Borderline en liegen !!
wie heeft er ervaring meej en zou het ooit nog overgaan,
heb een vriendin met borderline is echt geen pretje om zo'n leuke meid zo te zien zijn .. maarja ik heb gewoon geduld en zie wel of het beter wordt ..
maar is het waar dat als ze zwanger wordt dat het minder wordt ??
ze is 24 en ja ze gaat nu naar kentron ze heeft een tijd speed gebruikt en blowen maar is nu 10 maanden gestopt ...
straks moet ze naar de GGZ ook in dagbehandeling .
hoe is ze er achter gekomen ... ?? want het komt meestal pas voor na 18 jaar ..
Door de drugs kan je ook dat soort dingen onwikkelen. Zoals paniekaanvallen en angststoornissen. Depressies zijn ook makkelijker dan om 'vatbaar'voor te worden.
Het is idd niet makkelijk om naar de huisarts te gaan en te vragen voor een doorverwijzing. Maar wat als het erger wordt? Dan kom je er nog moeilijker vanaf... En als je zelf eraan 'toegeeft'is dat soms makelijker voor het accepteren en het verwerken en overwinnen van de bordeline.
Daarom moet je het doorslikken een jaar nadat je klachten weg zijn en daarna langs gaan afbouwen de kans op een terug val is dan erg klein.
Borderline en liegen !!
wie heeft er ervaring meej en zou het ooit nog overgaan,
heb een vriendin met borderline is echt geen pretje om zo'n leuke meid zo te zien zijn .. maarja ik heb gewoon geduld en zie wel of het beter wordt ..
want niet alle borderlines willen andere verdriet en pijn doen
je moest eens weten hoeveel pijn zo'n iemand zelf heeft
t is zwaar en niet iedereen begrijpt je
je bent moeilijk te omschrijven om hoe je inelkaar zit
blablabla aansteller