ik heb laatst iets gehoord dat als je sex in bad hebt dat dat echt heel gevaarlijk is omdat zijn lul kan blijven vastzitten omdat er vacuum gezogen wordt?? is dit waar???
iemand misschien ervaring mee? geld dus ook voor zwembad enzo he!!
ik heb laatst iets gehoord dat als je sex in bad hebt dat dat echt heel gevaarlijk is omdat zijn lul kan blijven vastzitten omdat er vacuum gezogen wordt?? is dit waar???
Probeer het eens zou ik zeggen .
Door het Neuken waardoor je dus vrwijving veroorzaakt word er steeds meer lucht in je doos gezogen en daarna zuigt je Doos dus Vacuum en kan je partner zijn lulltje dan wel vergeten
Zolang je je doos maar goed nat houd is er niks aan de hand. Whahaahahahaha
Uitspraak van The Replacer op woensdag 27 juli 2005 om 11:53:
Door het Neuken waardoor je dus vrwijving veroorzaakt word er steeds meer lucht in je doos gezogen en daarna zuigt je Doos dus Vacuum en kan je partner zijn lulltje dan wel vergeten
BULL
weet je wat het nou is...
neuken uit t bad gaat in het bad ook maar als je neukt ín bad en dan úit het bad gaat met z'n lul nog in je doos, mja dán heb je een probleem en zit je vacuum gezogen.
vinger ertusse piele en een luchtopening creëre Zodat hij lostlaat?
essie gewoon doen