen of het is gelukt :D

Many thnx!
Uitspraak van Moer op dinsdag 2 augustus 2005 om 19:03:
Haha ja heb het gezien, ben nog steeds niet thuis geweest, je hoort morgen of het is gelukt

Many thnx!

Wat is het dan???
Een koekepan!
Moehhahahaa
Nee, een setje/mixje van Aphex Twin uit 1994 uit de VPRO studio ofzo :)
OW ik wist niet dat je Aphex Twin zo leuk vond :)
laatste aanpassing
Vage zin..

:o
Er moest nog een 'je' tussen
Goed dat je het zegt trouwens, snel de link uit het PBtje chekken :)
 
linke boel! :P

.. and talking about links,ghe.. -> http://www.gerardhenninger.com/2005/07/31/sweet-vibes-2005 .. heb gelijk gezien wat je bedoelt met volle bak ja, pff.. die ene pic vd zaal zeg!

bewegende beelden.. http://technolusion.plant.nl/albums_backup/sweetvalley_30_07_05_vincent/technolusion_sweetvibes_30_07_05.mov


In Zoetermeer altijd sfeer :z:

079 trouwens bedankt voor die radio show van aphex leuk om hem te horen als jong pikkie :D
haha volle bak :P

het heet niet voor niets zoetermindahhh!!
 
Uitspraak van Moer op woensdag 3 augustus 2005 om 16:38:
079 trouwens bedankt voor die radio show van aphex

welcome mate! ;)

OK, maar als beloofd,die sets.. de eerste 2 vd avond:

01_benny_rodrigues_-_live_at_sweet_vibes_silverdome_zoetermeer-stream-31-07-2005-dc

02_joachim_-_live_at_sweet_vibes_silverdome_zoetermeer-stream-31-07-2005-dc

Have fun, Holden & Pullen coming up!
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 3 augustus 2005 om 17:21:
Have fun, Holden & Pullen coming up!

:D