2. Als je d'r voor staat moet aan de linkerkant 'the site' zitten
Als je dat nou al eens voor elkaar zou hebben, dan ben je al een heel eind
(En niets is onmogelijk hè
kom maar op ! zet hier je voorkeuren neer waaraan, volgens jouw bescheide mening, een nieuwe versie van Club X moet voldoen. Ik bedoel dan vooral:
Weet ik, maar met veel geld is alles te koop
Ik denk ook niet dat de X met het X gevoel nog ooit terug komt
ook die burgemeester
min. 18 jaar gewoon!
Zowiezo moet mister X er weer zijn
Alle soorten muntjes van de oude X moeten geldig zijn
beetje overdreven vriend
juist die haat ik
vince
Je moet dus ook geen hardcore draaien, maar idd een beetje de sound van de X in het begin: happy, oud, retro...
gewoon in nederland in verband met controlles en alsder mar goed gedraaid word
gewoon present hardcore en afentoe wa terror mar terror zalder wel nie in zitten alsder eeen nieuwe club x komt denk ik
present hardcore en afentoe wa terror
mor joenge toch ik bedoelde gewoon dat niet echt alle mensen die er vroeger werkte persé in de nieuwe x moeter kome werke van mij
ben jet verder met me punten eens?
wel gelijk kijken hier wat het geworden is
De uitsmijters moeten keihard zijn, want juist door die mannen was de sfeer in de X altijd top!
maar moet dit dan het einde betekenen van een nieuwe club X ?
Btw denk je dat je gaat winnen met het Pogokonijnen gooien
Pand aan de Bredabaan kopen
de burgemeester van Wuustwezel omkopen.
in ieder geval niet dezelfde irritante 'bewakers' portiers die met zaklampen staan te schijnen als je ff met je voeten op die houten kutbanken zat bij de ingang,
in elk geval een aantal ( waaronder ik )
Vergeet niet dat die jongens een hoop hebben bijgedragen op hun manier aan die oude tijd
Als daar een stel watjes hadden gestaan was het lang niet zo'n legende geworden.
Als daar een stel watjes hadden gestaan was het lang niet zo'n legende geworden.
maar ik zou die tijd terug willen...
Geloof me dat werdt echt wel gedaan hoor, maar met 14 vind ik dat je ouders je moeten controleren.
ga morgen maar ff in castel kijkuh......
je moest eens weten, tot morgen dan !
GEDULD is een schone zaak
laat maar
Maar hoe was het eigenlijk in Castel ??
Nou ff denken.
Het zou een grote zaal moeten zijn met balkons.
Om zo meer het massale terug te krijgen
Heerlijk als ik eraan terugdenk dat je van bovenaf iedereen als het ware op en neer zag gaan van het dansen.
Die black lights op het balkon was ook tof.
Dan de toiletten een gezellig belgisch madammeke met snoepjes deo etc. en die altijd in is voor een praatje
Security: sociaal alleen ingrijpen als het nodig is.
Tja wat nog meer, moet zeggen dat ik het toendertijd ook wel tof vond dat er dranghekken achter de dj s stonden zodat je ook achter de schermen kon kijken dit soort idee had je in de topa ook.
En er is ook ff een tijd geweest dat je zomers lekker naar buiten kon en ijsjes eten van ola
En wat ik persoonlijk 1 van de gaafste dingen vond was die man die op kleine podium stond een soort van mimespeler heerlijk hoe hij "the fly is dead" stukje opvoerde
Hij is helaas overleden wat ik begreep
En kwa muziek zou er bonzai gedraaid moeten worden!!
Tja de laatste X had ook wel zijn charmes maar mistte zo die belangrijke dingen waar ik het hierboven over heb dat dat denk ik de reden is geweest dat het niet aan iedereen zijn verwachtingen voldeed.
Het enigset wat weg mag blijven zijn die wouten langs de heen en terug weg
Zo genoeg???laatste aanpassing 2 november 2005 11:28
zullen we dan maar gewoon t oude x heropenen.....weinig veranderd zo...
Denk dat er in de laatste X de oude X bezoekers 1 keer zijn geweest en nooit meer terug geweest.
Ja of enkelen waaronder ik.
Van mij mag er wel weer zo n tent als de oude X komen hoor
Hij is helaas overleden wat ik begreep
volgens mij niet hoor, maar wel opgesloten in een gekkenhuis dacht ik !
en dat is maar goed ook, wat ee vuile rasist was dat
x was x alleen op de echte lokatie hellraiser sporthallen z /megarave energiehallen ghosttown centralstudios 45 bussum teple rebirth almere buiten desert almelo, park rotterdam,dus antw = vroeger was in gedachte beter nu is nu en elke tijd heeftzijn scharmes onze muziek voor ons gabber 4 gabbers kalle
Met een w en een e,RARA
de nieuwe club-X in Tilburg, of Goirle, waar ligt het die vind ik maar niks, ben er nu 3/4 keer geweest ofzo en het was eigenlijk nooit wat
een winnend en succesvol concept, moet je niet wijzigen.
waar, heh??
of echt 3 keer nix .....
tenminste ben vroeger regelmatig geweest
echt een hoop hier uit de omgeving.....
ik geloof er geen ruk van, want der zat altijd een ventje heel zielig alleen, helemaal uit Gorinchem, aan de bar.
hoe heette hij ook al weer ?
was dat niet ene Peter ?
maar ik ken wel een triest gevallletje met dezelfde naam di e daar ook kwam.......
Uitspraak van jesjexxx op zondag 20 november 2005 om 16:36:
Al 6 jaar tis wat de "GEK" er voor bied.
wil het wel hebben, als de prijs juist is
Heb me d'r altijd prima vermaakt!
de groene X op die rood wit
Vloekt een beetje hehehe, ken nog wel een goede schilder
wel paar keer meegemaakt dat we onze zakken moest legen en alles op me dak van me auto moesten leggen
Jaja, maar dan wel in de buurt van hazeldonk,hebben we na sluiting ook nog wat te doen...
Re-loaded komt dan immers niet meer voor in dj Yves zijn agenda
wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?wat eten we ?
goed eten.
Je vroeg toch wat een club nodig zou hebben, ik wil goed eten op een feest als ik trek begin te krijgen
volgens mij hadden ze buiten naast club x in wuustwezel een shorwama tent ziten......
De Frontiere, alleen die had en wilde niets met X te maken hebben, was ook een hele schrale tent trouwens
lees net dat the Site, de oude Cartouche naast Club X toen, dit weekend bezoek heeft gehad van de rijkswacht.
Tent dicht, eigenaar zit vast en ik denk nu hetzelfde verhaal als toen bij Club X - op, over & uit
e real jojo, jij zal je plaats in x ook wel missen, je eigen nestje bovenaan, zie je er nog staan met je cigaretje...
Wat verwacht jij eigenlijk nog van x...
Miss beter een herinnering laten, de verwachtingen zijn veel te hoog.
Iedereen zal denken dit is bagger, niet de Club X die ik ken van vroeger.....
Hoop eigenlijk op een mooie Oldschool Club beetje centraal gelegen voor iedereen, de echte liefhebber weet het dan echt wel te vinden en te waarderen.
Wel met een duidelijke uitsraling en beleid.
Zet hier je voorkeuren neer waaraan, volgens jouw bescheide mening, een nieuwe versie van Club X moet voldoen.
uhm, oordopjesautomaten bij elke wc, omdat het geluid gewoon te hard staat. Dus bij elke wc kun je er 50 eurocent erin gooien zodat je oordopjes krijgt. En die oordopjes zijn weer zo gestyled dat ze er absoluut niet dom uitzien, maar juist een extra "shine" geven aan je coupel
Resident DJ grote zaal:Stanton en Panic
Aanvullen met mensen als Rob en mc Joe,Darkraver,The Beast(Utregs talent)en Genius
Ten eerste de lokatie! Lage Weide Utrecht
Toiletten:GRATIS
Die marrokaan van vroeger mag je wel voor 1 dagje laten werken, zullen we er allemaal voor zorgen dat het ook z'n laatste word
Muntjes:Hooguit 2 euro al vind ik dat nog aan een te hoge kant
Je vrouw zou eventueel wel willen helpen met verkoop van muntjes al zal ze ook graag achter de bar willen staan
voor mij moet t dan toch echt de grensstreek zijn...
daarom
als je zo antwoord ook Kansloos....
Muziek: grote zaal early hardcore & hardcore, 2de zaaltje oldschool, jump
Interieur: a la wuustwezel
Toiletten: 50cent, met ons gezellig toiletjuffrouwtje weer
Security: Bo aan de macht natuurlijk
Entree:10 euro, speciale avonden 15€ ofzo...
Resident DJ's: Psycko dj, Rob, Darkraver, Reflect (gewoon een goeie dj en een toffe kerel) & een guest dj
Openingsuren van 22u tot 06u
allez, zoiets in deze stijl zou ik doen laatste aanpassing 3 april 2006 20:03
Muziek: grote zaal early hardcore & hardcore, 2de zaaltje oldschool, jump
Interieur: a la wuustwezel
Toiletten: 50cent, met ons gezellig toiletjuffrouwtje weer
Security: Bo aan de macht natuurlijk
Entree:10 euro, speciale avonden 15€ ofzo...
Resident DJ's: Psycko dj, Rob, Darkraver, Reflect (gewoon een goeie dj en een toffe kerel) & een guest dj
Openingsuren van 22u tot 06u
allez, zoiets in deze stijl zou ik doen
JIJ snaptum
Alleen zonder hardcore, trekt toch weer ander volk aan waar we niet op zitten te wachten, en die van nu heeft niets meer met de tijd van X te doen.
Bo aan de macht een heel goed idee, wel met een behoorlijke pree zodat ik lekker lui kan gaan doen
maar jong publiek
hier ffekes 2 feesten die zeker wel de moeite waard zijn om te bezoeke
en dat zijn........:
https://partyflock.nl/party/62634
Bring the ship down
https://partyflock.nl/party/63645
DJ Baszer presents · His celebration
hier ffekes 2 feesten die zeker wel de moeite waard zijn om te bezoeke
en dat zijn........:
https://vip.partyflock.nl/party/62634
Bring the ship down
https://vip.partyflock.nl/party/63645
DJ Baszer presents · His celebration
er moet een gelegeheid komen, waar de boventoon en de nadruk op 25 + ligt
Kijk eens 10 jaar terug
Uitspraak van Dj Jumix op zaterdag 29 april 2006 om 22:50:
na club X
ook the site dicht... (100%zeker)
the site was een kindersoos, en dus helemaal niet van toepassing,in dit forum onderwerp....!!
lekker voor je dat t dicht is haha
Ik begrijp niet waarom mensne nog steeds in de illusie leven dat er ooit nog een Club X zal komen zoals die club in Wuustwezel.
Dat staat hier ook nergens, en diegene die er veel kwamen missen het nog steeds en een waardige opvolger met een goed concept zou zeer welkom zijn.
X is niet te evenaarden omdat alleen al de lokatie uniek was.
Maar een goed alternatif is welkom, ook al zijn we dan veranderd te ja of te nee.
Vooral omdat er voor de liefhebbers van de muziek van toen op wat feestjes na geen goed aanbod is in de vorm van een wekelijkse club.
Je gaat er anders gewoon illusies mee opwekken die nooit waarheid zullen worden.
Vroeger haal je niet terug.
Dat hoeft ook niet maar een goede zaak voor een bepaalde doelgroep met de juiste muziek kan heel goed gaan lopen, en over de naam zal echt goed worden nagedacht
Voor mij is denk ik vooral de muziek uti die tijd het belangrijkste. En zo'n club moet niet te groot en te high-tech zijn. Gewoon lekker met zn allen losgaan op die ouwe muziek
het succes van feesten als Pandemonium
oh, oh, wat een succes is dat Pandemonium
laat ze eerst maar eens wat harder optreden daar tegen de plaatselijke relschoppertjes
Doe effe gezond man.
Maar goed, het zal wel weer voetbalgerelateerd zijn waarom je zo reageert
Maar goed, het zal wel weer voetbalgerelateerd zijn waarom je zo reageert
Hier ligt een taak voor de security / organisatie.
Dit gebeurde in Club X niet, NOOIT !
Alweer een nieuwe
is dat concept nu ondertussen niet TE uitgemolken?
liever ergens in Antwerpen dan!
vanavond club x kkwaus
noem het dan anders
Daar waren we het al over eens
3x raden wat er als eerste herboren wordt..
moet steeds denken aan vorig jaar, meer nieuws in oktober (2005 )en nu zijn we één jaar later...
geduld geduld geduld
wat er ook beschikbaar zou zijn in Wuustwezel, je krijgt NERGENS meer een vergunning voor verstrekt.