Pioneers, ze staan inmiddels overal en zijn dus de standaard aan het worden. Als je het goed voorbereid zoals je zegt met losse breaks en beats enzo kun je er echt veel mee. Daarnaast is Vinyls Scratch helemaal ruk. Moet je als je ergens gaat draaien tijdens de avond het halve mengpaneel los trekken en dan maar hopen dat je laptop het doet en er niet halverwege de avond mee stopt...
Hmm okee; ik had namelijk die jongen the Outside Agency zien werken met Vinyl Scratch; ik wist niet precies "wat" hij deed, maar het leek best goed te gaan.
Maar goed; er staan dus tegenwoordig overal de nieuwste pioneers??? Of de voorlopende versie?
CDJ1000MKII zal je vaak tegen komen en neit de nieuwe mpt bv mp3
Dat is de nieuwste Technics cd speler als ik me niet vergis?
Laptop is wel makkelijker te vervoeren..
True, tenzij ik alleen cdz hoef mee te nemen

(wanneer er dus al de juiste cd spelers staan en hopelijk komt dat veel voor)
ik denk dat je beter voor een goede laptop kan gaan ik gebruik ook een flinke laptop en midi controller voor mijn live act zorg gewoon dat er veel geheugen in je laptop zit dan moet het zeker wel lukken genoeg andere bekende producers die het zo doen of probeer anders over te stappen op ableton is een stuk stabieler voor live dan reason
Is dat het enige? Want ik heb zelf een pentium 4, 2 ghz, met 160 gb en gebruik 1024 mb ram geheugen; moet toch goed zijn?
Of raad je me dan 2028 of misschien zelfs 4056 aan?
Ableton Live heb ik over gehoord; waar ik alleen bang voor ben is als ik met een ander progje moet gaan werken dat mijn skills weer helemaal onderaan beginnen en dan duurt het weer een jaar ofzo voordat ik eindelijk met dat progje kan wat ik wil?
Worst case scenario; zo denk ik altijd