Partyflock

Forumonderwerp · 797945
Waarschuw beheerder
HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Nederlandse Marokkanen. Dat hebben de ouders van de filmmaker woensdagavond gezegd in het actualiteitenprogramma Nova . De politie kwam volgens hen niet opdagen nadat hun kleinzoon was toegetakeld.

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, zijn Marokkaanse jongeren geweest die vroegen waar zijn zoon woonde. Ook toen is de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, zei J. van Gogh, de vader van de vermoorde cineast. Op school de zoon volgens hem in een andere klas geplaatst, omdat sommige leerlingen dingen zeiden als "wat goed dat je vader dood is".

Volgens A. van Gogh, de moeder van Theo, is het nog altijd "moeilijk" voor haar kleinzoon, die in de puberteit zit. Hij is wel over naar de volgende klas. "Hij doet z'n best", zei z'n oma.

Bron: nu.nl

Daar zit je dan met een erfenis van je vader...

en hier de rectificatie...

Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden.

Dat maakte de politie donderdag bekend. Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA.

Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1122526624468.html

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je ze een reden geven zodat ze er geen schijt meer aan hebben

betere wetgeving en politie instrumenten en politie agenten die zich speciaal daarmee bezighouden.

een landelijk team die dan wordt ingezet waar op dat moment problemen zijn en niet speciaal gericht op inwonersaantallen per regio worden aangesteld
Waarschuw beheerder
donateur
Hufters!!!

Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 10:39:

Daar wordt dagelijks over gediscussieerd, tevens zijn er genoeg projecten aan de gang om deze doelgroep iets van morele waarden aan te leren. Als het thuisfront weinig meewerkt en dit land onafhankelijkheid, vrijheid van meningsuiting en humaan handelen als visie voor ogen houdt, dan is het niet mogelijk om pcies het tegenovergestelde te gaan doen...tegenover deze doelgroep.

Met andere woorden nederland is te tolerant, maar dat is mede dankzij de keuzes die onze ouders in het verleden hebben gemaakt. Tevens is tolerantie niet de negatieve spiraal in onze maatschappij, maar het is wel de manier hoe mensen met elkaar omgaan...en ook hoe politie om moet gaan met de burgers! En tolerantie tegen jongeren, die hardhands gewend zijn...blijkt nogal averechts te werken, zoals wij allemaal merken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Regain op donderdag 28 juli 2005 om 03:17:
'o, ze hebben het zo moeilijk met inburgeren'

als ik dit zo aanhoor, is de vergelijking zonnedeal v.s. de familie flodder snel gemaakt, en treed de politiek op zoals sjaakie dat doet.

en hier lopen de mensen te klagen zoals de overige wijkbewoners...

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
flodder :respect:

hahahah supervergelijking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 10:39:

betere wetgeving en politie instrumenten en politie agenten die zich speciaal daarmee bezighouden.

een landelijk team die dan wordt ingezet waar op dat moment problemen zijn en niet speciaal gericht op inwonersaantallen per regio worden aangesteld

zodra jij meer belasting moet gaan betalen praat je wel anders :)

Uitspraak van The advisor op donderdag 28 juli 2005 om 11:00:
en hier lopen de mensen te klagen zoals de overige wijkbewoners...

dat mensen klagen heeft gewoon met de kut mentaliteit van nederland te maken. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op donderdag 28 juli 2005 om 11:04:
dat mensen klagen heeft gewoon met de kut mentaliteit van nederland te maken.

nederlanders zijn geboren azijnpissers,

de gemiddelde partyflockers daarentegen...

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kuijpers op donderdag 28 juli 2005 om 11:04:

eens belastinggeld die NUTTIG wordt besteed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 11:08:
eens belastinggeld die NUTTIG wordt besteed

als jij bestuurder van Nederland was, hoe zou jij het doen zodat alles perfect liep?
weet je daar geen antwoord op? stop dan met zeuren :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom lukt het andere buitenlanders dan wel om in te burgeren en zich netjes te gedragen?

Wil, motivatie.....en compassie...
Ik spreek uit ervaring.....alhoewel ik er wening moeite voor doe!! Ben hier niet geboren :no: nl.

Volgens mij ontbreken die 3 dingen bij mensen die niet willen inbugeren :/
Waaom zou je "achter willen blijven" in een land waar je woont?? :|
Waarschuw beheerder
met zn allen in een doos en naar schiphol, retour afzender! bye bye zwaai zwaai!:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RJW op donderdag 28 juli 2005 om 11:30:
met zn allen in een doos en naar schiphol, retour afzender! bye bye zwaai zwaai

wat denk je van een vlot? dan heb je ook iets meer opstapplaatsen :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 28 juli 2005 om 11:31:
Waarom lukt het andere buitenlanders dan wel om in te burgeren en zich netjes te gedragen?
Wil, motivatie.....en compassie...
Ik spreek uit ervaring.....alhoewel ik er wening moeite voor doe!! Ben hier niet geboren nl.

Volgens mij ontbreken die 3 dingen bij mensen die niet willen inbugeren
Waaom zou je "achter willen blijven" in een land waar je woont??

Hulde
Waarschuw beheerder
Wel hard, mja de politie is ook liever lui als moe...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel hard, mja de politie is ook liever lui als moe...

idd :/ k vind t beetje dom allemaal hij heeft t
al moeilijk genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 00:43:
stel kut marokkanen

Precies, dat zijn het....
Waarschuw beheerder
Je zou maar de zoon van zijn !!! hmmmm... persoonlijk was ik denk ik achter paps aangegaan, zou helemaal gek worden! En een fatsoenlijk leven zou er al helemaal niet meer inzitten

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Zo lang opgefokte, provocerende kutpubertjes hier alleen naar bureau HALT gestuurd kunnen worden, waar ze na een "indrukwekkend" voorlichtingsfilmpje, rommel opruimen in het park en een lolly weer naar huis gestuurd worden, zullen dit soort verhalen in de media blijven verschijnen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oMoNo op donderdag 28 juli 2005 om 12:12:
Je zou maar de zoon van zijn !!! hmmmm... persoonlijk was ik denk ik achter paps aangegaan, zou helemaal gek worden! En een fatsoenlijk leven zou er al helemaal niet meer inzitten

er zijn ook plekken in nederland zonder moslims hoor, hij kan verhuizen

Waarschuw beheerder
De schuld ligt niet bij de de daders, maar bij politie.

Van 2 aangiftes die gedaan zijn, is nimmer gereageerd.

Ik hoop dat alle zoon's van onze plisie morgen in elkaar geslagen worden. Eens zien wat ze dan vinden

BAH KOTS!

Waarschuw beheerder
Jeetje, is toch erg? Eerst wordt je vader vermoord en daarna wordt je zelf 2x in elkaar geslagen! En dan ook nog van die klasgenoten hebben die zulke dingen zeggen...
Waarschuw beheerder
Update 12.52u
Volgens de Amsterdamse politie is er wel degelijk contact geweest tussen de moeder van Lieuwe en de politie, na de meldingen dat de jongen in elkaar zou zijn geslagen door Marokkanen. De politie had echter geen bewijs voor de incidenten.

tsja..... toch blijft het triest, en in de polizei geloof ik al helemaal niet.

Waarschuw beheerder
donateur
bewijs

tsja das idd moeilijk want getuigen zeggen niks ivm mogelijke repressailles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 12:28:
er zijn ook plekken in nederland zonder moslims hoor, hij kan verhuizen

toch wel erg he...Dat je zelf moet gaan verhuizen om in Nederland een plek te vinden zonder moslims :s
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

Bron. www.telegraaf.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net op nu.nl dat het niet waar is wat de ouders van Van Gogh in NOVA hebben gezegd. Volgens de politie is er nooit aangifte gedaan en zijn zij nooit opgedrommelt omdat er wat met de zoon van Van Gogh is gebeurd.

Ben benieuwd wie hier gelijk heeft?

Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHA

lang leve de politie

ze hebben geen bewijzen dus is het nooit gebeurt

echt top zulke beweringen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel goed lezen wat er op nu.nl staat he
er staat dat die incidenten niet hebben plaatsgevonden
niet dta er nooit aangifte is gedaan

Waarschuw beheerder
Kan toch beter een ambulance of dokter bellen dan de politie? Die kan verder toch ook nix doen aan zijn lichamelijke toestand? :/
Waarschuw beheerder
wel goed lezen wat er op nu.nl staat he
er staat dat die incidenten niet hebben plaatsgevonden
niet dta er nooit aangifte is gedaan

..
psies.., het blijkt maarweer dat het zoontje van van Gogh nog meer in de media wou komen :S beetje zielig als het zo is.Buy the way ik vond dat intervieuw gisteren op NOVA met de ouders van theo niet echt boeiend., vooral om het punt dat theo's vader bij de geheimedienst heeft gewerkt en amper aan het woord was ,het was vooral de moeder van theo die de vragen beantwoorde beetje jammer maargoed. :D

Waarschuw beheerder
Ernstig... :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 28 juli 2005 om 13:11:
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

En toen was iedereen stil...

Tja lesje in ''hoe kom je in het nieuws''

Gij neemt een slecht woord over Marokkanen en je komt zo in het nieuws.

Triest volkje.

Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 13:12:
HAHAHA

lang leve de politie

ze hebben geen bewijzen dus is het nooit gebeurt

echt top zulke beweringen

Goh jij staat al helemaal voor lul! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof eerder die familie dan de popo :yes:

Waarschuw beheerder
Dat soort teringlijertjes zorgt er nu voor dat mensen rechtser gaan denken in Nederland.

Idd :(

Waarschuw beheerder
toch wel erg he...Dat je zelf moet gaan verhuizen om in Nederland een plek te vinden zonder moslims

hahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is wel degelijk iets gebeurd (te lezen op nu.nl)
alleen over de daders word niet gezegd of dat marokkanen zijn//

Waarschuw beheerder
Brekend nieuws. Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Zo heeft de pliesie zojuist bekend gemaakt. Kortom het is een hoax! Vader Theo zal trots op Lieuwe zijn. Beetje een hele bevolkingsgroep stigmatiseren en dat nog wel via Nova de wereld inbrengen. Die jongen gaat in de voetsporen treden van zijn vader...

bron geenstijl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik moet ook altijd wel lachen als er in de krant staat...de daders zijn van Noord-Afrikaanse afkomst :\

Waarschuw beheerder
Ik moet ook altijd wel lachen als er in de krant staat...de daders zijn van Noord-Afrikaanse afkomst :-/

Het verbaast me niet eens meer. Het irriteert me wel mateloos. Maar goed, we moeten tolerant zijn en blijven volgens den haag. Dus laten we dat maar blijven niet? Het is naar mijn mening gewoon een tikkende tijdbom.
Waarschuw beheerder
Dat soort teringlijertjes zorgt er nu voor dat mensen rechtser gaan denken in Nederland.

Dat ik op een bepaalde manier zou denken is hoe ik dingen zie gebeuren wat ik meemaak en wat ik zie.

En wat ik zie is dat het hier niet goed gaat, daar heb ik de zoon van van Gogh niet voor nodig met z'n verhaal.
Waarschuw beheerder

Triest volkje.

Eerst maar een s even wachten wat er nu uit het totaal plaatje komt.

Waarschuw beheerder
Ernstig...

toch wel erg he...Dat je zelf moet gaan verhuizen om in Nederland een plek te vinden zonder moslims

IDD

Het verbaast me niet eens meer. Het irriteert me wel mateloos. Maar goed, we moeten tolerant zijn en blijven volgens den haag. Dus laten we dat maar blijven niet? Het is naar mijn mening gewoon een tikkende tijdbom.

Typisch weer

Allemaal reacties die kwamen nadat bekend werd dat het verhaal anders in elkaar stak dan in eerste instantie in het nieuws kwam. Toch nemen de posters geen enkele moeite hun mening daar over te geven, maar gaan ze er vanuit dat de informatie in de bovenste post van het topic nog steeds klopt.
Op die manier kun je nooit een discussie voeren, want blijkbaar worden reacties van anderen en updates e.d. compleet niet meer gelezen. De conclussie is helder voor deze figuren.

En nee: ik vind helemaal niet dat je de politie gelijk heeft. Ik weet het gewoon niet zo zeker, maar de reageerders blijkbaar wel.

Waarschuw beheerder
shit happens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 28 juli 2005 om 14:04:
Triest volkje.

Dan rot je toch op :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarheen dan?

.
.

Kansloze opmerking :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:46:
Dan rot je toch op :@

mensen met uitspraken als die van jou kunnen we beter missen (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:50:
Waarheen dan?

Dat maakt mij niet uit!
Ik wordt echt gek van die "wij en zij" mentaliteit
We zijn toch allemaal nederlanders (en daar moet je trots op zijn) als je het allemaal zo kut vind hier ga dan lkkr weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op donderdag 28 juli 2005 om 16:58:
mensen met uitspraken als die van jou kunnen we beter missen

Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel!
Het is totaalniet rascistisch bedoelt ofzo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:00:
We zijn toch allemaal nederlanders (en daar moet je trots op zijn) als je het allemaal zo kut vind hier ga dan lkkr weg.

wat is er trots aan Nederland?

het volk is dom
het volk klaagt alleen maar
het volk kan niet stemmen
het volk weet geen oplossingen op de dingen waar ze over klagen
kut mentaliteit in nederland
toenemende onzinnige polarisatie
geen respect voor anderen

ik snap wel wat je bedoelde.....en ik ben het 100 % met zijn woorden eens, het is gewoon triest hier in Nederland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 28 juli 2005 om 15:07:

Triest volkje.

Eerst maar een s even wachten wat er nu uit het totaal plaatje komt.

Inderdaad! Helemaal mee eens, laat ze het eerst maar eens gaan onderzoeken, misschien is dat mannetje inderdaad publiciteitsgeil maar misschien ook niet. Een ding weet ik wel: geen enkel volk is een triest volk, maar in elk volk zitten trieste persoontjes!!