| Betreft: | evenement: The Third Movement Label Night, vrijdag 22 juli 2005 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 13:44:Jammer dak nie kon zuipen anders had et wel vetter geweest denk
Die herrie valt nuchter niet te snappen
Net alsof drank het leuker maakt ofzo...
Uitspraak van michael doet geen moesje meerzie je nou wel ric nu hebben we een vet feesie gemist!!!!!!op zondag 24 juli 2005 om 16:54:
Volgende keer beter
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 13:57:Haha nou ik snap het altijd..was zo nuchter als het maar zijn kon....en helemaal los gegaan
Dit was mijn eerste feestje sinds een lange tijd wat ik 100% nuchter heb meegemaakt!
Maar vond het juist super!
Vooral omdat de muziek echt super vet was en voor mij best nieuw,
dat was echt genoeg drive om er helemaal in op te gaan!
Uitspraak van actief op maandag 25 juli 2005 om 13:03:Op welke sites staan er allemaal foto's van dit feest?
Wil ik ook wel weten,
ben iig een x door PHONO gefotografeerd!
Even kijken
laatste aanpassing
Phono nog nix d8 ik,
voor de rest weet ik ook niet welke het waren
Vooral die shit van peaky en armageddon project
voor de rest weet ik ook niet welke het waren
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 14:23:Van industrial hardcore raak je vanzelf wel in een andere gemoedstoestand
Vooral die shit van peaky en armageddon project
laatste aanpassing
Unexist de vedette: Eerst even rustig aan de kant de scene verkennen en gewoon wetende dat het als hij gaat draaien de tent op zn kop staat.
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 25 juli 2005 om 17:26:*Bedankt voor de topsfeer, het kan dus toch *
hahahah ja idd
'Nu is het tijd voor de mannetjes van Third Movement *gna gna gna* '
laatste aanpassing