Partyflock

Forumonderwerp · 797937
36 volgers · 336063x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Ik zoek hele droge moppen zoals deze:

Het is groen met geel, zit op een paal en het piept..
Een groengeelpaalpiepertje

Ik weet dat er al heel veel topics zijn met moppen, maar dat zijn niet echt de moppen die ik zoek.

Hoe droger hoe beter..:P
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 4 september 2012 om 23:18:
maar een mop uitleggen is nooit leuk

Een mop die uitleg nodig heeft is nooit leuk:')
Waarschuw beheerder
+5-4
Waarom smeert een belg pindakaas op z'n lul?

Daar wordt 'ie groot en sterk van.

Waarschuw beheerder
+4-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2012 om 02:10:

Wat ben jij toch een sneue mongool zeg
Waarschuw beheerder
+4
Hoe vangt een dom blondje een haas?

Gaat achter een boom zitten en doet het geluid van een wortel na.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 4 september 2012 om 20:54:
Daffy is natuurlijk gepijpt! (mondeling)
En na een orgasme zijn aderen in piemel dikker nog even

Zo dan, het heeft even geduurd, maar toch :respect:

Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 4 september 2012 om 23:18:
maar een mop uitleggen is nooit leuk

Precies

Uitspraak van Prima. op woensdag 5 september 2012 om 09:24:
Een mop die uitleg nodig heeft is nooit leuk

Kom zeg, zo moeilijk wastie nou ook weer niet. Kwestie van begrijpend lezen ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mr. miyagi op donderdag 6 september 2012 om 19:33:
Kwestie van begrijpend lezen

Óf hij is gewoon niet grappig;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr. miyagi op donderdag 6 september 2012 om 19:33:
Kom zeg, zo moeilijk wastie nou ook weer niet. Kwestie van begrijpend lezen

vind ik ook!
Waarschuw beheerder
+4-1
Makkelijke dan:
Wat zijn 4 joden in een roeiboot? Nog niet uitgeroeid :,)
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat is het verschil tussen een timmermanspotlood en een olifantenlul?

Probeer het maar eens achter je oren te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op donderdag 6 september 2012 om 21:41:
Wat zijn 4 joden in een roeiboot? Nog niet uitgeroeid

Vervolg:

En 4 Joden op een stoomboot?

Brandstof
Waarschuw beheerder
-1
Wat stond er op het bordje als je de gaskamer binnen ging ?

[img width=600 height=203 cacheid=00127cc10030211f64ab7ffd1a02d4c7a8]http://www.stocksigns.nl/site/images/8163.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Wat is het verschil tussen Albert Verlinde en een konijn?
Een konijn kruipt in zijn eigen hol.
Waarschuw beheerder
Wat is het toppunt van wiskunde?

Net zo lang aftrekken tot dat je een breuk hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Baron! op zaterdag 8 september 2012 om 16:46:
Wat is het toppunt van wiskunde?

Net zo lang aftrekken tot dat je een breuk hebt

of zonder de lakens te delen ,vermenigvuldigen door je wortel te trekken tot je een breuk hebt
Waarschuw beheerder
+7
Gordon komt bij de dokter:

'Dokter dokter, ik denk dat ik HIV heb'.

'Kijk' zegt de dokter, 'dat hoor ik liever als je nieuwe plaat'

Waarschuw beheerder
+5-1
Bij de Paralympics is een zwemmer verdronken. Die arme kloot had geen armen en benen meer en zwom dus met zijn oren. Hadden ze m bij de start een badmuts opgedaan ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2012 om 23:18:
Bij de Paralympics is een zwemmer verdronken. Die arme kloot had geen armen en benen meer en zwom dus met zijn oren. Hadden ze m bij de start een badmuts opgedaan ....

:lol:

Waarschuw beheerder
+1

ik dacht dat ie kramp in zijn oren kreeg hehe

-------------------------------------
jantje steekt vinger op in klas
juffrouw: "ja jantje zeg het maar"
Jantje: "Juffrouw ik heb een lul van 35 cm"
Juffrouw: "Jantje!, dat wordt nablijven vanmiddag"
Jantje: "Ja dat had ik wel gedacht"
Waarschuw beheerder
+7
komt een turk bij een wapenwinkel en vraagt om messen,waarop de verkoper zegt heb ik niet
dan vraagt de turk om pistolen waarop de verkoper weer zegt heb ik ook niet
dan vraagt de turk om granaten:heb je die dan?
de verkoper:neen ook niet
de turk:heb je soms wat tegen turken

de verkoper:messen,pistolen,handgranaten enz. :lol:
Waarschuw beheerder
+6
Eddie wilde dolgraag seks hebben met dat hartstikke leuke blondje op zijn kantoor, maar ze had al verkering met iemand anders.

Op 'n zekere dag was Eddie zo gefrustreerd, dat hij tegen haar zei: "Ik geef je 100 euro als ik 'n keer seks met je mag hebben."

Het meisje keek hem aan en zei: "Nee!!!"

Eddie zei: "Ik ben reuze snel hoor. Ik gooi het geld op de vloer en jij bukt je om het op te rapen. Ik ben dan al klaar vóórdat jij het geld hebt opgeraapt."

Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken.....

Dus belde ze haar vriend op om de situatie uit te leggen.

Die zei: "Je moet hem niet om 100-, maar om 200 euro vragen. Je moet het geld dan wel zo snel mogelijk oprapen, zodat hij niet eens de tijd krijgt om z'n broek naar beneden te doen."

Ze ging met dat voorstel akkoord en ook Eddie accepteerde het voorstel.

Een half uur verloopt en de boyvriend wacht nog steeds op een telefoontje van haar.

Eindelijk na drie kwartier kan hij niet langer wachten en belt hij haar zelf op.

Krijgt hij een hevig hijgende vriendin aan de lijn, die bijna onverstaanbaar kan uitbrengen: "Die kloteklapper had alleen maar muntjes van 10, 20 en 50 eurocent !"

Waarschuw beheerder
+5-1
De juf staat voor haar klas en vraagt aan jantje:"er zitten 6 volgels op het hek,je schiet er 2 neer,hoeveel volgels blijven er dan nog over?"
jantje antwoord:
"geen enkele juf,want de andere vogels vliegen weg van het schieten"
"Nee,jantje" zegt juf,het antwoord is 4,maar je manier van denken bevalt me wel".

Dan vraagt Jantje:
"juf,ik heb ook een vraagje voor u: 3vrouwen eten een ijsje.De eerste likt,de tweede zuigt en de derde bijt in het ijsje.Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is? "
De juf wordt een beetje rood en zegt dan: "De vrouw die aan haar ijsje zuigt. "
"Nee", zegt Jantje, "het is degene met de trouwring aan haar vinger,maar uw manier van denken bevalt me wel.
Waarschuw beheerder
+3-1
Niet racistisch bedoelt !!!

Wat is er blank bij een neger ?

Onderkant van zijn handen, onderkant van zijn voeten en zijn baas op werk :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
en waarom is hij onder z'n handen en voeten blank?
- daar stond hij op toen hij gespoten werd...

wat is het toppunt van slijtage?
- een neger met een blanke lul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op zaterdag 29 september 2012 om 09:05:
wat is het toppunt van slijtage?
- een neger met een blanke lul

Waarschuw beheerder
+3
Twee negers krijgen via de reclassering een baan en moeten op hun eerste werkdag een busje vol negerzoenen van Nederland naar Antwerpen rijden. Gaat prima totdat ze vlakbij het losadres zijn.

Ze letten ff niet goed op, raken de stoep busje valt om en de 2 negers worden het busje uitgeslingerd, net als alle negerzoenen. Overal liggen negerzoenen verspreid, een enorme ravage. Komt er net een belgisch boertje op zn fiets aangereden en die springt van zn fiets af, ziet die 2 negers daar bewusteloos liggen en begint als een bezetene al die losse negerzoenen kapot te trappen.

FF later komt er toevallig een politie auto voorbij. De pliese mannetjes stappen uit en schrikken van de ravage. Ze lopen naar de 2 bewusteloze negers toe om zich te bekommeren. En ineens zien ze dat boertje dat als een gek negerzoenen staat kapot te trappen.

Maar gast, roept 1 agent naar het boertje, Wa doedde gij nu?

Amai schreeuwt dat boertje, beter komen jullie mij helpen, straks komen die anderen ook nog allemaal uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2012 om 03:36:
belgisch boertje

Waarschuw beheerder
+1
wat is een turk achterin een politie auto?
altijd schuldig ;P

Waarschuw beheerder
+16-1
Deze vind ik mooooi :respect:!

Vorige week vrijdagavond stapte ik rond twaalf uur samen met mijn vriendin in bed. We praatten wat en ik zocht na lange tijd weer eens lichamelijk contact. Ze knuffelde wat, maakte me warm, maar hield me vervolgens tegen. "Nee schat, ik heb even geen zin" zei ze. "Ik zou zo graag willen dat je me alleen maar een tijdje vasthoudt." "Wat?" reageerde ik verbaasd en ontstemd. "Waarom nou wéér niet?" Ze zei: "Jij als man begrijpt de emotionele behoeften van een vrouw als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben en niet voor wat ik doe in bed?" Realiserend dat er die avond niks zou gebeuren, draaide ik me om en viel in slaap.

De volgende dag nam ik haar mee naar het winkelcentrum. We lunchten uitgebreid, en we doorliepen tot in den treure De Bijenkorf. Ze paste ontelbaar veel kleren, maar ze had moeite met kiezen. Eén outfit stond haar geweldig. "Neem die dan, dan kopen we daar gelijk een paar mooie laarzen bij" zei ik. "Je krijgt z
e van mij." Ze straalde. Tijdens het laarzen passen viel haar oog op de jassenafdeling. Ik zag haar blik en zei: "Misschien moet je ook maar een nieuwe jas bij je outfit." Ik liet haar een mooie uitzoeken. Een beetje duur was ie wel, maar ik gunde het haar. "Ik heb eigenlijk ook nog een luchtje nodig" testte ze me, zoals vrouwen dat alleen kunnen. "Schat neem die J'adore dan ook maar mee" zei ik in al mijn goedheid. Haar ogen glinsterde, ze was duidelijk opgewonden. "Laten we nu maar naar de kassa gaan" zei ze met een bijna schuldige glimlach en haar handen vol spullen. Serieus keek ik haar aan en zei: "Nee schat, ik heb even geen zin."

"Wat?" reageerde ze met een hoogst verbaasd gezicht. "Wat bedoel je?" "Ik zou graag willen dat je deze spullen alleen maar een tijdje vasthoudt" zei ik en voegde daar aan toe. "Jij als vrouw begrijpt de emotionele behoeften van een man, als ik, niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben en niet voor wat ik voor je koop?" Het zou ook die avond niks worden in bed. :)
Waarschuw beheerder
:roflol: hij is goed ja :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 19:23:
Deze vind ik mooooi !

hahahahaah ik ook!

Waarschuw beheerder
+4
donateur
Een dom blondje gaat naar Amerika op vakantie.
Daar staat ze bij de bushalte een sigaret te roken. Het regent heel hard en haar sigaret regent uit.
De vrouw naast haar staat eveneens een sigaret te roken.
Zij echter pakt een condoom uit haar tas rolt die over haar sigaret heen en rookt gewoon door.
Het domme blondje denkt: ''Dat is een goed idee'' en loopt naar een drogisterij.
Ze zegt tegen de man achter de toonbank: ''One condom please.'' De man antwoord: ''What size?''
waarop het blondje antwoord: ''I dont know, but it has to fit a Camel.
Waarschuw beheerder
+1
Het is al een hele mop dat ze engels kan
Waarschuw beheerder
+5-1
hoe heet een neger die van rechts komt?

een voorangoetang :roflol:

Waarschuw beheerder
-4
Wat is het verschil tussen diarree en gewone stront? Diarree kan je gorgelen.

Wat is het toppunt van poep- en plasseks? Je vriendin met schijt insmeren en dan je naam erin pissen.

Wat is het toppunt van een contradictio in terminis? Een neger, die als jager de kost verdient.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2012 om 11:33:
Wat is het toppunt van een contradictio in terminis? Een neger, die als jager de kost verdient.

dat gaat niemand snappen in de kroeg :')

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ein Stijn op vrijdag 26 oktober 2012 om 16:32:
dat gaat niemand snappen in de kroeg

Mensen die cerebraal geamputeerd zijn snappen die idd niet. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op dinsdag 23 oktober 2012 om 22:41:
hoe heet een neger die van rechts komt?

een voorangoetang :roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2012 om 11:33:

Waarom toch allemaal van die roetmoppen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ein Stijn op vrijdag 26 oktober 2012 om 16:32:
dat gaat niemand snappen in de kroeg

Nazi-Blaubeer humor :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2012 om 23:12:
Waarom toch allemaal van die roetmoppen?

Weet ik ook niet.
Waarom zijn aspirientjes wit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op maandag 29 oktober 2012 om 21:59:

Ik vind ze blauw
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Levensgenieter71 op maandag 29 oktober 2012 om 21:59:

Zwarte die werken niet.

Een man van 47 jaar is heel druk bezig met zijn uiterlijk, hij vindt dat hij er te oud uit ziet en gaat naar een plastisch chirurg toe. Na diverse operaties is hij helemaal in zijn sas over zijn nieuw en jonger uiterlijk en hij gaat naar zijn moeder toe met de trein om het te laten zien. Aangekomen op het station gaat hij ouderwets bij een loket een kaartje halen. Tijdens het betalen kan de man het niet laten om aan de dame achter de kassa te vragen: "Sorry jongedame, hoe oud schat je mij?" "Uh", zegt de dame achter de kassa "ik denk zo rond de 28 jaar!" De man is helemaal gelukkig met dat antwoord en zegt: "Bijna goed, ik ben inmiddels 47 jaar!".
De man heeft nog wat tijd en besluit wat te eten te halen. Ook dit maal vraagt hij aan de dame achter de kassa hoe oud zij hem schat."Ik gok 32 jaar" zegt de dame. De man weer helemaal gelukkig en vertelt dat die dus eigenlijk 47 is.
In de trein zit de man in een coupé met alleen een oudere dame van rond de 70 jaar en hij kan het niet laten om even te vragen hoe oud ze hem schat. De oudere vrouw antwoord: "Mijn ogen zijn niet meer zo goed, maar ik heb wel een beetje gekke methode waarmee ik precies kan schatten hoe oud een man is. Als je een vinger in mijn poesje steekt dan weet ik het zo."
De man twijfelt even maar hij wil het toch graag weten en er is toch niemand anders in de coupé. Dus schuift de man twijfelend zijn hand in de natte la van de bejaarde vrouw en de vrouw zegt meteen: "Oh, ja, ik voel het al, je ziet eruit als eind twintig maar dat ben je zeker niet! Beweeg hem wat heen en weer dan kan ik het nauwkeuriger zeggen."
De man kijkt een beetje verbaasd maar gaat toch met zijn hand een beetje wiebelen. "Oh, ja, ohja, je bent in ieder geval ouder dan 35 jaar" De man vind het zeer knap dat de vrouw dat zo weet en gaat heviger haar grijze bevertje aaien. De oudere vrouw begint hevig te kreunen en te puffen en zegt "Bijna, bijna weet ik het, je bent zelfs ouder dan 43 jaar!" De man gaat fascinerend verder en schroeft het tempo nog verder op. Niet veel later schreeuwt de oude vrouw te schokken en zegt: "Ja, ja, ja ik weet het, je bent 47 jaar!" De man nog steeds paf van dat de vrouw het heeft kunnen raden en vraagt als ze weer rustig is: "Mevrouw, hoe kunt u eigenlijk op deze manier mijn leeftijd raden?"
"Dat is heel makkelijk," zegt de vrouw. "Ik stond achter je in de rij bij de kassa."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2012 om 19:23:
Deze vind ik mooooi :respect:

hijs geinig ja :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Smiley © op maandag 29 oktober 2012 om 15:38:
Nazi-Blaubeer humor

Hij is gewoon kurk- en kurkdroog, als dat je ding niet is, nouja pech gehad, voor jou 10 anderen die hem op z'n minst mildly amusing vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 23:01:
Hij is gewoon kurk- en kurkdroog, als dat je ding niet is, nouja pech gehad, voor jou 10 anderen die hem op z'n minst mildly amusing vinden.

Wat ben je toch een droeftoeter he
Waarschuw beheerder
-2
wie A zegt moet ook NUS zeggen

Waarschuw beheerder
+6
donateur
Hoe kun je een meisje uit Den Bosch tegelijkertijd laten blaffen en miauwen?

Vraag haar: Wil je met me trouwen?
Dan zegt zij: Wa? Me-jouw?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Early Vooraan op zaterdag 29 september 2012 om 09:05:
en waarom is hij onder z'n handen en voeten blank?
- daar stond hij op toen hij gespoten werd...

en waarom hebben ze n blauwe lul?? daar hingen ze aan te drogen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
t = rood en t is nie veel

n bietje

Waarschuw beheerder
+1-2
lopen 2 tampons over de noordpool..
zegt de 1 tegen de ander: brrr koud he? zonder muts!