Partyflock

Forumonderwerp · 798498
2434x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb hier zo'n pakje van die hoestcapsules en nou vroeg ik me af, of je die gewoon zomaar kan slikken of moet je eerst die kleine witte wasbolletjes eruithalen en dat fijnstampen en dan door je drinken doen??

Hoe hebben anderen dit gedaan??

Graag serieuze reacties, als je er niks over weet, zeg dan gewoon niks...
Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
bij mij ligt nu in ieder geval een pakje klaar.... Probeer het maar eens met appelsap..

Waarschuw beheerder
donateur
tis wel super goor ... bahh :dood:
Waarschuw beheerder
welke drugs, behalve soft, is wel lekker dan?

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/14938

lees mijn verslag maar eens van een aantal jaren terug.

wij namen gewoon een pakje van 10 de man. Rode verpakking.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klinker-s-toned op woensdag 3 augustus 2005 om 09:36:
welke drugs, behalve soft, is wel lekker dan?

is dat nou een serieuze vraag?

:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 09:45:
wij namen gewoon een pakje van 10 de man. Rode verpakking.

wow dat is net 300 mg ..

veel :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:03:
wow dat is net 300 mg ..

veel

als ik iets voor het eerst probeer neem ik liever een "veilige" dosis en zoals je kon lezen ben ik er vaag genoeg van geweest ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:16:
als ik iets voor het eerst probeer neem ik liever een "veilige" dosis en zoals je kon lezen ben ik er vaag genoeg van geweest ...

Jij had 10 van die capsules op :vaag:
en 5 zijn er normaal...
10 lijkt me dus ook niet 'veilig'.

Waarschuw beheerder
in het blad (Revu) waar ik het toen uithad hadden ze het over 10 capsules oftwel 1 pakje. We gingen er vanuit dat dat de normale dosis was.

Waarschuw beheerder
Godver, dat ik dit topic weer over het hoofd heb gezien, echt iets voor mij! Morgen even een pakje halen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Emilio, grappig dat jij hier nu ook reageerd. :)
Voordat ik het ging doen heb ik even allerlei informatie erover op lopen zoeken. Toen stuitte ik ook op jullie topic, die ik helemaal heb doorgelezen. :d

Waarschuw beheerder
haha, :) tja ik ben blij dat mijn verslag enige bijdrage kan leveren aan mensen die het mogelijk ook willen gebruiken. :D

ja ik heb het zo goed voor met de jeugd van tegenwoordig :P
Waarschuw beheerder
Oke, gisteravond geprobeerd samen met een vriendin, niet veel capsules gehad dus, het waren er maar 3.. :/
Maargoed i.v.m dat ik het rustig aan wou doen en die waarschwuing voor astmazooi, én dat we naar de stad gingen niet zoveel capsules gehad dus, volgende keer wel meer!
Het was wel een succes!
Thuis rond half 10, 2 capsules in drinken geflikkerd en opgedronken. Niet veel dus nog.
En vervolgens naar de stad gegaan, want het was weer de wekelijkse midweek. En voor de zekerheid ook nog 1 meegenomen naar de stad.
Goed 2 uur later begon het nog niet echt te werken en we hadden zoiets van; Nou er mag nu toch wel wat komen, maarja achteraf natuurlijk te verwachten dat je van 2 van die capsules niks merkt, 3 ook niet echt.
Na de derde in het drinken te hebben gedon begon ik me na een kwartiertje/half uurtje toch wel wat vaag te voelen.
En het is inderdaad met vlagen. De ene keer voel je niks en de andere keer voel je weldegelijk wat.
Ik heb natuurlijk niet zoveel gehad dus ik voelde me hoogstens gewoon wat vaag, bijna net alsof de xtc nét begint in te slaan of als je teveel gedronken hebt.
Heb hoogstens het gevoel gehad dat ik de grond onder me weg kon trappen, een trappetje af moest terwijl het gewoon een drempel was, en het lopen ging nogal houterig voor mijn gevoel (dat robotgevoel dus) :)
Maar verder niks speciaals.
En de volgende dag.. Niks geen brak gevoel :) (Y)
Ik voelde me gewoon normaal, fit dus.

Er gaat zeker nog wel een keer een tweede keer komen, maar dan gewoon thuis en wat meer. :jaja:
Dan kan ik er denk ik ook een beter beeld van geven, nu ben ik hoogstens wat vaag geweest en verder niet. En dan is het wel weer iets anders.
Ach wel zullen zien :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaja suus was zeker lachen :P voor herhaling vatbaar :D

Waarschuw beheerder
moet jer volgende x eens 10 nemen kijken of je het nog steeds zo leuk vindt ;)

Waarschuw beheerder
:nee: tien beetje teveel van het goede heb geen zin in bijna dood ervaringen

Waarschuw beheerder
donateur
Nah zo'n vaart zal het niet lopen hoor. Ik heb 2 pakjes genomen m'n eerste keer. Verliep gewoon goed verder. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:03:
wow dat is net 300 mg ..

veel

Jij bent wel stoer

Kneus
Waarschuw beheerder
gvd die daro retard capsules zijn gewoon niet te koop in belgié ja kan ze nergens krijgen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tripper./ op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:04:
gvd die daro retard capsules zijn gewoon niet te koop in belgié ja kan ze nergens krijgen

Envelopje, postzegeltje, brievenbus----> cappies in belgie, simpel toch ?

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad tripper. Beetje creatief denken hé als je aan iets wil komen.. :P

Je moet er wel een neusjes voor hebben voor dat zoeken, niks komt aangewaaid.. :no:

Waarschuw beheerder
het dxm topic....
hoewel er wel heel veel replies weg zijn gehaald, waren eerst rond de 9000 replies dacht ik:S
Waarschuw beheerder
hm, ik had het laatst gedaan. 1 pakje, korrels niet tot poeder gemaakt. Hard getript. hele vette closed eye visuals. later met waterpijp ging de omgeving nog wat mee doen, vet. maar ik voelde me de volgende ochtend nog raar, komt dus door die uitgestrekte werking. volgende keer korrels stampen, wordt het waarschijnlijk nog sterker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 20:32:
Ik heb hier zo'n pakje van die hoestcapsules en nou vroeg ik me af, of je die gewoon zomaar kan slikken of moet je eerst die kleine witte wasbolletjes eruithalen en dat fijnstampen en dan door je drinken doen??

Hoe hebben anderen dit gedaan??

Graag serieuze reacties, als je er niks over weet, zeg dan gewoon niks...

ik weet wel dat die zooi werkt :) kleuren proeven de gekste

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mister Stefano op vrijdag 5 augustus 2005 om 09:45:
Jij bent wel stoer

Kneus

wat heeft dat te doen met stoer doen :/

300 is niet veel , maar het draait meer om mg per kg lichaamsgewicht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:02:
is dat nou een serieuze vraag?

Vertel maar eens wat jij lekker vindt dan?!
laatste aanpassing