nep rossende pogo leipo !!
fuck op wazi
Recht voor ze raap!
Bij deze richt ik de I Love 2 be a Brabander FANCLUB op !!
Want ja, het is natuurlijk algemeen bekend dat Brabanders kunnen feesten als de besten !!!!
(Ik ben er nog niet zo lang een, maar ga NOOIT meer veranderen... wat een verademing!!!!)
Simpel wordt helemaal te gek...
Ja?
Mooi, we shall see saturday
Nou meske wa wilde gij in ut braobants vertelle dan zeg ut maor heur!
Di menneke lult oe de oren van oee nek af als ut moet heur
Kijk en wat staat er met de GROOTSTE letters
Juistem DEN BOSCH
Moette is in Noord holland zegge dit
Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda Breda
hmmm eindelijk een tent wat open is smorgens...eerst nightlive en dan door naar Zino...uurtje a anderhalf rijden dat is toch te doen..
Lang levuh de lol
Dan is het super gezellig daar (ondanks dat ik er dan GVD niet kan zijn door vakantie... hi hi zou bijna vakantie afzeggen).
Feesten en losgaan is niet alleen voor Brabanders.... het is een GEVOEL.. ik kan het niet uitleggen....
er is volgens mij nou toch wel unaniem beslist dat DEN BOSCH de beste stad is
![[img width=29 height=15]http://www.confuzion.nl/smileys/schater.gif[/img]](http://www.confuzion.nl/smileys/schater.gif)
er is volgens mij nou toch wel unaniem beslist dat DEN BOSCH de beste stad is
Laat me raden.....
u komt uit STilburg
Tsja 22 oktober STRIKE ONE dan ga ik wel ff kijken
mooi zooi ik ook poupuplossos f eengeven
en andere mensen MITS ze gezellig zijn.....
van die suffe ruziezoekers
Is je sv trouwens al voorbij?
Via een omweg inderdaad wel ja
Hij was namelijk met een baby in contact gekomen die inmiddels ouder is dan ons en dierenarts.
Vanwege het goede contact van Knetterhark met de dierenarts bouwde hij een zeer goede vertrouwensrelatie met onze hond en één van de katten (en ons vlooiencircus).
Het gevolg daarvan was dat hij mijn oudste vader leerde kennen toen hij de snorbrommer van één van de andere katten wilde lenen (wat achteraf helemaal geen kat bleek te zijn en geen snorbrommer) en wij in contact kwamen toen de dubbelzijdige lapjeskat ons schijnbaar voor het lapje had gehad en wij met zijn drieën verlept op de laptop van de lapjeskat het nummer Harcoooooore Pussy Motherfucker maakten....
Miauw MAUW Miauw laatste aanpassing 29 juli 2005 13:37
Maar .... het was toch je ex......?
Ik snap er nix meer van van de pf-soap
een ex is toch geen vijand ofzo ??
ik heb liever iets anders dan die
Goejemorgen om half vier ????
Slaopert !!!
Mennekke toch schoamt oe eige
poupou volgende week komt de beest uit twente na den bosch he wat drinken bende gij dan vrij??
Stiekum ventje, snel verandert he!
geen mcdonalds...geen coffeshops...ook alles om 2 uur dicht...en als bossenaar verstaat de helft je daar niet eens
Nee nie naor maossluis, was daor te doen dan?
Ga jij wel?
KloteDen Bosch verloren van amatuers
maar t blijft toch je kluppie!
(Ik ben er nog niet zo lang een, maar ga NOOIT meer veranderen... wat een verademing!!!!)
Heb je nog gezien gozer.....ik stond op dezelfde truck als Johnny.....jij zag mij alleen niet....volgens mij.....
Zal de volgende x ff schreeuwen ok?
sukkelssssss !!!
mwoa woon nu 'n jaar in brabant, en vind het toch wel tegenvallen hoor dat feesten als de besten
ben limburgers gewend... en daarvan kunnen de brabanders nog wat leren
schijt aan stillem2
Brabant ruleert!!!!!!!
We zijn de gezelligste, vriendelijkste, en de best feestende provincie van Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hell-side
anders gaat Wesley weer huilend aan het hek staan
het is iig al 1-0 voor ons (amstelbeker verhaal)
en JIJ kan het weten, want je komt hier heel vaak, heh?
![[img width=41 height=46]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/blaatbord.gif[/img]](http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/blaatbord.gif)
Typisch...er komt een niet-Brabander bij en t is meteen rellen, sodemieter toch op naar je eigen land kneusje
Typisch...er komt een niet-Brabander bij en t is meteen rellen, sodemieter toch op naar je eigen land kneusje
huh? wie? tuinman?
In dat geval is ie best lastig voor een bredanaar
steek je kop in je reet, lompe Gnoe
Ha, visstickie, jij ook hier.... vanavond gezellig stenen gooien tegen die kk huilmonders?
gehehe nu al een sv ja!? waarom bende boos dan, bolletje?
en ja, dat profiel, al gezien, doet hij goed...
Lol je bedoelt Johnny 'de kale vlieg' D?????
we gaan vanavond tenslotte winnen van die godgloeiende tifus kruiken
RBC degradeert dit jaar!
RBC degradeert dit jaar!
Daar zijn we weer
Helmonders zijn net zo erg
Erger!
Erger!
braband is toch reserve belgië?
braband is toch reserve belgië?
Juist en dan praten we verder
Oke brabant is wel geweldig......
Tijd voor Vannelle
U bent van harte wekom in cafeej de MAX!
dat moeten we wel in ere houden
Jammer dat chantelle verbannen is he?
pas maar op ik haal koekiemonster erbij
zo mensen, weer lekker los gegaan van t weekend?
Ik loop al een jaar te prikken, maar kom er niet doorheen... Ligt ook een beetje aan t dorp hoor!!! Ons kent ons en owee als je vanaf buitenaf komt!
hier meldt zich nog een brabo
brabant!!!! et mooiste stukkie nederland
hou t maar gewoon op branant
wie gaat er allemaal carnavallen??