Partyflock

Forumonderwerp · 797188
3435x bekeken
Betreft: evenement: Powercore Outdoor, zaterdag 27 augustus 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
Wie gaan er allemaal op 27 augustus naar Powercore outdoor Recreatiegebied Maashorst? ( Schaijk )

Waarschuw beheerder
als ik dan nog leef na dominator en nature one;p

Waarschuw beheerder
donateur
13 Augustus eerst Powercore indoor! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ok de andere was dus dubbel, maar begreep dat t 22.50 kost,

is wel de moeite waard denk ik:)

zal t eens in de groep gooien:YES:

Waarschuw beheerder
22,50 ? en de minimum leeftijd ?

als het 16 of 17 is ben ik erby
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T lijkt me wel wat!:), maar waarom vermelden ze niet bij elk feest gewoon wat de Minimum leeftijd is!? 16, 18, 21? Het is Gewoon hándig om dat te weten..

Waarschuw beheerder
Beter het is 16 :D:D Staat op de site van ticketbox
Waarschuw beheerder
Dominator was zwaar rlx!! kga zeker hierheen!! lkkr hakkuh in de buitelucht das gwoon echt geniete gast!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me strak plan pim :P
gaan we weer compleet leip mensen lastigvalle met onze vage Bert & Ernie verhale :P

heb er zin an :P
Waarschuw beheerder
haha zeker!! bert & ernie kome weer naar je toe deze zomer :P zo vaag als een bannaan die bert en ernie zo vaag als een sinaasappel ofnie gast!! da wor wel ff goed ragge daarzo!!
Waarschuw beheerder
Yess... dit gaat de zomerhit worden dit jaar!! lekker in de zon en de hardcore beats om je heen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op zondag 31 juli 2005 om 22:39:
haha zeker!! bert & ernie kome weer naar je toe deze zomer zo vaag als een bannaan die bert en ernie zo vaag als een sinaasappel ofnie gast!! da wor wel ff goed ragge daarzo!!

sesamstraat vaagheden.... kijken of de rest van de figure ook meegaan.... Bert & Ernie komen naar je toe deze zomer :P
Waarschuw beheerder
Jah en t blijft nog een verrassing op of ze de rest van sesamstraat meeneme!! maar er zulle er vast wel meer mee gaan!! keihard gaan met de bannaan en sinaasappel gaat zo en zo gebeure :P

Waarschuw beheerder
hmz misschien wel
Waarschuw beheerder
Ga dr wel heen denk ik,krijg als t goed is ook een gratis kaartje (L) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 1 augustus 2005 om 00:39:
Ga dr wel heen denk ik,krijg als t goed is ook een gratis kaartje

HAAAAH, ik ook... gesponserd door smam :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ielse!:cheer: op maandag 1 augustus 2005 om 01:18:
HAAAAH, ik ook... gesponserd door smam

Ons mam blijft geen geld geven hahah:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 13:08:
Ons mam blijft geen geld geven hahahlaatste aanpassing 1 augustus 2005 13:09

Tjaaa tis 1 vn mn verjaardagskadootjes
Krijg 3 feeste gratis :P

Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig
Waarschuw beheerder
deze bert is er ok zeker :P same meej ernie!! hakkuh gaste hakkuh!!! Gast da wor echjt bruut!! gwoon lkkr zelf werke voor een feest!! Dan weet je tenminste waarvoor je werkt!! met een feest beloon je je werk!! gast dit wordt echt de sesamstraat editie gast!!!
Waarschuw beheerder
uhhhh dan zit ik best wel nog in spanje.. shit.. najah zal aan jullie denken als ik in blanes rondhups, stamp 27/08 maar n xtje extra hard voor mij O:) :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op maandag 1 augustus 2005 om 18:30:
deze bert is er ok zeker same meej ernie!! hakkuh gaste hakkuh!!! Gast da wor echjt bruut!! gwoon lkkr zelf werke voor een feest!! Dan weet je tenminste waarvoor je werkt!! met een feest beloon je je werk!! gast dit wordt echt de sesamstraat editie gast!!!

sesamstraat outdoor.... Watch out for Bert & Ernie.... :bounce: Ga gewoon weer helemaal vierkant met me hakmaat Bert.... :P
Waarschuw beheerder
jah of we gaan gwoon helemaal hartjes :P hahaha!! Hakmaat ernie en ik gaan daar dwaar onze naad laten scheuren!!!! wor echt een vette live act van ons ofnie ernie??

Waarschuw beheerder
donateur
minimaal 8 keer het terrein rond stuitere.... Hakmaat bert.. Zulle we een spelletje doen?
Waarschuw beheerder
8 keer is idd wel het minimale jah!! ik denk da we niks anders gaan doen dan het terrein rondstuitere!!! Hakmaat bert klinkt echt vet!! hakmaat ernie ook!! wat voor spelletje ernie??

Waarschuw beheerder
donateur
wie de vaagste foto kan omhooglade :P

ikke begin :

[img width=483 height=204 cacheid=00000023001b8ed197a1b7281a00e41acf]http://pic19.picturetrail.com/VOL1095/3891016/8043988/106692318.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
gast die foto is echt te wazig!! die bril van bertje is nie wreed ook denk :P ofnie ernie?? whahaha wa ginge we hard daar!!

Waarschuw beheerder
donateur
t leve is hard :P maar bert en ernie gaan harder :P
Waarschuw beheerder
jah zeker gaan wij harder gast!! whaa met die bril ging ik nog 10 keer zo hard!! die bril maakte mij echt vaag!! mja da kan je wellis hebbe!! eej maar dr gaat ook nog een maatje van mij mee naar po!! maak nie uit eej gast??
we gaan daar donders rondhakkuh!!

Waarschuw beheerder
donateur
laat me rade :P elmo gaat mee???
vet kinky .... powercore sesamstraat editie :P
Waarschuw beheerder
jah zkr gaat fucking elmo ook mee!! die stuitert um trouwes ook flink hard gast!! ghehehe maar ik zal ff kijke of er vette dinge zijn in de stad gast!! dan wor t vet compleet gaan!!

en mensen kijk op:

http://www.spacecat.com/bert/ernie.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vaagheden eerst...
Word weer compleet achterlijk hakkuh....
Waarschuw beheerder
geef het door, Sesamstraat gaat voor!!
Achterlijk hakkuh idd!! op zn sesamstraats :P
elmo en t koekie monster moete ok mee!!
gasten dit wor een gruwelijke sesamstraat actie van pearl!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Veel Fratsen... Dat scheelt...
C-samstraat :P
Waarschuw beheerder
haha gast!! weetje da wij echt vette randdebielen zijn!! en dat maakt t nou juist zo wreed!! ik neem die zwetende kermis eend ookmee gast!! die gaat zeker bruut los!!

PS: wrom is de rest zo stil...

Waarschuw beheerder
donateur
de rest is al naar bed omdat onze show op tv afgelope is :P

en ik weet dat we randebiele zijn :P benk best trots op
Waarschuw beheerder
jah ben ik ook heel trots op!! anders had ik echt geen leven :P nu wel nu ben ik Full time Randdebiel!! en fulltime bert de hakmaat van ernie!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zowieso geen leve :P
maar fulltime randebiel en Hakmaat-Ernie zijn bevalt aardig...
maar om dat een leve te noeme???
Ach we gaan toch ooit wel dood :P
Waarschuw beheerder
haha jah idd!!
ik vin t wel een leve hoor als ik op feeste ben!!
anders nie maar zeker zaterdag von ik t leven mooi :P
gast de rest van sesamstraat die mee gaan moete ook snel mee gaan in deze topic!!

Waarschuw beheerder
donateur
de rest van sesamstraat is nuttigere dingen aan het doen...
als we aant stuitere zijn is het leve mooi :P
daarom stuitere we ook :P
Waarschuw beheerder
owjah juist dus po wor ook stuitere dan :P nja wete we nog nie zeker he gast!! jah idd de rest van C-samstreet hebbe een leve dus iets te doen!! bert & ernie zijn levensloos dus hebbe geen fuck te doen alleen zon topicje bombardere met berichtjes zoda we zeker bekeken worde op po :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind kijkende mensen eng....
ga denk drek mar eens douche
alleen me rubber duckie is een landverrader... hijs bang voor water en wil niet mee....

I'M SCARED....
Waarschuw beheerder
jah fucking rubber duckske van jouw is gvd een sukkel!! die van mij is tenminste groen en gaat mee naar powercore outdoor gast!! die eend ga daar vet hard!!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn rubberduckie is evil....
maar denk dak hem de vorige keer bijna verzopen heb...
daarom wil hij niet mee...
marja dan ga ik zo maar eens mijn citta fixe en daarna die zure meneer aart met ze ranzige konijnenhokke voor de klote rijde,,,

Waarschuw beheerder
donateur
zo terug ik ga schijte
Waarschuw beheerder
isgoed gast!! ga ff lkkr schijte op meneer aar(t)s!! ik ga ff pino kaal plukke en dan braaie want kheb donders veel honger gast!!

Waarschuw beheerder
donateur
zou er wel joppie-saus opdoen hakmaat-bert....
da beest is zo zuur en taai... zonder saus smaakt het niet..
Waarschuw beheerder
oja mensen voor onze fans:

Hier een te gekke kleurplaat!! print um uit en kleur um in!! kom met de ingekleurde kleurplaat naar ons toe en als wij um dan mooi vinden kun je een prijs winnen!! een leuke prijs wel te verstaan!!!

[img width=474 height=648 cacheid=00137a870003dabe046bc9131a00e42464]http://www.sesameworkshop.org/uploaded-images/61571/ppa_printme_image-1.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
kleur hem in en lever hem in bij bert en ernie op powercore outdoor... zet je telefoonnummer op de achterkant en wij sms-en je of je gewonnen hebt en waar je je prijs af kunt halen....

hoe kinky-er hoe beter...
Waarschuw beheerder
of kleur hem in en geef hem aan ons op powercore outdoor en je hebt meteen prijs als je echt een hele mooie hebt!!
Dus blijf daar niet zitte!! print hem uit en pak je kleurpotloden en stiften en ga beginne!! dit mag je niet missen mensen!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat zulle we als hoofdprijs geven hakmaat-bert?

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik ga nu eerst me uber-citta fixe zodat ik meneer aart voor de flikker kan rijde... zuur figuur
Waarschuw beheerder
whaaaaaaa die aart krijgt wel last denk!!! met zn bruine smoking!! haha die gast!! en boefje t is al erg zat da je nie gaat!! maar voor jouw speciale actie!! jij moet um 12 augustus maar late zien!! jij krijgt prijs in natura :P
Waarschuw beheerder
iniemini da ben jij tog :P da kom tog ammel goed da weetje tog :P hahaha
Waarschuw beheerder
Whehe zo niet dan toch B)

Dat dan weer wel!

Waarschuw beheerder
donateur
en 8 keer de wortel van de kwart....
me citta is weer gefixed...
Ernie dacht vrolijk heel da ding uit elkaar te schroeve totdat ik erachter kwam dat me benzine gewoon op was :P

tja... hij zit nou wir in elkaar en ga denk maar een tanken bij de sesamtankstation...
Waarschuw beheerder
Zozo ernie is nog slimmer dan ik dacht :O
Waarschuw beheerder
haha gast!! ben je nogsteeds dik vaag of keihard aant spacen ofzo?? whahahaha wa un ventje eej!! gvd wa gaan wij daar ff tekeer gaan!! jmmr da me boefke nie kom dan hadde we nog een super vaag persoon erbij gehad!!
Waarschuw beheerder
jmmr da me boefke nie kom dan hadde we nog een super vaag persoon erbij gehad!!

Ik ga me best doen, misschien dat het gaat lukken!
Waarschuw beheerder
jah je moet gwoon mee!! dan gaan we zeker in een hotel ofnie Spacer uhhh placer :P haha uhh ik bedoel Hakmaat-Ernie!! :P haaaa :P

enne andere mensen zeg ok is iets!! of zijn julie ook van die mensen die wel een leven hebbe?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
me citta weer volgetanked....
weer lekker gecruised en die meneer aart onderstevoren geragd...
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bertt bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?

Waarschuw beheerder
donateur
en toen fietste me pc vast :S

maar me citta weer volgetanked....
weer lekker gecruised en die meneer aart onderstevoren geragd...
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bert bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?

Waarschuw beheerder
donateur
Goh eeej... me pc is al net zo vaag als ik :D
Waarschuw beheerder
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bertt bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?

Ja hehe waar denk je dat ik zaterdag de hele tijd mee bezig was B)

Waarschuw beheerder
donateur
doet daarom me buikje zo auw???

ach alles komt toch weer op hetzelfde neer....
zoals ze al zegge... de cirkel is vierkant
Waarschuw beheerder
neej de cirkel is een hartje :P een roze wel te verstaan :P hahaha gast hakkuh en flippuh, bert en ernie!! Hakmate 4 Life!!

Waarschuw beheerder
donateur
hakvrienden voor het leven... dat klinkt al een stuk meer abn :P

Waarschuw beheerder
donateur
die el-buikje-quada reageert ook niet (roze)hart(je) meer :P
Waarschuw beheerder
haha die gast he!! met zn abn!! da 2e brichje van jouw snap ik geen fuck van en jij komt aan met je klinkt al meer abn!! vage spacemountain da je ben!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap mezelf ook soms maar niet half....
Waarschuw beheerder
jah af en toe heb ik ook het idee da ik nooit een idee heb waar ik mee bezig ben!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jou moeder denkt dat ik denk dat jou hamster niet denken kan ENSO.......
Waarschuw beheerder
ow ik dacht eigenlijk aan iets anders!! ik dacht namelijk dat ik zaterdag dacht dat ik kon vliege maar het bleek dat ik dat niet dacht want ik dacht gwoon dat ik dat dacht maar ik kon gwoon echt vliege dus ik had dat helemaal niet hoeve denke!! dus 8eraf gezien zag ik zaterdag alles wel vliege toen ik ergens naartoe keek om te zien of dat vloog!! snapte??

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap je hakmaat-bert...
ben benieuwd hoeveel mensen onze kleurplaat inkleure en bij ons inlevere op powercore outdoor :P

maar ik denk dat wij gewoon niet moeten denken als we vliege :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=638 height=416 cacheid=0009a300001b8fa22c82f4ba1a00e43380]http://www.k12.hi.us/~barbers/BPES4/wm2.gif[/img]

bert nu wete we dus waar je zatendag was...
je was gewoon in "space"
Waarschuw beheerder
neej wij moete idd nie denke als we aant vliege zijn!! ik hoop dat er mensen zijn die de lol ervan in zien en de vette kleurplaat met tel nummer inleveren!! de mensen herkenne ons vast wel door de fotos van bert en ernie :P
Gast!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een gast???
lets have a kijk in me pants....
klopt ben nogsteeds een gast...
en ben u zelfs nuchter...
kun je nagaan hoe vaag PO word :P
Waarschuw beheerder
whaaaaaa kijk mij vet spacen hahahahahahaa gast dit is zo wreed!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wreed??? hakmaat-bert haal die vinger uit me reet...

(dat rijmt :P)
Waarschuw beheerder
jah idd we zijn nu nugter en dan al zo vaag hahaha issie nie weg gespaced dan??

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=440 height=330 cacheid=00137a8e001b8fad7ee3fa541a00e43404]http://www.peterlinnkites.co.uk/images/LARGE%20IMAGES/102a.jpg[/img]

kijk hakmaat-bert... we vliege.... ZWIEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarschuw beheerder
whahaha die gast haal overal zn fototjes vandaan he!! we vloge wel hard daar he op dominator :P

Waarschuw beheerder
donateur
koekje erbij????

[img width=456 height=673]http://www.luenebio.de/catalog/images/erniubertkeksekl.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nee doe mij maar een snoepje :)

Waarschuw beheerder
donateur
We hebbe zelfs al groupies :P

[img width=685 height=449 cacheid=0009a303001b8fbdcb6240171a00e434b5]http://www.monkeyview.net/id/1567/default/caitlin_002.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=408 height=405]http://www.geocities.com/be_alternative/bert_and_ernie1.jpg[/img]

Gvd jij was weer flink bezig hier he gast!! ik had nog zo gezegt blijf er tog vanaf!! mja wie nie luistere wil moet maar voelen
[img width=400 height=400 cacheid=0001642300031d760ae7c1fd1a00e43521]http://www.davidclement.com/dc-graphics/BertInErnieC.jpg[/img]

(die bert da ben ik dus nie he mensen!! dat is dus een van mijn dubbelgangers die ik inhuur voor zulke klusjes!!)

Waarschuw beheerder
donateur
lieg niet hakmaat-bert....
je vond het wel lekker
geef maar toe...
Waarschuw beheerder
[img width=252 height=396]http://www.2momluvme.com/sesame/berternieframe.jpg[/img]

kheb nog een kleuter foto van ons gevonde!! zelfs toen probeerde we al hard te vliege!! alleen ware we toen nog minder ervagen :P

Waarschuw beheerder
donateur
precies.....
maar deze keer gaat het helemaal fout-komen....
Waarschuw beheerder
idd bij powercore gaat het helemaal goed-fout!!! :P whiiiiiiiiiii hakkuh!!!!!!!! toet toet hakkuh en kleure!! vliege en gaan hopla kei hard!!!

Waarschuw beheerder
donateur
sorry voor die scheet die ik net liet bert... maar om nou gelijk je gasmasker op te doen :9
Waarschuw beheerder
whaaa die gast!! waar blijve ze fotos dan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zo mijn scheet stinkt dus behoorlijk...
bert zit nu dus zo achter de webcam....

[img width=304 height=277 cacheid=00000023001b8fd31acc2e9d1a00e4381d]http://pic19.picturetrail.com/VOL1095/3891016/8043988/106718812.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
mooi he???
Waarschuw beheerder
whahaha die gast!! haha donders vet gwoon!! dit zijn nou gwoon de topics :P

Waarschuw beheerder
donateur
ach hoe vager hoe beter....

nou snap ik da nummer van 3steps ahead pas...

WE'RE FLYING HIGH.....
Waarschuw beheerder
whahaha jah idd!! mja 3 Steps Ahead R.I.P. :respect:

gast we gaan hard!!

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ik ga niet hard...
zit best stil op me burostoel :P
Waarschuw beheerder
haha jah ik ga drek ook rusten in me bed!!
Naaise!! ik spreek je mrge wel!!!
Laters

Waarschuw beheerder
donateur
tja da gaat dus niet door :(
heb dus maar ff lekker joint opgestoke en nou lekker beetje belle denk....

dikke knuffel voor hakmaat-bert

Waarschuw beheerder
donateur
whoehoeee!!!

KOEKKOEK!!!

Waarschuw beheerder
Ey pim en placer jullie zijn echt te waazig:P:vaag: Maare wat is de hoofdprijs van de kleurwedstrijd dan?
Waarschuw beheerder
zeker zijn wi wazug :P haha jah de hoofdprijs weet ik nie!! verw8 geen dure kado's het moet wel leuk blijve!!

Waarschuw beheerder
donateur
zowieso krijgt elke deelnemer een handtekening op een plaats naar keuze ...

en hoofdprijs??? ik plak wel een mooi prijskaartje op je hoofd :P
Waarschuw beheerder
whahaha de hoofdprijs is wel koel!! voor de vrouwe dan :P maar iedereen moet gwoon fucking hard gaan kleure!! gaat t alleen maar om de prijzen of ook om t meedoen aan dit leipe gezeik?? istog gwoon wreed zoiets!! net of t zoveel werk is!!

Waarschuw beheerder
donateur
mag ikzelf ook meedoen???

de mooiste tekening plak ik op me voorhoofd :D
Waarschuw beheerder
neej da kan nie!! dan kun je nie zien waar je vliegt!!
maar mensen print dus ff de kleurplaat uit en lever um in!! is gwoon vet gaaf als je meedoet!! zo leer je weer is vage mensen kennen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie zowieso niet waar ik vlieg....
Waarschuw beheerder
mwa gast!! ik zag t zaterdag echt nie ben echt vaak bijna op me muil gegaan!! kon eg nie goed meer coordineren :P

Waarschuw beheerder
donateur
heb nog filmpjes van je :P
je vloog 57348957934x door de geluidsbarriere :P

Waarschuw beheerder
donateur
en ik ga weer SCHIJTE
Waarschuw beheerder
jah ik ben zo ook weg!! die gast kom me zo hale!! maar ben vnaaf wel weer best optijd trug hoor ernie!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik word zo opgehaald door een vrouw :P toch beter bekeke als jou hakmaat-bert....
eerst me kompleet oeverloze kapsel maar eens opvouwen en dan verder kruipe
Waarschuw beheerder
whaaa gast!! je mate zijn ook belangrijk tog??? hoe oud is die vrouw dan?? hahaha je wor gwoon opgehaald door een MILF :P zieke geest!! en gaan!!
Waarschuw beheerder
ben ze moeder niet :P
Waarschuw beheerder
ow heb jij um gehaald :P haha jah da kan ook dan zeg ik niks :P maar istie nog bij jouw?? want er wor zomaar weinig gereageerd hierzo :P
Waarschuw beheerder
Da wilde ik ook maar horen ja..
maar hij zit hier nog dus is nog wel ffkes stil hier..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjeetje hoe oud zijn jullie :gaap:
Waarschuw beheerder
stelletje dekkers zeg die Deknuh uuh Defnuh en Ernie haha!! wij zijn oud genoeg voor een kleurwedstrijd!! pfoe sirieuse!!

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn al zo oud dat onze hersene verschrompeld zijn en we weer hersenloze dingen doen :D

zijn we best trots op toch hakmaat-bert?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
17 jaar en je hersenen al zo verschrompeld
doe je goed
nog meer drugs pakken :yes:
Waarschuw beheerder
gebruik geen drugs!! idd ernie :P wij zijn gwoon gare geepen!! Met een zieke geest!! 27 jaar en je eige zo druk make om iemand die iets doet omda hij daar lol aan beleefd!! snap nie waar je je zo druk om maakt!! ga iemand anders afzeike!!
Waarschuw beheerder
wat gaat waarop :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik maak me er zeker druk om beetje jammer
dat overal de blagen het een beetje
gaan verpesten ik zie de humor er niet van in
om topic te openen over sesamstraat
en dan nog wel kleurplaten meenemen
moet niet gekker worden:frusty:

Waarschuw beheerder
Eej zit nie zoo te zeike over die kleurwedstrijd volgens mij ben je gewoon geirriteerd omdat je nie binnen de lijnjes kan kleuren..:p en dus moet je frustratie afgereageerd worden (N) best zielig hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik maak me er zeker druk om beetje jammer
dat overal de blagen het een beetje
gaan verpesten ik zie de humor er niet van in
om topic te openen over sesamstraat
en dan nog wel kleurplaten meenemen
moet niet gekker worden

Fijn voor je dan klik je maar op een ander topic en ga daar ff lopen zeiken joh...
Jezus waar maak je je druk om mens, optyfen! :[

17 jaar en je hersenen al zo verschrompeld
doe je goed
nog meer drugs pakken

Pff je weet net niet waar je het over hebt, nerd!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
best lachwekkend hoe hier de kindertjes
reageren hap hap lekker visweer:devil:
Waarschuw beheerder
Haha hoor dat dan? Wie begint hier nou met happen, dat is pas lachwekkend wat voor domme antwoorden jij geeft :x
Waarschuw beheerder
Gelijk heb je peetje :D:D
(K)(K) spreek je ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk is er tenminste een die me wel
begrijp ik denk dat jullie hiervoor
nog veel te jong zijn kindertjes
(K)(K)(K)dank u beppie:P
Waarschuw beheerder
Laat ons kindertjes zijn joh OMA!! ouwe mees!! ik kan nog overal lkkr van geniete!! jij mssn ook nogwel mja he je bent togal wa ouder!! mja zeik lkkr verder anders!! grote meid!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toen ik die leeftijd bereikt had had ik
toch wel andere dingen te doen
dan kleurplaten van sesamstraat kleuren
en meenemen na een feest:D:D:D:D
stelletje kleuters
dat deed ik toen ik net drie was ofzo:P:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
haha ik neem de kleurplaten zelf ooknie mee!! ik heb alleen de actie opgestart!! zit wel een verschil in he!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou het voor jou niet laten nee:D:D:D
Waarschuw beheerder
Waar is me kotssmiley gebleven, want die heb ik nu zeker nodig :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.zoekmesmileyhelp.nl
Waarschuw beheerder
www.google.nl

ga daar maar heen en zoek een leven!! of zoek werk waar je fatsoenlijk kan werken en da je nie al om 16.45 thuis 8er je pc zit met je luie reet!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.ikmagnietwerken.nl :P:P:P

Waarschuw beheerder
haha snap niet dat sommige mensen hier serieus boos om kunnen worden.. beetje ouwehoere mag toch wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is ze zeker:yes: :frusty:
Waarschuw beheerder
Hakkeuhhhh!!!
idd Kim je hebt gelijk!!

Waarschuw beheerder
en als je het zin kinderachtig topic vind reageer dan gwoon niet want dan ben je zelf triest bezig
Waarschuw beheerder
mja ik ben naar de stad!! ga lkkr geniete met een pilske!! ik zie wel hoe druk julie je nog gemaakt hebbe over de kleurwedstrijd MUAHAHAHAHAHA!!

enne mensen: vergeet niet te kleuren he!! :P

Waarschuw beheerder
maarja.. wie gaan er allemaal naar powercore?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou pimmetje drink ook een whiskey voor mij dan:P
ik ga zekers na powercore:bounce:
jij ook kim?
zullen we dan nog wel eens zien
wie er het trieste is dan:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet nog niet of ik ga denk ut wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon komen gezellie:bounce:

Waarschuw beheerder
jah k ga ook.. en kbedoel da toch nie persoonlijk , nie glijk zo happe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D:D:D:P:P:P maakte maar een grapje hoor:yes:

Waarschuw beheerder
oke dan.. :) word wel gezellig feestje denk ik
Waarschuw beheerder
Zo en doet iedereen weer lief tegen elkaar O:) :9
Waarschuw beheerder
donateur
ja juffrouw 8) :9
Waarschuw beheerder
Uiteraard wat zou ik anders doen :p
Waarschuw beheerder
pffff die @ngerfistgirl is toch maar zon pogo wazi!! ze kan gwoon nie hakkuh!! en dan tege mij zegge da hardcore al een keer dood is geweest!! haha laat me nie lache!! de hardcore is nooit dood geweest!! ga gwoon lere hakkuh en zout op met je pogo!! ga dan naar een rock feest of ben je bang dat je dan een duwtje krijgt?? pfffffffffoe kheb net me kaartje gehaald!! laat me nie wegjage door zon pogokutje!! of moetk zegge KUT??
Waarschuw beheerder
hier ff PlaceR onder het account van de vaagheid waar ik nou ben :P

maar angerfistgirl even paar puntjes....

1. je zit te zeiken dat hardcore commercieel word enz... waarom zet je dan ANGERFISTgirl in je naam??? pak dan gewoon je eigen naam of bijnaam en ga niet stoer meelope op een bekende artiesteformatie....

2. nog even een puntje... je zit ammel te zeure van hou het serieus enso... maar jij kan er dus boos om worden en sjaggerijnig als iemand lol heeft met iets stompzinnigs... ik vraag me af of je ook mensen aanspreekt die op een vereniging zitten (bv. biljarte daar schiet je ook geen kloot mee op no offence tegen biljarters hoor :P) om daar hun tijd in te steke en zichzelf te vermaken....

3. waarom gun jij mensen geen lol? als iemand dikke fun hierheen heeft heb jij er toch geen last van? waarom moet je dan laten zien dat je "volwassen" bent... leer eens respect te hebben voor de medemens... officieel gezien discrimineer je nu namelijk... je laat mensen niet in hun waardes.. je vind ons namelijk minder maak ik uit je woorden op omdat wij er de lol van inzien om kleurplaten te kleure :P....

conclusie:.... je wil allemaal de volwassene uithangen maar je vergeet normen en waarde.. komt een beetje op hetzelfde neer als negers gaan haten omdat ze raar praten... of bejaarden haten omdat ze langzaam lopen en van klaverjasse houde.... als je even de lijn gelijk trekt komen we er dus achter dat je geen respect hebt voor de medemens...

Beetje Jammer :(
Waarschuw beheerder
en mensen hou eens op met schelden op elkaar....

op het moment dat iemand tijdens een volwassen discussie gaat lopen schelden weet je toch al dat degene in kwestie niet genoeg kan beargumenteren en dus naar het laatste redmiddel pakt...

als angerfistgirl direct gaat schelden weet ik dus dat ik al gewonnen heb...

(en ga niet zeure over: "kleuter leer eens maar eens foutloos typen" ik ben namelijk dislecties)

nogmaals: ik ben PlaceR onder defnuhs acount (zit hier ff en geen zin om uit te logge)

Artiest Tha Fly
Waarschuw beheerder
Lambal:P

Waarschuw beheerder
Eeuj pimmeke waar heb je een kaartje gehaald..?
Ze zijn toch ook verkrijgbaar bij alle winkels met een groene ticketbox sticker op de vooruit?? primera bij mij in de buurt heeft zo'n sticker dus die moeten toch wel kaarten hebbe ???

Waarschuw beheerder
En PlaCer je heb helemaal gelijk!! (Y) Zie je misschien bij powercore :D :bier: :vaag: :p

Waarschuw beheerder
donateur
ik vlieg waarschijnlijk vrij laag over daar :P
maar je herkent me vast wel.... gaan we samen beetje kleurplaten kleure oke :9 ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Angerfistgirl= meisje met de boze vuist
daar heb ik zo nu me redenen wel voor
dat ik dat wel mag zeggen
oordeel niet als je me niet ken mensen
jullie snappen niet wat ik der mee bedoel:no:

Hardcore pimmeke toen jij nog in de luiers lag
en na tiktak mocht kijken is de hardcore
al een keer dood geweest
het heb lang geduurd dat de hardcore omhoog
krabbelde, kleuter oordeel niet als je nergens van af weet
Defnuh ik geef alleen me mening, zo kinderlijk was ik toen ik 17 was echt niet meer hoor:D:D
en dat noemen ze als zieke actie van zieke geest
pis zowat in me box(broek)

als er een constant reageer is het onze
pimmeke wel
en het mooiste is nog het ging heel ergens
ander over over zijn mooie kleurplaten op feesten
en nu ga ie gewoon op mij afzeiken
wie is er dan volwassen:p
niet een snotkoker van net 17 die het allemaal
beter weet, hij weet niet hoe het er vroeger
aan toe ging, en waarom ik me zo boos maak
om nu tegewoordig er stuk anders aan toe ga als toen!!!
al het commerciele volk de clubgevallen en hardstylers
hakkeh ook, denken la maar es een keer na hardcore gaan
en wat krijg je dan een grote blije commerciele bende
grote feesten waren vroeger super, en nu
pfffff een grote commerciele meuk

Waarschuw beheerder
heej heej wat een geklaag alle grote namen zullen aanwezig zijn lijkt mij wel te doen hoor neophyte jda en evil activities doe eens effe normazal die aaf ken nie meer stuk
wordt weer lekker rachuh daarro:bounce:
zal er niet zijn maar als het als dominator gaat worden gaat een ieder die hier heen gaat een mooi feessie tegenmoet
Waarschuw beheerder
jullie snappen niet wat ik der mee bedoel

Nee en dat willen we niet eens weten ook :):/

:gaap:

En nou weer allemaal lief doen tegen elkaar (L)

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:17:

Als je het nu zo kut vind hoef je toch niet te komen :p

en het kleur-topic is weg :o
Waarschuw beheerder
jah die is weg omda er bepaalde mensen hun mening kwamen geven en dat dat uit de hand is gelope!! ik noem geen name!! :P mja ik heb nooit gezegt dat ik volwasse ben en probeer zo ook helemaal nie over te kome!! jij wel (angerfistgirl) want je zeikt over keuters en 17 jarige snotjong!! in mij is de hardcore nog nooit dood geweest!! ik kan er ook niks aan doen dat ik vroeger niet op feeste stond!! en als de feeste niet meer gegeven worden wil niet zegge dat de hardcore dood is!! mja genoeg gezeik ammel!! volges mij is dit PARTYflock en geen afzeik flock (ookal doe ik er zelf ook aan mee maar dat komt door irritaties)!!

enne gast ik heb me kaartje gwoon bij free record shop gehaald!! je kan ze gwoon hale bij de verkooppunten met zon apparaat van de ticketbox dus ja met zon stikker!!

en mensen vergeet niet te kleuren!! :):P
Waarschuw beheerder
mja ik zal dit weekend verder nie meer reageren want ben heel t weekend nie thuis!! mssn dat ik zondag avond nog ff iets neerzet hier mja ik hoop dat er weer beetje vrede is als ik trug kom!!

Waarschuw beheerder
donateur
tja laten we maar vrede sluiten en bert en ernie zullen gewoon aanwezig zijn op PO :P

en ik ben nep....
en jij bent echte house...

nou bij meis?

Waarschuw beheerder
weet iemand iets van de locatie? hoe is het daar? ben van plan er heen te gaan, leuke prijs voor een outdoor hc dagje uit...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boefje aka Buikjes Terrorist citeer 5 augustus 2005 17:41
jullie snappen niet wat ik der mee bedoel

Nee en dat willen we niet eens weten ook

jij zal die reden niet eens te weten krijgen:devil:
als je me kind was geweest had je wel
billekoek gekregen op jouw leeftijd
nog over kleurplaatjes te hebben
je moest je schamen:d
en ik blijf er bij de hardcore scene is echt
wel een tijdje doodgeweest
alleen toen had jij nog niet eens van die
muziek gehoord!!!!!!!!!!
nu word hardcore te commercieel is niet
zo best he:no:

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore al een keer dood geweest

Hardcore is NOOIT dood geweest!!!!

P.O. lijkt me wel vet feesie voor mooie prijs!!!!
Waarschuw beheerder
ik ga wel ff kijken..

en al dat gezeik: hardcore is nooit dood geweest :s bla bla.. als je dat toch voor jezelf weet, dan is het toch goed?? schijt aan hoe de rest er over denkt.. hardcore is juist mooi, omdat het van iedereen is :yes:

Alle mensen die zoiets zeggen moeten lekker wegblijven van feesten, heb je toch geen ruk aan.

Ga maar lekker Pogo-en bij Rammelstein (je kent ze wel, die kneuzen uit Duitsland)
(y)

later kinders

Waarschuw beheerder
Ik had TOEN nog niet van die muziek gehoord nee..anders was ik TOEN al Hardcore liefhebber..
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nie of ik ga.
Waarschuw beheerder
ziet er wel leuk uit opzich!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 HFL
dat zeg jij in die tijd ben jij ff niet
na feesten geweest zo te zien
1998-2002 toevallie dat dat net
die jaartallen zijn:d:D:D:D:D

:yes: word een leuk feessie
als het weer in holland mee zit kom
het helemaal goed:yes::)

Waarschuw beheerder
donateur
alles komt goed....

maar late we de discussie lekker stoppe...
ik en hakmaat-bert aka hardcore pimmetje zijn gewoon geestelijk helemaal gefreaked en laat ons lekker :P

Bert & Ernie komen naar je toe deze zomer....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet toch wat te lullen hebben:D:D:D
vind wel gezellie met jullie:P

Waarschuw beheerder
donateur
dat zeg jij in die tijd ben jij ff niet
na feesten geweest zo te zien
1998-2002 toevallie dat dat net
die jaartallen zijn

Denk toch dat dat andere redenen had!!!!

In die tijd maar naar paar feestjes geweest, maar hardcore kan ook verder leven zonder dat er feesten zijn!!!!
Waarschuw beheerder
ik en hakmaat-bert aka hardcore pimmetje zijn gewoon geestelijk helemaal gefreaked en laat ons lekker

zo zo.. jullie zijn stoer :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D:D:D geestelijk gefreaked
en dan ga het alleen over kleurplaten
stoere mensjes van de kaugomballenbende:P:P
Waarschuw beheerder
Nee, jouw opinie trekt volle zalen.. :gaap:

ook zo stom als het achtereind van een varken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar wel een topic die niet dagenlang
stil lig:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
dat is maar net waar je komt kijken....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:17:
al het commerciele volk de clubgevallen en hardstylers
hakkeh ook, denken la maar es een keer na hardcore gaan
en wat krijg je dan een grote blije commerciele bende

Of misschien is de "oude generatie" zich gewoon anders gaan kleden, en vinden ze die Lonsdale-gabber-look er gewoon verdomd lelijk uitzien :jaja:

Die "clubgevallen" of "hardstylers" verneuken de boel niet, de mensen die hen niet accepteren op "hun" feestjes, dát zijn de boosdoeners....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij je eige mening uk
de mijne veranderd niet
gelukkig ben ik niet de enige die zo
denkt ken er zat die ook zo denken:P
Waarschuw beheerder
nou en, je blijft dom (y)

draai er maar niet omheen

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het leuke van een forum; ieder zijn eigen mening..

Feit is wel, dat je scheef wordt aangekeken op hardcorefeesten als je je anders kleed dan de "gabberlook anno 2005". En dat vind ik jammer. Ik ga al héél lang naar hakkuhfeesten, maar wordt tegenwoordig ook aangekeken of ik van een andere planeet kom. Jammer is dat (n)
Waarschuw beheerder
jij zal die reden niet eens te weten krijgen
als je me kind was geweest had je wel
billekoek gekregen op jouw leeftijd
nog over kleurplaatjes te hebben
je moest je schamen

Daar heb ik het toevallig niet over, lees jij maar eens goed trug ik reageer alleen in dit topic, dat wil niet zeggen dat ik het ook over kleurplaten heb :)

Als jij me moeder was, was k allang weggelopen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boei mij echt niet het is mijn
mening die zal echt niet zomaar
es effe veranderd worden
omdat er sommige anders over denken boefje
als je me kind was had ik je allang weggegeven
bij de geboorteh :devil:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
ontopic dames en heren :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok summy :flower:
Waarschuw beheerder
Jah gwoon lkkr uit je naad gaan daarzo!! ik doe dat lkkr same met hakmaat ernie dus da kom weer helemaal goed daarzo!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeker uit me dak gaan maar
mooi op me eigenste manier:P
Waarschuw beheerder
jah ik ga altijd zwaar door me dak heen als ik opstijg :P

Waarschuw beheerder
donateur
me baasje wil me alleen geen vrij geve :P
ach dan neem ik toch gewoon ontslag :P
Waarschuw beheerder
:jaja: ik ben er miss ook wel bij :P

Waarschuw beheerder
donateur
oke dan ... kan defnuh mooi de bob spele :P
Waarschuw beheerder
ghehehe eej maar ernie jij moet gwoon mee!! dan kots je je baas maar onder hoor!! stik gaar denk!! jah hoe groot wil haar auto zijn?? stapelen in een busje ofwa??
Waarschuw beheerder
donateur
zijn erover ant denken ;-)
Waarschuw beheerder
daar hoor je nie over te denken :P daar hoor je gwoon kartje voor te hale zogauw je tijd heb!!

Waarschuw beheerder
kga deze week kaartjuh hale :D
Waarschuw beheerder
tis wel vroeg afgelope eej :P ow w8 t bgin ook vroeg :D mja mag van mij wel langer doorgaan eigelijk!!
Waarschuw beheerder
de korstbijzijnde (trein)station is geloof ik os??
rijde er vanaf daor pendelubussen of hoe zit dat geregeld???
wil namelijk vanafzuid-limboland erheen kome met trein...?
weet iemand er wat van??
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat dit het adres is:
BV Recreatieoord De Maashorst

Palmstraat 7
5374PC Schaijk [kaart]
Tel: 0486 461304

http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp

Van treinstation deurne
Naar palmstraat 7, schaijk
Datum zaterdag, 27 augustus 2005

Vertrek 10:22
Aankomst 12:11
Reistijd 1:49
Overstappen 1

Vertrek Van Naar Aankomst Hoe

10:22 deurne treinstation
deurne 10:23 lopen 1 min

--------------------------------------------------------------------------------

10:23 treinstation
deurne
spoor 3 treinstation s hertogenbosch 11:13 stoptrein
ns
richting s hertogenbosch

--------------------------------------------------------------------------------

11:13 treinstation s hertogenbosch station s hertogenbosch 11:19 lopen 6 min

11:25 station s hertogenbosch autosloperij
zevenbergen 12:08 bus 90
bba
richting grave

12:08 autosloperij
zevenbergen palmstraat
schaijk 12:11 lopen 3 min
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaazeker gaan we
heel de dag hakke word super (Y) :bounce:
Waarschuw beheerder
die trein info is ook nie echt duidelijk vin ik!! maar als ik t goed begrijp kan je t beste naar treinstation deurne en vanaf daar is t 1 min lope naar maashorst??

idd heel de dag hakkuh jah :P

Waarschuw beheerder
donateur
hakkuh ja.... zoist....
geen gezeik... gewoon hakkuh...

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en nie zo lopen mouwe amaal
:bier: ;)
Waarschuw beheerder
Idd jah!! en nu ga je hakkûh klootzak!!
raketje eten tussedoor en weer verder gaan!!
ernie we gaan zeker wel meer hakkuh dan op dominator eej want toen was t meer vliegen da we deje!!
Waarschuw beheerder
jammer dat xfactor de dag ervoor zo vroeg is afgelopen...
nou ja, misschien ff slapen tussendoor o:)
Waarschuw beheerder
Lijkt me verstandig :)
Waarschuw beheerder
Gewoon doorgaan!!!! haha :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pimmeke je moet gewoon lezen
je lees maar een stukje:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
leze is moeilijk da kan ie niet :P
maar ga drek denk mar is kaartje hale ....
ben alleen te lam om me nest uit te kome :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je snel ben.....

bestel je hem online ken je in
je nest blijven liggen:p

http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=568494

Waarschuw beheerder
ben erbij, ben erbij jaja!!
Waarschuw beheerder
jah wij zijn er ook bij!! wij zijn er ook bij :P

Waarschuw beheerder
donateur
bozevuitmeis....
kijk aan zulke tips heb je iets...
beetje vanuit je luie stoel kaartje bestelle :D
stukke beter.... enige nadeel: ik ben da rabo ding weer kwijt dus kan geen geld overmake online...

beetje jammer :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zie je wel
geef wel nuttige dingen door
niet oordelen als je me niet ken ahahaha
dus je moest dus wel je nest uit:yes:
Waarschuw beheerder
die klote ernie heb nog nie eens zn kaartje dus hijs zn nest nie uitgekome optijd!! luie sinaasappel!! :P ghehehe mja die gast moet gwoon mee anders heeftie een probleem want dan wor t mijn dood :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en das niet de bedoeling he pimmeke:no:
hij moet gewoon hij heb geen keus:d

Waarschuw beheerder
Gewoon allemaal komen !!! :D vanmiddag kaartje halen denk :respect:

Waarschuw beheerder
Kheb mun kaartje eindelijk :D:D
Waarschuw beheerder
oke dan weer eentje die zeker gaat!! Ernie moet idd!! hij heeft echt geen keus!! mja zaltie ook nie zon ramp vinde denk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok dan ernie is ook van de party
beters, ik kom ook zekers:yes:
word wel gezellie:yes:

Waarschuw beheerder
i'll be there!
kan mooi fietsen!!
maja ga denk tog maar met de auto :P

Waarschuw beheerder
eey Pim er zijn er nog 2 die zeker gaan want ik ga mee menne moat maar die heeft geen PF ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd bozevuistmeis in het echt te zien :P
hopelijk ziet ze er niet zo boos uit als haar naam doet vermoeden :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 00:23:
i'll be there!
kan mooi fietsen!!
maja ga denk tog maar met de auto

tja ik kan ook fietse mar das wel loeiver :P
denk dak met trein ofzo ga :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PlaceR citeer 12 augustus 2005 19:32
ben benieuwd bozevuistmeis in het echt te zien
hopelijk ziet ze er niet zo boos uit als haar naam doet vermoeden

me naam heb een betekenis
vraag het maar aan me
als je me zie:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
niet dat ik opeens een boze vuist in me smoel geparkeerd krijg ??? anders doe ik me helm op hoor :9
Waarschuw beheerder
jah wij kome ookwel met een bende denk ofnie ernie!! we zijn iig zeker al met zn 3e!! dan kijke wie er nog mee gaan van dezelfde als van dominator eej gast!!
toeink toeink en dan gaal we keihard :P armani aan en gaan ofnie ernie :P

Waarschuw beheerder
donateur
precies :P
maar bozevuitmeis.... dit topic gaat over OUTDOOR :P
indoor kan ik niet heen... moet werken enso... om van bepaalde mensen hun uitkering te betale ;)

geintje
Waarschuw beheerder
ik doe wel me elvis spaceley bril weer op denk!! of mssn wel een andere een vet koele linke loek bril :P eej heb jij al maskers gevonde gast?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik gozer:p
ik ga er gewoon vanuit dat ik er ben hoor
tja ik zit in de ziektewetuitkering
niet aan de steun hoor
:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
oke dan :D
dan ist goed :P
maar nog geen masker gevonde :P
en moet ook nog een vage bril hebbe :P
Waarschuw beheerder
binnekort met ze 2e na stad ff vage troep hale!!

Waarschuw beheerder
donateur
en ja pim je mag me pijpe hoor :P
neem je wel een schaar mee?
Waarschuw beheerder
hahaha gast!! we moete vage troep hebbe die net zo vaag is als ons!! ik moet van die gele klompe hebbe jaah!!

Waarschuw beheerder
tja ik kan ook fietse mar das wel loeiver :P
denk dak met trein ofzo ga :P

ja maja met de trein das ook kut moet je ook nog eens de bus hebben om daar te komen man,schiet ok niet egt op
Waarschuw beheerder
haha met de fiets vanuit breda!! dan moete we vrijdagavond vertrekken!!

Waarschuw beheerder
ja pim,maar je moet er wel iets voor over hebben :P;)
Waarschuw beheerder
haha jah kenk net zo goed ons moeder late rije!! mja die mag mij dan nie ophalen hahaha dan zal t niet goed gaan komen met mijn denk :P

Waarschuw beheerder
ja maar je zult wel een taxi terug moeten nemen naar het station denk,want de bussen rijden maar tot 9uur volgens:S mij

Waarschuw beheerder
Te voet is ook gezellig pim..ff een wandel tochtje organiseren naar Schaijk en terug:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet met hoeveel man je ga
pimmeke maar ik heb mischien wel plek
in auto denk ik
richting station te brenge ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb er zin in :D
Eerst X Factor dan douche en ff ligge
En dan Powercore :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
hopelijk m ooi weer !!!
Waarschuw beheerder
ik weet ooknie met hoeveel we gaan maar denk met te veel voor dat plaatsje!! powercore in culemborg was iig geslaagd!! nie weinig gek denk daarzo!!

Waarschuw beheerder
ik ga dr wel heen ja of t moet echt bagger weer zijn dan nie

Waarschuw beheerder
Schijt aan het weer! gewoon gaan
Waarschuw beheerder
fohhhhhhhhhhhhh
huhhhhhhhhhhhhhh
beterzzzzzz
de gemiddelde leeftijd zal wel 16 zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan krik ik em toch omhoog :P
Waarschuw beheerder
hopen dat outdoor beter is als indoor :S
Waarschuw beheerder
donateur
was het niks?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 14:39:
dan krik ik em toch omhoog

alleen de leeftijd...?

Waarschuw beheerder
Minimum leeftijd is ook 16 :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet ooknie met hoeveel we gaan maar denk met te veel voor dat plaatsje!! powercore in culemborg was iig geslaagd!! nie weinig gek denk daarzo!!

hou me maar op de hoogte
ben de beroerdste niet he:P:P:P
ja was wel lache gister
gekkehuus da de ben:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zero-Sub op zondag 14 augustus 2005 om 17:30:
alleen de leeftijd...?

dat sowieso
Waarschuw beheerder
jah ik hou je wel op de hoogte!! ik heb me in totaal de avond wel vermaakt maar eigenlijk was t nie zon super feest hoor daar in culemborg!! mjah was gwoon goed!!
hoezo gekkehuus? :P

Waarschuw beheerder
donateur
culemborg vin ik wel lache lokatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ik hou je wel op de hoogte!! ik heb me in totaal de avond wel vermaakt maar eigenlijk was t nie zon super feest hoor daar in culemborg!! mjah was gwoon goed!!
hoezo gekkehuus?

okey dan:)
moet toch die kant op
powercore was wel lache alleen ik
was niet in feest stemming
had wel me reden voor:frusty:
jaaaah dat weet je denk zelf
wel het beste:P:P:P
laatste uurtje:)

Waarschuw beheerder
<-------we:)
Waarschuw beheerder
ghehehe met die peuke :P whahaha ik verbrande wel ff me lip die peuk was nog te lang denk!! mja boeie :P we hadde dikke lol!! echt van te vore ware we gwoon uur ofzo erges gaan zitte en we hebbe gwoon een uur over niks gelult en we lage helemaal dubbel!! nja t was nie niks waar we t over hadde maargoed!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaah was wel lache:d
toch wel was der al bang voor
maar kom vanzelf wel weer goed:yes:
dacht eigelijk dat jullie al pleites
waren maar dat kon bijna niet
aangezien jullie met trein waren:yes:
tja wij hadden onderling ook vette schik
gehad vooral mensjes kijkeh:D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah idd mense kijke is altij leuk!!
jah onze verhalen weken ver af haha!!
mja we zijn er gwoon ot einde gebleve hoor!!
tutututututu trrrrrrrrrrrrrrrrrr tenk tenk tenk poeink

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juistem:d
en vooral hoe ver ze er vanaf zijn:d
wij zijn ook tot einde gebleveh
was toch al om vijf uur af:yes:
Waarschuw beheerder
jah ik was pas om 11 uur vanmorge thuis denk :P mja ik had best wat langer opt station enz wulle blijve was wel gezellig :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo dat doe je goed:p
ik was rond 8 uur thuis ofzo
weet niet eens meer:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
hakmaat bert niet met andere vrouwen space zonder mij eikel :P
moest vandaag gewoon werke anders was ik mee geweest... :(
truustje trap fietse zijn niet cool :(
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
line-up niet echt boeiend... :nee: echt alleen maar mainstream, btje jammer.

nog ff kijken hoe het met de financieen staat, misschien aanwezig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind wel leuk er uit zien
mischien is mysteryland wel iets
beter voor jou dan :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
nee mysteryland is niet mijn ding, qua muziek (geen TTM area)

marre ik bedoel alleen dat ik van een gevarieerde line up houdt, dus ook industrial, terror en darkcore naast de gewone hardcore (en niet steeds de standaard dj's als Neophyte, EA en JDA)

alleen D-Spirit, Dione, Vince en Sceletor vind ik in deze line-up goed :jaja:
Waarschuw beheerder
word denk wel kk druk , bijna alles is uitverkocht.
jammer dat d-passion er niet bij zit.

Waarschuw beheerder
Vince is ook een standaard DJ hoor..draait op super veel feesten maar hij is wel GOED !! :D

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 15 augustus 2005 om 17:22:
Vince is ook een standaard DJ hoor..draait op super veel feesten maar hij is wel GOED !!

Vince, vince is de meester:-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vince draai zeker wel lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
weet iemand of daar tenten zijn ofdat het gewoon openlucht is????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een tent en buiten podium
Waarschuw beheerder
Cool.... als je beetje het weer volgt... grote kans dat het eindelijk lekker weer is dat weekend!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op dinsdag 16 augustus 2005 om 08:44:
grote kans dat het eindelijk lekker weer is dat weekend

laten we het hopen;)
Waarschuw beheerder
als t maar nie te warm wor!! gwoon lkkr 15 grade met een schriel zonnetje :) zonder regen is t beste om zwaar uit je naad te gaan!!
Artiest {SHOWLIST artist 34977, 79117, 27449}
Waarschuw beheerder
waar kan ik een kaartje kopen in eindhoven?Bij freaky en Midtown hebben ze die niet en bij Ticket box ook al niet.Weet iemand misschien waar ik een kaartje kan kopen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ticketboxverkooppunten is landelijk
je kon ze ook online bestellen
Waarschuw beheerder
uitverkocht zal t tog zeker nie zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:01:
15 grade met een schriel zonnetje

weet je hoe koud dat is :O
Waarschuw beheerder
jah was je van plan om stil te gaan staan dan?? dan moe je tenminste losgaan om t warm te hebbe!! of lkkr heel de dag met trui aan rondstuitere das beter kun je m tenminste nog uit doen als je t te warm krijgt!! met 30 grade kun je weinig meer uit doen als je al ik je blote pens sta en korte broek eej!!
Waarschuw beheerder
idd. moet wel flink kunnen knallen daaro, koud issgoed als het maar niet heeet is, maar ik moet eik nog een kaartje hebben maaar k dacht dat het uitverkocht was, als iemand nog weet......!!!
Waarschuw beheerder
iemand nog kaartje over mss?
Waarschuw beheerder
het is nie uitverkocht denk!! maat van mij gaat morge zn kaartje hale denk da ze nie uitverkocht zijn hoor!!
Waarschuw beheerder
uhm dr is denk een foutje op ticketbox :/
staat:
Powercore Outdoor 27 augustus 2005
Dance Event (Dance)

min age 16

Recr. 'Hulsbeek"" Oldenzaal (7 (klik voor plattegrond)

Datum evenement: 27-08-2005 12:00

de plaats klopt nie egt he :/

Waarschuw beheerder
nee het is in Schaijk dus ik weet nie waar Oldenzaal ligt.. maar in ieder geval niet daar;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 augustus 2005 om 11:58:
ik weet nie waar Oldenzaal ligt

uhm ergens in overijsel dacht ik :P
en daar benk nie van plan heen te gaan:)
Waarschuw beheerder
ticketbox is idd niet uitverkocht, kaartje is binne!
Waarschuw beheerder
ik weet tog wel da als t nie in schaijk is da ticketbox toch mooi me kaartje gaat trug betalen want ik ga nie dan weer helemaal naar overijsel :@ mja t is toch in schaijk dusja :P

vleige :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik ga er zeker heen

maaruh heb ik vraagje over staat daar ook zun tent voor bijv pette te kopen

mzl robje
Waarschuw beheerder
vast wel!! staat op elk feest wel!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en anders neem je toch een pet
van thuis mee :gaap:
Waarschuw beheerder
jah hopen op mooi weer idd!! en neej mooi weer is geen 30 grade :@ mooi weer is 15 graden en schriel zonnetje!!!
uitjedakgaan.nl/omwarmteblijve/gvd.html
:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op woensdag 17 augustus 2005 om 17:35:
ik weet tog wel da als t nie in schaijk is da ticketbox toch mooi me kaartje gaat trug betalen want ik ga nie dan weer helemaal naar overijsel :@ mja t is toch in schaijk dusja :P

drom :) gewoon een foutje van ticketbox :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 augustus 2005 om 20:04:
en anders neem je toch een pet
van thuis mee

jaha maar die is juist kapot ;)

is powercore nie in schaijk wel toch

en hoe oud moe je nou zijn want ik krijg net te hore da je 18 moet zijn voor powercore

en weer andere zijn 16 en als het 18+ is dan heb ik probleem me me 17 jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mouw nie zo ik ston ook op dominator en ben 17!! en t is trouwes gewoon 16+ dus je hoef nie bang te zijn!!

Waarschuw beheerder
jah tis 16+ :D enne is dat echt zoo dat je er ook kleding en petten kan kopen want dan neem ik wat extra geld mee:p
Waarschuw beheerder
ja khoop da da wel is neem ik ook ekkes poen mee

maaren dan ist goed 16+

meschien zie ik jullie wel daarzo :P
Waarschuw beheerder
jah kan best da je me tegekomt haha kzal wel weer overal rond stuitere :P toeink toeink!!
Waarschuw beheerder
daarom

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaha maar die is juist kapot

is powercore nie in schaijk wel toch

en hoe oud moe je nou zijn want ik krijg net te hore da je 18 moet zijn voor powercore

en weer andere zijn 16 en als het 18+ is dan heb ik probleem me me 17 jaar

je woon er het dichtste bij en je weet het nog
niet tjeetje volgens mij is dit iq wel
erg na beneden gezakt:gaap:
en wat maak je je nou druk om een pet
zal mij een worst wezen dat ze
niet verkocht worden:d
genoeg winkels in uje dus ga je daar
lekker sjoppeh

Waarschuw beheerder
als ze daar vette kleding hebben is dat toch alleen maar leuk denk ik dan :s
Waarschuw beheerder
ja uh mevrouw angerfist vrouwke uh me iq gaat naar benede ja door al da drugs :P

maaruh dan heb ik tenminste pet die bijna niemand het in uje

en ja in uje zat pette maar promowear is alleen vrijdags en zaterdags ope en dan moek werke dus kan da nie alleen toevallig de 27 benk vrij mieters ';)
Werkzaam bij Powercore Events
Artiest {SHOWLIST artist 647, 26016}
Waarschuw beheerder
toegang is vanaf 16 jaar
en er zal een stand van Rige zijn, dus ja er zijn petten, shirts etc te koop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaagum op donderdag 18 augustus 2005 om 21:07:
en er zal een stand van Rige zijn, dus ja er zijn petten, shirts etc te koop

:D
moes ik eerder wete :/
paar dagen gelede nog via hun site bestelt..vandaag binne gekrege :D
mjh ik heb t iig nu al :)
Waarschuw beheerder
gwoon losgaan daar!! nie mouwe maar stampe!! gek weze!!
en angerfistgirlke jij krijg van mijn nog een slok red bull eej hahaha zo kwas nie weinig aant uitdroge!! :yes:
Waarschuw beheerder
ja jongens en damens je hoord het van hardcore pimmeke

gwoon losgaan gaan daar ;)

en vor de partyflockers ik zie jullie daar wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja uh mevrouw angerfist vrouwke uh me iq gaat naar benede ja door al da drugs

maaruh dan heb ik tenminste pet die bijna niemand het in uje

echt niet slim van je
wees er maar trots op :gaap:

en angerfistgirlke jij krijg van mijn nog een slok red bull eej hahaha zo kwas nie weinig aant uitdroge!!

och ja das waar ook:P:P:P
had heus wel wat in de gateh:P:P
ben de beroerdste niet zei het toch al:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 03:44:
echt niet slim van je
wees er maar trots op

benk ook nie ben al gestopt geweest en ging het beter :P

robje is weer dun oude ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
snap dat best dat dat toen
beter ging
drugs schiet niet op
word gewoon moe van die luitjes
die op feesteh lopeh en
er zwaar vanaf zijn
echt erg stoer:gaap:
Waarschuw beheerder
jaha smaken verschillen he en nie iedereen is ut zelfde

is maar goedok ;)

maar tis meeerste feest waar ik egt heenga
Waarschuw beheerder
andere feeste ben je allemaal nep geweest ofwa :P

vnavond weer me eige zat zuipe op hardcore feesje hier in breda!! weer keer losgaan en daarna op de fiets naar huis das lang gelede :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:57:
andere feeste ben je allemaal nep geweest ofwa

Blijkbaar
Waarschuw beheerder
ghehehe wouk zegge jah!!

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr teng teng terrorrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
eej bert.... wij gaan zeker wel leip hakke daar...
moet alleen de volgende dag gewoon werke :P
ach dan maar wat gaarder als normaal :P

helemaal compleet de grond eruit stampe met bert en ernie en de ultieme sesamstraat allochtoon: angerfistgirl :9

Waarschuw beheerder
weet er iemand of er bussen rijden vanaf station eindhoven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:03:
ghehehe wouk zegge jah!!

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr teng teng terrorrrrrr

ja neezo bedoel ik het nie rest was egt maar nie zo groot als powercore
Waarschuw beheerder
jah snap ik ookwel mja!!
ernie zeker gaan we daar hard de grond eruit hakke!!
mja hoe gaan we er kome? sterker nog hoe gaan we trug....??

Waarschuw beheerder
te voet zei ik al..is goed voor je conditie!!
Waarschuw beheerder
mafkees!! dan maar wat mindere conditie hoor!! die dwazen die meegaan wulle nie mee op de fiets!! mja ik kijk wel!! haha we gaan daar wel weer ff flink lossss

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Sluit de tap maar vast aan, flink vroeg aan het BIERRRRRRRRRRRRR!!! :P
Waarschuw beheerder
jah da wel jah!! en dan waarschijnlijk nog tot 8 u ofzo opt station w8e denk of rije er speciaal treinen en busse??
Waarschuw beheerder
ik vin da ze da gwoon moete doen dat ze gwoon nog een trein om 1 u late rijde ofzo!!

Waarschuw beheerder
donateur
Rijden de treinen dan niet tot n uurtje of 1?

Ik d8 dat altijd namelijk

Maarja, kga zaterdag wel met de auto :)
Waarschuw beheerder
jah rij je met de auto?? zin om 3 mensen naar breda te brengen :P treinen rijde maar tot half 12 dan gaat de volgende pas weer om kwart over 6!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nee ik ga sowieso niet zelf rijden... Ff een plaatsje bemachtigen bij iemand in de auto... whehe

Minder man dat ze maar tot half 12 rijden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zal tussen het terrein en station oss gependeld worden met taxibusjes.
Waarschuw beheerder
jah dat snap ik maar rijden er dan ook extra treinen??
Waarschuw beheerder
tuurlijk rijden er geen extra treinen
dat wordt wachten tot kwart over 6 :[
Waarschuw beheerder
ghehe dan maar een maatje zover zien te krijge :P ik wul best w8e tot 6 u mja er is er 1 bij die dan nie mag dus das wel jmmr!! mja we afteren wel op t station in breda waar we dan afgezet worde!! tututututu :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helemaal compleet de grond eruit stampe met bert en ernie en de ultieme sesamstraat allochtoon: angerfistgirl

idd ik kom niet van deze planeet vandaan:D:D:D:P:P:P

en al een beetje eruit hoe jullie terug gaan?:P
Waarschuw beheerder
da regelt ernie ammel eej ernie!! haha mja die is zo gay dattie nooit meer 8er zn pc zit!! mar hij houd nogwel van jouw hoor angerfistgirl :P zeejtie toenstrax aan de tel nog!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben benieuwd wat ernie regel:P
kijk eens aan kan ik vanacht weer slapen
ik hou ook veel van ernie hoor
we gaan trouweh he !

Waarschuw beheerder
donateur
vet geil ....
angerfistmevrouw en ik gaan trouwe :P

regel jij 2 ringen bert???
ja sorry nog dak vreemdga met bozevuistmevrouw :P
maar gaat goedkome....

ik schuif lj gewoon wat geld in ze handjes en die komt met de cordoba.... hebbe we gelijk leuk muziekje op de terugweg.... alleen het probleem is dat hij bang is dat we met onze vage smoele ze auto slope :P en dat niet de bedoeling aangezien ik gvd net vorige week de boel schoongemaakt heb enso.....

maar ik regel wa.... das zeker
Waarschuw beheerder
gast wij slope die auto nie die auto zal ons slopen!! we slope wel wa anders als we wulle slope!!

ik heb net 2 ringen gemaakt van ducktape!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
ducktape en ti-wraps :P
de 2 belangrijkste elementen in mijn leven :D

maar we slope onderweg wel een tankstation enso :p
gaat helemaal goedkome :P
Waarschuw beheerder
jah idd en als klap op de vuurpijl legge we nog een of andere wijk plat :P alles naar de klote, alles kapot!! alles moet kapot, alles kan kapot!!

Waarschuw beheerder
donateur
precies alles kan kapot....
en met een rol ducktape en wat ti-wraps make we het wel weer heel toch ?
Waarschuw beheerder
idd gast da zijn de belangrijkste dingen van een monteur!!

Waarschuw beheerder
donateur
of van beun :D
beunen is hip.... beunen is cool.... pak een rol ducktape en voel wat ik bedoel....

tering gast... ik word spontaan de nieuwe frans bauer :P
Waarschuw beheerder
ghehehe ik vin je meer de nieuwe ernie b. hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
yeah yeah.... yow ik ben ernie B ...
rap allemaal met me mee....
me maat bert is zo geel als een kaassouflee....
en ik zit er niet zo mee...
want als we aant vliege zijn is dat echt oke....

tering man :P
ik word beroemd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjezus zit ook effe niet op te
letten ih ih
maar dat zijn mooie ringen
altijd al willen hebben:P:lief:
Waarschuw beheerder
haha oke dan!!
aah kut ernie B. ik haat die gast!!
ik haat rep!! haha

Waarschuw beheerder
donateur
ik word gewoon emcee...
beetje blate op feeste in de microfoon enso

moet lukke.... denk alleen dat het publiek me niet gaat snappen
Waarschuw beheerder
ik wel haha!!
dan wor je erncee!!
Waarschuw beheerder
Ze moeten dit soort feesten gewoon 's nachts houden, van 21.00 uur tot 08.00 uur en in een vette hal. Maar omdat het zo dicht bij is gaan we toch ff kijken.

Dat wordt zondag trouwens een flinke "after".
Waarschuw beheerder
jonge overdag heeft ook zo wel iets hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
overdag is juist appart :P
de meeste party's zijn snachts in een grote hal :P

nou een keer buite :P heeft wel wat...
Waarschuw beheerder
dat zeg ik! hakkuh! :P
freek willem!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
snachts buiten is veel leuker
moet toch echt weer aan
die jaren mysteryland denken
zucht vind snachts wel meer hebben
maar ja eenkeer overdag
is ook gezellie is gelukkig
niet ieder weekend:P:P:P
Waarschuw beheerder
gwoon losgaan!! als je t donker wul gwoon losgaan met de oge dicht :P
Waarschuw beheerder
heb nog een kaartje over
inverband kaartje te veel !
voor 25 euro af te halen !
ander mail me maar als je intersse heb
frans.loeffen@wanadoo.nl
ps mijn woonplaats is Oss

Gr. Franslaatste aanpassing 23 augustus 2005 22:33
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je in die andere topic zegge!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo en daar moet je
een nieuw profiel voor aanmakeh:gaap:
Waarschuw beheerder
neej ik bedoel in da topic voor die mensen die 2 kaartjes zoeke!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja snap ik maar was een reactie
op powercore gozer:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen nieuw profiel....
anders herkent niemand meer deze debiel....
zo maar nu ga ik eerst slapen en trekken aan me piel... :P

tering dat rijmen gaat me echt goed af :P
ik word een ERNCEE

Waarschuw beheerder
weltrusten:p ERN-C

Waarschuw beheerder
Ik ben er zaterdag ook weer bij:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bedoelde jou ook niet robje:p
maar die gast die kaartje te
koop aan bied:p

Waarschuw beheerder
donateur
aha

maar mister ERN-C gaat zeker wel even geweldig rappen op powercore uitdeurs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou mister ernc beetje slecht nieuws
kan niet van de party zijn helaas
:frusty:
Waarschuw beheerder
wat kan nie van de partij zijn??
en ernie je ga echnie rappen want dan schop ik je en moet je rap het feest verlaten :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan er niet bij zijn:cry:
Waarschuw beheerder
hoezo nouw wir nie??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik in me portomet nix zie
dan betwijfel ik het
denk dat ik hier maar es
iemand lief moe gaan aankijkeh:yes:
maar voel aan me water
dat nog wel goed ga komen:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoeveel mensen kunne daar binne kome dan?

Waarschuw beheerder
genoeg:p
Waarschuw beheerder
als t te druk wor stijge we wel op!!
Waarschuw beheerder
en je moet wel kome eej engurfisje!! wante je moe nog slok red bull van me zuipèhh!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe me best pimmeke al is het alleen al
voor die slok redbull :P:P:P:yes:
Waarschuw beheerder
ik ben zeker aanwezig
heb kaartjes dus..
Waarschuw beheerder
jah wul je daarmee zegge da je ook een slokje wul ;)
jah je moet gwoon zorge da je kom eej!!
Waarschuw beheerder
word knalluh op ANGERFIST!!:bounce:
iedereen zal wel weer in me t-shirtje lopen..:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die heb ook zin in een slok:P:P:P
het is nu woensdag ken hoop verandereh
morgeh weet ik meer:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 24 augustus 2005 om 22:01:
iedereen zal wel weer in me t-shirtje lopen

wa voor t-shirtje?
Waarschuw beheerder
angerfist t-shirt:D
Waarschuw beheerder
jah das nie jouw shirt!!
die hebbe keiveel mensen!
mja angerfist is wel goed jah!!
maar jah iemand anders nog een slokje??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en angerfist kom lekker savonds:yes:
nou lust wel een slok whiskey:P:P:P
Waarschuw beheerder
de mijne is van mij ja:yes:
blijft iedereen af:[ ;)
maareh.. daar lopen altijd zoveel mensen in:|
Waarschuw beheerder
tjah kan ik niks aan doen ik heb er geen!!
zal ik daar is snel kope en aan doen denk :P
Waarschuw beheerder
haha da kan idd :P maar ofk t doe is nogmar de vraag!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet dus :D:D:D:D:P:P:P
Waarschuw beheerder
weetk nie!! mssn wel mssn koopk wel ander leuk shirt ofzo mssn koopk wel niks!!

Waarschuw beheerder
donateur
K'ga denk ik voor de deurverkoop, ik ben te lui en te arm om em in de winkel te kopen :P
Waarschuw beheerder
tja.. ik heb hem zelf niet gekocht hoor, heb hem van 2 vrienden gekregen omdat ik helemaal gek van angerfist ben:D lief he:D
Waarschuw beheerder
iikkkeeuuuhhhhhhh

Waarschuw beheerder
ik heb ook niet zo'n shirt hoor:p denk dat ik zaterdag een shirt of pet ga halen bij powercore:D
Waarschuw beheerder
kun je daar ok grei kopen ofzo dan ..??? spulle zoals truien ect....?

Waarschuw beheerder
donateur
op elk feest kun je meuk hale...
vind alleen dat er weinig info is over powercore...
kluisjes??? cameras???? treinen???
beetje kut geregeld...

marja als het te druk word stijgen bert en ik wel op :P
heeft dee rest meer ruimte :P
en bozevuistvrouw je moet wel komen... anders kan onze trouwerij niet doorgaan :P

Waarschuw beheerder
nie op elk feest kun je kleding of iets kope!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja ik doe me best
maar de trouwjurk is nog niet klaar:P
Waarschuw beheerder
jammer dat het vanaf zondag pas beter weer wordt :S

Waarschuw beheerder
jah khoop dat ut zaterdag ook een bietje droog blijft..mja present hardcore is toch in de tent dus..:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achja kan er toch niet bij zijn:cry::frusty:
Waarschuw beheerder
op de meeste feeste kun je wel truie enz kope hoor!!
en ik kan je vertelle:
er zijn geen kluisjes!!
laatste trein vertrekt om 10 voor 12 ofzo in oss!!
eerste trein gaat dan weer rond 6 uur ofzo!!
mja vliege doen we wel!!

Waarschuw beheerder
donateur
eej pim hoe weet je dat er geen kluisjes zijn?
wel goed matig dan....
Waarschuw beheerder
gaat het wel door dan ...?er waren toch 200valse kaarten..?

dusss>????????????? laat ff horen van iemand die het weet okeey al vast bedankt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eh?twee honderd valse kaarteh??
Waarschuw beheerder
jah daardoor zal het feest niet meer doorgaaan ???????
Waarschuw beheerder
jaaa ben der oook whehehe :p
Waarschuw beheerder
kweenie was ook op tv geweest hart van nl hoorde ik

ma kwenie de serie nummers klopte ok allemaal was vet raaar
ma ik weet het nie daarom vroeg ik het hier maar fkes mzl
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik ga vanavond al naar mn zusje.
Die woont op de Maashorst.
Morgen rol ik vanuit mn bed het feest op en dan 's avonds weer zo mn bed in.
Ideaal gewoon :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja hoor powercore op hart van nederland
geloof er weinig van :no:
heb je geen bron???
ehmz ik twijfel nog steeds om te gaan
he angela hoe ken je beste na die
maashorst rijden??
Waarschuw beheerder
komt egt niet op hart van nederland hoor eerder komt morgen piet paulusma :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:50:
he angela hoe ken je beste na die
maashorst rijden??

Over de weg :P

Je kan t beste via de Maas en Waalweg rijden en dan richting Ravenstein, daar de snelweg af en de provinciale weg nemen naar Schaijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch wel over de weg:P:P:P

maarre vlakbij rockefeller dan?
Waarschuw beheerder
wa hebben jullie tog allemaal met angerfist
kbespaar me laatste energie voor leon t laatste uurtje
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
angerfist heb gewoon goeie muziek:d
Waarschuw beheerder
is dr tog wel opgeweest of je het nou geloof jah of nee
Waarschuw beheerder
jah JDA ook hoor :P maar dioe valse kaarte zal t nie voor afgelast worre da was op defqon ook!! en anders zou t wel op pf staan!!
Waarschuw beheerder
jaaaah precies ik weet het ook niet

ik zie het wel als we daar un keer aankome haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:29:
maarre vlakbij rockefeller dan?

Ja aan diezelfde weg.
Weet je dat grill-restaurant?

Waarschuw beheerder
donateur
maar dus geen kluisjes :( moet ik gvd met me lange broek gaan sjouwe als ik me korte aanwil :P

vervelend hoor... dan maar gadarobe mensen lastigvalle :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ehm wel de chinees bij rockefeller :d
eh grillrestaurant niet:(

enneh placer ik kom wel hoor:yes:
Waarschuw beheerder
worde meters makkeuh morgen hehe eeye mense tot morgen he ,,.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Waarschuw beheerder
donateur
:woop: :woop: GE-WEL-DIG :woop: :woop:

bozevuistmevrouw komt toch :D :D

morgen ga ik trouwe :P
vanaaf snel vrijgezelleparty dan :P
Waarschuw beheerder
kut ernie en ik ben gwoon nie uitgenodigd :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:59:
moet ik gvd met me lange broek gaan sjouwe als ik me korte aanwil

haha zo warm wordt et denk niet voor een korte broek:p

Maar tot straks op Powercore!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
en hoe was het?

Waarschuw beheerder
donateur
de korte broek was HEERLIJK....
zeker geslaagd feestje helaas dat die NEPGABBERS moeste knokke (sorry maar als gabber kom je om uit je pan te gaan en niet om andere lastig te valle)

opzich perfect gezellig en goed geregeld feestje....
alleen ben ik geript met de peuke....
4euro voor een pakje neppe marlboro (met engelse opdruk en een gaar pakje)

Waarschuw beheerder
Jaja feestje was zeker gruwelijk :respect:
idd die vechtpartij was kut man..ineens was de hele tent leeg :s verder heb ik geen ruzie's gezien (Y)

en nogmaal :respect: voor ANGERFIST met een vette terror set..een paar gewone hardcore nummer zoals Yes, Stainless Steel draaide hij ook sneller..da was echt vet!!

en placer had jij gister een wit pitbull vest aan en zon gek half masker op ? dan heb ik je ook gezien man..HC pim heb ik zeker gezien:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was geslaagd en mooi georganiseerd feessie
:respect: sander :P
dat vechten was wel jammer, helaas moest
uden zich bewijzen dat ze op het thuisfront
aan feesten waren :gaap: lekker triest
en dan ook nog roepeh udeh de geksteh:gaap:
udeh de triesteh:yes:
Waarschuw beheerder
was idd wel eeen lachuh feeest jaah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nix gemerkt van nepkaarten
was je niet in de war met mysteryland:d
Waarschuw beheerder
neeej anders was het ook niet op de tv he hehe:)

Waarschuw beheerder
donateur
Goed feessie gister! Ben in me eentje ff een kijkje wezen nemen, heb me zeer vermaakt, was gezellig! Bekenden zat meestal :P

Zag er allemaal goed uit, leuke locatie, goed georganiseerd zo

Early Hardcore podium werd goed gedraaid, verder Dione en Sagem goed in de tent!

(Y) en respect dat je zoiets kan neerzetten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was het op tv dan?dat meen je niet
ik kijk nie zo vaak tv dus nix
van meegekregeh kaartcontrole was niet
ech heel erg streng hoor
Waarschuw beheerder
hehe tog was het dr op maaajaaa boeieeee

nee ma zowieso ik had vanalles mee kunne nemen naar binne
controle was zoweiso 3keer nikz

en ze konde het ook nie controleren anders zou het uren duren dusss tjsaaah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah ze fouilleerden egt poep khad zo 200 pillen in me sokken mee naar binne kunnen nemen ghehehe:p
Waarschuw beheerder
haha jaaah en de rest

mijn grei keken ze nie eens na haha
ma verder goed feesje
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou eigenlijk alleen gaan, maar mn zusje en zwagertje wilden ook mee.
Ze moesten alleen nog boodschappen doen.
Rond 16.00 waren ze weer terug en toen zijn we naar het terrein gelopen.
Mn zusje woont namelijk op de Maashorst dus het was lekker dichtbij ;)

Ik vond het een goed feestje, veel bekenden, relaxte sfeer en topgeluid (Y)
Jammer van die vechtpartijen, maar daarna was de sfeer snel weer terug.

Mn zusje was zwaar van de kaart... Die gek had 4 pillen in dr strot :P
Mn zwagertje had ook voor de eerste keer iets op... keigrappig man!
Het was voor hun het eerste HC-feestje maar ze gaan nu vaker mee :D

Vlgd x ben ik er zeker weer bij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand nog een site met meer foto's dr is wel een foto van ons gemaakt ma als ze die dr niet opzette heb je dr ook wijnig aaaaaaannnnnnnnnnn ............!!!!!!!!!!!!!!!

mzl
Waarschuw beheerder
Powercore Was Vet!
Maar k vraag me 1 ding af..

Waarom staat er onder dit bordje brandgevaar als er alleen water met zand in de buurt is?!

[img width=600 height=450]http://core-c.myphotos.cc/powercoreoutdoor27aug05/images/27-08-05%20Powercore%20Outdoor%20Recreatiegebied%20Maashorst%20Schaijk%20087.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C H O I C E :looser: op maandag 29 augustus 2005 om 15:32:
Waarom staat er onder dit bordje brandgevaar als er alleen water met zand in de buurt is?!

Heb je het bos dr omheen niet gezien? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op maandag 29 augustus 2005 om 18:23:
Heb je het bos dr omheen niet gezien?

Owzo,
Ik dacht dat het te maken had met het tekstje daarboven ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.core-c.nl
www.housestation.nl geloof ik
en partyflock
Waarschuw beheerder
hmmmz sta dr niet tusse zulle ze wel weer zoalsgewoonlijk niet dr op zette is altijd zo met die lui
Waarschuw beheerder
www.exxezz.com
www.outlaw-events.nl

Op www.powercore.nl komen ook nog foto's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk eens aaan dank u zeer:)
Waarschuw beheerder
foto's van powercore online op www.gemertterror.tk (254)
Waarschuw beheerder
tnkQQQ