Partyflock

Forumonderwerp · 797552
Waarschuw beheerder
Wat heb jij gedaan met degene die je valse Defqon Tickets heeft verkocht ???

Het is nu bijna anderhalve maand geleden, maar Defqon 2005 is voor mij wel heeel sneu afgelopen.

Het begon begin juni. Ineens waren overal Entree tickets te koop. Ik kreeg van vrienden van mij te horen dat ze toch ook wel naar dit festival toewilde.

Ik zag op Marktplaats staan dat er verschillende mensen nog tickets hadden.

ZO goed gelovig als ik was heb ik toen voor 12 vrienden tickets gekocht voor dit festival. 6 in Nijmegen bij ene Richard. helaas als je hem nu belt neemt ie op met Timo

Nr 0641601593

Hij ging op vakantie naar Amerika vertelde hij mij en hij klonk heel geloofwaardig. Ik had met hem afgesproken bij de Matrixx te Nijmegen. Zo gezegd zo gedaan.

Een tweede set tickets 4 stuks kocht ik bij een jongen te Utrecht. Hij noemde zichzelf Mesut. Hij woonde in Amsterdam en was heel betrouwbaar. Toen bleek dat hij me valse tickets verkocht had beloofde hij me om het geld op mijn rekening terug te storten. Helaas hij is nu onvindbaar.

Een derde persoon is Lindsay van Ameide. Ze woont vermoedelijk in Amsterdam of in de buurt van het Olympisch Stadion. Bij haar heb ik 2 tickets gekocht. We hadden afgesproken bij de Febo tegenover het Olympisch Stadion.

Ook deze bleken later vals en geloof het of niet ook zij is nu onvindbaar. Ze vertelde me dat ze het erg vervelend voor me vond, maar voelde zich niet verantwoordelijk.

Ik heb contact opgenomen met de politie van Utrecht, Amsterdam en Almere.

Ze hebben me geadviseerd om dit te doen.

Dus heeft iemand info betreffende deze personen, pb me dan ff want ik ben voor meer dan 800 euro's opgelicht.

Toen op de site van Q-dance bekend werd dat er valse tickets in omloop waren kreeg ik van al deze mensen boze telefoontjes. Ik had ze immers voor inkoopprijs en hen verkocht. Ik heb voor nieuwe echte kaarten moeten zorgen. Ik ben door heel Brabant gereden en mensen gewaarschuwd dat valse tickets echt tot maatregelen zouden leiden.

Dus wie kan mij helpen

Alle info wordt discreet bekeken.

HEEL ERG BEDANKT ALS IEMAND MIJ Hiermee kan helpen.

Grtzzz

Erik

DE GOUDEN TIP NAAR EEN VAN DE DADERS WORDT BELOOND MET EEN TICKET VOOR EEN FEEST NAAR KEUZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In ieder geval bedankt voor alle antwoorden

Geloof mij maar degene die dit op z'n geweten heeft kom ik ooit nog wel eens tegen.

En misschien wel eerder als je denkt

Oh jah die uit Nijmegen zijn we bijna op het spoor !!!!!!!!!!!

Grtzzz

Erik

Waarschuw beheerder
donateur
ticketonline zit je altijd goed(y)

en marktplaats zitten veel van die hufters ja
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik nog een kaartje voor een feest moet hebben en het is uitverkocht dan haal ik die altijd bij ticketunlimited.nl

dan weet je teminste zeker dat je een echt kaartje krijgt.

Vin t wel kut voor je man. veel succes met de verdere verloop van deze zaak. :)
Waarschuw beheerder
donateur
tjah...als je van vreemden gaat kopen, mijn tip is dan om altijd een bonnetje van aankoop te vragen.

zelfs dan is het nog nooit zeker omdat je natuurlijk 1 echt kaartje kan kopen, en dan het bonnetje gebruikt om je nep kaartje te verkopen. maar het is al iets meer zekerheid. 100 % ga je nooit halen als je van vreemden haalt....dat is het risico dat je neemt...toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:58:
Je kunt ook bij die mensen zelf thuis de kaarten ophalen. Zo heb ik een keer kaarten gekocht bij een jongen die ook liever wou dat je ze kwam ophalen bij zijn huisadres. Deze jongen woonde ook nog gewoon thuis en is verder dan ook vrij betrouwbaar. Mochten ze vals zijn, kun je altijd nog een bezoekje plegen.

ja ik heb al een aantal keren kaarten gekocht via internet, 1 keer heb ik zelfs het kaartje opgestuurd gekregen :D :D

dat was wel geluk maar ja dat was nog toen er geen scanners waren he :[
Waarschuw beheerder
donateur
bonnetjes zijn ook te kopieëren

Waarschuw beheerder
ghehe ja idd mooi zwartwit zijn ze toch al :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BrIeNoZz op dinsdag 26 juli 2005 om 21:55:
ik had mjn kaartje eerlijk gekocht bij de free recordn shop in Tiel.

en toen ik bij die handscanners kwam, zei die gast tegen mij dat hij vals was, toen kwammen er twee andere gasten en die gingen mijn kaartje vergelijken met andere kaarten.
en na een half uur zei hij loop voor deze keer maar door.
dus als ik voortaan een kaartje koop in de winkel. vraag ik bonnentje er bij. goede tip

Kijk hier word ik langzamerhand ook bang voor :S
want wie het eerst bij de deur is die komt binnen, ongeacht het een vals kaartje is of niet!!

Dus met dominator neem ik mooi het bonnetje mee O:)

Want ik heb gehoord dat mensen of Defqon met een echt kaartje niet binnen zijn gekomen.. jammer voor zoveel geld
Waarschuw beheerder
Nickelson31 --> vind echt kut voor je, ik hoop echt dat je die knakkers snel vind :jaja:

Waarschuw beheerder
maar hallo het bonnetje kan je net zo goed gekregen hebben, er staat op het bonnetje niet eens voor welk feest je het kaartje hebt gekocht

niet echt ideaal bewijsmateriaal :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van trutsje :P op donderdag 28 juli 2005 om 22:05:
ik had mjn kaartje eerlijk gekocht bij de free recordn shop in Tiel.

en toen ik bij die handscanners kwam, zei die gast tegen mij dat hij vals was, toen kwammen er twee andere gasten en die gingen mijn kaartje vergelijken met andere kaarten.
en na een half uur zei hij loop voor deze keer maar door.
dus als ik voortaan een kaartje koop in de winkel. vraag ik bonnentje er bij. goede tip

Beetje vaag verhaal knaak, aangezien die zaak in Tiel van mij is...en NORMAAL ALS er iets loos is met een kaart krijg ik dat achteraf te horen via Ticketbox/Staatsloterij uit Den Haag, of via mijn HK, kortom je geeft LEGALE en NETTE verkoop punten op deze manier wel een goed imago, kom maareens met dit verhaal in real time naar me toe in de winkel?!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickelson35 op dinsdag 26 juli 2005 om 20:54:
Misschien is een fotootje maken bij overname dan wel een idee.

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hubert op donderdag 28 juli 2005 om 20:01:
Als ik nog een kaartje voor een feest moet hebben en het is uitverkocht dan haal ik die altijd bij ticketunlimited.nl

dan weet je teminste zeker dat je een echt kaartje krijgt.

Vin t wel kut voor je man. veel succes met de verdere verloop van deze zaak.

Nou die ticketunlimited is ook niet echt te vertrouwen hoor...!! :no:

Waarschuw beheerder
ticket unlimited is 100% te vertrouwen :yes:

tenminste wel voor mij 8)
Waarschuw beheerder
vrienden van mij hebben ook kaarten gekocht voor DV later zijn ze er zelf 8er gekomen dat ze vals waren gelukkig konden ze wel doorlopen. ze moeten zulke mensen echt afstraffen!:dood: tering sta je bij de entree van een feest waar je dik zin in heb kom je niet binnen:no:
Waarschuw beheerder
hoop dat meer mensen dit lezen...en er van leren..en dus nooit via via gaat kopen. zolang de handelaren ze niet meer kwijt kunnen omdat niemand ze koopt, bestrijd je handel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer maar gewoon pech gehad , tis niet anders

gewoon voortaan officieel kopen dan niks meer aan de hand.

Waarschuw beheerder
Als je de tekst op zo'n ticketbox-kaart kunt uitvegen is ie toch nep? Dat is wat mij verteld is tenminste. Dus als dat waar is kun je zo checken of je een nepkaart hebt of niet. Op nepkaarten zie je ook meestal wel een veegje ergens. :yes: Gebruikte die dingen ook wel eens en zonder problemen, maar dat gaat nu dus niet meer. Overigens ken ik de genoemde personen niet.
Waarschuw beheerder
Als dat je vrienden zijn waar je die kaartjes hebt geregeld kan ik me voorstellen dat je dat kut vind maar hoe moet jij dat weten. Zijn die pissig op jou dan?