HIJ> https://vip.partyflock.nl/user/55886 wordt geil van envelopje's klikken
Mensen die op envelopjes drukken kunnen het niet met woorden af!
HIJ> https://partyflock.nl/user/55886 wordt geil van envelopje's klikken
en daar zijn ze toch voor
Mensen die op envelopjes drukken kunnen het niet met woorden af!
ze zijn zo mooi rood
maar als ze nou blauw waren
en daar zijn ze toch voor
Volgens mij is het diezelfde kneus die eerst [PATRICK] als profielnaam had en zijn gehele eigen tekst had gewijd aan gezeur over zinloos geweld
vind ik ook... als iemand echt te ver gaat ok, maar sommige mensen maken er echt een sport van om bij de minste of geringste opmerking op dat envelopje te klikken...
Volgens mij is het diezelfde kneus die eerst [PATRICK] als profielnaam had en zijn gehele eigen tekst had gewijd aan gezeur over zinloos geweld
Begint het kwartje te vallen
Ik klik op die envelopjes soms omdat het een intikker is..doe het alleen bij mensen die ik niet mag en ik vind het zeeeeeeer vermakelijk hoe mensen daarop reageren.
Leed vermaak heet dat
Uitspraak van MCpatop dinsdag 26 juli 2005 om 23:45:
Ik klik op die envelopjes soms omdat het een intikker is..doe het alleen bij mensen die ik niet mag en ik vind het zeeeeeeer vermakelijk hoe mensen daarop reageren.
Leed vermaak heet dat
Dus iedereen die jij niet mag moet maar een ban krijgen?
Dom kortzichtig rotkind...
En jij vind het raar dat iedereen je hier zo'n uber kneus vindt???
Begint het kwartje te vallen?
Weet je wat vermakelijk is? Jouw hoofd
Volgens mij hebben veel mensen hun vuist op z'n hoofd uitgeleefd
2 Pat: Je bent gewoon een loser met teveel vrije tijd en een zieke geest!
Niet zo boeiend
kwordt zo moe van die wijven (en mannen) die kanlose opmerkingen maken en jij daar dan een reactie op geeft, uiteindelijk de discussie gaat winnen en dat ze dan gaan klikken omdat ze geen andere uitweg zien
Ik heb daar een pleurishekel aan, het begon als een geintje in een nummer en nu worden mensen bedreigt, in de brand gestoken en uitgescholden als ze in een te strak t-shirtje lopen omdat sommige onwetende wannabe-gabbers denken dat dat stoer is...
kwordt zo moe van die wijven (en mannen) die kanlose opmerkingen maken en jij daar dan een reactie op geeft, uiteindelijk de discussie gaat winnen en dat ze dan gaan klikken omdat ze geen andere uitweg zien
ik haal liever wat uit een envelopje!!!
en met de gene waarvan je wel strakke replies kan verwachten respecteer je en die gaan nu allemaal goed met elkaar om
Jij hebt bij mij ook weleens geklikt Of was het Josti-D? Die is er ook wel goed in.... Alle 020-ers zijn er wel aardig goed in trouwens
Alle 020-ers
Ik was het niet maar vond je wel een nerd
Maar jij hebt goede contacten bij de leiding hier? Stond niet eens een scheldwoord bij in me posts, had ooit 1 waarschuwing gehad en werd toch gelijk verbannen
Stond alleen de naam van een vrouwelijk wezen dat meespeelt in de muppetshow en ze hadden niet gewonnen, dus misschien was het andersom
14/9/2005 Sparta Praag - ajax 1-1 Champions League
Dus denk maar niet dat je mij ermee heb
Waarom zeg je dat dan steeds? Als ik jou er niet mee heb, moet je niks terugzeggen... dan zou ik ook niet reageren en was het snel klaar
Zit hier ook niet om nuttige dingen te zeggen Maar ik hou wel van happende mensen
Reageer dan nog maar ff, dan heb jij het laatste woord en zal ik ophouden
ontopic: Envelopjesdrukkers image(rare kotssmiley
)