Partyflock

Forumonderwerp · 798314

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ZWOLLE - voor de rechtbank in zwolle is gisteren vijftien maanden jeugddetentie, waarvan 5 voorwaardelijk, geëist tegen een achttienjarige man uit het groningse tolbert. Hij wordt verdacht van 3 verkrachtingen in rijdende treinen. Hij werd na een tip aangehouden door de spoorwegpolitie

Bron: NHD

:x
en daar zit je dan, 10 maanden in de bak voor 3 verkrachtingen. Het moet toch niet gekker worden, als je als 18 jarige al zo verpest bent dan kennen ze je beter 10 jaar in de cel gooien, wil t ooit nog goedkomen.
Dat ze hem een MAN noemen en jeugddetentie krijgt, is ook te belachelijk voor woorden :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op maandag 1 augustus 2005 om 08:05:
er zijn al genoeg vrouwen die al bepaalde wapens bij zich hebben......ik vind dat een goeie zaak !!!

yeps maar er zijn genoeg mannen die wapens bij zich hebben en die zijn meestal wel erger dan de wapens van de vrouwen dus ik vind het een slechte zaak met een busje traangas of wat dan ook kun je niet tegen een pistool of een mes dus ik blijf het dom vinden en ook vind ik dat als vrouwen wapens dragen en dan worden afgeschoten of neergestoken door een ander die een wapen heeft dat ze beide schuld hebben en niet een van de partijen de zielige slachtoffer moet gaan uit hangen want het is bewezen dat iemand met wapen op zak in welke vorm dan ook geen eens een poging neemt om te vluchten maar soms de afwachtende houding aan neemt dus FOUT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 08:55:
wapens van de vrouwen dus ik vind het een slechte zaak met een busje traangas of wat dan ook kun je niet tegen een pistool of een mes dus ik blijf het dom vinden

Tja daarom zou een verdovings-geweer wat ze bij lo geslagen wild (verkrachters lijken er ook op)gebruiken een ideaal middel zijn,...niemand raakt gewond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op maandag 1 augustus 2005 om 08:57:
een verdovings-geweer

ik zie vrouwen al lopen met een geweer o:)

en dan schieten die domme vrouwen mis :x :s heb je weer onschuldige mensen mee dan
Waarschuw beheerder
dave en eelke, heb jij betere ideeen? of ben je voor verkrachtingen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op maandag 1 augustus 2005 om 09:05:
dave en eelke, heb jij betere ideeen? of ben je voor verkrachtingen?

nee ben niet voor verkrachting ben tegen wapens en geweld ben wel voor de doodstraf voor alles en iedereen die iemand heeft verkracht, vermoord , en extreem geweldpleging moet ook met de doodstraf worden bestraft ook mensen die een overval plegen en daar mee anderen traumas bezorgen moeten met de doodstraf worden vervolgd zo ruim je in eenkeer de slechte mensen op en zal een ander zich wel bedenken voor die iets flikt..

wel een kant tekening bij het verhaal het moet wel 100% vaststaan dat de persoon het heeft gedaan dus geen twijfel geval de doodstraf geven maar echt 100% zekker zijn dat het de persoon is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 09:12:
wel een kant tekening bij het verhaal het moet wel 100% vaststaan dat de persoon het heeft gedaan dus geen twijfel geval de doodstraf geven maar echt 100% zekker zijn dat het de persoon is

Dat werkt in praktijk ook niet, en de schade is dan allang geschied bij t slachtoffer...
Beter verkomen dan genezen.
Geef mij die verdovings-geweer maar...en dat ze zo'n dader meteen theraphy geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op dinsdag 2 augustus 2005 om 04:26:
Dat werkt in praktijk ook niet, en de schade is dan allang geschied bij t slachtoffer...
Beter verkomen dan genezen.
Geef mij die verdovings-geweer maar...en dat ze zo'n dader meteen theraphy geven.

werkt echt wel als de strafen zwaarder zijn dan zullen er minder misdrijven worden gepleegd

Waarschuw beheerder
had ie wel een kaartje gekocht?? :P